De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ooh en nog even een dikke knuffel voor dansende Caro! Wat een energie en wat ben je lief!!
Lekker Quintie zo'n dagje rust. En morgen lekker uit eten, super!

Ga even boodschapjes doen!

Fenne wilde gewoon nog wat drinken en is toen heerlijk gaan slapen.
Q, Lekker nog even uit eten, relaxen en dan is het zo maandag.

Nala, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Je bent nu vast druk aan het showen van jullie huis.

12-9 lekker dat Fenne goed is gaan slapen.

Frans, Waar ben je geweest met milena?

Net samen met Nick cadeau gekocht voor Luke. En bij alles wat hij zag (wat hij zelf leuk vond)

Mama, dat vindt Luke ook erg leuk

Sorry, moet er weer vandoor.

Groetjes
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Goedemorgen en voor de allerlaatste keer: meld!!

(heerlijk om dat te kunnen zeggen!)

Hera wat heb je uiteindelijk dan gekocht voor Luke?
Super om te zeggen. Hoop ook voor je dat de bevalling morgen voorspoedig verloopt.

Nick geeft een soort dashboard met stuurtje, schakelaar etc.

En van ons krijgt hij dus een hobbelpaard die je later om kunt bouwen tot loopfiets.

Ben helemaal blij

Vanmorgen om 5 uur huilde Luke een beetje is weer in slaap gevallen (dat gebeurt gelukkig vaker) maar deze keer tot *tromgeroffel* 8:30 Normaal wordt hij om 6:15 nog een keer wakker en drinkt dan wat en slaapt dan tot 8:30

Ik lag er gisteren zelf ook op tijd in dus heb gewoon sinds een jaar 8 uur achter elkaar geslapen (ben er moe van )

En de zon schijnt, dus wordt gewoon een top dag
Quint meid, morgen is het zover heel veel succes en ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen!!!!

Frans Saar ging met waterpokken ook gewoon naar de creche, zou me daar niet druk om maken en als ze verder niet ziek is, lekker op pad gaan!

Nala lekker in je nieuwe huisje!!! En nog maar een paar weekjes te gaan! Jij bent na morgen de 1e weer!!!!!!

12-9 alles goed bij jullie? Fenne wordt alweer een hele meid he!

Hera wat goed van Luke zeg dat ie zo lekker heeft geslapen!!!

En mooie kadootjes hoor!

Ben ook diep aan het nadenken voor Saar haar verjaardag, vind het dit jaar moeilijker dan vorig jaar...ze heeft al zoveel...

Hier verder alles goed, druk gehad en nu VAKANTIE!!!

We gaan vrijdag voor 8 dagen naar tadatadatad Slagharen woehahah, in een wigwam!!! Heb er veel zin in! En dan als klapper gaan we de eerste week van September nog naar Turkije!

kussies
Moppiepoppie Quint, ik denk aan je! Zet 'm op morgen! Morgen is de grote dag, dan gaan jullie eindelijk jullie kleine meiske leren kennen. (oh, ik ben ready voor sms-jes hoor! Ben morgen vrij, dus hoef m'n mobiel niet thuis te laten omdat 'ie niet mee de gevangenis in kan. Dus laat maar doorkomen dat geboorte sms-je!) Zet 'm op wijffie!
Hoi Eems! Lekker vakantie
Lieve Quint,

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Eerst hard werken en dan kun je lekker je prachtige meid bewonderen!!

Ik heb ook de mobiel paraat hoor

Verder *zwaai* hang aan de kolf
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Moegedanst...

klim ik op de tribrune...

om Quintiemeisje geboren te zien worden...

en dan weer weg te sluipen uit jullie topic!

Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Hai Dj!!!!

Hai Frans die ondertussen hopelijk niet meer aan de kolf hangt:)

Hai Caro, fanatiekeling!
Thanx lieffies!!

Ik sms natuuuuurlijk Nala, Frans en DDDJ! Ik heb ook nog een sms afspraak met een meisje van het juli topic, maar ach DDDJ, als jij zoals van de week ook eerder bent dan mag je het daar ook aankondigen hoor

De naam niet hier noemen aub!! Hopelijk horen jullie het snel en ben ik gauw weer thuis met de kleine dame...

Ben wel een beetje nerveus maar ja... hoort erbij.

Tot gauw!!
Zo benieuwd naar Quint-meiske. Ik maak alvast een toepasselijk behangetje

Oehh spannend...............
Spannend hoor quinty, heel veel succes en we horen het wel!!!! Lees je natuurlijk niet meer, maar goed dat het maar snel enzo gaat allemaal!!!!!

kus
Hmmm nog geen nieuws.

Was al te bang dat ik te laat was
Hoe zou het gaan? Ben echt benieuwd.

Hier heeft Daphne ineens 39.8. Getver. Ik vind dat echt helemaal niks. Ze is ook zo slap als een vaatdoek en voelt zich reuze ellendig. Maar even goed in de gaten houden.
Ohh wat sneu voor Daphne. Inderdaad goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd huisartsenpost bellen
Ik ben zoo benieuwd hoe het met Quint is!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Oh en arme Daphne!
Ik heb trouwens spieren verrekt in mijn rug ofzo. Ik kon de hele dag niet bukken, tillen en vanochtend niet bewegen. Nu gaat het weer iets beter. Ik was zoooo blij dat de kindjes naar het kdv gingen. Hopenlijk is het morgen weer over!
Hoe zou het met onze Quint zijn?! Ik word echt met het uur nieuwsgieriger. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

He get Frans, dat klinkt ook niet echt lekker. Hoop dat het morgen weer over is!

Daphne is knap beroerd. Maar paracetamol doet z'n werk weer goed en temp is gezakt tot 38 half. Schaapje. Ze wilde wel vla eten, want dat was lekker koud en misschien werd ze zelf dan ook een beetje kouder. Wijsneus

Tot nu toe lig ik eigenlijk altijd bij Daphne op de kamer als ze ziek is... (ontaard?) Dus nu ook. We hebben zo'n tweepersoons-zelfopblazend-geval dus die staat er klaar. Zegt Vent vanmiddag tegen Daphne, gaat mama bij jou slapen? En papa dan? Dan is papa helemaal alleen! Oh zegt Daphne, dan kom ik toch bij jou slapen dan ben je niet meer alleen!
Haha Daphne lost het handig op

Ik slaap eigenlijk nooit bij Mileen. Ook niet als ze ziek is. Ze mag ook nooit bij ons slapen. Maar dat is ook omdat ze dan niet slaapt, maar gaat keten. Ik kan zelf ook niet slapen op haar kamer hoor, ze maakt veel te veel herrie snachts

Zielig dat ze zo beroerd is. Hopenlijk voelt ze zich morgen weer beter! Hebben jullie eigenlijk nog vakantie?

Ik ben zoooooooooooooo benieuwd naar Quint. Ik hoop voor haar dat ze al met het meiske ligt te knuffelen en cola kan drinken (Quint dan he, meisje niet )

Mevrouwtje waterpok heeft nog steeds pokjes, maar haast geen last. We zijn eigenlijk het hele weekend op stap geweest (hmm als je nadenkt over besmetting enzo, realiseer je je pas hoeveel je weg bent ). Was gezellig. Vandaag was ze ook weer naar het kdv en daar was het ook reuzegezellig. Milena speelt nu vaak dat ze de ene juf is en dan ben ik of een kindje of de andere juf .

Gisteren is ze van de trap gevallen. Ik schrok me wild. Kind sjouwde haar poppenhuis naar boven, omdat ik had gezegd dat we die boven neer gingen zetten. Zo dacht ze, dat zal ik meteen eens regelen. Het stuiterde goed, ik kon haar halverwege opvangen omdat ze zo schreeuwde (zo hoorde ik haar ). Wonder boven wonder heeft ze NIETS! Niet eens een blauwe plek!

Mogen jullie kindjes eigenlijk helemaal zelf van boven naar beneden en andersom? Sinds een maandje is onzed trap af en mag ze zelf naar boven en naar beneden zonder te vragen of te zeggen ofzo (daarvoor vond ik het te gevaarlijk, zonder leuning en met rare trap en liep ik er altijd achter/voor). Milena is erg blij dat ze dit mag en ik ook wel, want nu gaat ze sochtends soms beneden spelen als ik/wij nog op bed liggen

Met Bojan gaat het ook goed. Hij is ook het weekend mee op pad geweest. Zaterdagmiddag heeft oma op hem gepast en savonds is ie meegeweest naar mijn zusje. Zondag ook de hele dag weg en hij heeft het super gedaan! Overal netjes geslapen en aan de borst gedronken! Knapperd. Hij komt nu steeds voor 1 nachtvoeding, dus dat gaat ook helemaal goed. Vorige week en ik begonnen met bijvoeden. Vandaag had hij een potje bruine bonen en dat vond hij heerlijk! Half (klein) potje gegeten! Zo lief zo'n snaveltje wat steeds open gaat
Ik noem Bojan wel eens Mister Bojangels en nu zei Milena tijdens het eten (Bojan zit dan in de wipstoel op de gron met zijn babygym te spelen): Hey kijk Bojangels sloopt de babygym

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven