de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Karan, gefeliciteerd met je 10 cryo's. Hopelijk heb je ze voorlopig niet nodig. Pijn bij het plassen had ik ook, ik denk dat dat te maken heeft met de grote van je eierstokken, vanaf het moment dan die van mi weer richting hun normale formaat terug gingen werd de pijn bij het plassen ook minder.

Taartje, ik kwam wel aan van de puregon, van de deca niet.

Dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie.

Ik zit te wachten tot ik ongesteld word, dan mag ik weer beginnen met de hormonen als voorbereiding op de cryo terugplaatsing. Ik zit inmiddels op dag 36, dus het wordt wel weer eens tijd lijkt me.
Oh, dan zou het inderdaad wel een beetje aan de hormonen kunnen liggen. De pil & deca is een combi waar ik niet dol op ben.

Abc: 36 dagen? Jouw ei is overrijp nu, ik eis dat het gaat springen!
Taartje, als je ongesteld bent ben je eigenlijk altijd zwaarder dan normaal. En van de hormonen kan je ook zeker vocht vasthouden. Het gaat dus dubbelop.

Karan, punctiedag is inderdaad eisprongdag.

ABC, 36 dagen is lang! Heb je altijd een lange cyclus?

Mijn laatste menstruatie was vreemd (erg lang bruin bloedverlies gehad na de echte menstruatie) en ik ben ook ver overtijd. Ik weet niet meer precies wanneer ik ongesteld had moeten worden maar mijn eisprong had normaal gesproken het weekend voor mijn schoolreis moeten zijn. Ik merk altijd goed dat ik mijn eisprong heb maar deze keer niet. Ik wacht dus maar af, misschien een nasleep van de bevalling en borstvoeding? Alles was goed op de rit maar goed...
Kaetje, misschien toch maar even een testje doen? De schoolreis is toch al zeker 3 weken geleden? Als alles goed op de rit was na de borstvoeding, dan lijkt het me geen nasleep meer (maar ja, soms doen lijven rare dingen) Lijkt me toch wel spannend! Wie weet joh!

ABC, jij ook ineens een lange cyclus. Hoe lang is hij normaal?

Eva en dotjemol, het begint al op te schieten!

Hier gisteren zwaar ongesteld geworden, jemig wat een pijn weer. Ben dan gelijk weer zo bang voor de endo... Nog 1 cyclus en dan gaan we weer voor een cryo.
Kaetje ik zou ook even een testje doen. Dan weet je het tenminste. Goh toch spannend zeg!!

Ik heb het overleefd op babybrabbel haha, ik kon het niet laten om even op dat forum te kijken
Hee Kaetje, niet om het een of ander, maarre... Test! You never know en is toch ook wel fijn om daar niet over te hoeven dubben... Spannend wel hoor.

Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar begrijp de tumult over babybrabbel en rekensommetjes (nog) niet. Ik zal me er vanavond nog een keer goed in verdiepen!

Hier weer echo gehad. Alles goed, arts was tevree, dus ik ook.

5 eitjes rechts, 3 links. 7 van deze waren sowieso goed qua groei, ik heb 1 achterblijvertje...

Vanavond Pregnyl, vrijdagochtend punctie en dan hoor ik zaterdag wanneer tp is. Waarschijnlijk dinsdag... TP is bij mij ook in Belgie.

Karan; dus dan hebben we allebei 'Belgiekskes in ons buikskes he?'

Hoe gaat het met je?

En met de rest van de dames op het wachtbankej? Opschuiven, want ook ik wil graag bij jullie komen zitten.

Kan ineens niet meer wachten! Aan de andere kant zie ik echt als een berg tegen punctie op. Maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien..

Dag!
Lekker laten leven...
MagiC, waarom zou je je zorgen over de punctie niet op mogen schrijven? Gewoon lekker van je afschrijven hoor! En de TP is in Belgie? Dus je man moet na de punctie met jouw eitjes naar Belgie rijden? En 7-8 is echt een prachtig aantal.

Eva, wanneer kan jij nu testen? (ben even te lui om tig pagina's terug te kijken )
MagiC, eens met Dolfijn 7-8 is een hele goede score! Heel veel succes met de punctie!

Dolfijn, ik mag van het zkh pas volgende week vrijdag testen! Duurt nog heeel lang, ik zit vandaag op dag 7 na IUI, en de vorige keren werd ik op dag 13 en 14 na IUI ongesteld. Dus vanaf maandag word het wel spannend hier...
Bedankt dat jullie mijn aantal goed genoeg vinden... Ik ben er zelf ook tevreden mee. Hoop vooral op kwaliteit en niet op kwantiteit. Al is beide (Karan!!) natuurlijk ook wel erg fijn!

Ach lieve Dolfijntje, het zijn geen zorgen, ik ben gewoon bang, een stomme schijterd. Ik ben bang voor de pijn en hoop gewoon dat het mee gaat vallen. Ik ga gewoon enorm stoer proberen te doen dat kwartier en daarom wil ik het er ook liever maar niet over hebben. Gewoon doen.

MagiCman mag vrijdagochtend ook iets doen (whahaha, eindelijk!! ) en onze kliniek zorgt zelf voor vervoer van eitjes en zaad naar Belgie.

Zaterdag belt Belgie hoeveel embryookes we hebben gefabriceerd en dan gaan MagiCman en Magic pas maandag of dinsdag gezellig samen naar Belgie. We hoeven dus niet zelf met eitjes enzo op pad...
Lekker laten leven...
Wat een luxe dat het ziekenhuis jullie eitjes en zaadjes met de bus naar Belgie brengen Mijn man mocht 's ochtends eerst naar het VU om zijn zaad te doneren, daarna met mij naar ons eigen ziekenhuis waar de punctie was en daarna met een warmbox (omgekeerde van een koelbox) weer naar het VU toe om vervolgens weer mij op te halen uit ons ziekenhuis. Hij heeft aardig wat kilometers moeten maken.

En dat je bang bent is toch heel logisch? Ik geloof niet dat er iemand is die fluitend naar het ziekenhuis huppelt om *yahooooo!* een punctie te krijgen. Dus je bent echt geen schijterd hoor. En weet je, als je gewoon het ergst mogelijke in je hoofd haalt, dan kan het alleen maar meevallen toch?

Eva, je moet nog een week! Ik dacht dat je al veel langer op de wachtbank zat!

*even een geheugensteuntje*

Morgen: Kaetje testen

Maandag: Dotjemol

Woensdag: Eva

Een week daarna: Karan

MagiC: vrijdag punctie

Taartje: binnenkort eerste FM

Abc: zodra ongesteld is: begint cryo-cyclus

Yam: volgende maand IUI

Klopt het? En mis ik niemand?
ghe ghe Dolfijntje.......

Ik lees mee...........in afwachting van goede berichten!!

Karan: jee!!! Wat veel!! Ik had er de eerste keer ook best veel, volgens mij 26 follikels, denk je wel om jezelf? Ik duim voor Jerommeke!
Dolfijn. Wat heerlijk zo'n overzichtje. Er zijn nu best veel dames aan het wachten/prikken en dergelijke.

MAgic: goed bezig! Die punctie komt goed, je kan het!
Belgische Jerommeke's zijn goed hoor!

Lekker nog even broeden MagiC, die laatste achterblijvert komt ook nog wel hoor!

Enne... In België niet je 'kleverkes' vergeten he...

(Stickertjes dus...)

Wij hadden trouwens een dag eerder de terugplaatsing. In België doen ze dat sneller. Dus vrijdag punctie, zondag tp.

Enne... Die punctie, daar mag je je best druk om maken. En dan zal je zien dat het uiteindelijk allemaal meevalt. Mijn eerste gedachte toen ik na afloop in mijn bedje lag was: Ow... Dat kan ik zo nog een keer doen.

(En dat zegt wel wat denk ik!)

Nou kaet, ben benieuwd, morgen testen!

Eva, nog even volhouden! Ik keek net ook en zag dat ik pas over precies 2 weken mag testen! Das best nog wel lang...

(Ik mag wel 2 dagen eerder trouwens, maar dat is een bloedtest. En ik wil samen met Karaman testen, dus liever plassen...)

Dolfijn

Bah, die ongesteldheid... Lekker even zwelgen in zelfmedelijden met een kruik op de bank/in de tuin hoor! Mag best.

Hier gaat alles goed. Ik spreek Jerommeke zo nu en dan even toe dat ie maar hard moet groeien. En verder ben ik al de hele dag misselijk. Ga er vanuit dat dat van de Utrogestan is.

Maar jeetje... Ik ben zo verdomd relaxed. Ik snap er niks van!
quote:peggysue2 schreef op 08 juni 2011 @ 15:45:

Karan: jee!!! Wat veel!! Ik had er de eerste keer ook best veel, volgens mij 26 follikels, denk je wel om jezelf? Ik duim voor Jerommeke!

Erger nog... Andere mensen denken ook om mij. Maandag was schoonmoeder er, gisteren mijn moeder. En allebei stuurden ze mij gewoon na de lunch naar bed!

Schandaaaaalig!

(Maar wel lekker geslapen overdag, dus kennelijk wel nuttig)

Maar ik hou me redelijk rustig. Ben een erg leuk knuffelbeest voor Jerommeke aan het haken. Ben al een heel eind, de foto's volgen op het forum als ie af is!
Misselijk kan goed van de Utrogestan komen, maagzuur en zere borsten ook. En mag ik even grijzen om jequote:Ik ben zo verdomd relaxed. Ik snap er niks van!Ben benieuwd wat je volgende week of de dag voor het testen zegt .
Karan, waarom zou je nu pas over precies 2 weken mogen testen als je de bloedtest al eerder mag? Ikke niet helemaal snappen. Vorige week vrijdag was je punctie=eisprong, dus zou je i.p. volgende week vrijdag al mogen testen= 14 dagen daarna. Maar kan me voorstellen dat je dat nog even niet doet, maar dan kan je toch ook maandagochtend testen thuis en daarna door naar het ziekenhuis voor een bloedtest? Of mis ik nu iets?

En wat leuk dat je een knuffelbeest voor Jerommeke aan het haken bent.
Jeuj, wat is er veel geschreven! Ga ik morgen allemaal lezen dan heb ik een vrije dag genomen. Mag vanavond tot tenminste 23 uur doorwerken, maar dan heb ik tot dinsdag vrij.

Ook ik mag pas maandag testen, maar ik kan ongesteld worden va vrijdag. En de tweede week wachten is inderdaan laaaaanngggg...

Maar ik vertoon geen enkel symptoom van zwanger zijn en heb de grootste hoop opgegeven. Niet helemaal maar ik ben wel reeel. Babybrabbel had het over 74% maar of ik dat nou helemaal goed heb ingevuld, denk van niet

Man is chinees halen, moet om 19u weer de deur uit dus ik ga snel de tafel dekken. Morgen ben ik weer wat aardiger voor jullie.

Excuus!
MagiC, angst voor de punctie is heel normaal hoor. Het is toch best een eng idee dat ze daar in je gaan zitten prikken. Acht eitjes is een mooie score. Waarom moet je naar Gent voor de tp?

Gemiddeld is mijn cyclus ongeveer 33 of 34 dagen. Maar er zitten uitschieters tot 44 bij. Die lange cyclus komt door de PCOS en is voor mij dus normaal.

Kaetje, misschien voor de zekerheid toch maar even testen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit immers .

Karan, slapen overdag is toch wel een teken dat je lichaam die extra rust nodig heeft. Goed rust nemen en veel blijven drinken. Hebben ze in het ziekenhuis eigenlijk nog iets gezegd over overstimulatie? Bij mij gingen met 21 eitjes al alle alarmbellen rinkelen (en terecht bleek achteraf).
Magic, je mag echt wel bang zijn hoor.. Ik zal mijn gruwel verhaal voor me houden maar het is echt geen pretje.. Heb je je angst wel met de arts besproken?

Hier nog steeds geen nichtje..
Als ik zwanger zou zijn is het met recht een wonder want we hebben geen seks gehad Het enige wat ik kan bedenken is dat die vorige menstruatie geen normale menstruatie was....

Maar ik ga nu testen. Je weet maar nooit...
Ik wacht op de uitslag kaet!
oh jeetje... twee streepjes. Ik had in een bekertje geplast. Het streepje verscheen meteen terwijl de urine nog omhoog ging de test in. Ik was de gebruiksaanwijzing nog aan het lezen...
Ik hoop wel heel erg dat het goed zit... Man en ik waren al aan het rekenen en rekenen en rekenen... zo'n zes weken geleden heb ik een bloeding gehad met een heleboel bruin. En sindsdien geen seks tot vorige week. Het streepje verscheen onmiddelijk dus dat kan niet van vorige week zijn....
Waaaaajhhhhhh!!! !!!!! Ik zit in het restaurant te flippen! Woooooow!
Kaetje waaaaaa wat geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Ik zal duimen voor je dat het goed zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven