December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oef:

Ik heb ook een huishoudschema op mn prikbord hangen!

Jeee, wat een huis-miep ben ik vort
Klapstoel-alert op Overige
Voor opruimtips zou je ook kunnen kijken op het topic een schoon, opgeruimd huis bij Thuis. Daar heb ik veel meer aan dan aan die mailtjes die ik dagelijks kreeg.

Heb laatst door dat topic echt de hele keuken uitgesopt... ook bovenop alle kastjes.. alleen een beetje jammer dat die poetsdag precies op de tot nu toe mooiste dag van dit jaar viel

Ik zeg het nu allemaal zo leuk hier, maar ik doe het zelf ook lang niet allemaal want mijn achternaam is echt Steen...
Oh shit, ik moet al sinds zondag de badkamer schoonmaken
bedoel je dat in den beginne topic Ainne=

ik heb al gelezen tot pagina 26 *hoezo niks beters te doen*

Nurse.... geweldig... wij kunnen dus weer verse bonen eten als Y ze schoon kan maken ze wil al steeds de afwas gaan doen...
Ja, als M de kinderen overneemt en je even rustig kan koken, kan ik me voorstellen dat je het wel leuk vindt, Nurse!

Sinds M er is vind ik koken een stuk minder leuk.. als baby wilde hij altijd drinken als het eten net op tafel stond, grrr, altijd koud eten. Dus dan was de lol er wel af voor mij. Dus Oef, ik snap je frustratie wel als het nu als vanzelfsprekend jouw taak is geworden..

Wij zijn altijd om half zes thuis en degene die dan kookt begint zo ongeveer meteen, en we eten dan om 6 uur/kwart over 6. Is dat geen optie ivm Brian? Dus koken als P thuis is en de kinderen overneemt? Nah, misschien werkt het beter om zoals Nurse georganiseerder te worden met voorbereiden enzo.
weet je wat t erge is. We hebben gewoon ook nog een schoonmaakster 1x per week..
O, thanks Ainne
Nee ik moet me gewoon neerlegeen bij het feit dat ik nu tbm ben en dat ik dus inderdaad gewoon meer moet organiseren.

Ok ik heb de spirit weer!

Knor jullie eten dus ook wel s als Joeri al slaapt. Ja is ook nog steeds een optie.

Nou zus komt hier binnen dus ik ga haar maar s vragen om mij te helpen met een schema.
That's the one KM, maar alleen de laatste zeg vijf pagina's zijn interessant.Hou mijn stoel even warm terwijl ik gauw de badkamer doe
Ja maar met alle respect voor Nurse... zij heeft wel meer tijd voor huishoudelijke klusjes als thuisblijfmoeder zonder een betaalde baan thuis te doen... *sorry nurse zeg ik maar alvast *
meer tijd dan wie?

quote:Kletsmajoor schreef op 16 juni 2009 @ 22:12:

Ja maar met alle respect voor Nurse... zij heeft wel meer tijd voor huishoudelijke klusjes als thuisblijfmoeder zonder een betaalde baan thuis te doen... *sorry nurse zeg ik maar alvast *

Ja maar bij haar wordt het natuurlijk ook sneller vies, met die dreutels die de hele dag rondrennen daar. Bij ons kunnen we het prima af met eens in de week schoonmaken. Maar ja, moet ik het wel doen.

Oke, water is heet - nu ga ik echt schoonmaken
Meer tijd dan mensen die overdag geen tijd hebben om aardappels te schillen etc. Nurse of die geen thuisblijfmoeder zijn...
Ik bedoel dus zo ongeveer dat jouw baan Nurse het huishouden is en de kinderen opvoeden. Lijkt me dan ook logisch dat jij het allemaal het 'best' georganiseerd hebt op dat gebied...
Aah, je bedoeld dat ik meer tijd heb dan Ainne

Tsja... misschien wel... weet niet hoe 'nauw' het bij haar komt qua schoonmaken, hoe groot ze wonen, wat ze aan huisdieren hebben, hoeveel zooi hun kindjes maken enz...

Maakt ook verder helemaal niets uit.

Maar goed, zo snap ik het niet dat iemand met 1 kind het soms ook zoooow druk heeft... (Zo vertelde Tinus een keer dat zij en dr kerel maar niet aan elkaar toekomen bijv.) je moest eens weten hoe relax je het hebt denk ik dan

Vind het altijd zo rustig als ik er een keertje maar eentje rond me heb hangen.
nou klets het is mijn baan ook hoor op t moment. Alleen mn functioneringsgesprek is niet zo goed gegaan
KM: hé dat is mijn plaatjespagina! whahaha, grappig!

Oef; bij de HEMA hebben ze volgens mij deze week zo'n whitebordgeval; weekplanbord met leuke magneetjes (hahaha, lekker burgelijk ben ik toch, een planbord magneetjes leuk vinden...) maar goed het ding is volgens mij in de aanbieding.

Ainne, ga even kijken! Succes met poetsen.
hahaha

Het is waar: hoe meer je werkt en kind naar kdv is, hoe schoner het huis blijft!

nu ga ik ervandoor, we kijken een serie, House, erg leuk.
quote:Oef schreef op 16 juni 2009 @ 22:31:

nou klets het is mijn baan ook hoor op t moment. Alleen mn functioneringsgesprek is niet zo goed gegaan M'n thee tegen het beeldscherm..
Jaha Oef maar jouw functioneringsgesprek is juist heel goed gegaan! Nurse heeft gekozen voor het thuisblijfleven.. en heeft drie kinderen heel bewust gekregen zo achter elkaar omdat zij dat ook echt goed aankon... (en ik bedoel dus NIET dat jij het niet aankan) jij hebt gekozen voor een tweede en toen waren het er toch overwacht 3... 2 babys in 1x is toch anders dan 2 peuters en een baby (denk ik) en ik dacht trouwens dat jij een soort thuiswerkbaan had... (niet dat dat verder verschil maakt) en niet dat Nurse het niet druk heeft...
Ja Mette ik had die pagina ook van jou gepikt

*je drinkt trouwens wel vaak thee

en ik bedoel Nurse geeft ook aan dat het haar nu betrekkelijk makkelijk afgaat (of in ieder geval dat lees ik uit haar reacties hier) en jij hebt wat meer moeite om het allemaal bij te benen/houden
Zo klaar. Maar goed dat de badkamer niet groot is. Poeh poeh, biertje verdiend *pshht*

Ah Oef, niks van die P&O'ers aantrekken hoor, wat weten die jonkies nou van 't leven?

quote:TheNurse schreef op 16 juni 2009 @ 22:30:

Aah, je bedoeld dat ik meer tijd heb dan Ainne

Ze bedoelde Oef volgens mij.

Enne, Nurse, ik kan je garanderen dat ik meer tijd heb dan jij hoor! Als ik zo lees wat jij op een dag doet, dan word ik al moe!
Grappig dat je het nu aanhaalt Klets

M. en ik hadden het er pas over en wij zijn van mening dat onze dreumes het 'druk maakt' en niet zozeer onze peuter of baby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven