De eerste kenmerken

14-03-2009 20:47 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze topic is geindigd, bedankt voor jullie steun.

Groeten van Lies

Kenmerken?

Totaal aantal stemmen: 12

Ja zeker, die zijn duidelijk aanwezig (8%)
Ik weet het niet, net als lies betwijfel ik ze (33%)
nergens last van gehad/heb er geen last van Geen stemmen
kenmerken? wat bedoel je? (58%)
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 20:51:

[...]

MIJN VRAAG LUID MEER OP OF MEER ZWANGERE VROUWEN DEZE KENMERKEN OOK HERKENNEN!! Laat dit duidelijk zijn voor iedereen.Gelet op je labiele manier van reageren zeg ik: absoluut zwanger!
Lol, Lies houdt ons wel lekker bezig he? Anders zou dit maar een saaie zaterdag zijn
whahahahaha.

Sorry Lies, ik herken wel het gevoel van "ow ik hoop zo dat ik zwanger ben" , maar echt, je draaft nu door.

Kan je hier niet leuk met je partner over kletsen? Hier blijf je negatieve reacties op krijgen hoor!

Trouwens hieronder staat reclame voor testen die zes dagen eerder al kunnen, ideetje??
quote:isabon schreef op 14 maart 2009 @ 21:38:

En verder: "zonddag had ik gemeenschap, donderdag was mijn eisprong"

Je bent voorgelicht?

Een zaadcel leeft geen 4 dagen...een zaadcel kan van 3 tot 4 dagen overleven, er zijn uitzonderingen tot 6 misschien zelfs 7 dagen. daar ben IK zeker van!
Lies, kan je even Googlen en wat bewijs daarvan neerzetten? Als je dat zo zeker weet dan moet er toch onderzoeksresultaten te vinden zijn?
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:38:

En je weet 100% zeker dat je je eisprong hebt gevoeld? Alleen gevoeld, niet getest met een ovulatietest?

Een vriendin van me voelde echt elke maand haar eisprong, zo'n stekende pijn aan 1 kant en halverwege de maand.

Bleek toen ze probeerde zwanger te worden dat ze toch echt aan de clomid moest omdat het vanzelf niet zou lukken. Wat ze dan al die tijd gevoeld had? Geen idee maar blijkbaar toch geen eisprong.Nee, een soort ongesteldheids pijn.
Dan zal het wel kloppen lies.
quote:sjaaksjokola schreef op 14 maart 2009 @ 21:40:

[...]

Gelet op je labiele manier van reageren zeg ik zonder enige twijfel: ZWANGER!ha-ha:D
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:48:

Lies, kan je even Googlen en wat bewijs daarvan neerzetten? Als je dat zo zeker weet dan moet er toch onderzoeksresultaten te vinden zijn?Ze kan nie googlen nie.
.
wat nou als iedereen hier geroepen had, ja hoor herken ik, was je err dan van overtuigd geweest dat je zwanger zou zijn??????

en mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn om zwanger te worden? (raken)
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 20:47:

Hallo mensen, weer een topic van mij.

Ik had last van een paar kleine dingen die mij opvielen.

Zijn dit de begin kenmerken van een zwangerschap of is het in mijn bol geslagen? Laten jullie het me maar weten!

Af en toe moeHet gevoel van een gezwolle onderbuik (of zijn het de darmen haha)Wel trek, de geur van het eten dringt goed tot me door en krijg daar dus veel trek van. Op het moment van het eten word ik misselijk en laat ik de helft staanAf en toe wel eens misselijk, maar ik spuug niet, terwijl het gevoel daar van wel elke keer aanwezig isGeluiden komen hard en bot op me af en ben daar door snel afgeleidGeen last van:

donkere tepels, gevoelige borsten, up's en down's, en al de andere kenmerken.

Ik wacht af op jullie reactie.

Liesje Toch maar even quoten...want voor je het weet is ' ie weer weg
quote:FluffyC schreef op 14 maart 2009 @ 21:40:

Ik bedenk me net iets vreselijks. Stel je toch eens voor dat Liesje alle gemiddelden en theoretische kansen weet te keren en wel zwanger is.... komt er een hele stroom zwangerenlastvanvanallestopics op gang en alle antwoorden die dan komen en niet in het straatje van Liesje passen, worden van tafel geveegd, want zullie zeiden ook dat ik niet zwanger zou zijn en dat was ik toch. JAA, pas maar op;)
quote:isabon schreef op 14 maart 2009 @ 21:38:

En verder: "zonddag had ik gemeenschap, donderdag was mijn eisprong"

Je bent voorgelicht?

Een zaadcel leeft geen 4 dagen...in sommige gevallen toch echt wel hoor. Het bewijs hiervan ligt nu in een bedje.
Whatever, I do what I want
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:42:

Lol, Lies houdt ons wel lekker bezig he? Anders zou dit maar een saaie zaterdag zijn je zou bijna denken dat ik hiervoor ben ingehuurt
Oh, okay, dus alleen gevoeld, niet getest maar je weet 100% zeker dat het je eisprong was.

Ik heb even op Wikipedia gekeken, da's altijd een goede site voor info over wat dan ook en je lijkt gelijk te hebben:

"Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren."
dat we hier uberhaupt op in gaan!
quote:molie schreef op 14 maart 2009 @ 21:43:

whahahahaha.

Sorry Lies, ik herken wel het gevoel van "ow ik hoop zo dat ik zwanger ben" , maar echt, je draaft nu door.

Kan je hier niet leuk met je partner over kletsen? Hier blijf je negatieve reacties op krijgen hoor!

Trouwens hieronder staat reclame voor testen die zes dagen eerder al kunnen, ideetje??ik vind niks enne hormonen! haha
quote:suikervrij schreef op 14 maart 2009 @ 21:52:

dat we hier uberhaupt op in gaan!dat jij uberhaupt hier reageert
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:48:

Lies, kan je even Googlen en wat bewijs daarvan neerzetten? Als je dat zo zeker weet dan moet er toch onderzoeksresultaten te vinden zijn?internet is momenteel erg traag. maar bij google toets je kenmerken in van 'hoe lang overleeft zaad' en bezoek dan verschillende pagina's
quote:newstylista schreef op 14 maart 2009 @ 21:50:

wat nou als iedereen hier geroepen had, ja hoor herken ik, was je err dan van overtuigd geweest dat je zwanger zou zijn??????

en mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn om zwanger te worden? (raken)

niet zo heel lang, maar dat weerhoud het niet om niet gelijk zwanger te KUNNEN raken, aangezien mijn zussen en sommige vriendinnen in een keer zwanger zijn. hoeft niet te betekenen dat iedereen er altijd wat langer over kan doen.

en zeer zeker niet, alsnog was ik gaan wachten tot de test, maar een kleine gerust stelling kan wel van toepassing zijn
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 21:54:

[...]

dat jij uberhaupt hier reageert

lies ik heb je een vraag gesteld, zou het fijn vinden als ik een antwoord kreeg, ook als is het van, daar geef ik liever geen antwoord op

sorry niet meer relevant!!!!!!!!!!!!!
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:52:

Oh, okay, dus alleen gevoeld, niet getest maar je weet 100% zeker dat het je eisprong was.

Ik heb even op Wikipedia gekeken, da's altijd een goede site voor info over wat dan ook en je lijkt gelijk te hebben:

"Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren."dan zijn we het daar over eens
quote:OrangeCowgirl schreef op 14 maart 2009 @ 21:52:

"Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren."dan zijn we het daar over eens
Af en toe moe

Heb ik ook last van! Of nee, eigenlijk ben ik nogal vaak moe. Zal te maken hebben met de jongste die nog niet goed doorslaapt en hubbiewubbie die z'n wekker om 4 uur laat afgaan.

Het gevoel van een gezwolle onderbuik (of zijn het de darmen haha)

Heb ik ook last van maar ik denk dat het door de pizza van gisteren kwam. Ben dol op pizza maar de volgende dag heb ik altijd spijt.

Wel trek, de geur van het eten dringt goed tot me door en krijg daar dus veel trek van. Op het moment van het eten word ik misselijk en laat ik de helft staan

Heb ik ook vaak, zeker als we bij Applebees gaan eten. Ruikt altijd heerlijk maar valt elke keer weer tegen.

Af en toe wel eens misselijk, maar ik spuug niet, terwijl het gevoel daar van wel elke keer aanwezig is

Heb ik ook vaak. Vooral als ik stilsta bij het feit dat we misschien weer moeten verhuizen! Of als ik eraan denk dat we misschien nog 2 jaar hier in dit stadje blijven wonen.

Of als m'n stiefdochter weer eens stomdronken en/of stoned opbelt, dan ben ik echt elke keer harttikke misselijk!

Geluiden komen hard en bot op me af en ben daar door snel afgeleid

Yep, vooral de treinen hierachter, die maken zo'n hard geluid en ben er elke keer weer door afgeleid. Kan ook komen omdat m'n zoon elke keer naar buiten wil als hij de trein hoort. Hij heeft me zo onderhand getrained om netjes de jassen te pakken als ik de trein het dorp in hoor komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven