December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begon daar trouwens over door Falcon

ff quote zoeken

en ik weet niet wie het druk maakt met drie kinderen. Ik heb er gelukkig maar 1
quote:Falcon schreef op 16 juni 2009 @ 22:35:

hahaha

Het is waar: hoe meer je werkt en kind naar kdv is, hoe schoner het huis blijft!

nu ga ik ervandoor, we kijken een serie, House, erg leuk.Ik snap daar nou echt de lol niet van, House. Ik heb het meermalen geprobeerd, vind die Engelsman wel geinig, maar aan het eind zit ik meestal met een huh-gevoel. Hetzelfde trouwens met alle CSI's, heb daar he-le-maal niets mee.
Ik vind House ook vreselijk...

Bones vind ik soms wel aardig... en seizoen 1,2 en 3 van Criminal Mind vond ik wel leuk...

maar nu is een van het stel zwanger geweest na 3 weken kwam ze langs met kind aan de fles en voordat haar zwangerschapsverlof over was deed ze weer vrolijk mee met de rust en vloog ze weer heel Amerika door...
ben ik weer

Ja, ik zeg ook net tegen H: na drie afleveringen weet je wel, elke keer hetzelfde verhaaltje.. We zagen het gister voor het eerst en toen vond ik het erg leuk, maar heb een korte concentratieboog..

Klets, ga je me quoten? Dat ik maar 1 kind heb en dus niet echt kan meepraten over Oefs drukte? Ja, dat is zo..
Nee dat bedoelde ik helemaal niet Flaconnetje...
Heb trouwens wel een andere nieuwe serie ontdekt, Lie to me, is dat ook in NL?

Gaat over een groepje mensen die d...ehm, geen idee hoe dat nu te omschrijven, te maken met aan gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal kunnen zien of mensen de waarheid spreken enzo. Soort van misdaadserie.
Ken ik niet. Wij kijken alleen gedownload spul, ik wee tniet wat er op tv is eigenlijk.

Weeds vonden we leuk, en the Office (Amerikaanse versie loopt nog steeds).

Huh Klets, ik volg je dan niet meer. Altijd als ik dom word noem je me Flaconnetje, haha.
quote:Falcon schreef op 16 juni 2009 @ 22:09:

Ja, als M de kinderen overneemt en je even rustig kan koken, kan ik me voorstellen dat je het wel leuk vindt, Nurse!

Sinds M er is vind ik koken een stuk minder leuk.. als baby wilde hij altijd drinken als het eten net op tafel stond, grrr, altijd koud eten. Dus dan was de lol er wel af voor mij. Dus Oef, ik snap je frustratie wel als het nu als vanzelfsprekend jouw taak is geworden..

Wij zijn altijd om half zes thuis en degene die dan kookt begint zo ongeveer meteen, en we eten dan om 6 uur/kwart over 6. Is dat geen optie ivm Brian? Dus koken als P thuis is en de kinderen overneemt? Nah, misschien werkt het beter om zoals Nurse georganiseerder te worden met voorbereiden enzo.

Deze zin bedoelde ik...

en Falcon... ik vind je niet dom en ik vond je reactie waarop ik Flaconnetje zei ook niet dom... maar je zei iets alsof ik van plan was heel negatief te gaan doen over jou en 'maar' 1 kind... mijn interpretatie dan he...

Ik ben trouwens mijn Jamie Oliver kookboek van de bieb kwijt! Waar zou dat nou kunnen liggen? Is al een paar dagen uit t zicht...
Tussen Y's boeken.
O nee joh, ik vatte het niet negatief op hoor. Dat leek een beetje zo door mijn woordkeuze, no offense. Ik vind het zelf, dat ik het nu erg makkelijk heb met 1 kind dat ouder is dan 2 jaar! Heerlijk even rust (even, als het ons gegeven is dat er een tweede komt natuurlijk).

Nu ga ik naar bed, morgen 7 uur trein!
Gevonden! tussen mijn eigen boeken
Ik vind het heeeerlijk worden deze leeftijd... heb gisteren zelfs een boek gelezen met Y in huis

*zeer ontaard *
Leah leest tegenwoordig zelf de verhaaltjes voor het slapen gaan, dat gaat zo:

Princess Poppy is angry, humperdink is smelly, but suuuuddenly, splaaaat the ball falls in the water and the froggy sleeping on princess poppy pillow.

(de prinses en de kikker).

Oh en elk verhaaltje eindigt steevast met they live happily ever after. THE EEEEEND.

Nou dames, dit was jullie bedtime story, nightynight!
Goed hoor van Leah! Is wel een teken dat ze vaak voorgelezen wordt door deze woordkeuze denk ik...

Y krijgt een hele berg boekjes mee naar bed... gaat ze ook zelf voorlezen... heel grappig... maar ze krijgt wel de boekjes met kartonnen pagina's want een boek met gewone pagina's daarvan had ze alle pagina's aan de onderkant een soort van advertentie met die afscheurtelefoonnummers van gemaakt...

ik ga nog even verder met recepten op HM kan mijn kookboek ook weer terug naar de bieb want ik ben te zuunig om het te kopen
KM, Ik heb inderdaad bij allebei een ks gehad. Bij Justin is het er naar 23 uur zwoegen op uitgedraaid, eerst schoot de ontsluiting niet op, dus naar het ziekenhuis aan het infuus, uiteindelijk volledige ontsluiting en nog een tijd geperst, maar het ging toch echt niet passen bleek toen, dus toen maar een ks. Hij was gewoon een normaal maatje (3750 gram), dus toen Amber even groot bleek te zijn hebben ze gelijk maar een ks gepland.

Oeps, sorry, SOPHIE NOG GEFELICITEERD

Falcon, ik hoop dat je reis beter gaat vandaag!

Floddertje, ik hoop dat je niet ziek wordt...

Oef, ik heb maar 1 les gehad, een kennis van een vriend van ons heeft een rijschool en die wou wel eens met me gaan rijden, 1 bleek genoeg!

Ik herken het zo goed, kan ook niet zo goed tegen huilende, jengelende elkaar irriterende kids...maar heb er helaas ook de oplossing nog niet voor gevonden...en bij Brian zou ik zeggen misschien dat de tv even afleiding kan geven, maar dat werkt bij die ukkies ook nog niet natuurlijk.

Elke dag om 17:00 eten lijkt me ook zo vroeg...
Goedemorgen!

R. zit weer op de psz, A. in de kinderwagen en Y. is aan het rommelen.

Zie dat jullie nog tot laat doorgekletst hebben!

Was trouwens wel sneu, meerdere peuters moesten huilen toen hun moeders gingen.

CSI, Bones, House; vind het eigenlijk wel leuke programma's.

Wat schattig trouwens Ainne; dat voorlezen van jullie meissie!

Ik ga hier maar eens aan de gang

Fijne dag allemaal en geniet van het weer!!!!
quote:Ainne schreef op 16 juni 2009 @ 23:27:

Leah leest tegenwoordig zelf de verhaaltjes voor het slapen gaan, dat gaat zo:

Princess Poppy is angry, humperdink is smelly, but suuuuddenly, splaaaat the ball falls in the water and the froggy sleeping on princess poppy pillow.

(de prinses en de kikker).

Oh en elk verhaaltje eindigt steevast met they live happily ever after. THE EEEEEND.

O ik zie dit hélemaal voor me, wat ontzettend schattig!
Goedemorgen!

Noof is nog lamlendig maar de ab lijkt al aan te slaan. Stef is boven!! aan het slapen. Had hem vanmorgen meegenomen onder de douche en daar is hij zo moe van dat hij als een osje ligt te slapen.

Indian; leuke dag gehad?

Falcon; dacht laatst nog, het is net of je er altijd al meegeschreven hebt, vind het echt gezellig dat je erbij gekomen bent

Yora; O ja, een biebabbo voor Noof, dat moet ik ook altijd nog regelen.

Hebben jullie trouwens ook zo'n infofolder gehad over het basisonderwijs? Pfff onze kindjes worden groot..

Jullie nog leuke ideeen voor vaderdag?

x
Haai Nursie,

Moest R. ook huilen toen je wegging?

O ja over het zindelijk zijn;

Heb je wel het idee dat ze doorheeft wanneer ze plast/poept?

Ik denk zelf wel dat de luiers van tegenwoordig zo gemaakt zijn dat ze geen last ervan ondervinden om te plassen in hun luier. Dus misschien is het een idee om een onderbroekje onder haar luier te doen, zodat het 'vies' aanvoelt.

Nova ging al een hele tijd af en aan op het potje. Toen ik zwanger was is ze zelfs 2 weken droog geweest, daarna wilde ze echt niet meer (net als Amber). Ik heb het toen gelaten tot dus ruim een maand terug. Ze zei ook dat ze moest plassen maar wilde niet meer zo graag op de wc.

Toen vond ik het wel genoeg.. Ik heb gezegd dat haar luiers te klein waren en dat we het gingen proberen. Pot in de aanslag, stapel onderbroeken gekocht (met haar uitgezocht, ook hele mooie die ze pas aanmocht als ze een hele ochtend/middag droog was geweest.

Nou ja, dweil in de aanslag.. Dit was allemaal niet nodig, 1x een klein plasje in haar onderbroek, daarna niet meer. Die week erna nog een ongelukje tijdens het koekjesbakken. Toen was ze zo met het deeg bezig dat ze vergat te plassen.

Het probleem was wel dat ze 3 dagen niet poepte, en dus buikpijn. Toen voorgesteld dat ze om een luier mocht vragen als ze moest poepen en dat gaat nu goed. Vorige week op de pot gepoept, maar ze vindt het nog een beetje eng.

Dat vind ik ook niet erg.

Ik vind het zo ideaal zo!

Stef is wakker, ga hem even halen

x
Gezellig heur Mette dat je weer aanwezig bent!

Oef ik heb wat receptjes op HM gezet... en ik wil het niet horen dat het eigenlijk niet je smaak is hoor

Y is nu naar de gastouder met een mooie onderbroek aan. Een extra setje kleding mee en een stapel luierbroekjes... maar ik hoop maar dat het goed gaat.

Vannacht heeft ze een luierbroekje aangehad als onderbroek... en vanochtend was ze droog en heeft ze op het potje geplast...

Marloes: Jammer ook wel ergens dat het 2x een keizersnee is geworden... was ik helemaal vergeten!
Dit boek zag ik gisteren in een winkel liggen:

Vond het zo'n grappig boekje

http://www.telegraaf.nl/v ... red___Wilma_deel_1__.html

Dan kan je me nu een echte geit noemen Ainne!!
oh ik zat net bij te lezen en ik dacht even dat de discussie zou overgaan in 'wie heeft t het drukst' maar gelukkig niet zeg. 1,2,3 of 5 kinderen maakt niet uit het is maar hoe je er mee omgaat toch?

Of moet ik dat stukje van Brigitte Kaandorp maar weer s opzoeken dat je eigenlijk moet applaudiseren voor iedere moeder die je op de fiets tegenkomt met een kleine voor- of achterop. Dat ze al zover gekomen is haha.

Maar goed mijn probleem was niet zozeer dat t druk is maar meer dat ik rond die tijd alleen ben met mn 3 kinderen en dat ik dat lastig organiseren vind (zacht uitgedrukt)

Mn lijstje is gisteren niet meer zoveel van gekomen. Brian werd huilend wakker en wilde alleen nog maar slapen als mama kwam knuffelen dus ik heb tot kwart voor 12 bij Brian in bed gelegen en toen sliep ie weer.

Klets bedankt voor de recepten op Hm! ik heb ze nog niet allemaal gelezen maar ik heb er vast wel wat aan.

Oh ja ik werkte inderdaad zelfstandig een heus bedrijf met echte klanten en zelfs eigen produkten. Bestaat nog steeds maar sinds 2 februari heb ik echt niet meer gedaan dan mn mail lezen en ik heb t eigenlijk opgegeven voor dit jaar. Ik probeer af en toe wat te doen maar dat moet dan 'savonds en daar komt weinig van.

Mette gelukkig slaat de AB aan bij Nova. Heerlijk dat Stef even rustig ligt te slapen.

Nou een van de twee kleintjes slaapt niet meer, even kijken wat er aan de hand is daar!

doei
Gotsamme, wat zijn ze toch streng hier op mijn werk, ik kan die geitenlink niet openen! Nou ja, probeer het thuis wel.

Mette, fijn dat de Ab aan begint te werken. Wat is een *even terugscrollen* biebabbo?

Wat schattig, dat Stefje zo moe is van het douchen!

Sinds vorige week willen de meisjes hier ook opeens alleen maar douchen, terwijl ze normaal iedere avond in bad gingen. Wat dat nou ineens is? Nou ja, ik vind het best.

Wat stom Marloes, ik was dat ook helemaal vergeten, van die KS's!

Oef, dat gekkenuur eind van de middag ken ik maar al te goed, schijnt ook een volkomen normaal verschijnsel te zijn (volgens mijn moeder die wijkverpleegkundige is en op het CB werkt).

Denk niet dat je er veel aan kunt doen, behalve dan zo georganiseerd (en rustig) mogelijk te zijn. Zoals Nurse al zei, misschien vantevoren al dingen voorbereiden zoals groenten en aardappels schillen enzo, zodat je het in feite alleen maar op hoeft te zetten tijdens dat drama-uur en je dus je handen meer vrij hebt om politieagent te spelen.

Vandaag schoolfoto's in de creche, ben benieuwd. Vorig jaar waren ze heel stom, dus niet gekocht. Leah wilde niet lachen en Aimee was nog maar net vijf maanden of zo (was officieel nog niet eens in de creche) en die deed ook niet mee zeg maar.

Nu weer terug naar Overige, boogje staat nog steeds gespannen daar...

En nog 1 van Noof op het strand;

Wilde van de 2e foto wat maken voor vaderdag, een muismat voor op z'n werk ofzo. maar zag op de hemasite dat ik beetje aan de late kant ben

Nou ja, dan alleen maar een aardigheidje en een knutsel van Noof. Hmm wat zal ik eens gaan knutselen..

iemand een leuk idee?

x
Even heeeeeel snel want de meiden hebben net gegeten en ze krijgen weer een 'opleving', niet de bedoeling want ze moeten naar bed

Mette, Nee, R. hoefde niet te huilen... gelukkig nog niet voorgekomen. Telkens rent ze naar een tafeltje oid en ik ben bedankt

Enne, knutselen:

ik heb een pak bruine klei gekocht, een hart ervan gerold, poppetje, ballonnetje en hartje gekleid en dr op geplakt... linkerhandje Y. erin geduwd, R. haar rechter handje en 1 van A. zn voetjes.

Namen eronder 'gekrast' evenals 'vaderdag, 2009'

T ligt nu uit te harden en als het droog is mogen ze het nog beschilderen.

Verder geef ik M. op voor een cursus met de hond, behendigheidstraining, wilt ie al zo lang!!

Maar goed, dat laatste slaat nergens op bij jullie want jullie hebben geen hond

PRACHTIGE foto's trouwens van jullie kindjes!

Ohjee, ze rennen de tuin in.

Houdoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven