De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nala, spannend!!!!!! iid, gewoon allebei de testen doen!!! Ik hoop en duim zo hard voor jullie, joh!!!

Noa, op kdv zijn de meiden helemaal lyrisch van My Little Pony.... zelfs Yannick zat gisteren uitgebreid met zijn vriendinnetje de haartjes te kammen en diademen uit te proberen..... (als papa je nu ziet, zei ik...)

Dddj, hoest gegaan???? trouwens goed geregeld, je "vertrek" bij je baas!!!

Quintie, als je het nog leest: Fijn weekend!!! hopelijk heb je lekker weer erbij, das wel prettig!!! Succes as. dinsdag!!!

Hera, wat een leuke cadeautjes zeg!! Yannick wordt nog steeds wild van een nieuwe auto of trein, makkelijk kind....

mijn baas was niet zo enthousiast vanochtend (begrijpelijk), maar wilde ook nog protesteren over de 1 maand opzegtermijn.... ja dag!!! das wettelijk geregeld....

meer op msn...
Gaat goed hier!!!

Weer een dag verder. Nog 1 hele lange dag en dan mogen we zaterdagochtend testen!

Maar wordt morgen wel een leuke dag. Eerst opa en oma dag op mijn werk en 's avonds met vrienden naar de Lama's.

Quintie, veel plezier bij de oosterburen.

12-9, ik was idd altijd heel snel ongesteld met de IUI. Ben nog nooit zo ver gekomen. En voel me ook goed. Dus heb er het volle vertrouwen in.

Weet niet of ik morgen tijd heb om me ff te melden. Maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed blijft gaan. Anders horen jullie het wel.

En dan hoop ik zatedagochtend met super goed nieuws te komen!
Oh Nala spannend, weet nog dat ik ook 4 dgn te vroeg had getest en dat was op een donderdag, ik werd gek van de streepjes gedoe.. Wat ik heel leuk vond was het ZWANGER op het testje..

Stiertje nu officieel gefeliciteerd meis...

Oh ik ga mannetje verveelt zich in box... hij moet ook naar bedje toe.. Het zijn weer protest dgn hahah
Haiii,

Nala, oehhhhhh. Wel super dat jer er zelf zo'n goed gevoel over hebt. Ik geloof daar wel in eigenlijk!

Stier, joepie gefelciteerd

Quint, lekker een weekendje weg! Veel plezier!

Noa, Milena speelt nu veel met een pop met kleertjes, buggy enz. En ze gaat ook spelletjes spelen: memory, domino. Ze speelt met een theeserviesje, is dol op puzzelen. Oh en op har keukentje, daar bakt ze van alles in. Ik kan wel 100 dngen verzinnen om voor haar te kopen en wat ze waarschijnlijk leuk zou vinden.

Hera, goed man dat Luke uit de fles heeft gedronken!!

Vanochtend bloed laten afnemen, moesten wat dingen gecheckt worden. Mileen was mee en ze vond het maar niks dat ik een spuitje kreeg . Vanmiddag gewinkeld met schoonzusje en daarna daar gegeten.

En nu zijn we weer thuis en heb ik mijn tas met telefoon portemonnee ed daar laten liggen. Lekker dom.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oeh Nala, wat spannend!!

Frans, haha...ik voel me nu net zo'n ontaarde moeder die niet weet wat ze voor haar kind moet kopen....Ik kijk altijd maar naar de leeftijden op de verpakking en haast overal staat 3plus op..Of hoef je dat niet zo nauw nemen?
Noa welnee! Pas als er 18+ op staat, zou ik het nog even terug leggen
Nala ... wauw, je klinkt zeker van je zaak! Ik denk aan je en hoop dat de tijd nog gauw een sprongetje maakt! Maar met de Lama's in 't verschiet komt alles goed!

Oei, Frans, je tas vergeten. Weet je dat dat mijn grootste nachtmerrie is?

Zwaai naar de rest!

Brabbel, geneest je tattoo al mooi?
Vroeg me vanmiddag af, hoe is het met Moon?
Oeps..al op verstuurd gedrukt. Dat was niet de bedoeling. Het staat er misschien wat onwetend lees ik nu maar goed.

Waarop is je bloed getest vanmorgen?

Stier, heb nog niet op msn gekeken maar hoop dat je er met je baas uitkomt.

Ga zo nog even snel douchen en dan lekker onder de wol.

Welterusten!
quote:Jacinta schreef op 30 oktober 2008 @ 22:50:

Noa welnee! Pas als er 18+ op staat, zou ik het nog even terug leggen

Haha...ja joh, is ook zo. Het staat er ook wel erg mutserig moet ik zeggen...whoehaha
Nog steeds niets aan de hand... Jeej!!!
Man man, zo ist wel héél spannend hoor Nala!

Goedemorgen!

Nala, joepie das goed nieuws!!

DDDJ, las op oehh hoe gesprek mt je broer was gegaan. Beter zo dan officieel ruzie toch? En superbalen dat je weer afgewezen bent! Bah.

Noa, haha muts . Ik hou me niet aan 3+ idd. Ik ga er maar vanuit dat ik zo'n briljant kind heb dat het voor haar niet geldt

Jas, ik las op oehh dat Tris het je weer moeilijk maakt. Wij hebben dat tuuk ook wel es hoor. Ook in de klas. Ik hou me altijd maar voor dat als er zoiets gebeurt, ik niet van het kind kan verwachten dat zij zich aanpassen. Dus moet ik dat doen. Niet als in: de zin geven, maar wel als in 'anders brengen'. Pas moest ik voor vent een heel zwaar (10+) pakje ophalen op het postkantoor. Ik had Lena bij me en het was een stukje lopen naar de auto. Dat is aaaaaaaaltijd zo'n moment dat MIleen niet wil lopen. Ik wil het liefst rennen naar de auto met dat zware pakje en dan kan ik Leen er echt niet bijtillen. Maar nu, ging ik in plaats van mopperen er een spel van maken. Ik zwaaide met het toverstokje en hocus pocus opilates pas ik wou dat Milena een paardje was. Toen rende ik vooruit en riep 'rennen als een paardje' . En men het hielp. Ze rende zo naar de auto toe . Zoiets dus. Maarreh het gaat hier ook echt wel zo als bij jou hoor

Strax even boodschappen doen, dan huis poetsen en misschien nog even op bezoek. Knd zat vanochtend in bad en heeft het al koud sinds ze eruit komt. NU zit ze dus tegen mij aan de fabeltjeskrant te kijken
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Jas!

*zwaai*
Ohhh het wordt steeds spannender Nala

Ga weer gauw verder maar moest even checken of Nala toch gepost had

Dames allemaal een fijne dag!
oh lieve nala, wordt nu wel heel spannend.

Hoe laat sta je op morgen?

Jas en DDDJ,

Frans, ziet twee paardjes huppelen door de stad

En je tas vergeten, irritant.

Heb wat oude zooi op marktplaats gegooid, zo van wat ik kwijt raak is mooi weg en anders gaat het voor de verhuizing nog naar de vuilstort. Nou een kastje wordt opgehaald voor 35 euro

Ga straks maar even naar mijn moeder, even kijken of ik nog wat kan doen? Eerst even kolven.
Oeoeoeoeh Nala, het wordt zo wel heel spannend zeg!

Er wordt hier Heel Hard aan jullie gedacht. En geduimd. En iedere dag brandt er eventjes een kaarsje.

Inderdaad, het gesprek met Broer is goed verlopen. Ik vond het een beetje moeilijk te omschrijven wat ik er nou eigenlijk van vond. Hij heeft wat gezegd, ik heb wat gezegd, we hebben nog wat bijgekletst en nu staat er een punt achter. Ik was niet zenuwachtig of emotioneel, ik vond er gewoon eigenlijk niets van. Het was gewoon al te lang geleden. Dus, het is prima zoals het nu is, maar ik ben niet helemaal joepiedepoepie. Maar, misschien komt dat nog. We hebben mekander toegevoegd op Hyves en inmiddels ook al wat berichtjes gestuurd. Heb hem uitgenodigd voor het WitteBaardsFeest bij mij thuis op 6 december en ik geloof dat hij gaat komen. Dus dat is wel gezellig. We gaan maar gewoon verder. Ofzo. Vooral voor m'n ouders vind ik het fijn. M'n vader wordt in januari 60 en ze zaten allebei nogal in hun maag met een eventueel feestje. Nu is daar geen hobbel meer voor, dus dat is prettiger een feestje organiseren. En m'n moeder had er vreselijk veel moeite mee dat haar gezin uit elkaar was gevallen. Dus, voor paps en mams is het heel fijn.

Gisteren voor de derde keer afgewezen en ik heb even lekker een potje zitten janken. Zo heb je er vijf lopen en zo wordt je alweer 3 keer afgewezen. Dat is gewoon balen. Maar goed, janken lucht op en nu vind ik het allemaal wel weer best. Ik verleg m'n grens naar 1 januari. Dan ga ik de feestmaand wel even in de uitkering en heb ik alle tijd om inkopen te doen ofzo. Het komt vast goed.

Had het gisteren gewoon eventjes gehad. Er gebeurt weer even Zo Veel en het is allemaal op een bepaalde manier 'heftig'. Zou het leuk vinden als het allemaal wat meer vanzelf ging en er een rustige periode aan zou breken. Tegelijkertijd realiseer ik me natuurlijk best wel dat het allemaal meevalt, maar soms kan je vreselijk lekker zwelgen in je eigen ellende. Maar allee, vandaag heb ik mezelf weer bij elkaar geraapt en ik ga lekker aan de poets. Altijd goed om dingen op een rijtje te kunnen krijgen. Daphne lekker naar kdv en ik lekker m'n handjes vrij!

Dus, aan de slag dan maar. Fijne dag allemaal * smak *
Het ging ook echt allemaal mis hier trouwens, daarom moest ik huilen. Woensdag had ik zandkoekjes gebakken met Daphne, maar die waren zwart uit de oven gekomen. En dan zo'n teleurgestelde peuter uitleggen dat je ze niet kan eten... Uiteindelijk beloofd dat we het de volgende dag nog eens zouden proberen. Weer alles bij mekaar gegooid, gekneed en toen was het deeg zo korrelig dat ik het niet uitgerold kreeg. En toen zat Daphne bij me op het aanrecht en riep; Oooooh mama, het is je weer niet gelukt! En toen kon ik m'n tranen niet meer bedwingen. Klotekoekjes ook Uiteindelijk Toch nog gelukt en heeft Daphne alsnog van de koekjes kunnen smullen. Maar pfoe, het was wel moeilijk hoor
Allemaal een dikke knuffel en tot volgende week!
Pfoeh, hier gaat het ook niet helemaal fijn. Weekendje weg heb ik moet annuleren. Zal maar niet teveel in detail treden maar het is hommeles met vriend en z'n werk. Balen hoor, had er zoveel zin in. Nu zit ik al de hele ochtend in m'n joggingbroek met Jano in z'n joggingbroek naast me, koekjes te eten en we kijken Bee Movie (Alvin hebben we al gezien net)... BAH.

Het goede nieuws is wel dat ik morgen soort van live het nieuws van Nala kan horen.
en in de categorie klein leed: ik ben net boodschappen gaan doen en zonder boodschappen weer teruggekomen. Heb 50 rondjes gecrosst en geen parkeerplek
en dus hebben we geen brood, want ik kwam er achter dat het op was toen ik alle jassen en schoenen weer uit gedaan had. Dus nu voor mezelf soep aan het koken en aan Lena zometeen een korst proberen te verkopen als een soort heerlijk speciaal broodje

Ben benieuwd
Pfff... isn't life great Frans
Do, veel plezier met jullie weekendje weg.

En voor de rest een dikke volgens mij kunnen veel mensen die wel gebruiken

Ga zo Nick naar de psz brengen en dan even naar de groothandel.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven