De generatie van nu.
woensdag 15 augustus 2018 om 00:11
Nou, generatie van nu is eigenlijk hetzelfde als vroeger alleen nu komt social media er ook nog bij.
Denk dat ik dan geen wannabe wil zijn. Vind naveltruitjes en rokjes afschuwelijk. Mijn kont hoeft niet te showen. Joggingbroek en trui naar school is hemels voor mij. Liever een oversized trui dan een t-shirt met cleavage.
Denk dat ik dan geen wannabe wil zijn. Vind naveltruitjes en rokjes afschuwelijk. Mijn kont hoeft niet te showen. Joggingbroek en trui naar school is hemels voor mij. Liever een oversized trui dan een t-shirt met cleavage.
anoniem_343891 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 10:18
85.90% gewijzigd
maandag 20 augustus 2018 om 20:14
Ik zit aan de verkeerde kant van de veertig en sta mijn zoon alcohol toe, die hij niet wil. Bij etentjes drinkt hij meestal cola en met mooi weer een Radler 0%.vivapimpelmees schreef: ↑15-08-2018 00:41Ik ben een oud wijf van 50. Ik droeg naveltruitjes in mijn tienerjaren. Rookte en kon overal sigaretten kopen. Ging uit en dronk smerige zoete witte wijn of pisang met jus d'orange. Op mijn 15e ja. En dat mocht allemaal.
Mijn kinderen zijn 17. Drinken soms in t weekend, maar dat moeten wij voor ze kopen. Roken doen ze niet. Blowen ook niet. Dochter draagt nu ook naveltruitjes.
Ben ik nu een ontaarde moeder met losgeslagen kinderen?
Roken doen (en deden) we niet en zoon gaat dat hopelijk ook niet doen.
Ik geloof dat we het wel redelijk doen als ouders.
Op zijn leeftijd neukte ik zonder condooms (aids bestond nog niet) in het rond en konden we bessen-7up, pisang-jus etc. drinken zoveel als ons zakgeld of de krantenwijk het toeliet.
Comazuipers heb ik nooit gezien, volgens mij bestond dat nog niet. Stuffkikkers wel, maar ik deed niet aan sigaretten of drugs.
Zit nu op mijn 25jarig jubileum als brave kantoormiep...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 20 augustus 2018 om 20:24
Ik had Nederland 1 en 2, plus Duitsland 1, 2 en 3.
Dat was ook een leuke kinderquiz op Duitsland, "Eins, zwei oder... drei!!!"
(Zie nu net dat het programma nog steeds bestaat).
maandag 20 augustus 2018 om 20:40
valentinamaria schreef: ↑17-08-2018 18:13Plus de mega hoeveelheid make-up, vooral eyeliner en de enorme bos getoupeerd haar...