De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Welterusten meiden!
Oh ja en Snico, succes vannacht.
Snico, hoe ben je de nacht doorgekomen?

Nikki, heb je een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen,

Ben gistermorgen geopereerd aan mijn neusamandelen, moest eigenlijk een nacht blijven maar ik voelde me goed, dus ik mocht ook naar huis. Dus lekker naar huis gegaan, ben nog wel heel moe van de narcose, dus ga zo ook weer lekker op bed. Vanmiddag naar de internist, dan krijg ik mijn preciese behandelplan te horen!

Snico knuffel van jou en je meisje! Zielig hoor als ze zo ziek zijn!

Jamie, Sje alweer bijna 1, wat gaat het toch snel he! En weer aan het puntentellen, jij hebt toch ook een tijdje Sonja B gedaan? Ik ben nu op mijn 1e streef (had er 2). Dus weeg nu 68 kilo, (mijn 2e streef is 65 maar ja zal ook wel wat reservers nodig hebben voor straks) maar goed dat heeft ook een beetje met de stress van de laatste tijd te maken uiteraard

Mida, nog heel even, spannend hoor. Bij mij zijn de vliezen bij allebei gebroken door de vk. Maar kan me voorstellen als het bij de 1e spontaan gebeurd dat je dan toch bang bent dat het weer zal gebeuren en geen lange wandelingen gaat maken.

Kik, hoe is het met T. is ze weer een beetje bijgekomen van de prikjes?

Ik ga even een nieuw topic openen, misschien zijn er meer mensen die de ervaring hebben, hoe je met de ziekte om gaat, terwijl je kinderen hebt, hoe je dat vertelt, welke boekjes ze eventueel hebben gebruikt enz.
Nikki, gelukkig dat de operatie goed is verlopen en dat je weer lekker naar huis mocht. Spannend of de internist nog wat nieuws te melden heeft. Ik zag je nieuwe topic, geen tips hier, alleen dat je er goed aan doet om het zo goed mogelijk uit te leggen. Kinderen zijn niet gek natuurlijk en M heeft waarschijnlijk heel goed door dat er iets niet pluis is. Misschien heeft er idd iemand een goede tip over een boekje oid. Heel veel sterkte vanmiddag bij de internist!

Snico, hoe is het bij jullie? Heeft ze een beetje geslapen vannacht?
Hi Nikki,

goed dat de operatie goed is verlopen, is nog snel gegaan zo. Heb je er last van?Hoe is je gesprek bij de internist gegaan? Ik zag ook je topic, ik hoop dat je veel tips krijgt, lijkt me heel erg lastig.

Ik denk dat ik ook voor de andere spreek, we willen je zo graag steunen in deze tijd. Zouden we je af en toe post mogen sturen of vindt je dat prive?(mocht je het goed vinden mogen we dan je adres?) En anders doen we het via de mail.

Met T gaat het ok. Ze slaapt heel veel, heb wel het idee dat ze er meer "last" van heeft dan de vorige keer. Ze begint erg op R te reageren, heerlijk.

Snico, hoe is het gegaan met je meisje?
Hè hè, die slaapt! T heeft vannavond nog wat pijn en moeite gekost, maar ze ligt én ze slaapt! Ik denk dat ik afgelopen nacht maar een uurtje of drie geslapen hebt. Ze was echt goed "ziek", klaagde over jeukies en pijn. "mama, mij pijhijn.....inne plasser". Zooo zielig, Ik heb vamorgen ook maar even de dokter gebeld en even met de assistente overlegd. Kon later een receptje ophalen met een wittig goedje (lotio alba). Vanavond MOEST ze in bad van mij, mét havermout (is toch anders mida, nu wel van die snotsmurrie). Het doktersgoedje MOEST ook van mij net als een zetpil. Alle drie gelukt, wel onder heel luid protest (lees: gegil). De buren zullen wel gedacht hebben.....jammer dan. Ik hoop dat ze vannacht een goede nacht maakt, dan wij dus ook. Ze ziet er echt niet uit. Tussen dr wenkbrauwen zit er een die ontstoken is. Ze kan er maar niet van af blijven. Als ik er iets van zeg, is t brullen. De mevrouw van de apotheek was ook helemaal onder de indruk van flirty. Ze zei dat ze het wel héél er had, zo aan dr gezicht te zien. Nou, dacht ik, dan heb je dr rug en buik en plasser nog niet gezien, helemaal vol zit ze. Na ja, dan weet ik iig zeker dat ze t goed gehad heeft en dat t nooit meer terug komt!!!

Nik, hoe is t gegaan vandaag?

Ik heb je topic gezien. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Ik ga ff relaxen. Heerlijk!

Kus
zo, heerlijk geslapen vannacht! Mevrouw werd om half 7 wakker. Ok, wel een beetje aan de vroege kant, maar we hebben wel allemaal heerlijk geslapen.

De waterpokken beginnen al goed in te drogen. Ze is nu lekker lelijk, rode vlekken met korstjes of gele punten . Echt een lekkertje dus. Als t zo doorgaat kan ze maandag weer lekker naar t kdv. Wat ik wel heel jammer vond, woensdag kwam de fotograaf op de creche voor portret foto's en de groepsfoto. Die heeft ze nu gemist. Na ja, volgend jaar dan maar weer.

Nikki, nog veel last van de ingreep?

laters
Ik heb gistermiddag een gesprek gehad met mijn internist hier in het plaatstelijk ziekenhuis, maar ik word nu doorgestuurd naar het UMCG (Groningen). Ik kom in aanmerking voor een nieuwe soort van behandeling van chemotherapie. De chemo zelf is wel hetzelfde maar ze willen kijken of het ook met minder kuren kan en dan vervolgens daarna onder de PET scan om te kijken of de cellen inderdaad niet meer actief zijn. Ze willen graag met minder kuren omdat je ook na een aantal jaar toch ook lichamelijk nog klachten kunt hebben van de chemo. Het preciese hoor ik volgende week, als ik dat gesprek heb.

Verder heb ik alleen nog last van het slikken voor de rest eigenlijk geen klachten meer! De operatie is me ook reuze meegevallen!

Snico wat sneu van Flirty, ach en de schoolfoto, die komt wel weer, ze was nu toch niet op haar mooist
Ow ja en kik, post vind ik prima ik zal mijn adres even op MSN gooien!
ok nikki dan gaan we dat regelen.

Ik heb net shop till you drop gedaan en mezelf de kinderbijslag toegeeigend. Al die maanden toch alleen voor de kinderen geshopt. Wilde eigenlijk nog niet shoppen maar eerst nog wat afvallen maar mijn spijkerbroek scheurde van de week, en dat was voor mij de druppel, ik zie er niet uit. Dus score:

2 beha's (auw auw auw mida ik heb ook G)

2 spijkerbroeken

2 truien

1 vestje

2 topjes

1 tuniekje

1 ketting

Wilde ook nog nieuwe laarzen maar dat ging niet door helaas, is bijna nu niet te vinden.
Zo kik, dat heb je goed gedaan zeg! Krijgen we volgende maand kinderbijslag?
nikki, klinkt positief de behandeling die ze bij je willen doen. Wanneer heb je je gesprek? Heb je de boekjes al binnen voor M?

We krijgen inderdaad 1 april weer kinderbijslag. Ik ben vanmorgen gewoon nog weer doorgegaan met shoppen. Mijn buurvrouw had een kaart voor een monstersale van oilily en cakewalk. Oh oh oh. Het was druk! Eerst gewoon graaien wat je graaien kan en dan eens kijken wat je eigenlijk leuk vindt.

Ik heb uiteindelijk een spijkerjurk voor T gekocht met een vestje erover, een romper en een shirt voor R. Te leuk allemaal.

Mida, waar ben je? Ik vind eigenlijk dat je meldplicht moet krijgen. :-)

Jaimie, hoe is het bij jou?

Cola, nog steeds geen internet?
quote:kikkie1 schreef op 30 maart 2008 @ 13:34:

Mida, waar ben je? Ik vind eigenlijk dat je meldplicht moet krijgen. :-)

Ja, ik ben er nog hoor!

We wilden eigenlijk iets leuks gaan doen, maar het regent hier en we weten niet goed wat we kunnen gaan doen. Dus zitten we eigenlijk maar een beetje te niksen binnen. Daan begint er nu wel een beetje vervelend van te worden, dus misschien moetik zo toch maar iets verzinnen.

Klinkt goed die buit van je! Ik heb meestal veel moeite om te slagen en ben vaak al blij als ik met iets thuis kom. Maar jezelf verwennen is ook wel eens fijn, ook al zou je een maatje kleiner willen.
Nikki, ik vergat net helemaal op jou te reageren , maar Daan zat me zo te vervelen dat ik het maar even kort hield.

Fijn dat ze je de kans geven om met iets nieuws mee te doen, als je met minder chemo's toekunt, waarom dan niet? Het is nu niet direct zulk fijn spul, dus hoe minder hoe liever, denk ik dan.

Ik ben vanmiddag met Daan toch maar even de regen in gegaan, we werden allemaal een beetje vervelend van dat binnenzitten. Op het moment dat we naar buiten wilden gaan was het zo goed als droog, maar toen we eenmaal de jassen aanhadden begon het weer . Daan vond het schijnbaar niet erg, want hij wilde na een half uur nog niet naar binnen. Nu is het eindelijk droog en is Midaman net nog even met hem naar buiten geweest.

Snico, hoe is het met Flirty? Is ze weer een beetje opgeknapt?
quote:kikkie1 schreef op 29 maart 2008 @ 17:50:

2 beha's (auw auw auw mida ik heb ook G)

Oh ja hier wilde ik ook nog op reageren

Fijn hè! Kun je nagaan dan zijn die van mij nog 2 maten groter
Mida het lijkt me echt vervelend als op zoek moet naar een goed passende BH. Misschien is er op hoop, na de geboorte van M zijn ze gelijke groot gebleven, en nu na de geboorte van R en het afvallen, heb ik nu een grote C. Ik ben er zo wel blij mee.

Ik wil ook meedoen aan de onderzoek inderdaad puur omdat ik dan minder chemo's kan krijgen, het is natuurlijk gewoon vergif wat je in je krijgt. Heb mijn haar inmiddels weer kort geknipt. Het is weer even wennen, maar krijg er veel complimentjes over. Maar denk dat ik meer moet wennen, omdat als ik niet ziek was geweest ik het er niet had afgeknipt. Deze week wil ik even een afspraak maken om te kijken voor een pruik. Ik wil hem graag op voorhand al in huis hebben. En niet achteraan hoeven als ik al half kalend ben (ai dat hoort zo echt, zo definitief, ik krijg er zelf gewoon nog soms de kriebels van, zo van gaat dit over MIJ?), wil eigenlijk proberen dat M dat zo min mogelijk ziet, of misschien ook niet, ik weet het ook niet. Misschien is het ook beter dat ze het wel gewoon ziet, nou ja dat zien we wel als het zover is.

Heb de boekjes nog niet in huis. M vroeg me trouwens wel of ik vandaag weer naar het ziekenhuis moet, ik zeg nee vandaag niet, ow oke, want dan kan ik even wat centjes uit jouw portemenee pakken voor mijn kassa.

Kik, je bent echt goed geslaagd, ik heb deze maand ook veel voor de kids gekocht, ik denk dat Nikkiman nu bij ons aan de beurt is. En ikzelf ook wel een beetje hoor! hihi Kids hebben in ieder geval laatste tijd genoeg gekregen!
Meld!

Nikki, wat kun je er toch heerlijk nuchter over vertellen, ik zou helemaal vervelend worden als ik al wist dat ik mijn haar ging verliezen. Wel slim om nu al naar de kapper te gaan voor een pruik, dan kunnen ze zien wat voor haar je hebt, als je al veel haar kwijt bent is dat toch moeilijker inschatten lijkt me.

Ik voel me een beetje vreemd vandaag, ik zie steeds zwarte vlekken en ben een beetje duizelig. Gelukkig is Daan gewoon naar het kdv. Ik wilde vandaag echt gaan poetsen, maar er is nog niet veel gebeurd. Ik heb eerst wat gegeten (dacht dat het daar aan lag) en even op de bank gelegen. Maar toen ik net weer opstond om de vaatwasser uit te ruimen kwam het gewoon weer terug. En uitgerekend vandaag is Midaman weg en moet ik zelf naar de gyn, met de auto uiteraard. Ik hoop maar dat het dan weer wat gaat, want het lijkt me niet fijn om zo te moeten rijden.
Ik heb er ook echt wel moeite mee hoor Mida, maar ja het is niet anders, en ik vind gewoon hoe meer ik me er druk om ga maken, dat ik daar gewoon niks mee op los. Maar reken er maar op dat als ik mijn eerste haren zal verliezen ik dan echt wel wat tranen zal laten.

Wat jij beschrijft met die vlekken had ik gister, echt supervervelend, het was wel snel over, na dat ik even was gaan slapen.
Natuurlijk heb je het er moeilijk mee, is ook niets meer dan normaal, maar ik vind het zo knap dat je in zo'n kutsituatie zo nuchter kunt blijven en steeds over de practische zaken kunt nadenken in plaats van helemaal in de put te gaan zitten. Dat is niet iedereen gegeven om er zo mee om te gaan.

Ik ben net toch maar fanatiek in de badkamer aan de slag gegaan en raar maar waar, ik voel me weer een stuk beter. Ik had wel mijn trui uitgetrokken en heb nu alleen een hemdje en een trainingsbroek aan, misschien had ik het wel gewoon te warm?

Ik denk dat ik woensdag toch maar vraag of mijn moeder een keer komt helpen met poetsen. Dat heeft ze al een paar keer aangeboden en dan is het ook grotendeels klaar. Ik moet de keuken en de huiskamer nog een keer flink onder handen nemen en dat is alles weer aan de beurt geweest. Dan is het gewoon een kwestie van bijhouden.

Ik heb net ook de adreslijst uitgeprint en ik denk dat ik zo ook maar vast een paar envelopjes ga schrijven.
nikki, knuf voor jou. Moet vast niet makkelijk zijn om je haren af te knippen omdat je weet dat ze uit zullen gaan vallen. Ik vind je er ook heel knap mee omgaan.

Wat heb je allemaal voor de kindjes geshopt? Waar koop jij zoal de kleding? Ik merk dat ik echt nog in de meisjesdingen moet komen, dat had ik bij R minder, dan wist ik wel wat ik wilde, bij T moet ik nog en beetje mijn weg vinden. Ik weet wel wat ik leuk vind, maar leggings, maillots, jurkjes, ik moet het nog even vinden.

Mida, ik wil absoluut geen paniek zaaien, maar misschien toch nog even naar je bloeddruk laten kijken? Ik had dit namelijk ook op het eind,en dat was mijn bloeddruk. Heb je ook het idee dat je vocht vasthoudt? Nogmaals wil je niet bang maken voor iets, maar bij mij waren het wel signalen voor mijn hoge bloeddruk. Komt nu echt dichtbij he!!!
Kik, bedankt voor je zorgen, ik hou idd vocht vast nu. Ik moet vanmiddag om 16.10 bij de gyn zijn, die meet zowiezo mijn bloeddruk dus dan weet ik dat. Die was trouwens 1,5 week geleden nog prima. Maar met Daan ging die op het laatst ook omhoog, dus het zou goed kunnen. Ik heb ook een beetje hoofdpijn, maar ik ben ook echt snotverkouden sinds gisteren, dus daar kan het ook aan liggen.

Jaaaa, het wordt steeds spannender, nog 2,5 week voor mijn uitgerekende datum. Vrijdag hebben we die bruiloft, zondag vieren we Daan zijn verjaardag en dan "mag" het van me. Maar hoop echt dat hij nog gewoon 2,5/3 weken wacht.
Heb dit keer veel bij de Hennes geshopt, die broekjes zijn voor M ideaal. En nog wat bij de Bijenkorf voor haar van Esprit.

Voor R ook veel bij de Hennes, maar moet eigenlijk nog echt zomerkleren hebben hoor, en voor M nog zomerschoenen. Daar zal ik van de week ook eens achteraan gaan. Anders blijft het er weer bij.
Bloeddruk was goed 140/70, verder ook geen bijzonderheden. Die zwarte vlekken en duizeligheid hoort gewoon bij het zwanger zijn volgens de gyn.
He lekkere kippen!

Nik, wat een goed nieuws in deze klote tijd! Dat is een beetje positief! Wat knap zeg, dat je je haar kort hebt geknipt, is m er al aan gewend? Wat gaat het snel allemaal, je amandelen er al uit, wanneer beginnen de chemo's? Ik zal morgen eens in de boekhandel kijken of ik nog iets op kinderniveau tegenkom, boekjes e.d. Ik las het stukje op het andere topic over M die erg boos was en zei dat dat kwam omdat mamma zo moest huilen. Brrr zeg, confronterend dan. Maar ik vind je ceht, echt, echt reteknap en uiteraard ben je verdrietig, lamgeslagen en bang, ik vind het zo vreselijk knap hoe je het doet!

Mida, wow, nog 2,5 weken, spannend! ik doe voor je duimen dat de beeb na de verjaardag van Daan komt! is je huis inmiddels al aan kant?

Jaimie, lijkt of ik het expres doe, maar ik vergeet steeds wat je schreef, wat een kalf ben ik. Gaat het bij jullie thuis? Hoe doen de kids het? Waar ik benieuwd naar ben, hoe gaan Dtje en Sje met elkaar om, moedert dtje bijvoorbeeld over hem?

Snico! Ach wat zielig, een klein monstertje dat meisje van jou! Gaat het nu al wat beter met haar? Sneu hoor, jeuk en pijn! ik hoop hier voorlopig geen waterpokken te hebben, heb het zelf nooit gehad, dus dat zal wel drama worden hier in huis als het zover is!

Kik, heerlijk dat je voor jezelf zo geslaagd bent! Dat is best weleens lekker! Ik ben nu van een E naar een C cup gegaan, dus er is nog hoop. (Of niet meer en blijf ik nu krimpen....)

Hier gaat het verder prima. ik had de psz gebeld en de dag erna werd ik teruggebeld dat Kaatje kon komen. Vanmiddag is ze voor het eerst geweest. Mijn moederhart brak, eenmaal binnen had ze totaal geen oog meer voor me. Ik kreeg een zoen en nadat ik nog even met de leidster had gekletst en haar nog eens dag wilde zeggen, kreeg ik met moeite nog een zoen, ja dag mamma, dahag! ik werd nog net de deur niet uitgeduwd. Wel heerlijk dat ze het zo goed oppikt! Toen ik haar halen ging gingen ze net naar buiten. Al zwaaiend rende ze me voorbij, neeeee antwoordde ze op de vraag of ze mee naar huiz wilde. Altijd leuk. Ze heeft het dus hartstikke naar haar zin, gelukkig maar! Donderdag mag ze weer, ze was vanmiddag al aan het zeuren wanneer ze weer mocht!

Met Mini alles weer prima! geen hoofdpijn meer, wel wat zure luiers, dus er zijn vast wat tanden in aantocht! Verder wordt hij steeds stouter, leert hij vast van zn zus. Maar goed, das alleen maar gezond!

Met mij ook alles wel, druk nu Lief weer aan het bureau zit, maar ook wel lekker! Autosleutels zijn nog steeds zoek, begrijp er niets van, alle lades, kasten e.d. uitgemest, wel lekker, alles weer op orde, maar nergens te vinden. De auto staat al twee weken stil en we gaan morgen een afspraak maken om er een nieuw contact in te zetten, zal wel een duur grapje zijn.

Ik ga morgen de kinderbijslag uitgeven, er moeten zomerkleren komen voor mn apen voor de vakantie, wiehoe, dus mamma mag los! Altijd leuk!

Ik ga nu echty aan het werk, kom vanaaf laat nog even kijken, werk tot 23:00 uur. Wel een klotedag, van 9:00 tot 13:00 uur cursus en van 17:00 tot 23:00 uur werken op de groep.

Tot straks!

Kus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven