de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Man dan ben je al meer dan 8 weken! Jemig niet te geloven zeg! Kaet gewoon weer zwanger en spontaan!
oh jeetje... misschien eens op babybrabbel kijken hoe dit nu kan...
Bedankt trouwens. Jullie zijn lief!
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeoooo!!!!! KAETJE!!!!

Hahaha wat goed zeg!! Dus het kan zijn dat je al 10 weken bent?!

Jeetje ik val zowat van de bank hier!
Af en toe zat het eten me al zo hoog... pfffff, ik zit echt verdwaasd op de bank, kan het nog niet geloven.
Jippie!!!!!!!!!! Ik zei het al 'de wonderen zijn de wereld nog niet uit'.

Waren jullie er eigenlijk al uit of jullie een tweede wilden? Of ben ik heel lomp dat ik dat vraag? Dan graag eerlijk zeggen hoor.
Ik ben ook bijna van de bank afgerold!!!!!!! Niet te geloven joh!!!!!

Ik ga heeeel hard duimen dat het goed is allemaal.

Gefeliciteerd Kaetje.
abc, 2 dagen na de geboorte van Kootje wilde ik er nog wel eentje. Man had liever nog even willen wachten maar wilde ook het risico wel nemen. Mijn grootste angst was dat ik nooit meer een zwangerschap en een bevalling en zo'n klein frummelbabytje mee zou maken.... Ik kan nog niet geloven dat het goed zit maar als het niet goed zit zijn we in elk geval zelf zwanger geworden.
Ja dat kan ik begrijpen Kaetje! Bij Kootje heb je toch heel veel overgegeven? Begon dat direct of pas na een aantal weken? Zou wel heel fijn zijn dat dat nu niet zo is. Morgen verloskundige bellen jij en lekker voor een echo gaan! Wat vind Kaetjeman ervan?! Meid het is je zo gegund! Wat ontzettend heerlijk voor jullie.
Je motto is wel heel waar nu (valt me nu ineens op, ik weet niet hoe lang je die al hebt). Gewenst, maar niet gepland dus.

Dat je het niet kan geloven snap ik wel, dit is echt totaal onverwacht. Hopelijk kun je snel bij een verloskundige/gynaecoloog terecht voor een echo en voor zekerheid over de duur van de zwangerschap, zie je dan gewoon een mooi kloppend hartje en mag je over een maand of zeven nog een keer een bevalling en een frummelbaby'tje meemaken .
abc, dat motto heb ik sinds Kootje er is zo'n beetje. Eerst had ik:

Het mooiste dat het leven biedt

Zijn af en toe de dromen

dat alles nog beginnen moet

en het mooiste nog moet komen.

Dit hebben we op Ko's geboortekaartje gezet. Op onze trouwkaart stond ook een tekst over dromen. Maar die zet ik hier (ivm herkenbaarheid) niet neer.

Ik heb net even mijn beste vriendin gebeld en zij zat ook helemaal met haar mond vol tanden. Zij vindt het net zo ongelofelijk als wij. Pfffff, echt een raar idee dat ik al zo lang zwanger zou kunnen zijn zonder het te weten...
voor iedereen hier die al zo lang wacht en ook zo graag zwanger wil zijn. Het is jullie allemaal zo gegund lieve bitches...
Nu nog even thuis vanaf de laptop, schrijft toch iets makkelijker dan via de iPhone in een restaurant

Kaetje, echt helemaal super joh! Wat zullen jij en je man verdwaasd naast elkaar zitten op de bank. Lijkt me heel onwerkelijk, gewoon zwanger zonder al die vreselijke ziekenhuis bezoekjes, onderzoeken en behandelingen. Wat een geweldig wonder zeg! Morgen maar gelijk de gyn bellen, of niet?

Even nog een Super!
Je bent een schat Kaet, ik ben gewoon echt oprecht blij voor je.
Aaaaaaaaah, val bijna van mijn stoel.

Wat een nieuws. Meid gefeliciteerd met dit wonder. Ik ben benieuwd naar de echo. Het zou toch wat zijn als je opeens al 8 weken bent.....

Gezellig Kaet, ben ik niet meer zo alleen op het bankje. Dames, wie volgt?
Ooooooooooooooh Kaetje, wat gaaf!! Ik zit hier te brullen op de bank, zo blij ben ik voor je! Het is je zoooooooooo gegund!

Gefeliciteerd, wat leuk!!

Nondekannonne; de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Lekker laten leven...
Haha, magic! Je zit echt vol hormonen Wat lief!!
Oh Kaet, het is echt waar. Ik ben zo blij voor je, wat een heerlijke verrassing! Je schreef het vanmiddag en toen dacht ik meteen; JA!!

En ach, tranen zijn echt tranen van geluk. Ik ben zoooo blij!! Joepie!

Honderdduizend knuffels voor jou, je man en Kootje!

Ga je morgen even gyn bellen?
Lekker laten leven...
Ja, ik ga morgen de verloskundige bellen.
Goed zo!

Owh, wat spannend allemaal he.
Lekker laten leven...
Wow Kaet toch!!! Dit is nog eens helemaal fantastisch geweldig nieuws!!

Sprakeloos, maar wow, wow, WOW!! Ben zo blij voor je!!
Whaaaaaa!!!! Kaetje, wat geweldig! Van harte met dit onverwachte en supermooie kadootje!
WOW Kaetje wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!!
Oooooh Kaetje, wat ontzettend goed!! Van harte gefeliciteerd. Weet je ook al hoever je bent (Clear Blue?)?
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Ik val hier ook bijna van de bank af.

KAETJE WAT SUPER!!!!!!! Gefeliciteerd!

Ik zeg, zeker meteen checken op de babybrabbel, want dit is natuurlijk met recht een 'wondertje'

En wat betreft het testen hier. Ik mocht van Gent op de 20ste een bloedtest doen en op de 22ste een plastest. Vond t zelf ook wel een beetje laat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven