De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kut klote puntje puntje puntje, Dominica!

Het is dat hier visite zit, anders had ik wel ff een potje zitten janken.

Dit zal rauw op je dak vallen.

Dat gevoel krijg je dan op den duur wel he, dat dit ook weer niet mee mag zitten...

Hoop dat ze jullie misschien met ICSI wel verder kunnen helpen.

Denk aan je lieverd.

DDDJ, mijn adres klopt (nog) wel. Pas in juli veranderd die.

Denk dat ik ff een tabel maak voor op Hyves, omdat MSN er tuurlijk mee gaat stoppen.

Ga nog ff trug naar de visite. Heb de eerste ronde pokeren gewonnen, nu verloren.
Ik bedoelde het niet rot hoor Quint... over dat tongriempje. Vindt het zo jammer dat je daardoor een slechte ervaring hebt gehad met het geven van bv, terwijl dat niet nodig was geweest. Vaak knippen ze het tongriempje gelijk al door en dat scheelt dan een hoop ellende. Achteraf kijk je altijd een koe in z'n gat, maar het had jou een boel tranen kunnen schelen als Janootje gelijk geholpen was. Natuurlijk hoeft dat niet alleen te liggen aan het tongriempje hoor, maar misschien was het wel een factor. En nu je het vertelt, herinner ik me weer hoe wanhopig je klonk toen. Zo sneu. Toevallig kwam ik er vorige week achter dat het zoontje van de zus van Vent ook een te kort tongriempje heeft, maar die heeft het wel heel erg hoor. Die kan z'n tong niet eens zover uitsteken dat 'ie net over z'n tanden ligt zeg maar. Lijkt me hartstikke lastig, want je kan ook geen eten tussen je tanden vandaan halen bijvoorbeeld, of later als 'ie groot is een beetje zoenen met een meisje.

Nala, nog gewonnen met pokeren?

Fijn om te horen dat het beter gaat Eems!

Nogmaals, Kaa Uuu Tee, Dootje

Franske, hoe is het met jou? Voel je je weer een beetje beter?

Onze kerst; Wij gaan eerste Kerstdag naar mijn ouders toe. M'n moeder is helemaal in de gloria omdat haar gezinnetje weer compleet is, dus die kijkt erg uit naar kerst. Tweede kerstdag lekker thuis en ik denk dat we dan lekker visjes gaan doen op de grilplaat. Mjam. Derde Kerstdag is Vent jarig, dus dan hebben we de tent weer vol visite. Dus wel lekker dat we Tweede Kerstdag niets hebben.

Fijne zondag allemaal!
Do, lieverd nee he!

Weet echt niet meer wat hier nog meer neer te zetten.

Denk aan jullie
Verdomme Do, wat klote voor jullie......denk aan jullie

Pfff meer weet ik eigenlijk niet te zeggen................
Oohhh nee Do... verdomme klote en alles wat erbij hoort... echt vreselijk teleurstellend! Ik weet ook niet wat meer te zeggen eigenlijk.... dikke knuffel voor jullie meid.

Thanx DDDJ... weet dat je het niet rot bedoelde, zo had ik het ook niet opgevat. Bij Jano komt zijn tong net over zijn lippen heen, maar echt nét met het uiterste puntje. Misschien had ik er toen al op moeten staan om te knippen, maar ja je bent onzeker met alles en zo'n gloednieuwe, piepkleine baby, jeetje daar knip je toch niet in? Nou ja een les voor de volgende keer...
Beetje kunnen slapen Do?

DDDJ, ben niet meer verder gaan pokeren hoor. Zij zijn nog ff door gegaan, vond het best om er gewoon ff bij te zitten.

In het zh ging het goed! Heb 15 eitjes!!! Was echt zo verbaasd daarover. (2 dagen geleden waren het er 9) Van die 15 waren er 6 mooi groot. De grootste is 19,5mm.

Moet morgen weer trug. Die grootste zal dan wel groot genoeg zijn om woe de punctie te doen. Maar misschien dat het donderdag wordt, want dan is de rest nog groter. (die waren rond de 17mm. En des te meer, des te beter!)

Hoop het ook donderdag, want woensdag trouwt mijn neef. Kan dan overdag er al niet bij zijn, want je moet echt ff bijkomen van de punctie en op het feest moet ik me dan ook gedeisd houden. Maja, is het woe, dan is het zo. Dit is toch belangrijker.

Merk dat ik het nu moeilijker vind om mijn verhaal over het zh te doen. Voor ons was het balen dat de linkerkant het weer niet doet.

Maar dan hoor je jouw verhaal Dominica, en dan denk je, het valt wel mee bij ons.

Had het er ff met mijn man over. Hoe het dan per persoon anders is.

Wij zijn weer teleurgesteld over het een, maar dan blijkt maar weer, bij een ander kan het dus nog slechter... Allemaal erg dubbel dus.

Hij baalde ook voor jullie dat het niet was gelukt.

Ik ga mijn nagels weer eens doen. Ga french manicure acryl nagels aanbrengen. Wel weer leuk voor de feestdagen en die bruiloft.
Do, wat KUT zeg . Dikke dikke

Nala, fijn dat je eitjes er goed uitzien!!

Verder *zwaai* en voor allemaal
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Nala, fijn dat de eitjes er goed uitzagen. We blijven duimen voor jullie.

Do, hoe is het met je meid? Nog wat kunnen slapen?
Nala, fijn dat het er allemaal zo goed uitzag. Ga heel hard duimen voor jullie
Do, meid....godsamme. Ik heb er ook geen woorden voor, vindt het vreselijk klote voor jullie!

Nala, Fijn dat het er voor jullie goed uitzag!°

Voor de rest *zwaai!*
Zo, mijn nageltjes zitten er weer netjes op, jeej!

Vanmiddag nog ff langs het nieuwe bedrijf gereden. Paar foto's gemaakt van de heipalen die er nog in moeten. (men, wat een dingen) Zet de foto's straks ff op mijn Hyves.

Ga nu lekker filmpie kijken, echt een verademing zo'n rustig weekend. Volgende week weer zo'n rustige!
Ik heb eigenlijk best lekker geslapen vannacht, maar zondag op maandag is bij mij standaard kut qua slapen, dus ik denk dat ik vannacht wel extra naar het plafond lig te staren.

Vandaag visite gehad, vriendin met man + 2 kids (4 en 2), lekker naar de kinderboerderij geweest en daarna lekker uitgebreid geluncht. Nog even met haar over de mislukte IVF gehad, waarop zij zich zorgen maakte of ik vandaag wel kon hebben, met haar happy family, maar daar heb ik bij haar helemaal geen last van, die kids zijn echt té cute voor woorden, heerlijke schatjes, zijn ook lekker aan elkaar gewaagd.

Het gaat dus eigenlijk best goed.

Vandaag 5 jaar samen met mannetje, maar daar eigenlijk niets aan gedaan. Wel een dagje snowboarden in Winterberg geregeld, gaan eind januari, is cadeautje voor vent (ook gelijk z'n kerstcadeautje, ben ik daar ook gelijk van af, haha)

Nala, don't worry meis, ik vind het echt geweldig dat er bij jou zoveel follikels groeien, knap dat je ene eierstok blijkbaar door heeft dat 'ie het alleen moet doen! Dus wees maar openlijk blij, it won't hurt my feelings. Er zijn niet veel mensen die ik het meer gun als jullie hoor!! (tuurlijk hoop je het altijd stiekem net iets meer voor jezelf, maar jullie staan toch echt direct erachter op nummer 2 hoor!)

Klinkt lekker druk DDDJ, jullie kerstplanning. Wij hebben 1e kerstdag 2! verjaardagen, 2 jochies die allebei 1 worden. Tweede kerstdag komen schoonouders en zwager en schoonzus bij ons eten, normaal doen we dat eigenlijk altijd bij schoonouders, maar nu met de chemo's van schoonmams hadden wij zoiets van, doe maar hier, dan heeft zij de rompslomp niet (ze kan het dan toch niet laten om uitgebreid te koken enzo). Mijn ouders en zus en zwager zijn allemaal op vakantie met de kerst, dus die slaan we over . Kerstavond gaan we bij vrienden kerstdobbelen, al jaren traditie, de gastenlijst wijzigt af en toe een beetje, maar inmiddels een redelijk vast clubje. Zitten ook 2 mensen bij die getrouwd waren, maar inmiddels in scheiding liggen, dus ben benieuwd, vooralsnog komen ze allebei.

Amy, lekker gewokt met de hele familie, leuk is dat hè? En 85, mooie leeftijd hoor! Fijn dat het weer beter gaat thuis.

Ehhm....,

verder iedereen een dikke kus!

Do
Do, fijn dat het toch nog goed gaat met je (naar omstandigheden natuurlijk) Wel lekker even beetje uitwaaien en wel fijn om er over te kunnen praten.

Ik vind het echt knap hoe je er mee omgaat (niet dat je er veel aan hebt maar toch). Je gunt iedereen zijn geluk en kunt ook nog genieten van je familie, vrienden met hun kids. Hoop echt zo dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen.

En nala, rustig weekend lekker keertje.

Morgen weer werken. Heb er zin in, hoop alleen dat Fenne doorslaapt vannacht. En ben bang dat ik iets ga vergeten, moet zoveel meenemen voor twee kids. Ze gaan gelukkig naar mijn moeder, iets makkelijker als kdv. Kan ik oefenen met op tijd weggaan.
Goeiemorgen,

Zo ben er klaar voor. Mijn eerste dagje weer werken. Heb er wel zin in. Fenne goed geslapen, werd om 5.45 wakker. Maar moest er toch om 6 uur uit dus was prima. Allebei gegeten en aangekleed. Nu wachten, Ties zo wakker maken en dan kunnen we.

Kon kiezen, was vouwen of computer. Jullie zien wat het is geworden

Was doen we vanavond wel, even rustig opstarten.

Nog iemand koppie koffie?
Succes vandaag, 12/9!
Zet 'm op 12-9!

Do, wat ben je toch een bikkel he?!

Nala, wat goeoeoeoed dat je eieren er lekker bij lagen! Super!

Geniet lekker van je vrije daagjes Quint! Hoe gaat het nu?

Meiden, ik meld me af. Misschien kom ik nog wel even langswaaien, maar ik rij vandaag naar Drenthe (oeh, bibber) voor een paar daagjes. Tot vrijdag dus!
DDDJ, veel plezier in Drenthe.

12-9, veel plezier met je eerste werkdag!

Do, dikke knuf. Hoop dat je vannacht niet zo lang naar het plafond hebt liggen staren.

Ik ga ff een beginnetje maken met soppen en dan om 11 uur naar het zh.
12-9 succes vandaag ik hoop dat alles goed verlopen is.

Do, knap hoe je ermee omgaat en hoe je dat altijd kunt verwoorden. Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen vannacht.

Nala succes in het zh.

Amy, nog gefeliciteerd en fijn dat het weer wat beter met je gaat

DDDJ, succes met rijden en veel plezier in Drenthe.

Zwaai even naar iedereen en ga weer gauw verder.
Goodmorning,

Nala wat goed! Klinkt heel positief. Succes zometeen.

DDDJ respect... rijden naar Drenthe. Heel stoer van je. Ik hoop dat je lekker kunt gaan zennen daar!

12sept zin om te werken hihi.. dat hoor je toch niet vaak na verlof. Ben benieuwd hoe je dag is gegaan.

Do ik vind ook dat je je gevoelens heel goed verwoord. Je gaat er heel goed mee om.

Hera hoe is tie met jou dan?

Erg lekker om niet te hoeven werken deze dagen!! Ik heb alleen vreselijk gevoelige en pijnlijke (.)(.) vandaag, weet niet waarom het ineens zo erg is. De kerstboom is binnen alleen moet ie nog versierd dat gaan we straks dus doen.

Dikke kus voor allen!
Woensdag is de punctie!

Ze zag nog steeds 15 eitjes, maar nu waren er 10 behoorlijk groot! (gister waren dat er nog 6)

Ze wilde niet tot donderdag wachten, want dan kan die grootste verloren gaan.

Maar geeft niet. Het scheelt dat het 's ochtends vroeg is. (om 9 uur) Dus kan gewoon naar de bruiloft.

Moet alleen wat rustiger aan doen dan.
Wauw super nieuws!!! Spannend Nala. Fijn dat het zo vroeg kan.
Super Nala

Ik ben er ! Heb het helemaal gered. Ben helemaal trots op mezelf.

Ga weer, was even benieuwd naar Nala.

Toedeloe
Hey wat goed Nala... spannend man! Dan moet je met oud & nieuw testen toch? Jeetje dat zou een knaller van een nieuwjaarswens zijn!! Ik ga keihard voor jullie duimen meis!

DDDJ goed gedaan!! Ben ook trots op jou hoor!

De boom staat helemaal te glimmen hier... de lichtjes maken me in ieder geval erg blij
voor DDDJ en Quintie, fijn dat je in elk geval weer wat lichtjes ziet branden
Hallo!!

Do wat ben je toch lief he dat je iedereen geluk gunt! Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vannacht? Bij mij is de zondag op maandag ook altijd een slechte nacht. Raar eigenlijk. Hoe gaan jullie nu verder met ivf?

Leuk trouwens, snowboarden! Gefeliciteerd met jullie lustrum!!

12-9 Hos is het gegaan vandaag? Alle kinderen + toebehoren weggebracht en weer opgehaald Hoe was het om weer te gaan werken?

Quint, jeuj een kerstboom die staat!! Gaat Jano wel naar kdv nu je vrij bent? Dan kun je echt even helemaal lekker niksen.

DDDJ, jeuj jij helemaal naar Drenthe gereden! Goed man. Lekker beetje zennen daar?

Nala, mooi dat overmorgen de punctie is en dat de eitjes er nog steeds heel goed uitzagen!! Zie je op tegen de punctie?

Hera, hoe is het met jullie? Morgen weer werken?

Ik heb vandaag gewerkt en morgen weer werk. Haha ik krijg het nog druk. Voel me gelukkig weer wat beter. Vreemd genoeg, want ik ben heul erg verkouden. ZO dat ik nu van die zakdoekjes met menthol heb en dat de kinderen in de klas met bosjes flauw vielen van de stank en dat ik niks rook . Ik snap niks van die stemmingswisselingen, zucht

Milena is echt zo enorm schattig weer de laatste paar dagen . Altijd al hoor, maar soms is het zo'n wijs klein meisje. Lief is dat! Ze is trouwens helemaal into dat bambino loco. We hebben een boekje waar ze wel een aantal dingen van kan maken, maar niet alles. Nu las ik dat er ook bambino loco vanaf 2 jaar was. Heeft iemand dat? En is dat wat?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven