De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

12-9 ik ben ook benieuwd hoe wij het gaan vinden, dit is speciaal voor de meiden. We gaan in sept. nog een weekje all in naar Turkije (zoiets bedoel je:))

Frans goed zeg dat je gewoon openbaar durft te voeden!! Klinkt als een geweldig kereltje! En dan zo'n grote meid erbij!

Kay vervelend die nachten door de tandjes zeg! hoop dat die tanden er snel door komen!

Nala heerlijk dat je tot rust komt en nu kun je lekker aanrommelen!

Quint ik ben benieuwd naar je verhaal, en ik hoop dat alles lekker loopt!!

Uni slaapt boy nog steeds slecht dan? Dat ging toch beter?

Alles zo goed als ingepakt en wassen aan de kant, huis spik en span, klaar voor de vakantie! Ben echt heel benieuwd maar goed de meiden hebben er enorm veel zin in! Ach en als zij het leuk hebben genieten wij ook!

Dikke kus!
Dj beterschap voor jou en je meid!! Ik hoop dat jullie snel opknappen!
Amy, gek he maar je hebt wat dat betreft gewoon een voorstelling bij mensen. Zo zie ik Brabbel en Quintie bijvoorbeeld ook nog niet zo snel in een tent liggen. Kay en Frans dan bijvoorbeeld weer wel.

Maar veel plezier, het weer hebben jullie in ieder geval mee.

Ga man even helpen horren ophangen. Wordt echt gek van de vliegen hier.
Amy, misschien lees je dit nog veel plezier!

12-9 succes met horren ophangen. We hebben hier ook veel last van vliegen.

DDDJ, hoe is het met jullie?

Kayleigh wij hebben hem besteld bij www.babyexpres.nl daar was die het goedkoopst

Ga weer gauw verder. Kids net in bad gestopt, zo naar bed en dan even poetsen. En dan zijn we klaar voor het feest.

Groetjes
Amy, veel plezier! Er is lekker weer voorspeld!

12-9, ook zoveel last van vliegen? Wij ook.

Scheelt dat de jongste hond bij ons de vliegenvanger van Hamelen is.

Maar hij kan het soms gewoon niet aan, zoveel zijn het.

Hera, bij jullie niks omgewoeit? Hoorde zoiets op het nieuws.

Wij zijn gisteravond nog ff naar de Wielerronde hier in de buurt geweest. Was gezellig en zelfs nog tot 11 uur uitgehouden! Maar toen was ik er wel klaar mee.

Helaas vannacht veel wakker gelegen door doodvoelende vingers en tenen. Toch iets teveel vocht in, door het lange staan.

Vanmorgen heerlijk gezwommen en mijn schoonmams heeft het huis gezogen en gedweild.

Vanmiddag de barkrukken opgehaald. Die zijn zooo mooi. Zal na het weekend de foto’s online zetten.

Vanmiddag had ik open huis voor collega’s.

Nou, het viel een beetje tegen vanmiddag.

Ik heb zo’n 30 collega’s. Wist dat er niet zoveel kwamen. Is toch vakantie periode.

Maar er waren er maar 6! En die gingen na ruim een uur alweer weg. Lekker gezellig hè.

Gelukkig kwam er later nog 1 collega, waarmee ik altijd heb gewerkt, dus dat was nog wel ff gezellie.

Maar was dus een beetje rustig.

Maja, dus lekker daarna languit op de bank. Nog ff bij de Gamma geweest en bij de Mac wat naar binnen geschoven.

Nu ga ik nog ff pokeren en dan op tijd naar bed. Ben een beetje moei.
Goedemorgen!

Haha altijd leuk om te lezen dat ik het campingtype ben

Ik heb idd altijd gekampeerd, alleen heb nu een vent die daar echt niet van houdt. Nu we kindjes hebben, zijn we trouwens steeds naar Slovenie gegaan. Ik heb wel weer es zin in een andere vakantie, maar ja die mensen daar zien ons ook graag en eerlijk is eerlijk, het is wel zo makkelijk en zo goedkoop als we daar heen gaan. En ook een supermooi en kindvriendelijk land!

Amy, veel plezier in de wigwam (brrrr ik heb nu dat sex voor de buch filmpje van die 2 indianen met de courgette in mijn hoofd, brrrr)

even posten zieeen moe mannetje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Goedemorgen!

Hier een goede nacht! Vorige nacht was weer heel erg, maar vannacht was supoergoed!! 1 keer gevoederd om 1 uur en toen werd ik om 630 wakker van Mileen! Die was beetje zenuwachtig, want gaat vandaag op vakantie met oma en ze gaan met het vliegtuig. Ik ben ook zenuwachtig. Mijn kleine meisje in een vliegtuig en dan ver weg. En het is maar voor 1 dag, want morgen rijden wij zelf aan.

Ik moet trouwens steeds een my little pony zijn en Milena is dan Megan

Bojan zat gisteren te (vr) eten. haha zo grappig. Hij krijgt echt pas sinds een week bijvoeding (wortels oid). Gisteren kreeg ie een potje. Zo'n klein potje wortels, eerst de helft, helemaal op. Toen de andere helft, ook helemaal op! Toen ij zaten te eten, zat ie erbij aan tafel en kreeg ie een halve banaan, helemaal op. Haha kleine vreetzak. Minder was dat schoonmoeder toen ik niet keek, hem eenm klein beetje yoghurt met honing zat te voeren. GRRR , ik laat het los, maar ik vind het echt niet tof. Zeker niet met honing en eigenlijk ook doie yoghurt niet gezien zijn eczeem.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ben wel heel benieuws hoe het met Quint is! Hopenlijk is het goed gekomen met de kraamhulp en kan ze lekker genieten van de kleine K!

Nala, lekker toch dat er maar 6 collega's kwamen. haha, jij houdt wel van de grote groepen he? Hoeveel weken ben je nu 35? Schiet ook al op zeg!
Ennnnnnnn bijna vergeten:

Hierperdepiep HOERA!!!!! Voor klein jarig mannetje LUKE!! Hera, jee niet geloven dat je kleinste ventje al weer 1 jaar is!! IDat het al weer een jhaar geleden is dat we lazen dat jullie van het vakantieadres naar huis gingen om te bevallen! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben (lekker weer iig!). Hoe vindt Luke zijn hobbelppaard?
Ow en DDDJ beterschap! Ik hoop dat jij en Daphne weer beter zijn en lekker naar buiten kunnen!
*kan geen plaatje plaatsen* maar voor iedereen een stuk taart!

Luke is blij met zijn hobbelpaard en dashboard en Nick ook

Raar hoor dat hij alweer 1 jaar is. Wij hadden het gisteravond ook over, dat mijn man thuis kwam en dat we toen naar huis gingen en een paar uur later was Luke er al.

Fijne dag allemaal.

p.s. Frans ik zou ook niet blij zijn als iemand mijn kind iets gaf zoals honing.
Ah lekker TAART! .

Krijgen jullie veel visite vandaag? Haha en tuuk de vraag bij jou: in hoeveel keer vieren jullie het ?

Het was meer een likje yoghurt met honing, dus ik denk niet dat het veel kwaad kan. Hoe zou het toch komen dat mensen hem nu zo graag iets geven? Ik denk omdat hij zo groot is, maar hij is pas bijna 6 maanden en hij heeft pas 2 keer wortels gehad en 2 keer banaan ofzo. Dus ik hou hem in de vakantie maar een beetje uit de buurt van lepels van andere mensen. Ik vind het al vervelend genoeg dat we eerder met bijvoeding begonnen zijn dan 6 maanden en ik vind het dus helemaal niet leuk dat ie zomaar van alles in zijn mond krijgt.
Oh en iedereen gaat er ook vanuit dat ik aan het afbouwen ben met de bv. Zometeen kun je het gaan mengen met opvolgmelk enzo. En je zal nu wel stoppen. Euh waarom? Het loopt nu eindelijk lekker en waarom zou ik stoppen om dan kv te gaan gebruiken? Ik heb het nu al 4 keer verdedigd en dan zeggen ze: tja wat jij wil, maar je moet ook aan jezelf denken. Euh, ja?
Hmm tzit hoog Ik vind het zo irritant dat iedereen steeds weet wat het beste is voor mijn kind (en voor mij).
Hera, gefeli met Luke zijn eerste verjaardag!

Ik heb echt nog het idee dat ‘ie pas een half jaar oud is of zo.

Fijne dag vandaag!

Toppie Frans, dat vannacht goed te doen was.

Lijkt me ook erg spannend, je kleine meid voor het eerst vliegen en jij gaat nog geen eens mee.

Jullie gaan dus morgen op vakantie. Lekkur!

Ik zou het anders gewoon zeggen tegen je schoonmams als het vaker gebeurd. Het is jouw kind. Maar lijkt me ook wel moeilijk hoor.

Ik vond het op zich niet erg dat het cluppie zo klein was gister, kon ik snel weer met de voetjes omhoog op de bank. Maar je haalt zoveel in huis en zorgt dat alles opgeruimd en schoon is en dan komt er zo’n klein cluppie.

Vind het gewoon jammer dat mijn collega’s niet zo belangstellend zijn.

Ben nu ruim 34 weken zwanger, ga ook wel steeds zenuwachtiger worden hoor.

Heb heerlijk uitgeslapen, een keertje niet de wekker gezet.

Vandaag ook niet zoveel te doen in huis. (is ook wel eens lekker )

Gaan eind van de middag bloemencorso kijken, doen we ieder jaar.

Vanaaf komen de oude buurtjes op visite.
Thanks voor de felicitaties.

Ik herken je gevoel helemaal hoor Frans. Ik kan er ook erg slecht tegen als andere mensen gaan bepalen wat goed is voor mijn kids. Of dingen geven.

En wat betreft bv. laat ze lekker kletsen. Als het goed gaat en je wilt doorgaan gewoon doen.

Wij vieren het in 2x. Vanmorgen familie en vanmiddag 2 vrienden. De rest is op vakantie of ziek (buurjongen heeft keelpijn en andere vrienden hebben krentenbaard)

Dus lekker rustig vanmiddag.

Luke ligt nu lekker te slapen. Ga even afruimen
Hiep hiep hoera voor Luke!

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag, wat wordt je alweer een grote jongen.

Hera, gefeliciteerd met je grote vent.

En fijn dat Nick de cadeau's ook leuk vind.

Frans, echt vervelend die mensen die alles beter denken te weten. Als het goed gaat met bv lekker doorgaan toch.

En inderdaad uitkijken bij mensen met eten, op een of andere manier is het leuk om kinderen (en dan vooral die van een ander) vol te proppen met alles wat niet goed voor ze is.

Spannend Mileen in het vliegtuig.

Heel veel plezier!

Hier verder lekker rustig dagje. Kids gaan vanavond logeren bij opa en oma. Wij hebben verjaardag, dus morgen lekker uitslapen
Hera van harte met je kleine jongen!!

Ben nog niet helemaal bij de tijd, het herstel valt erg tegen. Ik vind het allemaal nog best moeilijk en die roze wolk, ja die is er op zich wel maar... ja... het kost allemaal even wat tijd geloof ik. Ze is wel een lieverdje hoor, ik heb nieuwe foto's op Hyves gezet voor de liefhebbers
Oh Quint, logisch hoor. Tuuk is je meisje de mooiste, maar de eerste paar dagen zijn behalve bijzonder ook heel erg zwaar. Zeker als je herstel tegen valt. Dikke Ben heel benieuwd naar je verhaal, maar kom ook even zwaaien, want ik ga morgen op vakantie! Voor steun ed kun je altijd smssen he!

Mileen was goed aangekomen trouwens. Ze had het wel een beetje spannend gevonden. Oma probeerde af te leiden door te wijzen op de grappige kleine huisjes.

Milena: ik heb liever de grote huisjes

*zwaai*

Tot over 2 weken
Even snel.

Frans hele fijne vakantie, geniet ervan!

Quintie
Heeee Hera, is het echt alweer een jaar geleden? Wow. Wat gaat de tijd ontzettend hard. Van harte gefeliciteerd met je kleine knul! Alweer 1 jaar. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Dikke kus van mij en Daphne.

Frans, fijne vakantie! Geniet er lekker van (pssst en maak je niet te druk wat je schoonmoeder van je opvoedkwaliteiten vindt, die zitten namelijk best heel reuze goed * smak * )

Ach lieve Quint. Het is logisch hoor. Je meisje is de mooiste en de liefste en je stoere zoon ook, maar je bent nog maar net bevallen he?! En ineens heb je een gezin van vier in plaats van drie. Dat is al bikkelen. En dan moet jij ook nog herstellen van een heftige bevalling. Dus het is allemaal zwaar. En dan heb je ook nog kraamtranen vast? Dikke dikke Echt, het komt goed.

Wij zijn weer beter. Zo goed als. Jeetje, ben echt beroerd geweest. Vandaag naar opa en oma gereden en nu blijven we daar 2 nachtjes voor de gezelligheid. Daphne blij, opa en oma blij en ik word ook een beetje vertroeteld door m'n mams

Fijne avond. Tot gauw weer.
Beetje laat maar Luke van harte met alweer je eerste verjaardag: op naar het dreumestijdperk!!!! Hera, gefeliciteerd met alweer een jaar moeder van 2 kindjes zijn! Mooi dat de cadeaus in de smaak vielen!
Nog even flink wennen dus Quint, logisch toch, neem je tijd, langzaam aan ga je je steeds beter voelen! Met een 2e is het gewoon vermoeiender! Maar straks toch ook makkelijker want je weet al hoe het is om moeder te zijn. Maar dan moet je eerst wel wat hersteld zijn van de bevalling en dat gebeurt helaas niet binnen een week... Dikke kus enne ik vond jullie geboortekaartje erg lief overigens!

Frans, je zult het wel niet meer lezen, maar een hele fijne vakantie!!! Enne grappig dat Milena de huisjes liever groot had, haha.

DDDj, ook weer wat aan de beterende hand gelukkig!

12-sept, leuk dagje met man gehad dus, nog geen idee voor een cadeau voor Fenne... Hmmm moet ik me langzaamaan ook wat gaan orrienteren??? Enne wij zijn inderdaad echte kampeerders. Vroeger altijd gedaan en met man alleen ook vaak met een klein tentje op pad geweest. Maar met een klein tentje zie ik met 2 kleine kindertjes nog niet echt zitten, dus dit jaar zal dat nog wel niet echt gebeuren, haha!

Nou ga zo lekker slapen het is alweer laat genoeg!
Even uppen....kom morgen wel weer langs.
Nog maar een keer uppen, wat een rust hier!!!!!!!

echooooooooooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven