De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hey,

Heb eindelijk bericht dinsdag mijn eerste gesprek en wordt het bestraalde gebied afgetekend (krijg ik tatoeage puntjes) en moet ik onder de scan door. En donderdag de 30e eerste keer bestraling......

Zaterdag gaan Nikkiman en ik en vrienden naar Marco Borsato we hebben lekker een hotelletje erbij geboekt dus altijd goed, lekker even genieten...
fijn nikki dat je nu iets meer weet. Spannend ook, weer een nieuwe fase.

Lekker dat je er even tussenuit gaat. Even genieten en ontspannen!

Jammer jaimie dat je de kans niet kreeg om even rustig iets voor jezelf te doen. Ik moet dan altijd even slikken dat ik niet kan doen wat ik wil doen.

Ik weet iets meer over oma. Maar het is ook een vaag verhaal. Mijn oma is namelijk best een dametje met een eigen wil.

Ze hebben nu twee vlekken gevonden, 1 in haar hoofd en 1 bij haar schouder. (de schouder van de borstkanker). Ze willen een MRi maken om te kijken wat het is. Op die basis zou ze naar huis mogen vandaag. Maar nu zegt ze dat ze die MRi niet meer hoeft, en ze zegt niet waarom niet. Mijn moeder en haar andere kinderen krijgen verder geen informatie, en tasten in het duister waarom ze die scan niet meer hoeft. Ze hebben een gesprek aangevraagd met de arts en oma, maar die weigert dit. Ze wil dus gewoon niet zeggen wat er is, en tja patient is koning dus wij krijgen verder geen informatie. Nu zijn we natuurlijk niet achterlijk en weten we dat het waarschijnlijk wel de kanker is, maar ja, oma zwijgt in alle talen. Ze hebben haar gevraagd of ze thuishulp wil maar ze heeft gezegd dat haar kinderen wel voor haar zorgen! Dus mijn moeder zit nu helemaal in de stress, want dit is niet te realiseren. Mijn tante woont internationaal, en mijn moeder 2,5 ruur rijden verderop. Mijn moeder zou me vandaag weer bellen dus ik wacht maar weer af.
Jee, kik. Als ik het zo lees zou ik ook denken dat het om kanker gaat. Kunnen artsen ook niet op haar inpraten om toch ook hulp in te roepen van thuiszorg. Of dat je moeder aangeeft aan de behandeld arts dat oma wel kan zeggen dat de kinderen voor haar zorgen maar dat dat in praktijk niet echt werkt.

Vervelend hoor!

Ja ik heb ook echt zin om er even tussen uit te gaan.

Ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden en ik ben het gewoon nog niet. Tijdens de chemo was ik het gewoon een paar dagen te vroeg (ik slik nl. gewoon de pil dus zo weet ik wanneer ik ongesteld moet worden). Heb gister toch maar even een zw. test gedaan, voor mijn eigen gevoel, hoewel ik wel wist dat de chemo mijn hele lichaam en hormoonhuishouding in de war gooit. Dus wie weet sla ik het over ofzo.

Nikkiman laat zich trouwens steriliseren, hij wil zeker weten geen kinderen meer, ook niet als hij niet meer bij mij is om wat voor reden dan ook en dus samen zou kunnen zijn met een andere vrouw en daar kinderen mee zou willen, hij zegt dat hij dat niet wil. Ik wil zelf ook geen kids meer, helemaal niet meer na deze situatie en na al die troep die ik in mijn lijf heb gekregen. Het tast zoveel aan......

Dus voor mij dan niet meer nadenken over anticonceptie, heerlijk om na 14 jaar geen pil meer te slikken, ondanks dat er haast geen bijwerkingen van heb, maar om gewoon niks te slikken is ook wel fijn.
Hai!

Nik, wat lekker dat je er even tussenuit gaat, zal je vast goed doen! Wat een heftige beslissing al, dat steriliseren!

Kik, wat een raar verhaal over je oma! Slaat ze zelf nu alle hulp en behandeling van het ziekenhuis af, begrijp ik dat goed? Pittig ook voor jullie!

Jaimie, wat is het uiteindelijk geworden, slepen of aan het werk gegaan?

Mida, hier slapen ze allebei niet meer. Kaatje vanaf anderhalf al niet meer, en Mini vertikt het ook, heel soms mag hij nog max een uurtje, want anders gaat hij 's avonds niet meer.

Ik heb niet zoveel, ik heb de keuken weer geverfd, nu allemaal verschillende vlakken op de kastjes, ziet er goed uit al zeg ik het zelf. Vanavond even aflakken en dan is het weer af. Gordijnen heb ik gister voor mn slaapkamer gekocht en genaaid. Dus ik was weer helemaal hyper om vanalles te veranderen en verven.

Ik ga Mini, die nu wel ligt, want hij wordt een beetje ziek, uit bed halen. Er sluimert hier een virusje in huis, ik ben verkouden, hoofdpijn, onstoken oog (charming) en Lief ligt met hoofdpijn.

Ik ga billen afvegen, tot snel!

Kus
whaahahaha cola, sorry maar met je laatste zin lijkt het net of je zelf op de wc even een stukje hebt lopen typen.

mida, alles goed bij jou? Ik heb je al twee dagen niet gezien
Het is inderdaad zo dat oma alle hulp afslaat. Er is nog niet veel nieuws van die kant, want niemand durft te praten waar oma bij is. Mijn tante woont nu bij haar in huis (uit het buitenland die was op vakantie) en kan dus niet bellen, want oma hoort alles haha. Het is echt te raar hoe ze iedereen zo in de tang heeft hiermee.

Oe nik wat apart dat je nog niet ongesteld bent geworden, kan dat door de chemo zijn? En steraliseren? Knap dat jullie er al zo zeker van zijn. Zover zijn wij nog niet, al zie ik een derde niet gebeuren. Ik was vanochtend bij de dokter en daar heb ik het er nog mee over gehad. Ze ziet zeker risico's voor een derde zwangerschap, dus eigenlijk moet ik genoeg weten he.
quote:kikkie1 schreef op 17 oktober 2008 @ 16:55:

mida, alles goed bij jou? Ik heb je al twee dagen niet gezien Ja, zelfs Mida moet wel eens werken voor de kost , maar ik ben er weer hoor!
Nikki, fijn dat je eindelijk een datum weet wanneer je kunt beginnen met bestralen. Hoe vaak moet je eigenlijk?

Lekker zeg, er even tussenuit! Waar ga je naar Marco Borsato?

En dat je niet ongesteld bent, dat zal toch wel aan de chemo liggen, niet? Het lijkt me best logisch dat je lichaam van slag is na al die troep. Over 5 jaar als mijn spiraaltje eruit gaat laat Midaman zich ook steriliseren. Ik vond het nu nog te vroeg, we hebben geen kinderwens meer maar je weet nooit of we daar nog op terug komen. Over 5 jaar ben ik 40 en dan wil ik het écht zeker weten niet meer!

Kik, wat een lekker eigenwijze oma heb jij! Ze zal het wel goed bedoelen, maar in de praktijk lijkt het me niet te doen dat haar kinderen voor haar zorgen als ze niet in de buurt wonen. Hopelijk laat ze zich nog ompraten en ziet ze in dat haar kinderen ook graag willen weten hoe het ervoor staat.

Cola, jij blijft ook aan het klussen in huis! Ben je dat nou nooit moe? Ik heb daar altijd een hekel aan, maar jij ziet er wel hobby in volgens mij. Gaat het weer een beetje met Mini?

Woensdag zijn we met Daan naar sprookjesboom geweest hier in het theater. Geweldig! Hij heeft het hele uur met open mond zitten kijken. Maar ook papa en mama hebben genoten, het was echt leuk. We hebben hem meteen daarna ingeschreven voor zwemles, want daar zit hier een wachtlijst van ruim 1,5 jaar op! Tot hij bericht krijgt dat hij mag komen lessen mag hij gratis zwemmen, erg slim want de ouders betalen natuurlijk wel.
Tja op zich is het ook best heftig, maar de chemo doet ook geen goed voor je lichaam. Er wordt toch ook wel wat aangetast, had laatst ergens gelezen dat het ook je kans verhoogd op een kindje met een handicap. En ik ben gewoon blij met mijn gezonde kids. En Nikkiman denkt er ook zo over, als ik "schoon" ben wil ik gewoon genieten van alles van mijn gezinnetje, van mijn werk ons nieuwe huis. Voor ons is het gewoon klaar.

Mida jemig 1,5 jaar wachttijd ongelofelijk! Leuk dat Daan de sprookjesboom zo leuk vind, Myrthe is 2 week terug naar K3 geweest en vond het ook super.

Marco speelt in het Gelredome, Myrthe gaat bij een vrienden slapen, hebben een dochter van dezelfde leeftijd. Dit is de 1e keer dat ze niet bij opa en oma gaat slapen, of bij schoonzusje (heeft ze nu 2x geslapen) R slaapt nu wel bij schoonzusje..

Cola, jij blijft inderdaad ook altijd bezig, zijn er nog grote dingen die er moeten gebeuren of alleen dingen die je zelf aldoor verandert hihi.

Kik, erg vervelend van je oma en dat ze iedereen zo naar haar pijpen heeft dansen ongelofelijk, maar ook wel weer grappig. Kan me voorstellen dat jullie dat niet vinden hoor!
Trouwens niet onbelangrijk, ik ben vandaag ongesteld geworden, maar moet vanavond weer beginnen met mijn nieuwe pilstrip. Het komt idd door de chemo, heb het vandaag ff nagevraagd.
Nikki, gelukkig dat je ongesteld bent geworden. Als het helemaal niet komt lijkt me ook een onzekere situatie.

Daan heeft ook nog nooit ergens anders gelogeerd als bij opa, opa en oma en mijn zus. Maar hier komen ook steeds vaker de verzoekjes of hij een keer mag komen logeren, van kinderen van vrienden. Dus dat zal er in de toekomst zeker wel een keer van komen. Want ik wil mijn zusje niet meer opzadelen met 2 kindjes nu ze zelf ook pas moeder is en we nemen regelmatig onze ouders mee uit eten (voor het oppassen), dus een reserve adresje is welkom .

Veel plezier vandaag!

Haha Kikkie, had je me gisteren betrapt op Hyves . Ik schreef nog een berichtje terug, maar je was alweer offline. Ik heb het goed te pakken nu, ik vind het zo handig om even en berichtje te sturen naar mensen die je niet zo vaak spreekt. Dat doe je gemakkelijker als een mail sturen.
Hoi,

Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes op Hyves voor mijn verjaardag!

Alles is weer aan kant en ik ga zo maar weer naar bed. Het was niet zo'n drukke dag, eigenlijk alleen familie (ik heb een kleine familie) en 2 stellen vrienden met de kinderen. Ik had zoals gewoonlijk wel weer véél te véél eten in huis . Ik heb nog bijna een hele taart over en erg veel salades, dat wordt dus verplicht de hele week salades op het brood (en dat vind ik erg ).

Nikki, hoe was het bij Marco?
pfff wat een ávond! Jaimieman is niet thuis, en ik zit nu net eindelijk een minuut of 20 achtereen op de bank. Vanaf kwart voor 7 ben ik al naar boven aan het lopen. De kindjes zijn allebei verkouden en in de 'hoest fase' zogezegd. Dus de een na de ander wil een speentje/hoestsiroop/kan niet slapen/de ander weer een speentje.... Het is natuurlijk vooral voor hen erg zielig maar op het laatst had ik het eventjes gehad hoor met de trap op en af gaan. Maar, het spul slaapt (gevaarlijk, erg gevaarlijk om het hardop uit te spreken!) nu, ik hoop dat ze vannacht ook lekker kunnen slapen!

Gisteren ben ik bij mijn zusje geweest. Lekker samen wezen shoppen en uit eten geweest! Een tuniek en een jurkje gekocht. Ik wilde eigenlijk eerst op mijn oude gewicht komen maar dat lukt me niet erg, en ik wil er nu ook leuk bij lopen!!

Mida ik houd ook altijd veel te veel over! Ik ben zo bang om tekort te komen. Nou ja dat scheelt je weer in de boodschappen deze week . Ik wist het ergens wel hoor, dat je half 30 was, maar je ziet er veel jonger uit!

Nikki hoe was je weekendje weg? Is het goed gegaan met de kindjes met het logeren? Hier is Dtje ooit met 5 maanden oud bij vrienden wezen logeren omdat mijn zusje ging trouwen. Verder alleen bij mijn ouders en mijn zusje. Ik heb wel een vriendin waar ik Dtje zo zou brengen, maar Sje..... die zit nu in een moeilijke leeftijd wat dat betreft. Heftige beslissing van Nikkiman dat hij zich laat steriliseren. Wel prettig dat je dan zelf niet over anticonceptie hoeft na te denken!

Kik, heftig hoor van je oma. Het lijkt me een moeilijke situatie. Sterkte voor jullie de komende tijd. Hoe oud is je oma eigenlijk?

Cola ik zag je blog op Hyves over de nagels, ziet er goed uit zeg! Ik wil ook mijn nagels laten doen, jammer dat je niet dichterbij woont . Heb je het jezelf aangeleerd of echt een opleiding gevolgd tot nagelstyliste?

Snico, hoe gaat het met jou? Herfstvakantie voor de deur? Gaan jullie met de boot weg of is dat nu te koud? (ik heb geen verstand van varen merk je wel?!)
Hai Chicks,

Heeerlijk..........vakantie. Flirty is lekker naar de creche, dus snico heeft t rijk alleen vandaag en morgen. Lekker hoorrrrrrr!

Heb al een boel gedaan vanochtend. Alle bedden verschoont en opgemaakt, flirty dr kamer een beetje veranderd. Ziet er leuk uit. Tot vorige week sliep ze nog in t ledikantje, maar ik had al op zolder een heel lief peuterbedje staan. Ik heb m samen met flirty inelkaar gezet en net zelf (ik had t al een keer of 30 aan nico gevraagd......) het ledikantje uitelkaar gehaald en op zolder gezet. Ik ga zo nog beneden verder. Speelgoed uitzoeken, weggooien, woonkamer ff speelgoedarmer maken. Bakken kopen voor t speelgoed, kast uitmesten en bakken erin. Dan ziet t er weer spic en span uit hier in huize Snico. Wordt af en toe helemaal knetter van al die losse t*ringzooi. Tafeltje met de stoeltjes op dr kamertje. Helemaal leuk. Ik heb de commode laten staan, mocht t zwanger worden ooit nog eens lukken dan gaat truus naar zolder en dan wordt/ blijft dit weer babykamer.

Ben trouwens nog nooit zo mega-ongesteld geweest. T leek wel grote schoonmaak (sorry, vies praatje). Maar misschien was dat wel even nodig, zeg maar.

Verder heb ik een andere auto gekocht. Ik rij nu in een grote zware diesel (kia sorrento), lekker veel wegenbelasting per kwartaal en ga zo maar door. Ik heb nu een zwarte Golf gekocht, stoere bak. Helemaal leuk! Moet nog ff wachten, ze gaan m nog ff "pimpen" , heeft nico geregeld. Leer erin en andere velgen enzo.

Nik, Fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Was Marco leuk? Leuker dan Rood of maakte t weinig verschil (op de kleur na dan ). Stoer dat nikkiman zich wil laten steriliseren. Ik denk dat nico dat nooit zou doen. Een van onze beste vrienden heeft t gedaan en die was me toch een partij zielig (vond ie zelf dan he). Lekker dat je toch ongesteld bent geworden.

Cola, bezig bijtje! Nog een model nodig voor je nagels? Wil altijd wel lange nagels, mar bij mij breekt allles altijd af of, nog erger, lekker inscheuren....AU! Hoe gaat t met je Lief?

Mida, jij ontaarde moeder, je kind al cake geven...tsk tsk

Ik ben twee weken gelden met een vriendin en haar dochterje naar de voorstelling van t zandkasteel geweest. Ook errug leuk. Als dat bij jou in de buurt komt zou ik daar ook naar toe gaan. Ik heb ook zo zitten genieten, maar dan meer van mijn kind. Zo uberschattig, met open mond idd. Lieeef!

Kik, alles goed? De ziekenboeg al weer een beetje opgeknapt?

Jaimy, wij gaan nu niet meer varen. Nou, misschien als t nog mooi is een dagje. Maar slapen wordt nu toch echt te koud. Ik ga m dan meteen ff schoonmaken voor de winter. Vind ik altijd zo'n K-klus. Ik vergeet altijd wel iets eraf te halen. En dat kom ik dan weer beschimmeld tegen in t voorjaar . Geitje dat ik ben.

Ik neem nog een koffietje en dan ga ik weer aan de ruim!!!

Toedeloe
Marco was heel leuk, maar ik vond Rood toch leuker, nu opende hij toen met Rood en nu met Wit Licht en ik vind het nummer Rood ook mooier. En daarbij kwam dat ik de nu liedjes van zijn cd nog niet echt kon. Maar we hebben het super gezellig gehad en de kindjes hebben het ook goed gedaan. Maar Redmer is nu een beetje raar aan het slapen, hij was vannacht om half 5 wakker, ik speen er in en maar blijven huilen ik ben er wel tig keer heen geweest, hij heeft het tot 6 uur volgehouden en ik ook, want heb hem er toen uit gehaald en is hij bij mij in slaap gevallen (dat doet hij echt nooit). En vanmiddag wilde hij ook niet slapen, na een bijna anderhalf uur huilen en ik er af en toe heen is hij toch in slaap gevallen voor een uur. Dus heb nu een afgepeigerd kind, hoop dat het vannacht beter gaat, ik word daar echt zo sjaggie van.

Kik, al een stage plaats gevonden......

Mida alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, en eten overhouden komt me erg bekend voor.

Snico goed bezig zeg, ik had ook het tafeltje en stoeltjes naar boven gezet, maar nu toch maar weer naar beneden en nu klimt Redmer op de stoel en dan weer op dat tafeltje. Heb trouwens een offerte lopen voor het een tafeltje en stoeltje van steigerhout, maar dat kost 175 euro, wel duur maar echt zo mooi, vriendin heeft het ook en lijkt zo gezellig.Maar eerst nog maar even met Nikkiman overhebben.
Hoi meiden,

Rustig hier!

Jaimie, hoe is het met de kindjes? Is de (nacht)rust weer terug?

Snico, goed bezig zeg! Je benut de vakantie in ieder geval nuttig. En jij ook al een nieuwe auto, lekker hoor.

Nikki, fijn dat jullie uitje geslaagd was. Hoe is het met Redmer, slaapt hij weer lekker door?

Enneh 175 euro voor een tafeltje en stoeltje ??

Kikkie, Cola, alles goed?

Ik heb vanmiddag een spelcomputer opgehaald (lang leve marktplaats!) voor Daan. Die krijgt hij van Sinterklaas. Een V-smile, kennen jullie dat? Hij wil steeds op de laptop een spelletje spelen, maar dat kan hij gewoon nog niet. Dus ik hoop dat dit wel gaat lukken, het is vanaf 3 jaar dus dat zal wel goed komen.
hello!

mida, die heb ik ook van de week voor R gekocht! Ik wilde hem ook voor sinterklaas geven maar heb hem toch maar gelijk gegeven, nu met de donkere dagen voor de deur, heeft ie weer een nieuwe uitdaging. Doe ik met sinterklaas was simpeler. Ben nu een ware jacht geopend op marktplaats naar de spelletjes, dus misschien bieden we wel tegen elkaar op. :-)

R vindt het erg leuk!

Nikki, ik heb je stukje gelezen op hyves. Spannend allemaal weer. Maar bestraling kan dus best snel voorbij zijn als ik het goed begrijp? Kan je het een beetje regelen met de kindjes?

Redmer een beetje van slag door het logeren? Gaat het al beter?

Ik had gister zo'n dag met T die heeft van 14.00 tot 17.30 een keel opgezet elke keer als ik haar in bed legde. Gek werd ik ervan. Want die kan gillen!

Snico, goed bezig! Fanatiek hoor. JIj hebt natuurlijk nu vakantie omdat je in een andere regio werkt. Kan je dat straks een beetje regelen met Flirty als ze naar school gaat?

Jaimie, hoe is het met de snottebellen? Alles weer over? Ik kom erop terug hoor wat afspreken, alleen ik ben nu een vrijgezellenfeest aan het organiseren voor mijn vriendin en daar zitten heel wat uurtjes in. Maar heel leuk om te doen.

Cola, wat ben jij toch fanatiek altijd. Hoe doe je dat allemaal met twee kindjes? Knap hoor. Wat ik me nog afvroeg, doe je die onderzoeken omdat je zelf nog niet zwanger bent of als onderzoek? Ik snapte het even niet..

Hier is alles goed. Maar op het moment zitten er te weinig uren in de dag voor mij haha. Overdag kom ik op het moment nergens aan toe met T. Die zit niet lekker in haar velletje. Ze wil alleen maar staan en doet al stapjes aan de hand! En dat is dus het enige wat ze wil. Box, wipper echt niet interessant. baby speelgoed? laat me niet lachen, ik wil alleen de auto's van R. Ik vergeet wel eens dat ze ook al weer bijna 10 maanden is natuurlijk. Ze wordt ook eenkennig. Als ik de kamer uitloop dan begint ze te huilen.

Dat ik dus aan niets toekom frustreert! Dan moet het in de avonduren en dan wil ik studeren, ik loop enorm achter ondertussen.

We hebben de knoop doorgehakt dat ik per 1 jan. probeer stage te lopen en kikkieman gaat 36 uur werken. Hopelijk herstelt de boel hier dan wat meer, want het is nog niet veel beter.

ik ga nog wat doen, T slaapt!
Hai allemaal,

Kik, normaal lopen de vakanties gelijk op hoor! Ik werk en woon in regio midden. Alleen is hier in A vorige week vakantie geweest en in de rest van de regio nu. Maar volgend jaar levert dat (in principe) geen problemen op hoor. In 99% van de gevalllen lopen de vakanties gelijk op.

Mida, shame on me....nog van harte gefeliciteerd met je 35e!

Leuk zo'n v-tech. Ik heb gister voor flirty ook al een sintcadeautje gescoort, een duplotrein! Duplo is hier momenteel heel erg favoriet!

Jaimy, lekker geshopped hoor. Ik heb van de week nog een paar mooie cognac kleurige laarzen gekocht (en díe had ik nou nog écht niet.... ) en twee leuke shirtjes bij de hema. Voor mezelf. Zitten lekker joh!

Nikki, alles goed?

Cola, met jou ook?

Meiden, sterf van de kiespijn . Linksonder. Ik weet niet precies welke kies, ik heb daar ook sinds een jaar een kroon. Nu hoop ik niet dat t daaronder zit......AAAARGH! En mij tandarts is er vandaag niet. Maandag pas weer. Nu heb ik wel al een afspraak voor 5 nov al staan, maar ik denk dat ik dat niet volhou. T zal wel een wortelkanaalbehandeling worden. Ik voel dat t geen gaatje is, t zit in mijn kaak....voor mijn gevoel dan he.

Ik moet zo ook even met de dokter bellen voor de uitslag voor van t bloedonderzoek. Ze hadden wel een iets hoger aantal leukocyten (dacht ik) gevonden. T waren iig een soort witte bloedlichaampjes. Hij heeft tel spreekuur van 11.30 tot 12.00 uur. Dus ik lig voor de telefoon. Zal meteen ff vragen of ie wat goeie pijnstillers kan voorschrijven. Nee heb je....ja kan je krijgen..

Tot later!

X (met de rechterkant...) Snico
anoniem_44027 wijzigde dit bericht op 23-10-2008 11:20
Reden: oeps...typfoutje
% gewijzigd
heerlijk,

ik heb van de huisarts ibuprofen600 gekregen.....zaaaaaaaalig. Effe geen pijn
jeetje snico wat vervelend.

Is er storm op komst? T zit weer de hele tent bij elkaar te brullen en R nou echt laat ik maar niet beginnnen. pfff. Zo ken ik hem helemaal niet. Gooit, slaat, schopt, heeft echt geen oren op het moment en lacht me gewoon uit als ik hem straf. geen idee wat er is.

Ik ben er zo klaar mee! Ik heb ondertussen ook een behoorlijk stront humeur.
zooo wat was het hier storm gister zeg.

Maar goed nieuwe dag, nieuwe kansen! Straks een horen op schooltje of er iets is voorgevallen of dat ie zich daar ook zo gedraagt. Is echt niets voor R.

Ik zeg gister tegen hem "ik vind jou een heel bijdehand mannetje, en nu moet je ophouden met een grote mond naar mama". Zegt ie terug "nou en ik vind jou een heel bijdehand vrouwtje" pffff dusss

En ook iets nieuws, hij ziet vanmorgen een donker jongentje op de televisie. "heeee mama, zo een heb ik ook op school"

Zo een??? hmmm .
Met Redmer gaat het ietsje beter, maar hij is echt van slag, de kids zouden in de herfstvakantie bij schoonmoeder logeren, maar ik laat alleen Myrthe gaan, het gaat net iets beter en aangezien schoonmoeder regels, ritme op haar eigen gevoel doet i.p.v. naar het kind te kijken heb ik daar niet zo'n zin in.

Snico hoe is het met je kies?

Mida wat een goed idee van die v-tech op MP kopen, ik ga ook een speurjacht openen. Ben benieuwd.

Heb je al wel een stage plaats Kik, hoop voor je dat het nieuwe jaar wat anders eruit ziet, wel een leuk vooruitzicht.

En ik moet dus 18 keer bestraald worden, valt mij dus op zich mee, had rekening gehouden met 30 keer, dus tja. Het is wel een heel geregel, maar ik mag inprincipe zelf heen rijden dus dat scheelt, kijken hoe lang ik dat volhoudt aangezien het heen en weer reizen enz. veel energie kost. Dus dat scheelt weer een chauffeur, op zich qua oppas is het redelijk geregeld dus we zullen zien.

Mida dat tafeltje en stoeltje doe ik toch maar niet, het is toch best veel geld, als ik het nog niet had dan had ik het wel gedaan. Nu heb ik al 2 setjes, 1 op Redmer zijn kamer en dus 1 beneden.

Ik ga eens even op MP speuren..
Er worden niet veel aangeboden maar 7, hoeveel heb jij er voor betaald Mida?
ow ik typ alleen v tech in en dan bij computers maar hoort natuurljik bij speelgoed, uhum
Nikki, probeer eens op v-smile.

Ik heb voor de computer, 2 spelletjes en een extra controller 47,50 betaald.

Ik wil eigenlijk nog wat spelletjes, maar ben daar nog niet actief mee bezig. Midaman had het ook al over de portable, een soort gameboy waar dezelfde spellen inkunnen, maar ik wil eerst eens kijken of hij het wel leuk vindt.

Ik kom later terug Daan wil een filmpje kijken op de laptop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven