De Tangle Teezer... Is het wat??

18-09-2011 20:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het topic 'bizar babyspul' kwam ik via via op een site waar ze de tangle teezer aanprijzen. Het ziet eruit als een hondenborstel, maar het schijnt dat dit ding pijnloos het haar ontklit. Ik heb een dochtertje met lang haar, bij wie het borstelen een ware crime is. Wordt bijna altijd huilen. Dus zo'n tangle teezer is voor haar (mij) ideaal! Als 'ie werkt tenminste. Wie heeft/kent hem? En doet 'ie wat hij belooft? Ik weet niet hoe je linkjes/plaatjes plakt, vandaar geen beeldmateriaal.
O, dat klinkt goed. Haren kammen hier vaak een drama. Alhoewel, Jip en Janneke klittenspray werkt ook wel
Ik ken 2 mensen in mijn omgeving die het gebruiken voor hun dochters met lang haar en het schijnt dus echt een wonderding te zijn wat het echt goed doet.

Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen.

Ziet er echt wel niet uit idd
quote:Star schreef op 18 september 2011 @ 20:03:

O, dat klinkt goed. Haren kammen hier vaak een drama. Alhoewel, Jip en Janneke klittenspray werkt ook wel Ik spuit me een ongeluk met dat spul
ah, da's fijn te horen Franknii! Denk dat ik 'em ook maar ga bestellen. Wat een rust straks in de ochtend, haha!
11.95 zie ik op haarshop.nl

Valt me nog wel mee.
Ik heb hem maar helaas doet het niet helemaal wat het beloofd. Je krijgt er ook wel klitten mee uit het haar maar pijnloos net zo goed niet als met een gewone borstel.

Ik heb meestal 3 borstels naast elkaar liggen.

Een heftige met grote stokjes voor de grote knopen, tangleteezer voor de kleinere knopen en een gewone "harige" borstel voor netjes glad kammen. En dat 2x per dag, en 2 meisjes met lang en heel fijn haar.... *zucht* soms wilde ik wel eens dat ik jongens had
Inderdaad Star, alleen komen daar nog weer bijn EUR 7,- aan verzendkosten bovenop. Toch weer 20 euro zowat. Vandaar dat ik eerst wil weten of 'ie werkt.
Ziet er uit als een gewone borstel met ergonomisch handvat. Ik gebruik glisskur anti klit spray. Werkt beter als de jip en jannekes of die met smurfen erop.
Da's jammer Hangmat! Doet hij ook niet minder pijn dan een gewone borstel?
quote:Hangmat schreef op 18 september 2011 @ 20:07:

Ik heb hem maar helaas doet het niet helemaal wat het beloofd. Je krijgt er ook wel klitten mee uit het haar maar pijnloos net zo goed niet als met een gewone borstel.

Ik heb meestal 3 borstels naast elkaar liggen.

Een heftige met grote stokjes voor de grote knopen, tangleteezer voor de kleinere knopen en een gewone "harige" borstel voor netjes glad kammen. En dat 2x per dag, en 2 meisjes met lang en heel fijn haar.... *zucht* soms wilde ik wel eens dat ik jongens hadIk zeg: pittige bob?
Mijn zus heeft hem ook, voor mijn nichtje, en zij is heel enthousiast! Geen gehuil meer enzo
Kruidvat verkoop enorme flessen met anti-klit spoeling. Gewoon een hand vol en voilá geen traantjes meer!
quote:supersas09 schreef op 18 september 2011 @ 20:09:

[...]

Ik zeg: pittige bob?Haha, ze zien me al aankomen met een schaar... never nooit niet. Als ze bij de kapper zitten wordt er echt gemiept over elke cm die eraf moet.
Ik heb er een. Ik vind het een onding. Ik gebruik hem ook voor mezelf weleens. Maar de 'stekels' zijn veels te kort en gaan niet helemaal door het haar.

Mijn dochter (3) wil er absoluut niet mee gekamt worden. Ik heb voor haar nu een borstel met zwijnenhaar. Die gebruik ik en vaak ook gewoon een kam.

Je hebt ook een kindertangleteezer die is in de vorm van een bloem.
tssss, ik verwachtte op 'n topic over 'n sekstoy uit te komen, valt dat even tegen....
Ik heb daar laatst een heel artikel over gelezen, even zoeken.

De conclusie was in ieder geval overwegend negatief.

Verder heb ik zelf gemerkt dat er veel verschil zit tussen borstels,

bijv. deze:

zoeen gebruikte ik altijd sinds ik kind was, maar nu ik een als deze:

heb, is het veel makkelijker om mijn klitten eruit te halen (ik heb altijd veel klitten) en is het zo goed als pijnloos

En die bostels hebben me allemaal minder dan 10 euro gekost, ik denk dat het onzin i som zo'n tangle teezer aan te schaffen..
En antiklit (splsh splsh heet het hier) vind ze ook verschrikkelijk. Terwijl die van het kruidvat huismerk werkt als een tiet.
http://www.beautylab.nl/2 ... for-marketing-tricks.html

Ohja dit was de link van dat artikel
Ik gebruik deze van balmain voor mijn dochter.

Voordat je hem bestelt via internet; wij hebben hem gewoon bij een plaatselijke kapper gekocht, 9 euro, en dat ding is echt fantastisch. We hebben hem zelfs in 2 kleuren; roze en paars met sterretjes. We waren hem een keer kwijt en toen moest ik de oude borstel weer pakken, meteen weer drama. Toen dus opnieuw eentje gekocht en.. je raadt het al.. prompt vonden we die andere ook weer terug. We hebben hem dus nu dubbel. Maar echt fijn hoor, mijn dochter huilt nu nooit meer als haar vader of ik haar lange haar ermee borstelen. Je komt met deze borstel alleen niet in 1 keer goed door een dikke haarlaag heen, dus tijdens de borstelbeurt pak ik bij mijn dochter altijd eerst alleen de bovenste haarlaag zeg maar, en dan schuif ik dat aan de kant en dan pak ik de laag haar eronder. Maar het werkt hier dus echt heel goed.
Dit is de tangleteezer bloem in het bakje kunnen ook de elastiekjes. Mijn dochter wilde eigenlik deze maar die was echt veel duurder.

En daarbij heeft ze soms niks te willen.

En al is de tangle teezer nog zo roze, ze wil hem absoluut niet.
Hoezo alleen voor jullie dochters? hebben jullie zelf dan nooit klitten in jullie haar?
quote:edgarstift schreef op 18 september 2011 @ 20:30:

Hoezo alleen voor jullie dochters? hebben jullie zelf dan nooit klitten in jullie haar?Ik schreef net dat ik hem ook gebruik en dat ik hem voor mezelf ook niet fijn vind. Ik heb enorm dik haar en hij gaat totaal niet goed erdorheen, veel te kort, de stekels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven