December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg volgende week uitslag en de baan is voor 4 dagen. Wel zijn er intern sport mogelijkheden dus is het makkelijker voor mij om mijn conditie te verbeteren dan als ik ergens anders zou werken. Had vandaag mijn laatste werkdag en ben ik echt bekaf nu. Ben zo lang ziek thuis geweest dat zo'n dagje echt zwaar valt. Gelukkig gaat het alweer wel de goede kant op met mijn conditie, maar heb nog wel een stukkie te gaan.

Nog 2,5 nacht slapen (vrijdagnacht wordt een erge korte) en dan gaan we lekker op vakantie.

Ik had gelukkig alles al zo’n beetje klaar, want ik was wat grieperig geworden, waardoor ik 2 avonden vroeg in bed ben gegaan. Gelukkig ben ik nu weer meer opgeknapt.

Van het weekend was het kermis in ons dorp. We zijn er even met Boyd heengeweest, maar hij vond het niet zo heel leuk. Veel te harde muziek, daar kan hij niet tegen. Wilde niet uit de kinderwagen, wel toen Nils hem ging optillen. We hebben touwtje trek gedaan en eendjes vissen.

En uiteraard wat lekkers bij de snoepkraam.

Mocht ik vergeten gedag te zeggen a.s. vrijdag wegens de drukte, dan alvast nu: tot over 3 weken !!!!

ainne

wat een verhaal van Aims!!!

Mette

Ik ga niet zo snel met Boyd en Eize op pad om weglopen van Boyd tegen te gaan. Een duowagen is misschien wel een uitkomst. kan je nova nog vastzetten.
Joni; fijne vakantie !!!!
Mette is alweer (of nog steeds ) internetloos... Ze vroeg me of ik jullie wilde melden dat er volgende week woensdag een monteur langskomt die hopelijk de boel gaat fixen. Een soort beter laat dan nooit-actie van Ziggo.

(Ze wilde nog zeggen tegen die Ziggo-vent dat ze Ab-So-Luut niet zolang zonder Viva kon maar nèh, toch maar niet gedaan)

Dus hopelijk volgende week rond deze tijd is ze er weer.
Mainecoon, Indian Rose, Loewyz en Kidon: willen jullie even reageren op HM?

Ik heb Loewyz en Indian Rose al gehyved, maar zie Kidon er niet meer bijstaan (ben ik gewist, boehoe!!?) en volgens mij doet Mainecoon niet zoveel met Hyves, dus probeer het ff zo.
Zo nu even Tinustijd.

Ik vind het de laatste tijd een beetje moeilijk om hier nu iets te vertellen omdat ik niet helemaal eerlijk kan zijn, als jullie begrijpen wat ik bedoel...

Om te beginnen: Kletsmajoor! Gefeliciteeerd met je verjaardag!!!

Ga je lekker feest vieren en taart eten? Hier heb je alvast een happie...

Lastig dat Mette nog steeds zoveel problemen heeft met Ziggo en internet. Hopelijk is het nu snel opgelost!

Joni: Weet niet of je het nog leest, maar in ieder geval FIJNE VAKANTIE!! Lekker man, ik snap dat je er veel zin in hebt. Wij moeten nog iets meer dan 2 weekjes geduld hebben, maar het schiet ook al op.

Mainecoon: Spannend hoor je sollicitatie! Ik duim voor je! Hopelijk hebben je zenuwen van het gesprek geen invloed op de uitkomst.

Floddertje: Je hebt MAIL!

Ainne: Haha, ik zie al voor me hoe je probeert om Aimees koppie overal tussendoor te duwen. Wat een waaghals is dat zeg! Toch, ik herinner me nog dat filmpje van Leah in het zwembad... die dook er ook telkens zomaar in!!

Hier: Ben moe! Gisteravond weer cursus gehad. Het is nu nog 1 keertje gelukkig. Het kost me echt moeite om zo laat nog helder te zijn en op te letten. Ik lag om 23.30 in bed en om 6.30 was Manuel wakker. Jp had hem bij ons in bed voor de tv gezet, was zelf opgestaan om te gaan werken en ik ben gewoon weer in slaap gevallen tot 7.30!! Haha, ik werd wakker toen Manuel ineens hard moest lachen om een tekenfilmpje... Oeps, slechte moeder ben ik. Zal blij zijn als ik vanavond om 21u naar bed kan.

Ik moest van de week zo lachen om Manuel. Hij moet van ons netjes vragen als hij iets wil en dat doet hij ook eigenlijk wel heel goed. Dus als hij een banaan wil, zegt hij heel netjes 'mag ik een naan?'

Laatst reed ik naar huis met Manuel achterin de auto:

'Mama, harder rijden!'

'Nee schat, dat mag niet van de politie'.

'Pliesie boos kijken dan hè?'

'Ja, dan gaat de politieman boos kijken naar mama'

Toen was het even stil, Manuel dacht er even over na. Een paar tellen later vraagt hij met zijn àààllerliefste stemmetje:

'Pliesieman, mag ik harder rijden?'

Je kon me opvegen

Hij eet de laatste tijd heel slecht zijn boterham bij het ontbijt. Soms eet ie zelfs helemaal niks. Nou geven we hem tegenwoordig cornflakes of smacks met melk of kwark. Dat gaat er wel in!
Vanmorgen toch maar Firefox er op gezet, maar mag nu nog geen kleurtjes en smilies gebruiken : ( en kan dus ook geen plaatje plakken voor KM

KM toch GEFELICITEERD!!!!!

Joni, fijne vakantie!

Selma, bedankt weer voor de info!!

Tinus, kan me voorstellen dat het niet mee valt zo laat op de avond nog wat op te steken!

Geweldig die uitspraak van Manu!

Amber lag vanmorgen te roepen dat ze wakker was, dus ik ga er heen. is het eerste wat zegt. "ikke mooie pyjama mee naar okidoki mama " dus ik zeg, o wil je weer slapen dan bij okidoki, nee dat wou ze niet, maar de pyjama moest wel mee, zodra hij uit was stopte ze hem in de tas!

Heb haar net dus met pyjama en al afgeleverd, toen zei ze dat ze wel wou slapen, ik ben benieuwd!
Floortje is voor de 4e dag wakker. We merken het wel aan haar humeur maar ze slaapt elke avond nu uiterlijk 7 uur. Ze vraagt zelfs of ze naar bed mag :-)

Gister avond PEpijn fv gegeven en vanacht ook. Prompt sliep hij weer veel beter en langer. Denk dus dat ik de fles er even in hou. Dan trek ik de kar ook wat beter dan dat ik zo kort slaap de hele tijd. Zeker nu Floortje ook wakker blijft want dan kan ik helemaal niet ff liggen.......

Zo ff Timo halen en voor nieuwe gympies kijken. Hij heeft nu veters en word er gek van schoenen aan, uit, aan, uit. Ik ga nu voor klitteband :-)

P is vrij dus kan Pepijn en Floortje even thuis laten. Wel even lekker.

Morgen met het hele zooitje naar school. Dan heeft Timo een soort klasse uitvoering. Ben benieuwd :-)

KM; ook hier nog even gefeliciteerd. Heb op hyves al even voor je gezongen.

Tinus; heerlijk die peuter humor zonder dat ze het door hebben !! Je hebt mail terug :-)
Joni, GEK! Je geeft me bijna een hartverzakking op HM!
Tinus, wat ongelooflijk schattig van Manu, heerlijk he, die uitspraken nu op deze leeftijd. Zooo slim dat ze al kunnen zijn ook he, je kunt niets meer over hun hoofd zeggen, ze snappen alles.

KM GEFELICITEERD!
Ineens dacht ik: hee Manu slaapt, het huis is vies, wat zal ik eens gaan doen?? Nurse zou nou antwoorden: POetsennnn!!! Maar nee, Tinus koos voor een middagdutje, hihi....

Heb nu dus weer wat energie om alsnog te gaan stofzuigen. Is ook echt nodig trouwens...

Marloes: Wat grappig! Ik vertelde toch van mijn collega uit jouw woonplaats? Haar zoontje zit ook op Okidoki en volgens mij ook op donderdag. Misschien ken je haar of haar zoontje wel? Hij is bijna 2, errug groot voor zijn leeftijd en heet Wessel.

Floddertje: Groot gelijk van het klittenband! Ik vind veters ook een ellende bij die kleintjes.

En als Pepijn beter slaapt met fv dan zou ik dat ook lekker doen. Kan je zelf ff wat energie opdoen! Ik meel je terug!

Haha, ja die Joni op HM!! Spuit elf zeggen wij in Rotterdam.
KLETS!~ Gefeliciteerd meis!

Hele fijne dag gewenst! Nog speciale plannen?

(leuke gigolo besteld voor jezelf? )

Hahaha!

Joni:

Hahaha! moest wel om je lachen op HM! Zo krijg je wel verwarring en roddels ja

Tinus:

Ik beken! Heb vanmiddag ook heerlijk een uur op de bank gelegen met ons manneke slapend aan mn borst!

Knorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:

Ik heb je gehyvest maar krijg niets terug?! Waar ben je meis?!

Oh, Mamamamaaaaaaaaahhhhhhhhhh wordt er geroepen

xx
ja, KM, van harte gefeliciteerd, nog leuke plannen!!!

oke, oke.. als casper 3 uur slaapt 's middags en ik hem voor half 8 op bed leg, is hij om 6 uur wakker.. maar tot onze verbazing heeft hij vanmiddag op het kdv weer geslapen.. en wat later naar bed, dat moet wel weer7 uur worden...

net weer hardgelopen, en mijn telefoon is overleden... ik heb dienst en dacht braaf bereikbaar te zijn, kom ik thuis - niets... aan de stroom (ik dacht even dat ik een lege telefoon bij me had) maar niets, dat schiet ook niet op... nu had ik al een andere gekregen maar die wilde ik niet, die was elke dag leeg... maar daar zal ik dan nu toch aan moeten geloven..

heerlijk tinus, van de polisieman...
Ik ben er weer heel ff hoor....ik ga nu meteen verder, maar wilde even laten weten dat hier alles goed gaat hoor maar bereretedruk! (Grmbl, weer geen kleurtjes!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Ooooooooooooh, heb ik weer een blunder begaan????

Zo, de spullen zitten allemaal in de vouwwagen. Morgen alleen nog mijn eigen kleren uitzoeken en de auto inruimen. Morgenavond al het speelgoed van Boyd nog opruimen in huis en de stofzuiger er doorheen.

Bedankt iedereen voor de wensen van een fijne vakantie !

Prachtig he? Deze leeftijd waarin ze van alles gaan zeggen en de linken willen leggen met dingen. En dat het allemaal nog net even niet klopt wat ze zeggen. Tegenwoordig zegt ook elk kind als er iets stuk is: batterijen op? Dat is echt deze generatie dus.
Ahhhhhh, wat is Floortje afgedraaid. Wel sneu. Maar ze slaapt er wel op :-). Misschien morgen toch maar een uurtje laten slapen.....T is toch wel zielug.

K ga naar bed. Tot dusver mijn bijdrage :-)
Haaiii!!

Joni:

Fijne vakantie!!

Flodder:

Was ze dus gewoon kapot moe? Is ook wel sneu ja... misschien een kwestie van wennen??

Sannie:

Lastig joh van je telefoon...

Zo.. nou, t beloofd lekker weer te worden he?

Ga zo een stuk wandelen met de kids

Moest gisteren trouwens zoooooow lachen!! haha!

Ik stond te koken, had boter in de pan en pakte de rundworst uit.

Staat R. naast me en vraagt: ''Is datte nou mama?''

Zeg ik ''Dat is worst meisje''

Rent ze weg hard roepend/lachend:''Lijkt wel een poep! Hahahaha''

Nahja zeg!

M. zat op het toilet en riep ofdat ie dat nou goed hoorde

Wat ze toch al niet kunnen verzinnen he?

Ik word ook regelmatig gecomplimenteerd dat ik iets goed kan/ bedacht heb oid, echt heel grappig.

Gisteren trouwens met A. naar het CB geweest, hij is nu 60cm lang en weegt 5720 gram.

(was weer meer dan 700 gram aangekomen in 3 wkn )

Zo, ff een boterhammetje eten, heb trek.

Fijne dag allemaal!!

xx
Ja Nurse, hoop dat het wennen is ja. Vandaag kan ze niet slapen want moeten om 14 uur op Timo zijn school zijn voor een uitvoering.

Hahaha, leuk die opmerking.

Kutnacht gehad. fv is dus geen oplossing. Hij kwam om 3 uur maar sliep pas 4.30 weer door krampen. Wel zielig maar ook er vermoeiend.........

Hoor ik om 4.20 floortje rommelen, loopt ze door haar kamer te stappen op haar ballerina's !!!!!! Dat meen je !!!!! T moet niet gekker worden..................
Wahaha! *ohnee, das niet aardig* maar het geeft denk ik wel een grappig plaatje Flodder; jullie meisje midden in de nacht, in dr pyjamaatje op dr ballerina's

Hopelijk trekt ze het vandaag beter

Wat klote dat t vannacht weer zo ruk ging...

Geef je dan de fles met kv of bv? Nog even doorbikkelen meis, bij ons ging het ook ineens veel beter vanaf een week of 6!
Nurse jeetje wat doet die A. het goed zeg! En grappige opmerking van R. hihihi.

Sterkte Floddertje met de kids 'snachts.

Ik heb maar een afspraak gemaakt op een sportschool vanavond voor een rondleiding, kijken of het wat is. Had vandaag laatste afspraak fibrozorgpad. Ze verwijzen mij naar de cursus Fibro in actie (combi psych en fysio), opzich hele goede cursus alleen ik mag geluk hebben als ik daar in september AL terecht kan, maar kan heel goed dat die groep al vol zit ............ Nou was ik echt niet van plan om zolang in de ww te gaan zitten wachten (exclusie citeria is het hebben van een baan van meer dan 20 uur of helemaal geen baan dat weet ik niet zeker). Dus dan ga ik zelf maar aan de slag in een sportschool, weet het anders ook niet. Volgens mij verwacht ik teveel hulp van hulpverleners ofzo. Ik baal dus een beetje heb nu dus zoiets van ik doe het zelf wel die hele hulpverlening bekijkt het maar.
zo, meiden.

Alles is ingepakt, het huis opgeruimd.

Ik duik zo m'n bedje in.

Tot over 3 weken !!!!
Joni veel plezier op vakantie!! Hopelijk hebben jullie lekker weer.
Nou firefox heeft hier nog geen wonderen verricht helaas....

Tinus, er zijn een aantal vestigingen van okidoki. De naam Wessel zegt me ook niks, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet van alle kids de namen weet omdat Amber maar zo weinig komt...

Als hij nog geen 2 is zit hij trouwens ook in een andere groep.

Je hebt groot gelijk wat je middagslaapje betreft!

Sannie, balen van je telefoon!

Nurse, lachen R met d'r poep!

Zo A wordt al een stevige kerel!

Floddertje, hoe ging het vandaag, was de voorstelling leuk? en heeft Floortje het een beetje getrokken?

Balen van de rotnacht en dan nog zo'n grapjas erbij *not*

Mainecoon, sterkte ermee!

Joni, geniet er van!

H is van de week naar de ha geweest omdat hij al een tijd niet fit is en 's avonds steeds koorts heeft, is hij geprikt en nu blijkt hij Pfeiffer te hebben....dat wordt dus veel rusten en dat is nou net iets wat niet mee valt voor hem...

Maar hij voelt zich echt niet fit, dus ik denk dat hij zich er nu toch wel bij neer zal leggen.

Op mijn zijn werk tonen ze alle begrip, dat maakt het voor hem ook weer wat makkelijker.

Heb vorige week een nieuwe camera gekocht, waar ik goed mee wil gaan oefenen/ cursus volgen en wie weet ooit iets professioneels er mee doen, zal zo op Hm wat foto's plaatsen, want hier gaat het niet lukken....
het leuke nieuws van kapotte telefoons, is dat volgende week alles vervangen gaat worden... en tot die tijd maar even een oud toestel van hier gebruiken...

balen van de pfeifer.. hopelijk herstelt hij snel!!

maincoon, waarom probeer je niet gewoon een baan voor 3 dagen daar te krijgen. ze hebben er meer aan dat je 3 dagen werkt, dan dat je 4 dagen ziek bent. afgelopen jaar ben je best vaak ziek geweest en tuurlijk scheelt het straks dat je minder ver hoeft te reizen, maar 4 dagen blijven 4 dagen... niemand zal ooit zeggen dat ze je vanwege ziekte zullen ontslaan, maar ondertussen. andere smoezen zijn zo verzonnen...

je neemt floortje dus gewoon mee. Renske heeft ook regelmatig uitvoeringen op school, maar dat is altijd tijdens slaaptijd, dus voor ons moeilijk te regelen... (floortje had haar uitvoering 's nachts al gehad)..
Hahaha, Timo durfde niet :-) Heeft de hele voorstelling naast me gezeten :-) Schatje.

Ik neem Floortje idd gewoon mee. Heeft zich prima vermaakt. Vindt dat soort dingen leuk. Krijgt het ook pas moeilijk zo rond een uur of 15.30 dus dat is net na school tijd haha....

Joni; nogmaals veel plezier !!

Nurse; ik geef dan kunstvoeding. Hij blijft daar gewoon langer op weg. Ik heb die uurtjes echt nodig. En ik kolf wel dus als we ff wat verder zijn dan hoop ik dat hij op borst ook langer weg blijft.

Over kolven gesproken............laters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven