De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Belofte maakt schuld, dus hier ben ik weer even.

Kikkie, toevallig dat jij die V-smile ook hebt gekocht! R vindt het leuk, gelukkig maar dan zal Daan het ook wel leuk vinden.

Heb je nog wat spelletjes gescoord?

Wat gaat het snel met T, zeg!

En goed van je dat je gaat stagelopen, nu nog een stageplek en opvang voor de kinderen en het komt helemaal goed in het nieuwe jaar.

Wat een bijdehandje is R! Daan kan dat ook zo erg, op het moment zelf vind je het niet leuk maar achteraf kan ik er wel om lachen.

Snico, Daan heeft vorig jaar de Duplotrein gekregen, maar helaas vindt papa hem leuker als Daan . Hij vindt het "tanken" wel leuk. Hoe is het met je kies, of ben je helemaal high van de ibuprofen?

Nikki, fijn dat het aantal bestralingen je meevalt. En dat je zelf mag rijden is ook wel een meevaller, denk ik. Ik zal voor je duimen dat het je meevalt, ik weet nog wel dat mijn schoonmoeder het erg vermoeiend vond.

Heb je nog iets gevonden op MP?
He Kippen!

Hoera voor mijn Mini, twee al! Vorig jaar om deze tijd was hij er net! AHHHHHHH, niets baby meer aan nu... Groot ding wordt het, mijn stoere vent!

Mini is jarig vandaag, we vieren het zondag maar de helft van de vistie besloot vandaag voor de leuk even een bakje te komen doen. Dus het liep hier storm! Erg leuk aan de ene kant, maar aan de andere kant, we vieren het op zondag!

Kik, ik snap je niet, onderzoek? Doel je op dat miskraam onderzoek?

Mida, Kaatje kreeg met haar verjaardag dat Vtch ding. Ideaal, op vakantie, in het vliegtuig, even als rustmomentje! Superleuk! Ze heeft een aantal spelletjes, die zijn niet zo gek prijzig, rond de 20 euro. Vooral alfabetpretpark is favoriet (zo kwamen we erachter dat ze een beetje lezen kon) en Ariel en Simba! Helemaal te leuk. En mamma steekt er ook wat van op, wist je trouwens dat Kreeften blauw bloed hebben, als enige dier?! En dat met dank aan Ariel!

Nik, zo dat valt mee 18 als je op 30 had gerekend! Wat goed! En fijn dat je zelf heen en weer mag rijden, dat scheelt weer een boel geregel! Wat sneu dat r zo van de leg was!

Snico, hoe is het in je muiltje? Alles goed?

Kik, is de storm al gaan liggen? Hier is het hetzelfde, ik heb het idee dat het aan het weer ligt ofzo, de blaadjes vallen weer van de bomen. Merk ik op mn werk ook altijd aan de clienten en dat verschilt weinig van thuis. Dus met recht storm op komst. En wara ik de fut vandaan haal. Ik heb ws adhd ofzo, of iets in die richting! Nee hoor, ik ben gewoon heel druk en heb veel energie. Geen idee waar ik dat vandaan heb. Ik vind het zelf altijd erg grappig, mensen in mn omgeving soms niet, daar ben ik soms weleens vermoeiend voor.

Ik ga opruimen hier. Heb een paar nagels gedaan vanavond en ga Lief vast wakker schoppen, anders moet ik alleen zuigen en dweilen, niet zoveel zin in!

Kus!
Zo das sneu, sorry Jaimie, ik dacht dat ik je had gehad, maar ik heb twee keer naar Kik geschreven.

Hoe is het bij jou? Alles wel?
Mida........

de ibu doet zijn werk goed, maar dan voel ik t nog. Ik mocht ook paracetamol ernaast gebruiken en dat doe ik dan ook lekker

Ik heb me wel vandaag hier in A bij een tandarts ingeschreven. Stond nog in mij oude woonplaats (h'lem) en moet dan evt dan ook daar voor de spoedgevallen. Niet echt handy zeg maar. Moet nog wel eerst dit daar afhandelen en dan stap ik over. Zit bij mij om de hoek die praktijk. Met orho, kaakchirurg enz. Zo'n grote praktijk. lijkt me heelijk...........nu lijkt t me sowieso heerlijk.......naar de tandarts, terwijl ik normaliter niet sta te springen. Maar we gaan wel!

Ik ga tukken...........peace!

*en slikt nog een ibuprofennetje*
Sorry Cola, helemaal vergeten dat Mini jarig was!

Maar alsnog van harte gefeliciteerd .

Dus Kaatje heeft de portable, ik had ook gedacht dat dat wel handig zou zijn straks op vakantie, onderweg naar zuid-frankrijk. Maar eerst maar eens kijken of hij het wel leuk vindt.

Ik ben me toch een mega-muts geweest, gisteren. Tim had lekker op mijn broek zitten spetteren met zijn worteltjes, dus ik denk effe snel uitwassen. Haal ik even later de was uit de wasmachine, valt mijn mobiel uit mijn broekzak . Was ik dus vergeten om mijn zakken te controleren. Hij ligt al 1,5 dag op de verwarming te drogen, maar ik vrees dat ik aan een nieuwe moet .
Hoi meiden

Ik ben heeeeeel erg illegaal op mijn werk op de pc nu, kom straks thuis nog wat langer buurten (echtechtecht) maar ik wilde even zeggen dat ik misschien ander werk heb......!! Op kantoor, 24 uur p week. Dinsdag op gesprek......superspannend dus! maar details volgen straks nog.

Tot straks!
Hoi hoi, ben ik weer..

Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar de V smile! Ik had er nog nooit van gehoord. Dtje houdt wel van spelletjes doen op de laptop. Vooral op de sites van sesamstraat, Bob de Bouwer en Thomas. Memory etc. Ze is er hartstikke handig mee, ik sta regelmatig versteld hoe snel ze dingen oppikt. V smile is misschien leuk voor met sinterklaas.

Die baan, is dus bij mijn moeder op het werk. Ik heb minimale ervaring in die branche, een onafgemaakte opleiding voor directie secretaresse en licht administratieve werkervaring. Maar ik mag in ieder geval op gesprek komen, en hopelijk krijg ik de kans te 'ontsnappen' !!! Het betekent wel een dag extra werken doordeweeks (geen gym meer sniksnik), dus extra opvang regelen. Maar laat ik nog niet op de zaken vooruit lopen, eerst maareens afwachten hoe het afloopt dinsdag.

Maandag worden mijn spataderen weggespoten. Het zijn kleintjes dus het zal best meevallen hoop ik.

Snico hoe gaat het met de kiespijn? Ben je de nacht een beetje doorgekomen?

Kik leuk een vrijgezellenfeest organiseren! Wat gaan jullie allemaal doen? Hier is het ook storm met Sje die als hij zijn zin niet krijgt driftig wordt (en dat is dus zo'n 10 keer per uur).

Nik dat valt dan 'mee' als je op 30 keer rekende. Wanneer ging je ook al weer ermee aanvangen?

Mida wat zonde van je mobiel! Hopelijk wordt het nog wat?!

Cola met mij gaat het goed hoor, met jou ook? Nog gefeliciteerd met mini hè, alweer 2 jaar!!
anoniem_25873 wijzigde dit bericht op 25-10-2008 21:18
Reden: pleister om mijn vinger, veel typfouten!!
% gewijzigd
jaimie spannend! Dat klinkt erg goed.

aiiiii Mida, dat klinkt niet best. Nog niet helemaal ontzwangert :-)

Ik heb het spelletje Dora weten te scoren op internet. Helemaal leuk! Die kan hij al heel goed, en vindt het helemaal geweldig. Ik denk dat ik cars ga kopen voor sinterklaas. Ik vind het allemaal maar lastig wat ik wil kopen voor sinterklaas. Ik wil hem niet teveel verwennen maar aan de andere kant ook wel goede dingen kopen. Ik ben ook aan het kijken naar een houtengarage. Heb jij een garage voor de mannen? En zo ja welke? Ik bne ook een beetje op marktplaats aan het neuzen daarvoor.

Cola, hieperdepiep hoera!!! gefeliciteerd met de kleine man. Ja de storm is iets gaan liggen gelukkig, want ik werd er hondsdol van. Getver. Gewoon geen oren. Heel baldadig. Gewoon niet mijn mannetje. Bij T ben ik er ook wel achter wat er is, die wil gewoon lopen! En die loopt dus nu alleen maar aan de hand. Zo niet, dan is het mis en zullen we het horen haha.

Even kijken of ik weer mail heb op mijn biedingen :-)
Nog een vraagje, wat hebben jullie voor de v smile betaald 2de hands?
ik heb hem nieuw gekocht jaimie. Ik heb dus de nieuwe controller, met microfoon en pennetje. Maar zijn geld echt dubbel en dwars waard.

snico ik was jou vergeten, hoe is het nu met je mondje? Ik zit ook nog steeds in mijn oude woonplaats. Niet handig. Lekker dat je terecht kan in A. Heb je gehoord dat er een indoorspeeltuin is aan de Z plas? Ik ben er geweest, heel erg leuk!
hey jaimie je verhala stond er net nog niet! effe lezen dus.
nou ja zeg, vergeet ik nikki ook. Lekker bezig.

Kan me voorstellen dat je even de regelmaat erin wilt houden met Redmer. Zeker als schoonmoeder er zo haar eigen ritme op na houdt. Anders ben je misschien straks weer een paar dagen bezig om hem op regel te krijgen. R was daar vroeger ook erg gevoelig voor.

18 keer bestraling. Dat valt mee dus, als je er 30 verwacht. Maar kan me zo voorstellen dat het alsnog wel een heen en weer gevlieg gaat worden, en een aanslag op je energie. Ik hoop voor je dat je er goed doorheen komt en dat je het dan echt mag afsluiten. Het is je zo gegund.

En ook al op marktplaats aan het speuren, haha. Ik vind het echt een geweldig ding. Hij is er zo handig mee! En tot nu toe geen strijd als hij uitmoet.
wat vinden jullie ik ben aan het bieden op een houten garage die 80 euro nieuw kost. Er zitten nog twee kleine onderdelen bij dus bij elkaar ongeveer 100 euro nieuwwaarde. Ik mag hem voor 42,50 overnemen inclusief verzendkosten.
Jaimie, spannend! Voelt het echt als ontsnappen? Dan wordt het echt tijd voor iets nieuws. Is het een groot bedrijf? Ik zou het nl wel een beetje vreemd vinden om met mijn moeder te werken, mensen zijn op hun werk vaak toch net iets anders als thuis. Maar wel weer een uitdaging, ik zal voor je duimen dinsdag!

Zo Daan ligt eindelijk op bed. Hij was vanmiddag ineens zomaar bij mij op schoot in slaap gevallen. En met het oog op de wintertijd hebben we hem maar lekker laten liggen zodat hij vanavond wat later naar bed kon. Maar toen hij wakker werd gemaakt om kwart voor 7 (wij hadden inmiddels al gegeten) was het zo'n drama, ik ben wel een half uur bezig geweest om hem te kalmeren. Hopelijk heeft het ook het effect wat we hopen en slaapt hij morgen een beetje uit.
Ow kik, ik zie nu pas jouw posts.

Idd, nog niet helemaal ontzwangerd, ik moet zeggen dat het echt heel erg is op het moment, ik vergeet werkelijk waar álles! Maar dit is toch wel het toppunt .

Ik heb trouwens geen garage voor de jongens, ik vind het zo'n sta-in-de-weg, het is al zo vol hier dus ik denk dat er ook geen komt. Ik vind 42,50 incl. verzendkosten wel gaan, maar dan moet hij er wel echt netjes uitzien.

Ik vind het ook moeilijk hoor voor sinterklaas, ze krijgen allebei van opa en oma én van de andere opa een redelijk groot kado (ongeveer 30-35 euro), op mijn werk allebei voor 15 euro en dan nog van onszelf. Ik wil in ieder geval nog een spel en schaatsen (in maat verstelbare "botjes"), ik had al een soort electro gekocht. En verder zal er wel een pyama en misschie nog een dekbedovertrek komen. Voor Tim vind ik het helemaal moeilijk, we hebben nog zoveel van Daan waar hij nog mee kan spelen.
En Jaimie, ik heb voor de computer, een extra controller en 2 spelletjes (Pooh en Mickey Mouse) 47,50 betaald.
ja moeilijk is dat he. Ik heb voor T een vormenstoof gekocht, die van r was redelijk af. Daarnaast nog een mooi vormenboek en een soort rups die ze achter zich aan kan trekken (in de aanbieding bij de kruidvat)

R krijgt van ons verder een kassa (wil hij zo graag maar ook een sta in de weg), ik denk het cars spel, en dan deze garage. Daarnaast van de opa's en oma's dan dus nog cadeautjes. Lastig hoor, wil er geen verwend nest van maken, maar ik merk ook dat hij nieuwe uitdagingen nodig heeft, en dan is de winter nog lang en duurt het nog lang voordat hij naar school gaat.

Vreselijk he dat vergeten. Zo lastig. Bij mij wordt het weer wat beter, maar moet ook nog zo mijn kop bij dingen houden. Is zeker nog niet zoals vroeger. Zet nog regelmatig verkeerde dingen in de koelkast.

Ik had gister ook wat met T. Kikkieman was er niet en ik moest alleen met ze eten. R moest naar de wc maar was niet goed gaan zitten dus had de wc ondergeplast. Dus ik schuif de borden aan de kant voor de grijphandjes van T en help R. Toen ik terug kwam kreeg ik een dikke grijns van T, met een naar binnen gepropte visstick in haar mond. Ze zat helemaal onder en heerlijk te smullen. Terwijl mama daarvoor nog stukjes zat te snijden en de korstjes eraf zat te peuteren haha.
Ik heb voor Tim houten ook bij het Kruidvat 2 kadootjes gekocht, een soort rekje met houten blokjes die je erop kunt schuiven met afbeeldingen van een poes, baby, peuter, moeder en vader. En van Fisher Price een stuurtje met geluidjes voor in de autostoel.

Grappig hè dat je zelf zo voorzichtig bent en dat ze dan al veel meer kan als je zelf denkt.

Daan slaapt trouwens al 3 nachten zonder luier! Hij kwam al bijna 2 weken met een droge luier uit bed, dus het leek me wel kunnen. Tot nu toe geen ongelukjes, hij roept keurig als hij moet plassen. Ik heb een potje op de overloop gezet, hij slaapt op zolder waar dus geen wc is.
ff snel........Cola (nog) gefeliciteerd met Mini!

Enne kik, bij de Z.plas ben ik ook geweest afgelopenweek. Tijdens de peuterochtend. De trampoline was hier een groot succes. T was alleen nogal regenachtig.......wat een drekzooi dan daar!'

Kiespijn nog steeds aanwezig..maar morgen is t maandag ....JOEPIE!!!!!!!!!!! Tandarts here I come (nooit degacht dat ik zoiets zou zeggen.....*lacht als een boer met kiespijn* )
Snico, succes morgen hopelijk kan de tandarts iets aan je pijn doen.

En, waren jullie kids ook zo vroeg wakker vanmorgen?

Gisteren lag Daan pas om half 10 op bed, omdat hij 's middags in slaap was gevallen, maar het heeft helaas niet geholpen. Tim was om 5 uur wakker, na een half uurtje sliep hij eindelijk weer en toen werd Daan om half 6 wakker . Ik heb het nog een uur weten te rekken, maar hij bleef om de 10 minuten roepen "mama, is het nu tijd?" dus hebben we hem om half 7 maar bij ons in bed genomen.

We hebben vandaag de hele dag bezoek gehad en hij is erg druk geweest. Volgens mij was hij erg moe, dus ik hoop dat hij morgen wel wat langer slaapt.
ben vanmiddag gebeld door de ta assisitente.......was even op de praktijk. Ik kan morgen komen, ze schuift me ertussen!! Moet er tussen kwart voor 10 en 10 uur zijn........HALLELUJA!
succes snico morgen! fijn dat je terecht kon! Dat je daar zo blij mee kan zijn he.

Ik zit hier nu al te bibberen voor 5 november, dan moeten er bij mij twee verstandkiezen uit. 1 daarvan is maar half door en moet eerst door de midden geboord en daarna eruit gesneden. Kijk er nu al naar uit..

Mida, gatver das erg vroeg. T en R waren er om zes uur nieuwe tijd. Ik heb het vanavond een beetje laten gaan en ze lagen uiteindelijk half acht nieuwe tijd. Veels te laat dus, dus maar even afwachten hoe dat morgen gaat lopen.

Jaimie, spannend hoor, nieuwe baan. Ik help het je hopen! We gaan het rustig aan het doen het vrijgezellenfeest want ze is ook zwanger. We gaan haar eerst overvallen in haar favoriete brasserietje, dan gaan we naar het huis van een vriendin, daar lekker aan de high tea, en gaan we de lama's doen met allemaal aneqdotes over haar. Cadeautjes etc etc. Daarna lekker uiteten.

Ik heb mijn haar eraf! Ik heb het voor mijn doen best kort. Het is een beetje alla natalia imbruglia, zegt dat jullie iets? een hele korte bob, met een lok. Gelukkig vond kikkieman het leuk. (of zegt het haha)

Ik ben een beetje grieperig, hoop niet dat het doorzet. geen tijd voor. Dinsdag naar keane en woensdag jarig.
Cola gefeliciteerd met Mini, 2 alweer waar blijft de tijd. Irritant dat ze allemaal zaterdag zijn gekomen en dan zondag ook nog, net wat je zegt je viert het toch niet voor niets zondag. Kan ik zelf erg slecht tegen, weten mensen ook dus zullen ze het ook niet zo snel doen denk ik. Net als als je zegt ik vier mijn verjaardag dan en iemand zegt ow dan kan ik niet kom ik die en die dag zeg ik dus ook altijd, je mag gerust dan komen maar niet voor mijn verjaardag want die vier ik dan en dan.

Snico succes hoor!

Jamie jij veel succes met de sollicitatie, wel spannend hoor!

Ik twijfel ook nog steeds tussen de v/smile pocket en de gewone, de gewone kan je nog een controller bijkopen en dan kunnen ze toch met 2 man spelen, Dus dat vind ik dan wel weer leuk, maar ja die andere vind ik weer handiger voor in de auto ofzo. Nog maar even overnadenken.

Kik, foto van je haar, ben erg benieuwd, mijn haar groeit ook snel, mijn wenkbrauwharen komen ook een beetje terug, gelukkig.

Hoop dat ik even niemand ben vergeten, ga nu even stofzuigen en dweilen, Myrthe is buiten aan het spelen en Redmer ligt op bed, dus kan nu even.

Redmer is trouwens nog steeds niet zichzelf echt mega irritant!!!
Hello chickies,

Ik heb maandag de behandeling gehad voor mijn spataderen weg te laten spuiten. De behandeling op zich viel me erg mee, ze prikten met een klein naaldje dus het viel mee qua pijn. Alleen, er gaan watten overheen, met tape, daaroverheen reuze pleisters, en daar heb ik het meeste last van. Bij het lopen trekt dat aan mijn vel en dat doet onwijs zeer. Ik denk dat ik er blaren aan overhoud, maar het is erg belangrijk dat het strak blijft zitten. Dus onder het motto: wie mooi wilt zijn.... Ik had flinke landkaarten op mijn benen en een paar 'echte' spataderen, maar het mooie is, dat ze ook die lelijke aderen heeft aangeprikt! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Volgende week maandag gaan ze de overgebleven aderen doen, dus de komende 3 weken mag ik niet tillen (haha) en neit sporten. Nu moet Jaimieman morgen naar Engeland voor 3 dagen dus dat niet tillen is verbasterd tot zo weinig mogelijk tillen. Lekker gepland trouwens hè. Het is btw bijna onmogelijk om niets te tillen (met kinderen dan).

Tja, en ik had vandaag het sollicitatiegesprek. En, ik krijg de kans!!! Ik ben er echt superblij mee. Ik heb het heel erg naar mijn zin waar ik nu werk. Maar het werk wat ik doe is niet wat ik eigenlijk wilde. En als ik nu niet weg ga, werk ik er over 10 jaar nog. Dit is de kans om een heel andere richting in te slaan en dat zonder studie! Ik heb ook na de havo een opleiding gedaan voor directiesecretaresse,m niet afgemaakt maar ik heb altijd wel die richting op willen gaan. Als alles meezit kan ik per 1 december al aan de slag! Ik ga 1 dag extra doordeweeks werken, de kindjes moeten dan helaas wel naar een andere groep op het kdv, maar wel samen! Hoera, toch een carrière voor mij (?).

Snico ben je dan eindelijk verlost?????

Kik ik ben erg benieuwd naar je haar! Hoe was Keane?

Nik hoe gaat het nu met R? Ook die stomme klok er nu bij, dat helpt denk ik ook niet echt mee?

Mida ik heb geboden op zo'n v smile, 50 euro incl 3 spellen. Dat is dus ong hetzelfde als wat jij ervoor hebt betaald. Zaterdag kan ik komen kijken, kan ik hem werkend zien. Dtje vind hem vast geweldig! Ze is gek op computeren!

Cola wat heeft mini voor zijn verjaardag gehad?
Jaimie, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super dat je de kans krijgt om toch iets anders te gaan doen, spannend hoor. Hoef je dan niet meer in het weekend te werken? En hoeveel uur ga je dan werken?

Brrr, dat met die spataders klinkt niet echt fijn, hopelijk zijn je benen straks weer helemaal glad. Enneh niet tillen kan echt niet met 2 kleine kinderen.

Leuk dat ze straks bijna allemaal zo'n v-smile hebben, hopelijk gaat het door.

Snico, hoe is het met je kies?

Kikkie, ik ben benieuwd hoe je het nu hebt bij Keane!

Voor morgen alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven