De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
zondag 19 juli 2009 om 09:23
Quintie, er kan nog heel veel gebeuren hoor in een week. Wat zelfs vk of gyn niet kan aan zien komen. Mij kon ze op maandag niet strippen en dinsdag had ik toch ineens weeen.
DDDJ, lekker zo'n meidendag en wat supergoed van Daphne zindelijk Die heeft haar cadeautje wel verdiend!
Ga weer wiien- heb gisteren overgeslagen Heb je wel meteen je doelstelling niet gehaald dus toch maar niet meer doen.
Wordt deze week slecht weer. Al die arme mensen (waaronder mijn ouders) die in NL op vakantie zijn.
DDDJ, lekker zo'n meidendag en wat supergoed van Daphne zindelijk Die heeft haar cadeautje wel verdiend!
Ga weer wiien- heb gisteren overgeslagen Heb je wel meteen je doelstelling niet gehaald dus toch maar niet meer doen.
Wordt deze week slecht weer. Al die arme mensen (waaronder mijn ouders) die in NL op vakantie zijn.
zondag 19 juli 2009 om 09:26
quote:hera27 schreef op 19 juli 2009 @ 09:20:
Quintie. Dat je duidelijkheid hebt als je naar het ziekenhuis gaat dat herken ik wel, geen gedoe thuis, hulp bij de hand en inderdaad de ruggeprik (als die goed gezet wordt een uitkomst.......)
Schrok me ook dood toen de vk bij Luke zei dat we thuis bleven. Maar vond het achteraf heerlijk. Privacy na de bevalling. We hebben echt een poos met z'n drieën op bed gezeten. En dat gebeurde in het zh niet.
Maar kan me ook goed voorstellen dat je er nu vanuit gaat het dat het een ingeleide bevaling wordt, maar stiekem hoop ik dat de ananas werkt. En morgen schijnen hele belangrijke mensen jarig te zijn dus misschien wacht de kleine daar wel op.
Ja das waar... die datum 20 juli komt wel heel erg vaak naar voren he
Ik kan me voorstellen hoor, dat er ook wat voor te zeggen is met de privacy thuis. Maar na de bevalling van Jano zijn we ook een poos met zijn drietjes alleen gelaten (na de controles enzo). Ik geloof dat ik door mijn ervaring toen ook niet thuis zou durven bevallen, omdat ik er al vanuit ga dat ik een ruggeprik nodig heb. Hoewel dat misschien ook weer komt door de weëenstorm die het inleiden veroorzaakt. Nou ja, ik weet het niet, we wachten maar wat het kleine eigenwijsje zelf besluit dan
Quintie. Dat je duidelijkheid hebt als je naar het ziekenhuis gaat dat herken ik wel, geen gedoe thuis, hulp bij de hand en inderdaad de ruggeprik (als die goed gezet wordt een uitkomst.......)
Schrok me ook dood toen de vk bij Luke zei dat we thuis bleven. Maar vond het achteraf heerlijk. Privacy na de bevalling. We hebben echt een poos met z'n drieën op bed gezeten. En dat gebeurde in het zh niet.
Maar kan me ook goed voorstellen dat je er nu vanuit gaat het dat het een ingeleide bevaling wordt, maar stiekem hoop ik dat de ananas werkt. En morgen schijnen hele belangrijke mensen jarig te zijn dus misschien wacht de kleine daar wel op.
Ja das waar... die datum 20 juli komt wel heel erg vaak naar voren he
Ik kan me voorstellen hoor, dat er ook wat voor te zeggen is met de privacy thuis. Maar na de bevalling van Jano zijn we ook een poos met zijn drietjes alleen gelaten (na de controles enzo). Ik geloof dat ik door mijn ervaring toen ook niet thuis zou durven bevallen, omdat ik er al vanuit ga dat ik een ruggeprik nodig heb. Hoewel dat misschien ook weer komt door de weëenstorm die het inleiden veroorzaakt. Nou ja, ik weet het niet, we wachten maar wat het kleine eigenwijsje zelf besluit dan
zondag 19 juli 2009 om 09:38
wii-ze 12-9
Het wordt helemaal geen slecht weer *stuisvogelt nog even door*
Ben er wel achter dat inleiden hele andere weeën veroorzaakt dan een natuurlijke bevalling. Die 2 kun je, in mijn ogen, niet met elkaar vergelijken.
Maar je moet gewoon afwachten wat jullie kleine meid voor je in petto heeft.
En je angst m.b.t. tot thuis bevallen herken ik helemaal. Men schrok me echt dood toen ze zei dat we thuis bleven en dat de kleine er zo aankwam.
Ahhhh moet ik het nu echt zelf doen. Kan ik dat wel?????
Het wordt helemaal geen slecht weer *stuisvogelt nog even door*
Ben er wel achter dat inleiden hele andere weeën veroorzaakt dan een natuurlijke bevalling. Die 2 kun je, in mijn ogen, niet met elkaar vergelijken.
Maar je moet gewoon afwachten wat jullie kleine meid voor je in petto heeft.
En je angst m.b.t. tot thuis bevallen herken ik helemaal. Men schrok me echt dood toen ze zei dat we thuis bleven en dat de kleine er zo aankwam.
Ahhhh moet ik het nu echt zelf doen. Kan ik dat wel?????
zondag 19 juli 2009 om 10:03
zondag 19 juli 2009 om 12:17
Neeeeee, das humor DDDJ, Daphnes reactie! En wauw wat goed man, zindelijke meid in huis!
Quintie nog geen tekenen van een ongeduldig dametje dus.. (ja, jij dan ) Grappig dat je bij mij nog geen vibes doorkrijgt. Mijn eigen gevoel is 80-20 jongetje-meisje. Maar cyclustechnisch maken we een hele grote kans op een meisje haha.
Hier zijn de meningen ook verdeeld he, jongetje meisje. Hopelijk komt het morgen goed in beeld! En bedankt voor de plezierwensingen
Tris is ziek hier .... man man, heeft gisteravond op een verjaardag, midden in de kring overgegeven
Quintie nog geen tekenen van een ongeduldig dametje dus.. (ja, jij dan ) Grappig dat je bij mij nog geen vibes doorkrijgt. Mijn eigen gevoel is 80-20 jongetje-meisje. Maar cyclustechnisch maken we een hele grote kans op een meisje haha.
Hier zijn de meningen ook verdeeld he, jongetje meisje. Hopelijk komt het morgen goed in beeld! En bedankt voor de plezierwensingen
Tris is ziek hier .... man man, heeft gisteravond op een verjaardag, midden in de kring overgegeven
zondag 19 juli 2009 om 20:39
Frans, hoe ging het vannacht?
Nog 1 dagje…
DDDJ, ik geniet zeker van al dat leven in mijn buik.
Jij lekker weekend gehad met je meisje? En wat super dat ze zindelijk is! Ze heeft wel humor hoor, met die Appie Happie.
Balen Quintie, dat D-day (bijna) voorbij is gegaan. Maar 24 juli is ook een mooie datum. Zal wat zijn zeg.
Jacinta, veel plezier morgen! Hoe laat moet je?
Chinese geboortehoroscoop klopte bij mij niet. Gaf een jongen aan. Of ze moeten het al 3 keer met de echo’s verkeerd hebben gezien.
Hoe is het nu met Tristan?
Wat jullie hebben met thuis bevallen en een ingeleide bevalling heb ik met een keizersnede.
Vanaf week 20 houd ik daar al rekening mee. Eerst door de voorliggende en lage placenta. (wat nu dus geen probleem meer is) En nu met de stuitligging.
Tuurlijk kan ze zelf nog draaien, maar een draaipoging wordt door die placenta al onmogelijk.
Dus ik zie weer helemaal niet tegen een keizersnede op.
Wij hebben net voor het laatst in het oude huis van mijn schoonouders gegeten met z’n allen.
Dat huis plus het oude bedrijf is verkocht. En ze gaan volgend weekend verhuizen.
Wel gek hoor. Kom daar toch al ruim 10 jaar over de vloer.
Vannacht is bij Vent de bom helaas gebarsten. (niet in de relatie hoor) Maar hij heeft ff een instorting volgens mij.
Is ook niet zo gek met alles wat hij op zijn bordje krijgt.
En zich uitten doet hij niet, en dan komt het er opeens uit. (helaas vaak door een borrel teveel)
Schrok er best wel van, want komt echt uit het niets.
Heeft vandaag bijna alleen maar geslapen.
Gaan nu ff een stapje terug doen. Wat niet af is in huis, komt over een paar maanden wel weer. Hij moet zich nu maar ff op het nieuwe bedrijf richten.
Tuurlijk gaan we nog wel een aantal dingetjes doen, maar niet alles.
Moeten niet beide gespannen een bevalling tegemoet gaan.
Nog 1 dagje…
DDDJ, ik geniet zeker van al dat leven in mijn buik.
Jij lekker weekend gehad met je meisje? En wat super dat ze zindelijk is! Ze heeft wel humor hoor, met die Appie Happie.
Balen Quintie, dat D-day (bijna) voorbij is gegaan. Maar 24 juli is ook een mooie datum. Zal wat zijn zeg.
Jacinta, veel plezier morgen! Hoe laat moet je?
Chinese geboortehoroscoop klopte bij mij niet. Gaf een jongen aan. Of ze moeten het al 3 keer met de echo’s verkeerd hebben gezien.
Hoe is het nu met Tristan?
Wat jullie hebben met thuis bevallen en een ingeleide bevalling heb ik met een keizersnede.
Vanaf week 20 houd ik daar al rekening mee. Eerst door de voorliggende en lage placenta. (wat nu dus geen probleem meer is) En nu met de stuitligging.
Tuurlijk kan ze zelf nog draaien, maar een draaipoging wordt door die placenta al onmogelijk.
Dus ik zie weer helemaal niet tegen een keizersnede op.
Wij hebben net voor het laatst in het oude huis van mijn schoonouders gegeten met z’n allen.
Dat huis plus het oude bedrijf is verkocht. En ze gaan volgend weekend verhuizen.
Wel gek hoor. Kom daar toch al ruim 10 jaar over de vloer.
Vannacht is bij Vent de bom helaas gebarsten. (niet in de relatie hoor) Maar hij heeft ff een instorting volgens mij.
Is ook niet zo gek met alles wat hij op zijn bordje krijgt.
En zich uitten doet hij niet, en dan komt het er opeens uit. (helaas vaak door een borrel teveel)
Schrok er best wel van, want komt echt uit het niets.
Heeft vandaag bijna alleen maar geslapen.
Gaan nu ff een stapje terug doen. Wat niet af is in huis, komt over een paar maanden wel weer. Hij moet zich nu maar ff op het nieuwe bedrijf richten.
Tuurlijk gaan we nog wel een aantal dingetjes doen, maar niet alles.
Moeten niet beide gespannen een bevalling tegemoet gaan.
maandag 20 juli 2009 om 09:26
maandag 20 juli 2009 om 10:12
Frans, hier ook; gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Jacinta, suc6 en plezier vanmiddag!!!
Met Vent gaat het gelukkig weer iets beter. Was gewoon allemaal ff teveel en ook de drank van zaterdagavond.
Vandaag zijn ze de eerste planten aan het verhuizen. En dat gaat sneller als gepland. (er mag ook wel eens wat meezitten)
Ik heb ff lekker uitgeslapen. Slaap nu veel onrustiger en kan ook moeilijk in slaap komen.
Ga het vandaag ook lekker rustig aan doen.
Gister trouwens de kinderwagen/maxicosi meegenomen. (stonden nog bij schoonouders) En hij past makkelijk in achterbak. JEEJ!
Jacinta, suc6 en plezier vanmiddag!!!
Met Vent gaat het gelukkig weer iets beter. Was gewoon allemaal ff teveel en ook de drank van zaterdagavond.
Vandaag zijn ze de eerste planten aan het verhuizen. En dat gaat sneller als gepland. (er mag ook wel eens wat meezitten)
Ik heb ff lekker uitgeslapen. Slaap nu veel onrustiger en kan ook moeilijk in slaap komen.
Ga het vandaag ook lekker rustig aan doen.
Gister trouwens de kinderwagen/maxicosi meegenomen. (stonden nog bij schoonouders) En hij past makkelijk in achterbak. JEEJ!
maandag 20 juli 2009 om 13:51
En verder was alles in orde! Twee dingetjes die in eerste instantie verdacht waren: één voetje leek scheef te staan, maar na 4 keer in beeld was de echoscopiste gerust. En er was een extra/ onregelmatige systole (hartsamentrekking), iets dat we in de gaten moeten houden, maar wat nu nog onschuldig is omdat het hartje nog onrijp is.
Verder zijn we helemaal stuiterig natuurlijk! Opa's en oma's ook zeer blij verrast (we hadden ze een pak roze koeken gegeven als hint)
Nou, ik stuiter nog even verder!
maandag 20 juli 2009 om 14:34