De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ooooow Nala, wat lees ik nu toch allemaal, wat een schrik!
Hee Nala, wat een schrik! Hoe is de nacht gegaan? Hoe gaat het nu met je meisje?
Nala, wat zul je geschrokken zijn zeg!! Jee arme Esmee en arme jij! Hoe is het nu met jullie? Hoe is de nacht gegaan?

Caro, *zwaai*

12-9, wat fijn dat jullie zo'n goed weekend hadden! Klinkt ook erg leuk in het zwembad. Man heeft een gruwelijke hekel aan zwemmen en ik zie het in mijn eentje met 2 kinderen die niet kunnen zwemmen, niet zitten. Toch maar man proberen over te halen dan.

Milena zit te huilen omdat ze niet een 3e boterham met berenpasta mag. Ze zit nu a 2 uur aan haar ontbijt (op woensdag onbijten we altijd voor de tv). Kan ze volhouden tot vanavond 1800 uur denk ik . Steeds een hapje. Haha ze brult nu alsof ze al dagen niks gehad heeft.

Milena heeft nu 1 keer haar schoen gezet bij mijn ouders (zaterdag logeerde ze daar). Verder nog niet, ze vraagt er ook niet om.

Kindje uit de klas die ik maandag heb, heeft echt zwaar de MG. Echt zo zielig, meisje is nu al anderhalve week niet op school omdat ze zo ziek is. Van de klas gisteren hadden ook al een paar kinderen griep gehad. 1 meisje was nog steeds aan het hoesten en proesten. En ik steeds handen wassen als ik bij haar in de buurt geweest was

Bojan is echt zo'n heerlijkerd. Hij kan zo lekker de slappe lach krijgen. Echt zo leuk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ohhh Nala wat een schrik!! Hoe is het vannacht gegaan? Ik weet nog dat Jano als baby ook wel eens op de grond is gevallen. Hij rolde geloof ik van de bank af ofzo. Wat kan je je dan rot voelen he? Maar die kleintjes kunnen heel wat hebben hoor!

Hebben jullie de oproep voor de MG vaccinatie al binnen? Die van Jano kwam net, maar die voor ons niet. Ik had wel gehoopt dat dat tegelijk kon, anders moeten we weer apart daarvoor vrij nemen.
Dmmig van mij... alleen bij Nala is er nog een baby onder de 6 maanden waar de huisgenoten dus een oproep krijgen. Maarre, heb jij em al gekregen?
Oh en zwaai allemaal!
Amy, gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoe is de nacht gegaan Nala, heeft ze een beetje goed geslapen? Jij vast niet als je iedere 2 uur haar moet wekken... Kan me voorstellen dat je flink geschrokken was zeg, niet zo'n leuk einde aan een gezellig dagje op stap.

Lijkt inderdaad wel zo makkelijk als je tegelijk in de rij kunt staan voor het inenten. Hier is het op zaterdag (voor de kinderen tenminste) en broertjes en zusje mogen wel tegelijk, dus het lijkt me dat dat dan toch ook voor de ouders geld, lijkt me wel zo praktisch, je bent er dan toch met Jano!

12-sept, hoe gaan de nachten, pikt Fenne het allemaal goed op?

Frans, veel aaan het handen wassen dus, ik ook hoor. Nu doe ik dat sowieo al extra op mijn werk, nu helemaal. We hebben ook overal van die alcoholonsmettingspulpompjes staan en daar maak ik ook regelmatig gebruik van, haha.
Vanmorgen even flink wat boodschappen gedaan, mannetje is morgen jarig. Gezellig samen met de kids, ook nog even een broodje gegeten daar. Kayleigh haar eerste Piet in het echt gezien, haha. Hier was ze wel even stil van, maar van een afstandje durfde ze toch te zwaaien.

Wij kregen gisteren de oproepkaarten en ik/ wij hebben besloten om niet in te enten. Ik blijf er de meerwaarde niet echt van inzien, heb gezonde kinderen etc. Ik heb wel steeds meer het gevoel dat ik de enige begin te worden. In het begin had ik veel meer medestanders, haha.

Nou ik ga de was maar eens ophangen en het huis een beetje poetsen, mag ook wel weer eens een keer!
Ohhh Nala wat was dat schrikken zeg. Hoe is het nu met haar?

12-9 dat klinkt als een geslaagd weekendje weg. Hoe is het afgelopen nacht gegaan?

Wij hebben ook de oproepkaarten gekregen en gaan wel. Ben nu wel aan het uitzoeken hoe dat zit met inentingen die ze hebben gehad. Luke is eind oktober ingeent tegen BMR en Menc. In de brochure staat dat ze de inentingen na die tijd opschorten. Maar hoe zit het met de inentingen voor die tijd?

Hoeveel tijd moet er tussen zitten

HA gebeld, moet je de ggd bellen. GGD gebeld geen idee, moet u de HA bellen. Dus weer de HA gebeld en die gaat het nu uitzoeken. Zal vast geen kwaad kunnen maar wil het toch graag zeker weten.

We zijn hier allemaal flink verkouden maar verder gaat het goed.

Luke heeft een tijdje doorgeslapen en nu dus niet meer. Ben nu dus ook zover dat hij 's nachts geen melk meer krijgt. En uiteindelijk valt hij dan wel in slaap.

Ga nu nog even wat doen.

groetjes
Nala, schrikken zeg. Hoe gaat het nu met haar? Nergens meer last van?

Quint, ja jullie moeten natuurlijk ook. Hier is het op woensdag midden op de dag, erg fijn. En je kan er niks aan verzetten het is dan of niet. Wij gaan ook, of er moeten deze week nog berichten komen van erg veel afname wat betreft aantal gevallen. Gisteren in jongen van mijn werk (gewone gezonde peuter) opgenomen in zh. Dat bevestigde mij wel weer. Ikzelf moet morgen, voor mijn werk.

Quint, hoe is het op je werk? Bevalt het nog steeds?

Frans, ik vind het ook vreselijk zwemmen. Maar kids dus echt super. En na het weekend durf ik ook het ook wel aan om keer alleen te proberen( bij ons in kleine zwembad dan niet zo'n mega zwemparadijs)

Fenne doet het redelijk 's nachts. Gillen is teruggebracht naar 15-20 min en dan nog 30 min beetje huilen/mopperen en dan gaat ze weer slapen. En ze eet overdag nu veel beter.
Hoi,

Ik laat de kinderen wel inenten omdat ik de kans dat ze doodziek worden van de MG zo klein mogelijk wil maken.

Volgens mij moet er 2 weken tussen de normale inentingen en de MG vaccinagtie zitten. Dit omdat er als er bijwerkingen zijn, vastgesteld kan worden door welke vaccinatie die bijwerkingen veroorzaakt worden.

Kay wat geven jullie Detlev eigenlijk?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik durf het haast iet te zeggen, maar hier gaat het hartstikke goed snachts. Bojan slaapt ineens van 19-7. Nu al 5 nachten! Ik begin al voorzichtig te juichen
*hey 12-9* zwaai! Oei erg zeg dat huilen snachts. Ik ken dus ook een kleuter die doodziek is van de MG.gewoon een voorheen gezond meisje, brrr.
Hey meiden.

Vannacht ging goed. Esmée wel iedere 2 uur wakker gemaakt. Maar dan was ze wel alert.

Drinkt ook goed.

Gisteravond zag Vent opeens een enorme bult aan de andere kant van d'r hoofd komen en vanmorgen zag ik het ook.

Dus toch nog maar ff naar de ha.

Ze heeft best wel veel vocht daar zitten, maar zoals al eerder werd gezegd, liever naar buiten, dan binnen in.

De ha heeft voor de zekerheid de ka ff gebeld, maar die gaf ook aan dat er ws niets aan de hand is.

Tot 24-36 uur na de klap kan er een bloeding ontstaan, dus moet haar wel tot vanaaf goed in de gaten houden en toch nog iedere 2 uur wakker maken.

Maar verder doet ze het zo goed, dat we dat niet verwachten.

Ziet er wel eng uit hoor. Is een beetje een conehead.

Maar gelukkig slaapt ze weer als een roosje.

Quintie, ik had de oproep voor de MG vaccinatie al binnen. Maar ik kreeg em sowieso al, door mijn astma verleden. (krijg em zaterdag)

Maar Vent heeft em nog niet binnen, dus dat kan wel kloppen.

Hoe is het met jou en de kids?

Jeej Frans, ik juich zachtjes met je mee!

Ik heb verder een rare dag. Zo door dat ha bezoek, wat tuurlijk weer heel lang duurde voordat ik aan de beurt was.

Eenmaal thuis scheet Esmée zich helemaal onder. Dus voor de 2e keer in bad vandaag.

Net vriendin op visite gehad en vanaaf 2 van de basisschool. Wel lache. Heb die 2 meiden jaren niet gezien.

En vorig jaar nog wel op een reunie en nu wilden ze langskomen.

Verder merk ik dat Esmée erg moe is. Dus die ligt tussen de voedingen door heerlijk te ronken als een mummy.
Fijn Nala, dat Esmee het zo goed blijft doen! Ach en die bulten... kan me voorstellen dat dat er niet leuk uitziet. Maar komt goed.

Wij kregen onze oproepen vandaag met de post en we gaan dus allemaal tegelijk. Mooi!

Verder gaat het goed bij ons. Geen nieuws eigenlijk. Op het werk gaat het ook super, het is zo leuk! En ja, 4 dagen werken blijft gewoon pittig maar dat was het altijd wel. Vandaag ben ik een dagje extra vrij omdat mijn ouders op vakantie zouden gaan. Zouden gaan, want mijn moeder is ziek geworden dus ze bleven thuis. Maar tis best lekker, zo 2 dagen in de week vrij.
Quintie, ik las het op je moeder d'r Hyves. Balen hoor.

Hoe voelt ze zich nu?

Het inbakeren gaat geweldig! Ze vindt het helemaal niet erg en slaapt erg snel.

Ook slaapt ze veel vaster en heeft ze vannacht voor het eerst 8 uur doorgeslapen!!!

Blijf het wel zielig eruit zien, maar bedenk dan maar hoeveel baat ze erbij heeft.

Vandaag weer een drukke dag achter de rug. Ben wel een beetje kapot hoor.

Vanmorgen Vent geholpen op zijn werk. Vanmiddag ff naar inloopspreekuur op CB en vanaaf gewinkeld met mijn zusje.

Met Esmée gaat het prima. Ze is de hele dag zo zoet. Slaapt bijna alleen maar.

Gelukkig is ze wel erg alert als ze wakker is.

De bult op d'r koppie wordt steeds groter en blauwer helaas. Geef d'r nog wel af en toe een zetpilletje, voor het geval ze hoofdpijn heeft.

Morgenochtend Vent weer ff helpen, is een beetje druk.
Up!!!!

Met iedereen alles goed?

Amy, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben je weer helemaal opgeknapt?

Ik ben best wel moe. Drukke dag gehad en vanaaf huis vol visite.

Morgenochtend de 1e MG vaccinatie.
Murning! Up!!!

Hier gaat alles goed. Esmée heeft half 11 d'r laatste flesjes gehad en vanmorgen om half 9 kwam ze pas weer!!!

Niet normaal hoe lang ze geslapen heeft. Helemaal toppie.

Vanmiddag komen mijn ouders. Mijn moeder gaat Esmée in bad doen. En blijven eten.

Straks de MG vaccinatie halen.
Goeiemorgen,

Wat goed van Esmée zeg! Lekker dat het inbakeren zo goed helpt. En jullie dus ook lekker lang geslapen.

Ik heb donderdag de vaccinatie gehad. Prik viel heel erg mee maar ik heb nu nog wel een pijnlijke plek op mijn arm, beetje als een blauwe plek gevoel.

Ga zo de kids naar opa brengen, die past op. En dan kan ik rustig sintinkopen doen. Voor Ties weet ik het wel maar weet echt niet wat ik voor Fenne moet kopen.
Quint, veel plezier bij de sint!
Goedemorgen,

We zitten hier al kant en klaar om naar de dierentuin te gaan is ie in de winter pas om 10 uur open. We gaan naar land van Sint. Daarna naar verjaardag en dan naar mijn ouders. Ze mogen daar de schoen zetten en blijven daar ook slapen. En wij eten dus dat is lekker makkelijk.

Fijne Zondag!
Rustig hier!

Veel plezier in de dierentuin 12-sept! En lekker rustig nachtje iig voor de boeg! Hoe pikt Fenne het doorslapen op, is ze er al wat aan gewend inmiddels? Enne cadeautjes, altijd lastig om iets heel erg leuks uit te zoeken, zeker voor de 2e, want dan heb je al zoveel in huis niewaar! Ben je nog goed geslaagd gisteren?

Nala, Esmée weer een goede nacht achter de rug? Mooi dat het inbakeren haar zo goed bevalt. Het meisje vindt de geborgenheid ervan erg lekker denk ik! Hoe gaat het met haar bult?

Frans, voor Detlev z'n verjaardag hebben we een soort knikkerbaan van hout uitgezocht uit de airmilesshop (eindelijk een goede bestemming voor de vele airmiles die we nog hadden, haha)! Met 4 grote ballen en een giraffe als achterplaat. Erg leuk vond ik en ik denk dat Detlev dit ook wel interessant vindt! En Kayleigh geeft hem stapelbekers van sesamstraat, hele leuke, want opgestapeld komt het tot een hoogte van 85 cm. Kunnen ze mooi samen doen had ik zo bedacht, haha! Nog steeds goede nachten voor Bojan?
Hier een lekker rustig weekendje! We doen weinig, beetje rommelen enzo! Heerlijk. Wel een klein primeurtje: Detlev kruipt dan eindelijk maar toch, haha! Het is nog niet echt kruipen, maar hij gaat als een rups over de grond. En is dan apetrots als het lukt! Het is zo'n lievie!

Kayleigh ondekte gisteren ineens het fenomeen botten, haha! Ik probeerde haar uit te leggen wat dat was en liet haar een plaatje zien van het skelet. Kayleigh heel slim: 'dus als de mensenkleur eraf is dan zie je dat', haha! Leuk gevonden hoor, mensenkleur!
Wat een geweldige uitspraak als de mensenkleur eraf is.

En wat knap van Detlev dat hij nu kan kruipen.

Nala, gelukkig gaat het goed met Esmee en helemaal super dat ze nu langer/beter slaapt.

12-9 hoe was het in de dierentuin?

Net met Nick naar een show van de pepernotenpietenband geweest was erg leuk

Hij loopt nu nog met rode wangen rond van de spanning

Fijne zondag verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven