De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw dat is goed nieuws nala!! We blijven duimen. Hoor een hoop gepruttel dus iemand moet een schone luier en daarna fysio. Dus tot later
Jeej!

Goed nieuws voor Quint en ook voor Nala.

Gefeliciteerd met je goeie echo Quintie! * smak *

En Nala, dit klinkt veelbelovend! * smak *

Ben weer thuis! Maar ben gelijk alweer druk, dus tot later!
Nala dat kllinkt goed.. ik ga zo hard duimen voor jullie meis !!

Quintie gefeliciteerd met je mooie echo...

Hier heeft Kaj een ooronsteking.. Had er zondagnacht al last van, en vd kinderarts neusspray gehad, Maar vannacht amper geslapen.. hij had hoge koorts en alleen maar huilen, overal waar ik hem aanraakte ging hij huilen. Vandaag langs de ha en toch een lichte oorontsteking, antibiotica, maar die is zo vies.. oh gossie weer een vieze medicijn erbij, voor 5 dgn dan maar.

12-9 gelukt met de citybox ?
Ahh wat sneu voor Kaj. Hopelijk is hij snel weer helemaal fit.

12-9 welke dagen werk je nu? En ben je een beetje bijgekomen van je de eerste werkdagen?

Nick was gisteren de hele dag al jengelig (eigenlijk al een paar dgaen) en gisteravond begon hij opeens te huilen dat zijn oor pijn deed. Dus zetpil gegeven en gelukkig vannacht goed geslapen. Je hoort hem af en toe er nog over, dus even goed in de gaten houden en goed sprayen.

Dat is het voordeel als ze wat ouder zijn dat ze het kunnen zeggen

Ga hem nu maar even uit bed halen.

Groetjes en tot later
2x hetzelfde bericht is ook niet nodig
DDDJ, nog een beetje bijgekomen in Drenthe?

Sjit Brabbel, dat Kaj een oorontsteking heeft. Dat doet behoorlijk auwie!

Nick ook zo'n last van zijn oor. Suc6 ermee Hera.

Quintie, zag je broer vanmiddag nog. Hij moest werken hier in het dorp. Was wel toevallig dat ik em tegen kwam.

Heb het gister tegen mijn ouders gezegd van je zwangerschap, die waren erg verbaasd. Hadden het denk nog niet verwacht. Zusje moet ik het nog tegen zeggen.

Vanmiddag lekker kleren gekocht voor de kersemis. En mijn eigen kerstcadeautjes. :s

Straks naar een vriendin voor vrijgezellenfeest bespreking voor een andere vriendin.

Mijn neef en zijn vriendin hebben gelukkig alweer een nieuwe trouwdatum! De moeder van de bruid is vanmorgen gelijk gaan rondbellen, want wilde het zsm geregeld hebben allemaal. Ze gaan nu 26 jan trouwen. Helaas wel op een maandag, maar dat geeft niet. Ben blij voor ze dat het zo snel alweer kan.

Gister gehoord dat de volgende vriendin zwanger is. Al 14 weken.

Hoop echt dat ik me snel bij haar kan voegen, want iedere keer al die zwangere meiden om me heen, is wel erg heavy. En dan ook nog eens alle ogen op mij gericht. Vind het wel lief, maar voel me altijd wel zitten dan.

Morgen 1 dagje werken. Moet het rustig aan doen, mag nl niet tillen, nog vanwege die punctie. Maar wordt toch een leuke, relaxte dag, want hebben kerstviering. Leuk!
Hoi!

Nala, joepie wat een goed nieuws!! En dat ze nu maar flink mogen gaan delen he? *duimt nog verder*

Brabbel, ooh die arme Kaj blijft ook echt weinig bespaard zeg. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Oorontsteking doet echt zeer!

Ik ben vandaag bij mijn schoonmoeder geweest. Vent was sleutelen, dat doet hij in de bedrijfsruimte van zijn vader. We hebben gewinkeld, was gezellig. Alleen dingen voor MIlena gekocht . Daarna gegeten bij de Mac, jammie *smul*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik heb een berichtje op onze Hyves gezet, met link en wachtwoord etc. Ik had foto's laten maken bij de Appie, daar stond zo'n mobiele fotograaf. Zijn erg leuk geworden.

Morgen kom ik weer kletsen hoor ! Nu bankhangen. Ben gesloopt op de een of andere manier. Misschien heb ik nu dan eindelijk m'n zen gevonden ofzo en breekt me dat op
*zwaai*

Weekje werken was erg leuk maar wel vermoeiend. Dus ga Fenne voeden en hopen dat ze lekker doorslaapt. heb ik morgen weer energie voor jullie.

:kus:
Wij zijn helemaal blij. Er waren 2 embryo's heel mooi gaan delen!!! Waren beide categorie 2 en de vorige keer hadden we categorie 2-3. Categorie 1 komt heel weinig voor, dus dit is eigenlijk het beste wat je kan hebben.

De kansen zijn nu ook hoger, omdat ze er mooier uitzien.

En ja, heb het over ze, want er zijn er weer 2 terug geplaatst! Genaamd Theo en Thea. Hihi. Vent en ik hadden de grootste lol in de wachtkamer toen we namen aan het verzinnen waren.

Vrijdag 2 jan mag ik testen!

Dus we zijn best wel positief gestemd.

Kerstfeest was weer erg gezellig op mijn werk, maar altijd wel een rare dag. Hoeven weinig te doen, want de ouders geven hun kids gewoon te eten. Maar dan loop je soms een beetje met je ziel onder je armen.

Vanaaf naar verjaardag van een vriendin.

Die ken ik al 21 jaar.
Joepie Nala, goed nieuws!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Wauw dat is goed nieuws!!! Ik duim voor Theo en Thea
Goed nieuws Nala!
super nala! En lekker drukke tijd met de kerst en zo dus ook beetje afleiding.

En die namen heerlijk, dus straks hebben we tinky winky, theo & thea en mijn vriendin heeft een lassie.

Vrije dag maar weer lekker druk. Naar mijn oma geweest en met mijn moeder naar de makro.
Up!

Vandaag lekker rustig dagje. Vanmiddag kerstborrel op het bedrijf van mijn man. En vanaaf ff bakkie dien bij een vriend.

Fijne zaterdag allemaal!
Goed nieuws zeg Nala! Mijn duimen blijven voor je draaien! Dat zou wel een mooie start van 2009 zijn zeg! Super.

Verder ben ik niet zo bijgelezen. Beetje drukke week gehad. Kayleigh was ziek en ik heb ook nog een nachtje kotsend doorgebracht + man was veel weg deze week, dus stond er wat alleen voor. En dat vond ik toch wel een beetje teveel van het goede allemaal. Maar goed, kayleigh is weer beter, ik voel me ook wel weer goed en manlief is weer thuis en heeft weekend, dus rust is wat wedergekeerd nu, gelukkig.

Detlev doet het goed, mag van mij toch zijn schema van strak elke 3 uur komen toch wel wat losser hanteren, maar goed komt oooit wel, haha. Is verder een rustig jochie en volgens mij groeit hij goed, krijgt steeds bollere wangen. Denk dat ik dinsdag maar even ga wegen op het spreekuur! Hij heeft volgens mij spruw alleen, gister al gebeld met de huisarts, en de assistent zegt dan dat we het weekend maar even aan moeten zien, want hij lijkt er nog niet echt last van te hebben. Maar ja, hoe weet je dan of hij last heeft. Hij drinkt wel onrustiger, maar huilt niet ofzo. Nou ja, ik zal maandag wel weer bellen en zeggen dat hij het hele weekend heeft gehuild, haha!

Nou, ga even koffiedrinken met man. Kayleigh is aan het knutselen bij oma (of klutselen zoals kayleigh het zegt). Een kerstboom maken ofzo, vinden ze leuk lekker knippen en plakken, nou prima. Ik ben niet zo'n knutselige moeder.

Tot snel maar weer!

Liefs Kay
Lieve meiden,

Ik wil jullie alvast even hele prettige feestdagen wensen! Meld me voorlopig even af. Vanaf morgen heb ik de complete familie hier te logeren dus er zal weinig van internetten terecht komen.

Nala, voor jou echt super nieuws meid! Ik ga me rot duimen voor Theo en Thea!

Rest een hele dikke knuffel en tot gauw!

XXX
Nala, supergoed nieuws zeg! Dat zal een lekker gevoel zijn, geniet ervan, doe rustig aan en laat je lekker verwennen! (en dan ga ik duimen draaien dat je dit gevoel héééél lang vast houdt, maandje of 9 ofzo )

Quint, ook al zulk goed nieuws, gefeliciteerd!

Noa, fijne dagen en succes met de bestorming van jullie huis.

Ga er gauw vandoor, we gaan vandaag naar een verjaardag van een vriendin, maar die woont op ong. 2 1/2 uur rijden, dus hebben nog een ritje voor de boeg.

Kus, Do
Nala, doe het inderdaad maar rustig aan.

Noa, veel plezier met de kerst!

Do, oeff 2,5 uur rijden voor verjaardag. Veel plezier.

Hadden jullie van de week geen afspraak met de gyn gehad?

Kay, fijn dat de rust weer terug is. Soms kan alles net tegelijk komen, zo vervelend. En netjes om de 3 uur is heel fijn maar niet altijd handig. Komt vanzelf.

Man komt zo thuis. was mee naar mijn broer om te klussen. Maar mijn vader is ziek geworden dus ze komen eerder terug. Vind ik wel lekker. Kunnen we vanmiddag vast wat kerstboodschapjes halen en kan hij ook gezellig mee naar verjaardag.
Even snel.

DO, nog nieuws vanuit het zh? En was de verjaardag geslaagd?

12-9 lekker hé je 1e werkweek zit er weer op. Mooi dat het allemaal goed ging. Is het nog gelukt met boodschappen?

Nala, hoe is het?

Frans, lekker hoor shoppen voor Milena , wat heb je allemaal gekocht?

DDDj, je zen weer gevonden en kun je er weer helemaal tegen?

Quintie, hoe is het met je? Weer een beetje bijgekomen?

Noa, veel plezier met alle bezoek en denk je aan de foto

Kayleigh, dat was inderdaad een heftig weekje met zieke kayleigh, en zelf ziek en dan je man ook nog weg

Brabbel, hoe is het met Kaj?

Stiertje,Universe, Amy, Jac hoe is het met jullie?

Nou Nick is nu echt ziek, oorpijn, koorts, flink verkouden hopelijk is hij snel weer fit.

Ga daarom ook snel weer verder.

Groetjes
Hera, suc6 met de zieke Nick.

Hier gaat 'ie niet zo. Beetje down vandaag. Zal wel weer door de hormonen komen.

Vent loopt me de hele dag al uit te lachen. Loop alleen maar te kwetteren volgens hem. Irriteer me overal aan.

Net bakkie gedaan bij een vriend. Irriteer ik me weer aan een vriendin. Dus maar erg stilletjes erbij gezeten.

Zal wel op zijn gevallen, maar anders vloog ik nog iemand aan.

Ga nu lekker mijn bedje in.

Morgen komen mijn ouders, zusje en zwager. Gaan we ff laten zien hoever ze zijn met de bouw van het nieuwe bedrijf.
anoniem_14950 wijzigde dit bericht op 21-12-2008 22:14
Reden: Had vent zijn naam voluit geschreven... :-S
% gewijzigd
Goedemorgen!!

Bolletjes met hagelslag, koffie en gekookte eitjes!!!!!

Nala dikke knuf!

Hera beterschap met nick!
Oeh, je komt als geroepen Eems. Ik lust wel een ontbijtje

Hera, hoe gaat het met Nick? Niks aan, zieke kindjes Beterschap hoor!

En voor Nala een dikke knuffel Het is allemaal voor een goed doel, maar dat maakt het niet makkelijker. Je doet het goed hoor.

Kayleigh, goed om te horen dat het lekker gaat! Fijn dat Detlev het zo goed doet.

Sjee, Do, 2,5 uur rijden voor een verjaardag. Da's een heel uitje zeg. Had je koffie mee voor onderweg Wel gezellig geweest?

12-9, volgens mij kan jij ook niet stilzitten he? Je gaat overal naar toe, feestjes - makro - boodschappen en ook nog eens goed je eerste werkweek uitgerold. Petje af hoor

In Drenthe was het lekker. Beetje gerommeld en erop uit geweest met mams. Opa en oma genieten natuurlijk heel erg van Daphne en alleen dat is het voor mij al waard om er naar toe te karren. Ik word thuis vreselijk onrustig. Dat niks doen is eventjes leuk, maar dan houdt het wel op hoor. Ben snel geirriteerd en ben trouwens ook niet vooruit te branden. Nog zo'n nadeel van thuis zitten, je denkt steeds, kan morgen ook nog. M'n ritme is gewoon helemaal zoek en daar word ik niet zo heel erg blij van. Dus eventjes naar Drenthe was lekker. Alleen kwam ik in m'n zelfde 'passieve modus' terug

Ben voor de zoveelste keer weer afgewezen voor een sollicitatie, dus dat schiet ook niet op. Ben nu door Randstad weer ergens voorgesteld voor een tijdelijke functie en nou ja, iets is beter dan niets, zo ongeveer.

Nou. Fijne zondag allemaal, tot later!
Even snel.

voor Nala hopelijk voel jij je vandaag wat beter.

Amy, weer helemaal hersteld van je griep?

DDDJ, hopelijk krijg je de tijdelijke baan en vind je weer snel een ritme.

Met Nick gaat het wel redelijk het ene moment rent hij door de kamer en het volgende moment zit hij heel zielig op de bank.

Dus ga weer gauw verder.

Groetjes en een fijne zondag allemaal
Wat een rust hier zeg!

Toen we Nick vanavond naar bed brachten had hij 39.4 en had hij 's middags nog een zetpil gehad. Maar was nog wonderlijk fit met zo'n temperatuur.

Dus we kijken morgenvroeg even hoe het is en anders toch maar even de ha bellen, voordat we met de kerstdagen zitten

Lastig de ene keer zegt hij dat zijn oor pijn doet en dan speelt hij weer. Iemand ervaring met oorpijn bij kids?

En ik baal......Ben gek op mm's. Een paar weken niet gehad en gisteravond wel weer en nu blijkt dat Luke daar krampen van krijgt...dus geen mm's meer voor mij en nu gaat mijn man zo de laatste zak leeg eten.

fijne zondag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven