de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Ik heb een mail gestuurd naar Viva Dolfijn. Het adres staat in het moderatortopic. Ik heb een link naar het oude topic bijgevoegd.
Alle reacties Link kopieren
Pfff Magic, wat lijkt me dat even kut zeg als je daar achter komt. Even een dikke voor jou, en adem in adem uit Misschien is het helemaal niet zo erg als het nu lijkt, morgen maar even afwachten.

Dolfijn, klinkt als een heftig dagje voor jullie! En ook een rot maand komt er aan voor jullie denk ik, ik denk aan jullie!
Balen MagiC. Hopelijk heeft het geen negatieve gevolgen.

Mooie jurk Yam, leuke stofjes! Wel heel zonde dat D. 'm niet aan wil. Mijn moeder heeft voor Bengelien een jurkje genaaid, ze vindt 'm gelukkig schitterend.
Kan ik me heel goed voorstellen Dolfijn. Volgens mij kan dat wel, de moderators zullen hier ook begrip voor hebben.

Magic: wat een gedoe! Wat vervelend voor je! Ik denk dat het heel belangrijk is dat je eerlijk bent maar dat is mijn persoonlijke mening. Misschien kan je afwachten wat de echo laat zien en dan eventueel vertellen?

Abc: moeilijk hoor. Heb je weinig steun ervaren van je collega's, misschien bedoel je dat?
Dolfijn, ik heb trouwens in de mail gezet dat ik als TO een verzoek in dien maar dat jij zelf ook nog een verzoek indient.
Bedankt Kaet, ik heb ook een mailtje gestuurd!

MagiC, adem in en adem uit. Morgenochtend gewoon even bellen. Denk dat ze het heus wel vaker hebben meegemaakt. Hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

Ik ga nu lekker in bed een film kijken. Welterusten alvast allemaal!
Oh MagiC, wat balen! Ik vond de prikpen ook maar niets omdat je echt niet goed kan zien wat je doet en pas aan het 'einde' weet of je het goed hebt gedaan. Mijn arts vond dit bijzonder, dat had ze niet eerder gehoord maar kon het zich goed indenken. Ik duim dat het geen gevolgen heeft. Morgen weet je hopelijk meer!

Dolfijn, sterkte morgen en let goed op je grenzen; luister daarnaar, je hebt ze niet voor niets. En niemand die verwacht dat je alles ineens 100% aankunt. Ik begrijp dat je werkgever je de ruimte geeft, gebruik die!!

Ik moet zeggen dat ik vrijdag en zaterdag weinig last heb gehad van de punctie. Wel een beursig gevoel maar meer ook niet. Gisteren behoorlijk druk geweest en heb wel het klokje rond geslapen (heeeerlijk ) daarna geheel geïnspireerd door het topic gisteren de hele badkamer een sopbeurt gegeven. Daarna soep gemaakt maar ik las nadat ik er lavas (maggi kruid) in had gedaan dat het sterk ontraden word voor of tijdens zwangerschap. Balen! Heeft man 2 liter voor zichzelf.

En nu morgen een keuze maken voor de TP. Waar je een keuze op baseert weet ik eigenlijk niet goed, vooralsnog denken we aan 2 gezien ik redelijk snel 37 word. Kunnen ervaringskundige-bitches misschien nog overwegingen meegeven?

En Kaetje, prima hoor dat het vorige topic wordt gewist, kan het mij reuzegoed indenken. Misschien helpt het ook als de actief schrijvende bitches het ermee eens zijn? Bij deze!

Andere vraag hoe of wanneer kom je in de tabel?

Verder sterkte voor alle prikkers!! En voor zij die willen prikken maar niet kunnen of mogen
MagiC, inderdaad: adem in, adem uit.

Mijn redenatie zou zijn dat het op zich niet hoeft uit te maken en dat je nu iets langer door zou moeten spuiten. Het komt echt wel goed hoor! Morgen gewoon bellen en uitleggen, je zal vast niet de enige zijn!

Dolfijn, goed jezelf in de gaten houden en goed je grenzen aan blijven geven. Het komt echt wel goed met jou! Moet je eens kijken wat je de afgelopen maanden hebt meegemaakt... En kijk eens wat een enorme stappen je al hebt gezet! Je bent een bikkel, en met kleine stapjes vooruit komt je er wel!

Abc, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat met dat zitten heeft. Ben wel erg blij dat ik niet op kantoor zit en lekker half liggend op de bank kan werken!

Morgen weer een echo, ik ben benieuwd.

Hoe is het eigenlijk met ramiaatje, tikker, boem en elvis? Die heb ik al een tijdje niet meer gelezen.

En Knappekloon?
Als je in de tabel wil moet je ons eerst allemaal trakteren op gebakjes Dotjemol.

Nee, geintje! Zeg maar wat je er in wilt hebben, dan zet ik je er bij. Het is niet verplicht, alles mag hier.
KK heeft vandaag een kater
Haha, gebakjes. Das geen straf voor mij hoor

In de tabel mag 36 jaar, sinds 2008 kinderwens, sinds augustus 2010 medische indicatie, 1e icsi poging mei 2011.

Zoiets?

Nog wensen qua gebakjes?
En Karan, toitoi morgen met de echo!
Dotjemol, je staat er in hoor.
Ik wil uiteraard een cupcake, dotje!

Enne... KK is inderdaad redelijk brak volgens mij...
Brak? Kater? Pff veeel erger!!! Maar m'n vrijgezellenfeest was superrrr

Foto's morgen op Hyves

Sorry dat ik niet meer zoveel reageer.

Ik lees wel altijd nog mee, maar heb voor mijzelf t IVFgebeuren aan de kant gezet en de bruiloft slokt al mijn tijd op!!!

Maar ik denk wel heel veel aan jullie allemaal!

Heel veel sterkte en een grote knuffel aan iedereen die hem kan gebruiken!!!
Karan, succes vandaag bij de FM, ben benieuwd! Eva vandaag ook toch?

En Dotje de terugplaatsing, spannend! Ik heb geen keuze uit 1 of 2. Bij mij is het standaard 1 of ik zou mogen kiezen voor 2 als ze beide van erg slechte kwaliteit zijn. Tot nu toe zijn ze steeds van super kwalitiet geweest dus hebben we geen beslissing hoeven nemen. Je moet kijken wat je aandurft en aankan. Ofwel: zie je een 2-ling zwangerschap en daarna zitten?

MagiC, heb je nog gebeld?

KK, lekker super brak Ik snap het helemaal dat je even niet zoveel reageert, dat komt na de bruiloft wel weer. Nog 4 weekjes! Moet je nog veel regelen?
Oh ja, dotje terugplaatsing vandaag! Go dotje, go embryo'tje!

Ik ben net terug van de echo. Pfff... 26 follikels!!!!!!

Overstimulatie dus... Maar ik heb nergens last van dus geen idee wat er nu gaat gebeuren. Ik krijg Gent maar niet aan de telefoon, schiet niet op dus!

Maar goed, heb er dus 2 van 20 mm, rest zit daar net onder. En dan totaal 10 van 10-15 mm. Dus het gaat niet lang meer duren. In het ziekenhuis hier dachten ze dat de pregnyl vanavond misschien al zou moeten. Hoelang duurt het dan nog tot de punctie?

(Ja sorry... heb de kop in het zand methode gebruikt en weet dus maar minimaal wat er komen gaat...)

MagiC, al gebeld? En wat zeiden ze?

KK, lekker even wat pauze nemen. Plan is dat de toverpersona snel weer naar je toe komt! (Vooralsnog lijkt ie verdomd productief te zijn... )
Jemig karan! 26 follikels, niet normaal zeg! Doe lekker rustig aan. Als vanavond de pregnyl

is, dan is woensdag de punctie. Spannend!
Net wat gegoogled naar overstimulatie en ik kom alleen maar info tegen over na de punctie. Maar goed, het enige wat er uit kan opmaken is veel rust, veel water (3 L per dag!) en geen zout. Nou... Kan geregeld worden. Fles met 1 liter water staat naast me, ik lig gestrekt op de bank met laptop en zo ga ik het echt wel uithouden vandaag.

Kan ik ook nog eens spijbelen van mijn (sport)training vanavond.
quote:Karan schreef op 30 mei 2011 @ 12:31:

(Vooralsnog lijkt ie verdomd productief te zijn... )

26 gosternokke dat zijn er nogal wat !
Karan, jeetje mina, 26!!!!!!!! Daar moet er toch wel ééntje bij zitten, toch?!

Wij hebben woensdag de IUI, net geweest voor FM, links 2 van 17+ en rechts één van 13/14 die ws niet mee gaat doen. Vanavond dus weer de pregnyl! Karan als je hem vanavond ook moet zetten, tip; niet te snel inspuiten, je wilt dat wel, omdat het dan snel klaar is, maar echt heeeeel langzaam naar binnen spuiten, zo voel ik er niks van. Alleen morgen een pijnlijke plek, dus handigst om niet op de broekrand te spuiten.
Karan; nondekannonne!! Da's een hoop!!

En meiden.. ik durf niet te bellen. Ik ben veel te bang dat ik een kat krijg van de assistente en dat de afspraak verzet moet worden, terwijl ik dat net allemaal rond heb op mijn werk. Bleh!

Ik ga het wel meteen vertellen als ik er morgen ben, ik moet er al om 11.10 uur zijn. En dan kan hij meteen meten en zien hoe groot de eventuele schade is toch? Anders blijf ik nog langer in deze onzekerheid.
Lekker laten leven...
Thanks voor de tip eva! Heb net heel even Gent aan de telefoon gehad om te controleren of mijn fax was aangekomen. Dat was zo, dus tussen 3 en 5 ga ik het horen.

Maarre... Goed bezig eva! Ook lekker aan het broeden!

MagiC, wanneer heb jij de eerst FM?

En 26... Das een geluksgetal... Toch??? (voor mij wel vanaf nu! 27, 28, 10, whatever...)

Heeft iemand enig idee hoe onwijs veel 3 liter is???!!! Echt, ik moet even iets minder broeds worden. Moet er niet aan denken dat ik de komende tijd iedere dag zoveel water moet zuipen.

Als t nou nog wijn was... Of cola voor mijn part. Maar nee hoor... Gewoon water!

Die fles wordt gewoon niet leger! Hmm... Het is iets over 2. Ga om 11 uur naar bed. Dat is dus nog 9 uur. Voor 2 flessen.

Valt toch mee als ik zeg dat deze pas om een uur of 6 leeg hoeft te zijn... Dat red ik nog wel. Pfiew...

Oh ja Yam, ik zal je even krabbelen... Helemaal vergeten!
Karan, wat een boel veel!! Bij ons ziekenhuis houden ze 35 uur voor de punctie de pregnyl aan. Die idd in een minuut of drie/vijf erin spuiten en dan gaatie goed. Drie liter is niks voor mij, bij 2 heb ik nog dorst. Kwestie van wennen

Eva dus ook een mooi resultaat, duim voor je!!

MagiC, meen je dat nou dat je bang bent voor een sneer? Hup, bellen dan heb je tenminste antwoord en slaap je vast beter. Moeten ze die pennen maar overzichtelijker maken, je bent de enige niet! Bellen... NU :-)

We hebben de embryo's allemaal bekeken. Geen superkwaliteit dat is jammer maar er is deling te zien en dus plaatsten ze er -in overleg met arts en ons- twee terug. Ws zijn er geen invriesmogelijkheden. Maar... We gaan er 'gewoon' van uit dat we die niet nodig hebben. Positief denken. En nu is het wachten dan echt begonnen.

Iemand had het eerder over acupunctuur. Daar heb ik geen ervaring mee maar ik heb wel interesse. Ik ga wel 2 à 3 keer per maand naar een magnetiseur. Dat bevalt goed! Missch niet wetenschappelijk bewezen maar sindsdien gaat het wel stukken beter met mijn astma en hooikoorts.
He dotje, wat jammer dat er geen embryo's ingevroren kunnen worden. Maar ik zeg ook: niet nodig!

Vanavond jezelf lekker vertroetelen en dan broeden maar. En nu echt!

En nog wel 2 ook zeg. Dat moet gewoon goed gaan komen, ik voel het!

MagiC, ga jij nou nog maar even bellen joh! Ze gaan echt niet vervelend tegen je doen hoor! En die afspraak staat gewoon, die gaat echt wel door.

Ik werd net gebeld door Gent. Morgen om 9.40 word ik daar verwacht voor een echo. Dat betekent dat ik (neem ik aan) morgen de pregnyl moet zetten, en dan zou donderdag de punctie zijn.

Na eventjes opgetogen te zijn was het daarna (AAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!! ENG!!!!)

Stomme hormonale muts.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven