de Intertoysgids!

13-09-2012 14:12 40 berichten
Ja, express op de overige pijler. Want wie kan de Intertoys gids gewoon bij het oudpapier doen zonder erin te kijken? Vriend en ik hebben ruzie gemaakt over wie het eerste mocht bladeren. En voor kind hebben we hem verstopt omdat we niet nu al een opgewonden standje in huis willen hebben.

Het allerleukste vond ik de friendslego voor meisjes. Geeft niks wat kind vind, ze krijgt gewoon het ponykamp. En de kinderbakspulletjes van licious.

En jij? Ook 's avonds bij een kopje thee de gids doorgebladerd?
Alle reacties Link kopieren
Reclame dit?

Mijn kinderen waren er trouwens dol op...
Zucht, ik was zo handig om de Ja/Nee sticker die ik voor de vakantie op m'n deur had geplakt er niet af te halen. Ik heb 'm dus nog niet!!!!

Ik zal 'm morgen maar even ophalen bij Intertoys zelf Hoe moet ik verder zonder gids? *heeft sticker ondertussen snel van de brievenbus gepeuterd*
En ja Friends lego is geweldig!! En wat zijn die kinderbakspulletjes? *gaat Google maar 's opstarten* Ik moet echt die gids hebben, dochter is volgende maand jarig en dan al die feestdagen.....
quote:miekie1 schreef op 13 september 2012 @ 14:14:

Zucht, ik was zo handig om de Ja/Nee sticker die ik voor de vakantie op m'n deur had geplakt er niet af te halen. Ik heb 'm dus nog niet!!!!

Ik zal 'm morgen maar even ophalen bij Intertoys zelf Hoe moet ik verder zonder gids? *heeft sticker ondertussen snel van de brievenbus gepeuterd*Ik nu ook snel!
Bij mij is hij al verknipt en geplakt, we hadden hem maandag in huis.
Als we bij oma in NL zijn is dat wel vaste prik ja. En dan maar lachen om de onvoorstelbare meuk die erin staat. Vingerskateboards! Plastic WWF arena's! Peuterquads! Plastic driewielers met een zonnedak!
Ja, ik verstop de gids altijd en lees hem eerst zelf. Voor de kinderen haal ik er altijd een paar bij. Dan kunnen ze aankruisen wat ze willen hebben. Ze nemen het ding zelfs mee naar bed. Komen er dit jaar ook weer boeken van de Bart Smit en de ToysXL?
JA!

Hij is hier al helemaal volgekliederd met wat hij allemaal wel zou willen krijgen.

Gelukkig heb ik er 2 gekregen
Hier is hij inmiddels ook op de mat beland. Had het meteen door toen ik gister de deur open wilde maken want de gids blokkeerde de toegang en dan krijg ik mijn deur maar moeilijk open.

Ik heb hem nog niet doorgebladerd maar ik ga dat zeker wel doen. Zelf kijk ik altijd naar de gezelschapsspellen. Ik ben een spelletjesmens en vind het altijd leuk om te kijken wat er allemaal op de markt is voor de kids.

Verder heb ik twee neefjes die ook net in de sinterklaastijd jarig zijn beide, dus kunnen ze vast wat knippen en plakken zodat tante wat uit kan zoeken.

Blijf het elk jaar wel leuk vinden hoor.. die gids. Doet me altijd terugdenken aan de tijd dat we zelf (zus en ik) allebei zo'n gids hadden en een schrijfblok en dan mochten we plakken wat we wilden, want Sinterklaas wist dan precies wat we bedoelden..
Voor het zoontje van een vriendin moest de intertoysgids mee op vakantie (in mei).
Hij staat ook online:

http://folder.intertoys.nl/Speelboek2012/magazine.html
Hallo?!
Nou, hier ging hij toch rechtstreeks van brievenbus naar oudpapierbak
Achnein, kun je dat? wat een zelfbeheersing! Ik was er zelfs heel opgetogen over. Hij ligt nu in het bovenste schap van de boekenkast, kan ik er lekker nog een paar keer in bladeren voordat het ding in de knip en plakgrage vingers van dochter valt.

Oh, Miekie, die kinderbakspulletjes zijn echt geweldig leuk!

Het ziet er allemaal zo prachtig uit op papier. In de praktijk beland al haar speelgoed in een grote puinzooi in de kist. Die ik dan af en toe vol weemoedige gevoelens opruim.
Hier gaat hij, als DL van 1,5 geen interesse heeft rechtstreeks de papiercontainer in
Ik had wel graag een 'Nee, ik wil geen reclame of huis-aan-huisbladen, maar ja, wél het Intertoys speelboek (en ook HEMA folders)' sticker gewild. Maar helaas, die hebben ze niet, dus ik heb geen gids. Ik ga die sticker er voor deze maanden ook maar af halen, want ik vind de sinterklaas en kerstfolders wel leuk altijd. En maar naar de Intertoys voor het speelboek (want de papieren versie is zoveel leuker dan online).
Er staat bijna uitsluitend rotzooi in, het is echt zoeken naar iets wat in aanmerking komt om te kopen. Maar dat maakt het juist zo leuk. Ik vraag me altijd af welke ouders er in hemelsnaam een electrisch wagentje voor hun peuter kopen (om maar een voorbeeld te noemen).
Ruzie maken om een intertoys gids? Dan ga je er toch eentje extra halen?

Toen ik nog oppaskinderen had, vroeg ik ze altijd bij de buren, zodat álle oppaskinderen er heerlijk in konden kijken.
Ik heb hem even snel door gebladerd, en vond de prijzen nog al meevallen.
Ik overweeg nu serieus om twee gidsen te gaan halen. Een voor dochter om in te knippen, scheuren, plakken, tekenen. En een voor mij om rustig in te bladeren.
Ruzie om die gids is deel van de charme Vriend en ik vechten elkaar er ook de tent voor uit, nou ja, niet echt. Maar elkaar even pesten en dan juist de gids heel lang bezet houden enzo
Hallo?!
En bij voorbaat genoteerd als cadeauidee: bakspulletjes voor dochter. Goed idee zeg!
Jaaah! Doortje, dat bedoel ik! Vriend had hem meegenomen naar de wc (don't ask) en bleef express heel lang zitten.

En inderdaad, pompadour, er staan dingen in waarbij je je afvraagt of er echt ouders zijn die zoiets kopen. Vingerskateboards, kakkietakkie...
quote:Katherina schreef op 13 september 2012 @ 14:39:

Jaaah! Doortje, dat bedoel ik! Vriend had hem meegenomen naar de wc (don't ask) en bleef express heel lang zitten. Oh dat zou hier precies zo gebeuren
Hallo?!
Krijgen we niet, maar spellen kopen we vaak bij de Intertoys of Bart Smit en voordat je het weet sta je te kijken naar Lego.

Ik word altijd erg hebberig van lego.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven