De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sjee, wat een ellende hier joh. Voor degene die ´m kunnen gebruiken dan maar een dikke knuffel!!

Frans, haha...hier hetzelfde verhaal. Net maar even aardappelsoep met spekjes gemaakt...noodgedwongen vanwege geen brood, beleg enz enz...

Nala.....oeehhhhhh wat spannend!!!

Quinty, jee meid wat balen. Knuf

DDDJ, ah gossie. Je doet me zo aan mezelf denken met die koekjes...hier nog zo een die er dan bij staat te snotteren...En dan ook nog een paar keer afgewezen. Is dan even alles tegelijk he? En gelukkig met broer weer een beetje op de rit. Alles beter dan ruzie. Is die trouwens nog steeds bij dezelfde vriendin??

12-9 Kijk, dat is pas leuk verhandelen! Mooi meegenomen en het wordt nog opgehaald ook. '

Do, veel plezier!

Nu even een soeppie eten en dan vanmiddag richting NL.

Fijn weekend allemaal!
Hallo Allemaal!

Spannend hoor Nala, maar lekker dta je een goed gevoel hebt iig! Morgen testen dus, ik ben benieuwd! Zal aan je denken!

DDDJ, dat zijn idd een paar dingen teveel die niet goed gaan en dan wil je nog gezellig kokejes gaan bakken en dan lukt zelfs dat niet, ik zou ook in tranen uitbarsten! Nu ben ik momenteel ook lichtelijk labiel, dus er hoeft niet veel mis te gaan of ik ben in tranen, haha.

Quint, balen dat je weekendje niet door kan gaan. Gedoe met vriends werk? Toch geen hele ernstige dingen hoop ik? En je NOD zit eraan te komen, spannend hoor! ZOu wel heel perfect zijn meteen de 1e keer zwanger!

Noa, veel pezier in het mooie nederland! Enne kayleigh vindt haar pop met flesje en een bedje erg leuk, is momenteel favoriet enne idd niet kijken naar wat er voor leeftijd op staat, maar naar wat je kind al ongeveer zou kunnen! Wij hebben een 3-wieler gegeven aan haar toen ze 2 werd, maar daar snapt ze nog neit heel veel van, maar dat komt wel!

Stier gefeliciteerd met je baan! Lekker hoor en net op tijd om op te zeggen!

Vandaag wel een lekker dagje gehad, zus is bij me geweest om een beetje te helpen poetsen en ze heeft goed haar best gedaan. Gisteren had ik een dipdag, ik wil zoveel, maar ik kan zo weinig en hulp vragen is niet mijn sterkste kant. Ik verwacht dat van man dat hij dat allemaal zelf wel ziet, maar die doet dat niet. Gelukkig is zus wat dat betreft net zo en weet nog goed hoe het bij haar was toen ze hoogzwanger was, dus die komt gewoon (met appeltaart en een ananas, haha). Geweldig!!!! Kayleigh was vandaag op kdv en ze ging heel dapper zwaaien naar me en liet geen traan! Goed hoor!

Nou verder gebeurt er niet veel in mijn kleine wereldje momenteel, de dagen gaan nog wel snel voorbij gelukkig! Wat mij betreft mag de baby komen, morgen is het 1 november, vinnik wel een mooie datum! Wil ik het zwangerstokje overgeven aan Nala, dus weeendansjes graag!

Nu ga ik een poging doen om boodschappen te gaan doen!
Nog steeds alles oke hier. Maar de spanningen gaan me nu opbreken denk ik.

Ben kapot.

Was ook een hectische dag op mijn werk, maar wel een leuke.

Merkte eind van de middag dat ik niets meer kon hebben.

Ga nu ook ff lekker douchen en dan vanaaf genieten van de Lama's.

12-9, ga morgen gelijk testen als ik wakker wordt, dus das denk rond 7 uur, hihi. Misschien dat ik daarna nog ff mijn bed in duik, dus niet gelijk in paniek als ik niet heel snel hier reageer.

Maar zal jullie niet heel lang in spanning laten zitten hoor.

Balen Quint, dat het weekendje weg niet door gaat...

Lees morgen ff bij, moet nu opschieten.
Jaa daag Nala, je komt het maar mooi hier melden hoor als je een streep ziet . Haha ik hoop het zo voor je!!!

Pffff Milena heeft een moeilijke dag geloof ik. Als ze even har zin niet krijgt is het heel hard huilen. Zucht, heb het wel een beetje gehad daarmee. Hoop maar dat vent snel thuis komt.

Wel een lekker rustig dagje gehad trouwens zo zonder telefoon .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nala, veel plezier vanavond. En niet uitslapen hoor morgen!

Dikke voor allemaal.

Ga mijn meisje troosten, heeft last van krampjes.
Hahahaaa das een goeie mop. Een uitslapende Nala morgen, uh-huh Die dagen zijn toch best snel voorbij gegaan, morgenochtend is het zo ver!

*neemt plaats op de Nala-tribune*

*ziet ineens ook de Kayleigh-tribune*

Is het al zó ver joh, K? wauw!
anoniem_62165 wijzigde dit bericht op 31-10-2008 19:48
Reden: kayleigh is soms een moeilijke naam
% gewijzigd
Nou, we hebben net best wel in de rats gezeten.

Deed eerst namelijk zo'n (klote) streepjes test en daar was geen streep op te zien... (dacht wel heel in de verte, maar denk dat ik em me inbeelde)

Dus daarna een paar druppels urine verzameld (hihi, hoe bedoel, gestresst), gelukkig in een bakje, zodat ik em d'r in kon zetten. En dit was een digitale test.

En die geeft toch echt het woord: ZWANGER aan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Durf het nog niet helemaal te geloven. Vooral door die eerste test, maar het woord staat er toch echt.

Iedere keer als ik langs die test loop, moet ik er ff op kijken.

Wel ff tranen met tuiten gejankt in Vent zijn armen. Zal het nu dan echt eindelijk eens onze tijd worden?!?!?

Kan het nog steeds niet geloven...
Breekt in want nieuwsgierig...............

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gefeliciteerd !!!! Je kent me niet maar ik gun het je echt enorm !!!!!! Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is na al die tijd, maar Zwanger betekent echt Zwanger !!!!!!!!! GEFELICITEERD !!!!!!!

En ben weer weg...................
Ga ik net voor een grote boodschap naar de wc, zit er een beetje bruin/rood iets aan mijn wc papiertje. Nah!

Hoe ken dat nou. Helemaal niets gehad de afgelopen week, doe die test en dan gebeurd er dit.

Hoe bedoel je, ik ga mezelf na 30 minuten al gek maken.

Zal het dan toch niet goed zijn?
Jaa Nala, zwanger! Wel sjips van deel 2 .. dus nog even spannend voordat we met zijn allen gaan juichen, of?

Hoop het honderdduizend keer voor je dat het niets betekende en dat het vanaf nu goed gaat
Wiehoeoeoeoeoe! Wat een goed nieuws zo op de vroege morgen. Nala, ik kan me voorstellen dat je je vreselijke zorgen maakt om dat bloed, maar dat bloed kan van alles zijn. Gem van de cavia's had het ook, heb je dat nog gelezen? En ik had het ook. Bijna m'n hele zwangerschap. Na de grote boodschap, na de sex, na een hobbel op de fiets. En dat maakt het heel spannend, dat weet ik. Het zou ook niet moeten mogen gewoon, jullie stress is al genoeg geweest. Maar je kan er nu nog niets over zeggen. Nu ben je Zwanger! Nu heb je een Positieve test. Dus van harte gefeliciteerd meissie. En ik ga door met duimen!
Ik weet het niet. Heb het iedere keer als ik naar de wc ga.

Maar sprak net een meid van dat andere topic.

Zij had dit dus 2 weken lang na de test.

Zij geeft aan dat je voor zo'n digitale test genoeg hsg in je urine moet hebben, anders doet 'ie het niet. Dus das een goed teken.

Maar ik moet straks toch het zh bellen, hoor ik het vanzelf wel.
Och meissie toch. Is Vent nog bij je? Wat klote dat dit nu gebeurt. Ik begrijp je onzekerheid heel goed hoor.
oh lieverd wat een gedoe. Maar er staat gewoon zwanger hoor!

Dus van harte gefeliciteerd. Het is jullie zooooooooooo gegund.

Hoop dat ze je in het zh beetje gerust kunnen stellen, je moet nu nog 2 weken wachten voor echo toch?
En inderdaad, je moet voldoende hcg in je hebben, anders test je niet positief.
anoniem_5908 wijzigde dit bericht op 01-11-2008 08:17
Reden: foutje
% gewijzigd
oh lieffie zag dat je ook nog op andere topics gepost had. Het is echt niet leuk zo he? Blij met je test en dan toch weer zoveel onduidelijkheid. Maar inderdaad kan er echt geen zwanger staan als je het niet bent.

Duim echt heel hard voor je en hoop dat het bloedverlies snel stopt en je weer wat vertrouwen kunt hebben in je eigen lichaam.

kus
Nala gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik vind het echt erg dat je wat bloedverlies hebt. Maar probeer het vertrouwen in je lichaam niet te verliezen. Het hoeft helemaal niks te betekenen. Ik kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is. Je hoort nu te genieten, en nu zit je nog te stressen. Ik blijf er vertrouwen in hebben! Want je hebt gewoon een dikke vette ZWANGER test. Het is jullie zo gegund!
Vent is aan het werk DDDJ.

Ben echt ff over de rooie. Maar wil hem ook niet ongerust maken.

Durf gewoon nergens meer op te hopen...

In het zh is er denk nog niemand. Ga het straks maar ff proberen...
misschien moet je even wat gaan doen, boodschappen of zo.

Even eruit en wat afleiding.
Oh men... Nala volgens mij is moedertje natuur jullie gewoon aan het plagen ofzo, hoe oneerlijk! Maar, die positieve test liegt toch ook niet. Dus, ik zou je ook al willen feliciteren hoor!!

Is het trouwens niet zo dat bruin/rood bloedverlies niet ernstig is, alleen als het helderrood is moet je gealarmeerd zijn? Nou ja ik weet het ook niet precies, goed dat je straks het ziekenhuis gaat bellen. Vanaf hoe laat kan dat? Klote dat vent er niet is, kon ik maar even bij je zijn om je op te peppen! Probeer je niet gek te maken meissie, kijk maar naar dat geweldige woord van 7 letters beginnend met de Z, want die is wel mooi in de pocket hoor!!
Bruin/rood is toch 'oud' bloed? Zeggen ze.

Kan je niet even iemand bellen Nala? Dan kan je even lekker van je afbrullen tegen iemand aan, live bedoel ik dan. Wij zitten hier allemaal natuurlijk even goed met je mee te leven, maar 'live' is toch anders.
Yeah!!! Nala, een positieve test na zo'n positieve week!!!! hou de moed erin meid!!! ik blijf voor je duimen!!! tuurlijk, ik kan me de onzekerheid en stress nu wel voorstellen, hoor..... men! wat hebben jullie een rottijd achter de rug...... ik blijf dus positieve vibes doorsturen en hoop dat je heel snel duidelijkheid krijg... maar vertrouw vooral op je gevoel over je lijf van deze afgelopen dagen, das instinctief het fijnst....

dikke knuf
wat oneerlijk dat je direct na zulke geweldig nieuws al begint te stressen door bruin bloedverlies.

Ik hoop zo dat ze je in het ZH gerust kunnen stellen.

Maar toch wil ik je feliciteren met je zwangerschap.

Even nog een positief verhaal over bloed verlies

Vriendin van mij belde een paar weken geleden op en vertelde dat ze zwanger was 's avonds belde ze dat ze bloed verloor. meer.Dit gebeurde regelmatig en toen kreeg ze een vervroegde echo bleek het hartje gewoon te kloppen en gaat het nu goed.

Ik hoop het zo voor jullie hele dikke
Heb ik toevallig net gedaan DDDJ. Vriendin gebeld die een dochtertje heeft via ICSI. Zij komt er nu aan.

Gaan ff lopend naar het dorp, gelijk frisse neus halen.

En nog paar streepjes testen halen. Toch nog een keer proberen.

Die digitale test is alweer uit... Das weer een nadeel, die doet het niet continu. Dus kan ook niet meer staren naar het woordje zwanger.

Klopt volgens mij ook wel dat bruin/rood oud is, maar toch maak je je druk.

Als ik die testen heb gedaan bel ik het zh. Zijn er nu denk nog niet. En dan kan ik ook meer zeggen tegen ze.
even ego...

ben echt kapot!!! na al dat gedoe over werk en sollicitaties, ben ik versleten.... voel me uitgeblust en heb echt even zin in niks, en er is zoveel nog te doen..... gelukkig gaat Yannick vanmiddag even met mijn ouders en nichtje mee naar de Beverbrucht etc in de Biesbosch... dus misschien effe tijd voor mijzelf.......

moet ook ongesteld worden...vandaar

** klaag modus weer uit **

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven