De ultieme kletsmajoren

06-06-2011 20:18 2450 berichten
Alle reacties Link kopieren
... Hier gaan we verder met topic nummer 14,5

Pas geboren:

Babyboy, zoon van DD

Binnenkort verwacht:

Caatbaby, een jongetje september 2011

Luusbaby, een jongetje december 2011

En as we speak wordt er gewerkt aan een nieuwe mini versie van Laal

Link naar vorige topic:

Wij mogen nergens over praten ;-)
Ik zit hier trouwens met een kopje thee en chocola. Gisteren heeft het de halve dag geregend en het is gewoon afgekoeld naar 21C! Gelukkig loopt het morgen weer op naar 28C want ik vind het nu best fris met blote benen.
Sproet, stel je niet zo aan het is hier 16 graden

Hoop dat m'n zich op en top jarig heeft gevoeld vandaag

Verder laat ik de discussie even voor wat 'ie is..
Sorry Krieb. Ik hoorde van Sproetman al dat hij het echt koud had gehad bij jullie. Hij was blij dat hij z'n sweater en jas bij zich had.
Vooruit, excuses aanvaard
Het is inderdaad sowieso al de school die ik wilde (openbare dalton/leonardoschool) dus was toch al van plan om daar te gaan kijken. Alleen misschien nu iets eerder dan gepland. Ze plaatsen daar iig kinderen vanaf 3,5 jaar. Dat vertelde de cb arts dus. Of ze nog eerder plaatsen zou ik niet weten maar dat lijkt mij ook wel erg vroeg.

Ben er ook een beetje klaar mee. Ik wilde alleen mijn berichtje even kwijt hierover omdat het me bezighield. Dat hoefde voor mij geen hele inhoudelijke discussie te worden.
Sproet, lekker man weer 28 graden! Ik kijk echt uit naar de zomer maar ik vrees dat we die dus in april/mei al hebben gehad.
Oh ik vond het juist een heel leerzame en interessante discussie.

Mard hoe is het met de birthday girl? Zal ze morgen nog wel een gewone dag accepteren?

Sproet wat fijn dat het wat afgekoeld is. Al ben ik echt heel hard aan het wensen dat het hier nog mooi weer gaat worden voordat het oktober ofzo is.

Trouwens jij klinkt altijd alsof je heel goed maat kan houden met snoepen/eten. Klopt dat ook? Beetje random vraag maar door je thee met stukje chocolade moest ik er weer aan denken.

Verder niet zo veel te melden. Druk op het werk. Maar helemaal leuk gelukkig.

Pienmini is weer snotverkouden. Helemaal een beetje hees ook. Hij lijkt er gelukkig geen last van te hebben.

Hoe begint waterpokken ook alweer trouwens? Dat heerst op kdv.
De slingers zijn opgeruimd, vanmiddag nog bezoek gehad van mijn oma en mijn ouders en zus kwamen eten (niet speciaal voor MM`s verjaardag maar meer omdat mijn moeder zelf even niet kan koken) dus ze was helemaal in de gloria (letterlijk, ze zong voortdurend lang zal ze leven voor zichzelf ) En nu ligt ze heerlijk te tukken.

Ze heeft trouwens een schoudertasje gekregen van kitsch kitchen, het woord diva is nu helemaal van toepassing

Ook nog van dat houten snijfruit trouwens, ze is helemaal druk en weet nu ook wat een citroen is

Morgen lekker naar het bos met zijn drietjes, even uitwaaien en alle taart en snoep eraf lopen!
[quote]Luaska schreef op 26 juli 2011 @ 19:28:

Het is inderdaad sowieso al de school die ik wilde (openbare dalton/leonardoschool) dus was toch al van plan om daar te gaan kijken. Alleen misschien nu iets eerder dan gepland. Ze plaatsen daar iig kinderen vanaf 3,5 jaar. Dat vertelde de cb arts dus. Of ze nog eerder plaatsen zou ik niet weten maar dat lijkt mij ook wel erg vroeg.

Ben er ook een beetje klaar mee. Ik wilde alleen mijn berichtje even kwijt hierover omdat het me bezighield. Dat hoefde voor mij geen hele inhoudelijke discussie te worden.[/quote]

Ik vind het oprecht jammer dat je dat zo opschrijft. Ik heb persoonlijk echt mijn best gedaan om mijn idee hierover zo duidelijk en tegelijkertijd zo omzichtig mogelijk (en dat is best moeilijk ) op te schrijven en heb er echt tijd voor uitgetrokken om er later nog op te kunnen reageren.

Als je geen behoefte hebt aan een gesprek over iets dan kun je het in mijn ogen beter niet op een forum neerzetten.

Deze opmerking valt bij mij echt een beetje verkeerd. Je hoeft er wat mij betreft niet op te reageren als je daar geen behoefte aan hebt, maar ik vind wel dat je dat mag weten.
Ben vanavond ongesteld geworden, dus definitief door naar de volgende ronde Wel fijn dat het deze keer wel kwam op het moment dat ik het verwachtte, geen gedoe met dagen later en ander stom gedoe...

Luus, er is toch niets vervelends gezegd? Mard heeft i.m.o. wel een punt, op het moment dat je hier wat schrijft, dan kan er op gereageerd worden. Ik vond het juist wel interessant om te lezen, ook al had ik inhoudelijk niets toe te voegen. Het komt echt wel goed hoor meis
Wat ontzettend jammer Laal! Je hebt toch iedere maand weer hoop. Misschien moet je ons volgende keer vertellen dat je je ei hebt, dan kunnen we jou en Laalman (hahaha, ik schreef eerst per ongeluk Pienman ) even aanmoedigen!
Fijn van de duidelijkheid maar toch ook jammer Laaltje. En ik zou niet aan Pienman beginnen, ik lees net dat die een hele bijzondere naam wil voor zoon nummer twee
Ik denk dat het vooral de woordkeuze is die een beetje lullig over kan komen. Maar dat vul ik dan weer in. (Er staan alweer wat stukjes tussen, ik bedoelde de woordkeuze van Luus voor de duidelijkheid.)

Laal, ondanks dat het ongesteld zijn niet fijn is, wel fijn dat je gelijk en op tijd duidelijkheid hebt.

MM met haar eerste Kitschy.

Gezellig dat er vandaag ook nog visite en eters waren. Maar morgen weer over tot de orde van de dag is ook wel fijn.

Oh zie nu Sproets berichtje. Ik ga even vragen Sproet....
anoniem_72687 wijzigde dit bericht op 26-07-2011 21:42
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
Sproet, ik houd het graag bij mijn eigen man...mocht het over een jaar nog niet gelukt zijn, dan kan ik altijd nog andere mannen overwegen

Tuurlijk jammer (en tuurlijk hoopte ik het), maar ik weet weer waar ik aan toe ben en deze maand proberen we het gewoon weer opnieuw.
quote:mardjen schreef op 26 juli 2011 @ 21:38:

Fijn van de duidelijkheid maar toch ook jammer Laaltje. En ik zou niet aan Pienman beginnen, ik lees net dat die een hele bijzondere naam wil voor zoon nummer twee

Ik heb net even gepeild hoe Pienman er zelf tegenover staat. Vraagt hij eerst hoe ziet Laal er ook alweer uit. Mannen!!!!
quote:mardjen schreef op 26 juli 2011 @ 21:38:

Ik las het Nee is niet helemaal mijn smaak nee...

En ik moest zo lachen om de foto's op het KDV. Je hebt gewoon gelijk. Hier ook vorig jaar...allemaal bewogen, blerende kindjes naast Jee (zet dan alleen Jee op de foto), of gewoon foto's die net niet op het juiste moment genomen zijn.

Ik denk dat Jee zijn verjaardag volgende week do viert op de crèche en dan ga ik zelf wel even foto's maken.
Zou dat een voorwaarde zijn om te werken op het kdv?

Hier ging het ook niet echt soepel en was ook het gros bewogen. Toen dachten ze we maken een filmpje maar daar is de geheugenkaart niet op gekocht. Dus na 5 sec film konden ze niks meer want de geheugenkaart zat vol.
Pien...mannen...Alhoewel krullen voor mijn kind lijkt me dan wel weer leuk
Ja, Laal, ik zou het toch zeker serieus in overweging nemen
Ok, ik ga Sproetekind ophalen! Vanavond pizza maken, jammie.
Oja, nog een antwoord op je vraag Pien. Het fenomeen van een rol koekjes plus een zak dropjes én een reep chocola wegwerken ken ik inderdaad niet. Maar zet mij neer naast een stokbrood en een plank Franse kaasjes en je hoort me de rest van de avond niet
Oh Laal, Pienman is overstag. Dus krullen voor Jee2 it is!

Sproet, grappig dat ik dat toch enigszins goed had opgepikt.

Ik heb het overigens met al die dingen die je opnoemt. Jummie!!!! Maar dat laatste ook wel meer. Super jummie!!!
Bedtijd hier. Ik zal Pienman niet teveel vermoeien Laal. Beter voor het zaad enzo toch?
quote:sproet1978 schreef op 26 juli 2011 @ 21:59:

Ok, ik ga Sproetekind ophalen! Vanavond pizza maken, jammie.Dat pizza maken moet je toch eens een keer toelichten Sproet. Lijkt me ook wel eens leuk. En Pienmini is gek op pizza.
Nou ja, ik vind het best begrijpelijk dat Luus er even klaar mee is. Heb je al genoeg op je bord, heb je misschien niet helemaal xin om je woordkeuze te verantwoorden. En dat het even 'lastig, voelt, juist nu, kan ik me ook echt wel voorstellen. Kom op nou dames, moet je dan hormonaal zijn of zo om dat plaatsvervangend een beetje te voelen dat ze geen zin heeft in een.discusdie. GewLuus, gewoon even even een in elk geval. X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven