De eerste kenmerken

14-03-2009 20:47 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze topic is geindigd, bedankt voor jullie steun.

Groeten van Lies

Kenmerken?

Totaal aantal stemmen: 12

Ja zeker, die zijn duidelijk aanwezig (8%)
Ik weet het niet, net als lies betwijfel ik ze (33%)
nergens last van gehad/heb er geen last van Geen stemmen
kenmerken? wat bedoel je? (58%)
quote:pennylane schreef op 14 maart 2009 @ 22:32:

he lies!

Ik vind de opmerkingen een beetje cru. Je stelt gewoon een simpele vraag, die mensen met ja of nee kunnen beantwoorden en het is niet nodig dat mensen dan onaardig reageren, mensen hoeven niet te reageren. Als ik het zo lees kan het wel een teken van een zwangerschap zijn, maar je weet het natuurlijk pas zeker met een test, dus helaas nog even geduld, ik snap dat het spannend is.

Succes!Dat is lief van je pennylane, ik zal nog afwachten tot 27 maart en zodra ik de test heb gedaan komen jullie het ook te weten
quote:fleurtje schreef op 14 maart 2009 @ 22:31:

[...]

En ook niet te dicht bij printers en faxapparaten gaan staan. Misschien even een gesprekje met je baas?En vergeet niet de kinderopvang alvast te regelen. Daar moet je snel bij zijn tegenwoordig.
Weten jullie misschien of ik zwanger ben? Ik zit op dag 1 van mijn cyclus en moet nog 33 dagen wachten met testen en dat vind ik nog erg lang duren.

Mijn kwaaltjes

-chagerijnig

-zin in cholkola

-komt rode vloeistof uit mijn ...

-slappe tietjes
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 22:46:

[...]

Dat is lief van je pennylane, ik zal nog afwachten tot 27 maart en zodra ik de test heb gedaan komen jullie het ook te wetenHoi hoi hoi
quote:fleurtje schreef op 14 maart 2009 @ 22:24:

[...]

Ik snap je vraag maar al te goed en degene die zegt dat domme vragen niet bestaan, die liegt. Sjees. Hoeveel topic ben je komende twee weken nog van plan te openen???mua, ik denk zo tot 27 maart?;)
quote:Annepanne1 schreef op 14 maart 2009 @ 22:26:

Overigens, er bestaat ook zoiets als Schijnzwangerschap.

Vrouwen kunnen psychisch zo bezig zijn met zwanger zijn dat hun lichaam hierop reageert. Dus ook grotere borsten etc. Het is zelfs mogelijk dat vrouwen melk gaan produceren. Puur omdat zij psychisch totaal gericht zijn op zwanger zijn. Maar ze zijn het niet.

Google daar maar eens op.Ik weet dat het extreem lijkt, maar zo veel ben ik er niet mee aan de gang. s'avonds wanneer ik niks te doen heb spelen de zenuwen weer op
quote:fleurtje schreef op 14 maart 2009 @ 22:41:

Aan de ene kant lach ik me suf als je morgen ongesteld wordt, aan de andere kant hoop ik dat je morgen al zwanger bent, anders krijgen we hier elke maand zo'n onnozel topic.

Pffffffffffffff, inderdaad laat er alsjeblieft raak geschoten zijn.

Alhoewel? Ik houd m'n hart vast voor wat ons dan te wachten staat.
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 22:49:

[...]

mua, ik denk zo tot 27 maart?;)

- Hoeveel topics ben je de komende twee weken nog van plan te openen?

- mua, ik denk zo tot 27 maart.

Prachtig staaltje 'begrijpend lezen'. Nu snap ik ook meteen waarom dit soort topics zo lang worden.
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 21:03:

[...]

Aangezien de eisprong donderdag was en via internet (ik weet dat, dat niet 100% te vertrouwen is) de innestelling op vrijdag was en ik neem aan dat het zaad nu allang het eitje heeft bereikt? Sinds donderdag al?

Goh , ik ben nooit zwanger geweest, en ik ben ook van de generatie dat voorlichting niet echt een hot item was, maar innesteling via de computer?

*Gaat gelijk ff vriend google erbij halen * wat heb ik nog meer gemist?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:newstylista schreef op 14 maart 2009 @ 22:36:

[...]

die opmerking liggen ook aan hoe lies reageert, het is actie reactie. er zijn antwoorden gegeven als zich daar niet ik kan vinden prima, maar om lelijk tegen medeforummers te gaan doen, vind ik ook niet nodighelaas zijn er mensen die niet echt aardig tegenover mij reageren, je zou in een paar topics kunnen vinden dat ik ook een actie reactie terug geef, puur omdat het soms me strot uit komt met die mensen
quote:nlies schreef op 14 maart 2009 @ 22:51:

[...]

Goh , ik ben nooit zwanger geweest, en ik ben ook van de generatie dat voorlichting niet echt een hot item was, maar innesteling via de computer?

*Gaat gelijk ff vriend google erbij halen * wat heb ik nog meer gemist?Ik heb me drie keer laten bevruchten via de computer. En twee keer bevallen via de computer. Vooral dat laatste is aan te raden.
god wat zijn jullie lekker bezig allemaal, bah! het lijkt me toch vrij logisch waarom ze al die topics hier komt openen, omdat ze er schijnbaar met niemand anders over kan praten/delen

en dat jullie geïrriteerd raken kan ik me ook wel weer voorstellen, maar moeten er dan zulke harde opmerkingen gemaakt worden????
quote:Lies78 schreef op 14 maart 2009 @ 22:50:

[...]

Ik weet dat het extreem lijkt, maar zo veel ben ik er niet mee aan de gang. s'avonds wanneer ik niks te doen heb spelen de zenuwen weer opVind ik wel handig. Ik vermaak me wel hier.
quote:newstylista schreef op 14 maart 2009 @ 22:54:

god wat zijn jullie lekker bezig allemaal, bah! het lijkt me toch vrij logisch waarom ze al die topics hier komt openen, Vind ik helegaar niet logisch.

god wat zijn jullie lekker bezig allemaal, bah! het lijkt me toch vrij logisch waarom ze al die topics hier komt openen, omdat ze er schijnbaar met niemand anders over kan praten/delen

...

Blijft het feit dat niemand een glazenbol heeft en iedereen die een keer zwanger is geweest iets tussen alle en geen verschijnselen al voorbij heeft zien komen.
quote:newstylista schreef op 14 maart 2009 @ 22:46:

[...]

fleurtje hou eens op, je hebt je punt nu echt wel gemaakt.Meer kan ik er niet op zeggen
ja niet iedereen is aardig tegen je, maar dat los je niet op door lelijk tegen mensen te gaan doen, je kan ook op een andere manier duidelijk maken dat je het niet prettig vind hoe er op je gereageerd word.

maar ik denk dat je met deze opmerking "MIJN VRAAG LUID MEER OP OF MEER ZWANGERE VROUWEN DEZE KENMERKEN OOK HERKENNEN!! Laat dit duidelijk zijn voor iedereen." alle lelijke reacties over jezelf afgeroepen hebt.

het word mij nu ook te cru wat er allemaal gezegd word, maar je hebt hier zelf ook een aandeel in!
quote:floor72 schreef op 14 maart 2009 @ 22:50:

[...]

Pffffffffffffff, inderdaad laat er alsjeblieft raak geschoten zijn.

Alhoewel? Ik houd m'n hart vast voor wat ons dan te wachten staat.bereid je maar voor;)
Gelijk newstylista, maar de rest heeft ook een punt.

Je zou van een volwassene mogen verwachten dat zij een aantal zaken zelf kan rationaliseren/afzwakken/in een breder perspectief kan plaatsen.

Dat lijkt bij Lies niet aan de orde te zijn. Het lijkt op een Tina-verhaal van een puber die 'het' heeft gedaan.

Daar wordt op een soortgelijke wijze op gereageerd. Hard wellicht, maar misschien ook een eye-opener voor Lies zelf.
Hoe moet dat toch als ze op een dag daadwerkelijk gaat werpen?
quote:Annepanne1 schreef op 14 maart 2009 @ 22:59:

Gelijk newstylista, maar de rest heeft ook een punt.

Je zou van een volwassene mogen verwachten dat zij een aantal zaken zelf kan rationaliseren/afzwakken/in een breder perspectief kan plaatsen.

Dat lijkt bij Lies niet aan de orde te zijn. Het lijkt op een Tina-verhaal van een puber die 'het' heeft gedaan.

Daar wordt op een soortgelijke wijze op gereageerd. Hard wellicht, maar misschien ook een eye-opener voor Lies zelf.de rest heeft zeker een punt, maar vraag me af of je dit met harde opmerkingen kunt duidelijk maken, wat ik zie/lees is een vrouw die het alleen moet doen, en dat vind ik erg sneu, ben ik de enige die dit ziet?????

en dat jullie geïrriteerd raken kan ik me ook wel weer voorstellen, maar moeten er dan zulke harde opmerkingen gemaakt worden????bedankt newstylista
quote:fleurtje schreef op 14 maart 2009 @ 23:00:

Hoe moet dat toch als ze op een dag daadwerkelijk gaat werpen?Dat kunnen we dan wel live volgen, denk ik.
quote:newstylista schreef op 14 maart 2009 @ 22:57:

ja niet iedereen is aardig tegen je, maar dat los je niet op door lelijk tegen mensen te gaan doen, je kan ook op een andere manier duidelijk maken dat je het niet prettig vind hoe er op je gereageerd word.

maar ik denk dat je met deze opmerking "MIJN VRAAG LUID MEER OP OF MEER ZWANGERE VROUWEN DEZE KENMERKEN OOK HERKENNEN!! Laat dit duidelijk zijn voor iedereen." alle lelijke reacties over jezelf afgeroepen hebt.

het word mij nu ook te cru wat er allemaal gezegd word, maar je hebt hier zelf ook een aandeel in!kijk, dat je het opvat als een aanval moet je zelf bepalen, maar het kan ook posetief zijn bedoelt om zo mensen er meer op aan te duiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven