de Intertoysgids!
donderdag 13 september 2012 om 14:12
Ja, express op de overige pijler. Want wie kan de Intertoys gids gewoon bij het oudpapier doen zonder erin te kijken? Vriend en ik hebben ruzie gemaakt over wie het eerste mocht bladeren. En voor kind hebben we hem verstopt omdat we niet nu al een opgewonden standje in huis willen hebben.
Het allerleukste vond ik de friendslego voor meisjes. Geeft niks wat kind vind, ze krijgt gewoon het ponykamp. En de kinderbakspulletjes van licious.
En jij? Ook 's avonds bij een kopje thee de gids doorgebladerd?
Het allerleukste vond ik de friendslego voor meisjes. Geeft niks wat kind vind, ze krijgt gewoon het ponykamp. En de kinderbakspulletjes van licious.
En jij? Ook 's avonds bij een kopje thee de gids doorgebladerd?
donderdag 13 september 2012 om 14:14
donderdag 13 september 2012 om 14:16
quote:miekie1 schreef op 13 september 2012 @ 14:14:
Zucht, ik was zo handig om de Ja/Nee sticker die ik voor de vakantie op m'n deur had geplakt er niet af te halen. Ik heb 'm dus nog niet!!!!
Ik zal 'm morgen maar even ophalen bij Intertoys zelf Hoe moet ik verder zonder gids? *heeft sticker ondertussen snel van de brievenbus gepeuterd*Ik nu ook snel!
Zucht, ik was zo handig om de Ja/Nee sticker die ik voor de vakantie op m'n deur had geplakt er niet af te halen. Ik heb 'm dus nog niet!!!!
Ik zal 'm morgen maar even ophalen bij Intertoys zelf Hoe moet ik verder zonder gids? *heeft sticker ondertussen snel van de brievenbus gepeuterd*Ik nu ook snel!
donderdag 13 september 2012 om 14:17
donderdag 13 september 2012 om 14:19
Hier is hij inmiddels ook op de mat beland. Had het meteen door toen ik gister de deur open wilde maken want de gids blokkeerde de toegang en dan krijg ik mijn deur maar moeilijk open.
Ik heb hem nog niet doorgebladerd maar ik ga dat zeker wel doen. Zelf kijk ik altijd naar de gezelschapsspellen. Ik ben een spelletjesmens en vind het altijd leuk om te kijken wat er allemaal op de markt is voor de kids.
Verder heb ik twee neefjes die ook net in de sinterklaastijd jarig zijn beide, dus kunnen ze vast wat knippen en plakken zodat tante wat uit kan zoeken.
Blijf het elk jaar wel leuk vinden hoor.. die gids. Doet me altijd terugdenken aan de tijd dat we zelf (zus en ik) allebei zo'n gids hadden en een schrijfblok en dan mochten we plakken wat we wilden, want Sinterklaas wist dan precies wat we bedoelden..
Ik heb hem nog niet doorgebladerd maar ik ga dat zeker wel doen. Zelf kijk ik altijd naar de gezelschapsspellen. Ik ben een spelletjesmens en vind het altijd leuk om te kijken wat er allemaal op de markt is voor de kids.
Verder heb ik twee neefjes die ook net in de sinterklaastijd jarig zijn beide, dus kunnen ze vast wat knippen en plakken zodat tante wat uit kan zoeken.
Blijf het elk jaar wel leuk vinden hoor.. die gids. Doet me altijd terugdenken aan de tijd dat we zelf (zus en ik) allebei zo'n gids hadden en een schrijfblok en dan mochten we plakken wat we wilden, want Sinterklaas wist dan precies wat we bedoelden..
donderdag 13 september 2012 om 14:19
donderdag 13 september 2012 om 14:26
Achnein, kun je dat? wat een zelfbeheersing! Ik was er zelfs heel opgetogen over. Hij ligt nu in het bovenste schap van de boekenkast, kan ik er lekker nog een paar keer in bladeren voordat het ding in de knip en plakgrage vingers van dochter valt.
Oh, Miekie, die kinderbakspulletjes zijn echt geweldig leuk!
Het ziet er allemaal zo prachtig uit op papier. In de praktijk beland al haar speelgoed in een grote puinzooi in de kist. Die ik dan af en toe vol weemoedige gevoelens opruim.
Oh, Miekie, die kinderbakspulletjes zijn echt geweldig leuk!
Het ziet er allemaal zo prachtig uit op papier. In de praktijk beland al haar speelgoed in een grote puinzooi in de kist. Die ik dan af en toe vol weemoedige gevoelens opruim.
donderdag 13 september 2012 om 14:29
Ik had wel graag een 'Nee, ik wil geen reclame of huis-aan-huisbladen, maar ja, wél het Intertoys speelboek (en ook HEMA folders)' sticker gewild. Maar helaas, die hebben ze niet, dus ik heb geen gids. Ik ga die sticker er voor deze maanden ook maar af halen, want ik vind de sinterklaas en kerstfolders wel leuk altijd. En maar naar de Intertoys voor het speelboek (want de papieren versie is zoveel leuker dan online).
donderdag 13 september 2012 om 14:31