de Intertoysgids!

13-09-2012 14:12 40 berichten
Ja, express op de overige pijler. Want wie kan de Intertoys gids gewoon bij het oudpapier doen zonder erin te kijken? Vriend en ik hebben ruzie gemaakt over wie het eerste mocht bladeren. En voor kind hebben we hem verstopt omdat we niet nu al een opgewonden standje in huis willen hebben.

Het allerleukste vond ik de friendslego voor meisjes. Geeft niks wat kind vind, ze krijgt gewoon het ponykamp. En de kinderbakspulletjes van licious.

En jij? Ook 's avonds bij een kopje thee de gids doorgebladerd?
Kakkietakkie heb ik gemist, klinkt heel veelbelovend.
Alle reacties Link kopieren
En de nieuwe Skylanders Giants stonden erin! De gezelschapsspelletjes vonden we niet zo...

We hebben in ons eigen nieuwgebouwde huis een extra spelletjeskast laten bouwen, dus we hebben er al heel veel! Ik zag wel bij 999 games wat dingen voorbij komen die ik nog eens beter (thuis dus, haha) moet bekijken.
@Pompadour: Kakkietakkie hebben wij ook. Zoontje van 8 (!!!) vindt dat helemaal geweldig. De jongste vindt er niks aan.
quote:Pompadoer: Ik vraag me altijd af welke ouders er in hemelsnaam een electrisch wagentje voor hun peuter kopen (om maar een voorbeeld te noemen).De Pfaffs
Ik heb hem in al die jaren dat ik hier woon nog niet gezien bedenk ik me nu...en dat is nu best irritant, want we hebben eindelijk een kind waarvoor ik kan shoppen!
Staan er nog steeds 'stemvakjes' in zodat je aan kan geven dat je iets graag wilt hebben?
quote:Katherina schreef op 13 september 2012 @ 14:39:

Jaaah! Doortje, dat bedoel ik! Vriend had hem meegenomen naar de wc (don't ask) en bleef express heel lang zitten.

En inderdaad, pompadour, er staan dingen in waarbij je je afvraagt of er echt ouders zijn die zoiets kopen. Vingerskateboards, kakkietakkie...

Takkiekakkie geweldige reclame heeft die overigens ook

http://m.youtube.com/watch?v=c50CCkBlZxA
Oh, Yvet, jij moet er één! ik heb wel eens bij de Intertoys gestaan voor een cadeaugids. En toen het meisje vroeg hoe oud mijn kind was, keek ze heel verbaasd toen ik zei dat íe voor mezelf was.
Ja, ik heb hem doorgebladerd en dochter (2,5) ook

Ze vond de Hello Kitty trein en de playmobile zwembad het leukste en ook de little pet shop setjes vond ze super

Maar het zwembad word hem niet, zie het al gebeuren met dat water hier in de woonkamer.. de speeltuin is wat dat betreft wel een stuk veiliger met een houten vloer.

Heeft iemand de trein van Hello Kitty? kan het tegen een stootje?
quote:Katherina schreef op 13 september 2012 @ 17:05:

Oh, Yvet, jij moet er één! ik heb wel eens bij de Intertoys gestaan voor een cadeaugids. En toen het meisje vroeg hoe oud mijn kind was, keek ze heel verbaasd toen ik zei dat íe voor mezelf was. Haha! Nou ik las hem ook tot mijn 23e elk jaar helemaal door hoor! Hoort er gewoon bij vind ik maar ja, nu nog 1 zien te scoren voor dit jaar...
Hier ligt hij veilig verstopt onder mijn bed: de kinderen hebben hem (nog) niet gezien

.
Snoezekind had altijd speelgoedgidsen in de auto liggen, ideaal "leesmateriaal" voor dreumesen.

Gezeur hebben we er gelukkig nooit door gehad.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn moeder noemde hem altijd 'De Bijbel'. En ook hier wordt de Bijbel regelmatig gelezen!
Wij hebben 'm nog niet Ik zit er al de hele week naar uit te kijken nadat ik van een collega had gehoord dat zij 'm al gehad had.

Hopelijk krijgt wel iedereen 'm in NL en hebben wij gewoon enige vertraging
Linea recta de prullenbak in! Dat er volwassen mensen zijn die echt wachten op zo'n dik speelgoedboek. Geweldig! Ieder z'n ding zal ik maar zeggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven