De perfecte babyslofjes

27-11-2020 18:42 38 berichten
Beste VIVA- dames,

Na al een heeeeeleboel sloffen en sokjes met antislip geprobeerd te hebben vraag ik jullie graag om advies. Ons kindje van 9 maanden 'loopt' het hele huis door, nou ja loopt is een groot woord, maar ze trekt zich overal aan op en kan met gemak de tafel, hoekbank etc rond stappen.

Het enige probleem: ze glijdt vaak uit of weg op onze gladde, houten vloer. Ik heb van alles geprobeerd, dure en goedkope sokjes met antislip, goedkope en dure slofjes met antislip. Maar alles verliest zijn model? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Het hele model gaat uit het sokje of slofje en zo heeft zij niks meer aan de antislip. De schoentjes die ik vind zijn allemaal nogal stug en belemmeren het afrollen van het voetje.

Ik ben dus op zoek naar een slofje dat goed aansluit, wat lekker warm en flexibel is maar waardoor ze wel grip heeft.

Wie o wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Kinderen hebben volgens mij nooit last van koude voeten.. Geen idee hoe het kan, maar zelfs midden in de winter lopen ze het liefst de hele dag op blote voeten. Ze zijn nu 5&7 en lopen nog steeds het liefst de hele dag op blote voeten, vraag regelmatig of ze geen koude voeten hebben, maar ze hebben nergens last van.. Ook al voelen ze als ijsklompjes.. 🤷🏼‍♀️
Google eens op zwembad sokjes, kosten wel wat maar zijn voor meerdere maten te gebruiken. Maar 19- 23 bv, gaat wel even mee
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleuter loopt thuis eigenlijk altijd op blote voeten.

Als dreumes had ik wel sokjes van falke voor haar en leren slofjes van de kruidvat.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben voor beide kinderen ook de slofjes van Aapie gehad. Bevielen heel goed! Bleven goed zitten en zijn lekker warm. Op de website staat een duidelijke beschrijving hoe je de maat kan bepalen, ook fijn.
Dankjewel voor alle reacties! Hier kan ik mee aan de slag :cheer:
Leren slofjes waren hier een succes maar eigenlijk voornamelijk op blote voetjes gelopen. Ze trok ze al vroeg uit, koude voetjes ja maar volgens mij had zij er geen last van. Ze is nu 4 en nu pas begint ze dat ze sokken aan wilt en koude voeten heeft ;)
Alle reacties Link kopieren
Lodger slofjes!
De namaak van ome Alie bevielen ook goed!
Alle reacties Link kopieren
Kiwi2017 schreef:
27-11-2020 21:46
Wij hebben voor beide kinderen ook de slofjes van Aapie gehad. Bevielen heel goed! Bleven goed zitten en zijn lekker warm. Op de website staat een duidelijke beschrijving hoe je de maat kan bepalen, ook fijn.
Deze! Niet duur en ook nog eens veel keus.
Hier ook eigenlijk altijd blote voeten in huis. Vroeger een houten vloer, die was nooit heel koud. In ons nieuwe huis tegels met vloerverwarming. Maar hier ligt ook altijd een kleed waar op gespeeld wordt. Misschien kan je dat nog doen ook? Lijkt me sowieso lekkerder spelen dan een harde vloer :) vandaar op haar slaapkamer ook vloerbedekking ipv laminaat.
Whomi schreef:
29-11-2020 09:30
Hier ook eigenlijk altijd blote voeten in huis. Vroeger een houten vloer, die was nooit heel koud. In ons nieuwe huis tegels met vloerverwarming. Maar hier ligt ook altijd een kleed waar op gespeeld wordt. Misschien kan je dat nog doen ook? Lijkt me sowieso lekkerder spelen dan een harde vloer :) vandaar op haar slaapkamer ook vloerbedekking ipv laminaat.
Ja! Dat hebben we, we hebben van die afzichtelijke foamtegels, super leuk ook om uit elkaar te trekken :hyper:

Een mooi vloerkleed is ook wel een goed idee, dat mist nog in huis en heb ik weer een excuus om ff lekker (online) te shoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs hele fijne wat dikkere sokken met anti slip gekocht bij prenatal. Dochter loopt daar erg goed op.
Alle reacties Link kopieren
Lodger slofjes
Alle reacties Link kopieren
Hier zoveel mogelijk blote voeten. Maar wat hier ook helpt zijn de antislip sokken van Ewers. Die zool is is volledig antislip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven