December 2006 - per 5/1/2010

05-01-2010 10:56 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar vorig deel:

december 2006

WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 Knorretje"J"

"M"03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel

Emilie13-dec-06

07-jan-10 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06
Gefeliciteerd met de verjaardag van D&R!

Joepie 'onze' eigen tweeling is 1!!

Falcon: Oh wat fijn dat je weer een bezichtiging hebt. Spannend weer.

Wat heeft M? Verkoudheidje te pakken? Hier ook een jongetje met veel snot, maar hij is gelukkig niet ziek.

Wel grappig trouwens, Manuel wilde vanmorgen een dierentuinfilmpje kijken dus ik zoeken op YouTube, 3x raden wie we daar zagen!

Ik vind het trouwens helemaal niet grappig dat Sannie en Nurse soms zo botsen. Niks aan te doen, ik weet het, maar Falcon zegt dat ze het grappig vind. Ik dus niet...

Oef: Nogmaals gefeliciteerd!!

Jammer dat het nog niet lekker gaat op het kdv. Ik denk dat het ook best een lastige leeftijd is voor die twee om te wennen. Het zal best nog wat tranen kosten (van R maar ook van jou!) voor het makkelijker gaat.

Klets: Fijn zeg dat het zo goed ging op de psz!

Manuel mocht vorig jaar ook verkleed komen naar het kdv maar dat was een ramp. Ik had veel moeite gedaan om een pakje te vinden in zijn maat, maar hij heeft het 2 tellen aangehad en dat kostte veel tranen. Dit jaar ga ik er dus niet aan beginnen...

Ben benieuwd naar de doeken, ik heb je mailtje gelezen!

Even dit posten en dan kom ik zo terug. Even dochter troosten.
KM:

Hoe heeft Y. het gehad!? Kon ze tot 5 tellen?

Oef:

Kan me helemaal voorstellen dat je er een beetje emotioneel was... Denk dat ik het ook wel ga hebben... zo kan ik ook nog echt geen afscheid nemen van de bv... onze A wordt over 2 maanden ookal weer 1 jaar Vind het echt niet normaal hoe snel dat is gegaan!

Nogmaals een fijne dag vandaag en succes met je cadeau's be elkaar zoeken

Falcon:

We dachten het netjes achtergelaten te hebben, niet dus

Maar goed, voor 30 euro is het weer gefixt

We hebben nog een hond ja. Die blijft. (is een stukje ouder en veel anders qua karakter, is heel rustig, makkelijk te houden in een kleinere woning)

En nee, we hebben nog nooit eerder een hond weggedaan.. onze King, die hebben we een keer zomers dood gevonden. Was wrs bevangen door de hitte en kon zn hart het niet meer aan.

Hoop dat de bezichtiging iets word en beterschap met je (niet ziek genoege ) mannetje!

Tinus:

Ben je er al aan gewend? ''Mijn dochter'' Ook hier 3 kinderen die een snotneus hebben... t zal wel in de lucht hangen/ aan het weer liggen... moet zeggen dat het van mij ook niet meer hoeft hoor, die kou/sneeuw enz.

Over Sannie en mij... tsja, denk dat het wijs is er niet te veel woorden aan vuil te maken.

Zo, ik duik de administratie eens in.

Fijne dag allemaal!

xx
Oef gefeliciteerd met de verjaardag van D&R!!
O maar Tinus, ik schreef niet dat ik het grappig vond, maar dat ik er stiekem een beetje om moet lachen. Ruzie is niet grappig, maar dat mensen zo verschillend in elkaar steken en dat dat telkens tot dezelfde soort wrijvingen leidt.. Ik bedoel, mensen mogen toch verschillend zijn? Het is heel vervelend voor hun en in het echte leven hadden ze elkaar niet uitgekozen, maar het leuke is dat ze toch hier allebei schrijven.

Wel grappig dat je op M in de dierentuin bent gestuit

Hij heeft wat verhoging, van verkoudheid (gister een beetje oorpijn maar daar klaagt hij nu niet meer over).
Je hebt gelijk Falcon, ik had het anders opgevat. Ik bedoel gewoon dat ik het jammer vind. Maar ja, ik ga zelf conflicten het liefst uit de weg dus ik vind het dan jammer dat anderen toch steeds zo botsen. Ach, ben blij dat Sannie en Nurse allebei gewoon gezellig blijven schrijven hier!

Beterschap voor M! Hopelijk is het gewoon een simpel verkoudheidje en groeit het niet uit tot een echte griep.

Nurse: Haha ja hoor, ik vind 'dochter' nu niet meer raar om te zeggen of te schrijven. Wat ik wel nog gek vind om het te hebben over 'mijn kinderen' in meervoud, haha!

Inderdaad super dat Nelle bij je ouders kan blijven zeg! Zo worden ze een soort pleegouders, zeg maar. MIsschien kan ze nog een keer komen logeren straks bij jullie.

Het gaat best goed hier met de zindelijkheidstraining van het mannetje. Hij geeft zelf nog niks aan maar heeft geen ongelukjes meer gehad. Ieder half uur zet ik hem op de plee. Ik heb hem beloofd dat we vanmiddag een Cars auto (sheriff) gaan kopen als hij de hele dag droog blijft. Misschien fout, maar ik denk dat hij een stimulans nodig heeft anders gaat het nooit lukken. En morgen dan zonder luier maar met een grote tas vol droge kleren naar het kdv. Ben erg benieuwd hoe dat gaat!
Ik heb met niemand ruzie hoor Heb alleen een hekel aan het gevoel bemoederd te worden door iemand.

Kreeg net trouwens een mail binnen van m'n werk met de vraag of ik op 2 datums (naast de avonden die al vast stonden) ook kan werken. Leuk leuk!

Oh, mn manneke 'roept' me.

xx
Stickers plakken hoort er ook bij! M heeft wel drie maanden stickers geplakt tijdens de training. Hij kreeg alleen in het begin cadeautjes als er een rij, later twee of drie rijen vol waren.

Leuk, hoor twee kinderen.. ik kijk daar ook naar uit, lijkt me zo gezellig!

O ja, haha, M had op de creche verteld dat mama een baby in de buik had. Helemaal niet waar! Ik denk dat dat komt door de baby's in de familie en dat we het er veel over hadden. Maar die leidster vertrouwt me niet op mijn woord, haha.
Mette, tja daar kon je natuurlijk niet onderuit zo'n telefoon!

KM, lekker dat je geen last meer hebt gehad van de tandarts behandeling!

Hoe is het gegaan op de psz?

Sannie, oh was het daar voor, dat je daar heen ging wist ik wel, maar dit had ik even gemist blijkbaar! Ik vind het een hele onderneming zeg 900 pubers pff

Casper verder niet ziek geworden?

Oef, ik hoop dat ze snel wennen op het kdv...

Amber doet de laatste paar keer ook weer moeilijker met weg brengen en net begon Justin in eens bij school dat hij niet naar de bso wou, terwijl hij het er altijd prima naar zijn zin had...maar hij kon niet aangeven waarom niet...tja het zal toch moeten want ik moet zo gaan werken, maar leuk is het niet als je ze zo achter moet laten...

Falcon, beterschap voor M!

Ik hoop dat je nog een beetje aan lezen toe komt.

Leuk weer een bezichtiging!

Haha, l*l je daar maar weer eens uit bij die leidster ja!!

Amber zegt ook steeds dat ik een baby in mijn buik heb....ok in het kleedhokje in het zwembad, maar veel genanter is het nog niet geworden gelukkig!

Tinus, leuk dat het zo goed gaat met de zindelijkheidstraining! Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Wat een pokke weer weer trouwens...van mij mag de lente beginnen!

O, Nurse vloog er alweer tussendoor.. bovenstaande reactie was dus voor Tinus.

Nurse, gebeld worden met de vraag of je dan en dan kunt werken (dus onregelmatigheid), is dat niet lastig? Nou ja, eerst maar eens beginnen he. Nu is M ook nog thuis.
Falcon:

Het is een hele nieuwe zorginstelling en ze zijn nu dus druk aan het opstarten, plannen en mensen aannemen.

Daarom is het nu nog wat rommelig zeg maar.

Als alles straks loopt dan gaan ze snel over op 3 maanden vooruit roosteren.

Gelukkig wel, onregelmatig (in de zin van doordeweeks avonden werken en wknd nachten maar geen vaste) vind ik niet erg maar wil het wel al even van te voren weten welke avonden/nachten ivm de kindjes.

Oh, R. wilt verven, help dr even op weg

xx
Ik zeg er niks meer over hoor, Nurse! Wil geen olie op het vuur gooien zeg maar...

Falcon: Ja echt grappig, ik heb echt het gevoel nu een 'gezinnetje' te zijn. En wat ook heel waar is: 1 kind is zooo makkelijk, haha!

Grappig dat verhaal van M aan die leidster op het kdv. Zo heeft Manu eens verkondigd dat zijn papa piloot is, hahaha! He wish...

Als het dan gaat over genante dingen: Manuel vertelt tegen ieder kraambezoek dat mama 'bloed' heeft in haar onderbroek. Fijn...

Oh en net nog een leuke: hij was wezen plassen en had zijn broek heel laag op zijn billen hangen. Dus hij zegt: 'nu ben ik een huphupper' (hij bedoelt een hiphopper) whahaha!

Ik moet ff verder, ben bezig met ontwerpen voor die webshop. Kan net ff nu beide kindjes slapen.
Hahahaha, huphupper.

Lezen lukt me helemaaaaal niet natuurlijk. Grrr, vanavond dan maar weer inhalen. Mannetje kan er natuurlijk niks aan doen en het is best gezellig, maar ik het het zo druk nu. Over anderhalve week moet ik een lezing geven en ik word nerveus van niet kunnen werken.

Dag Marloes, ben je vrij vandaag? Gaat J eigenlijk ook naar de bso? O ik lees nog eens goed, ja dus. Heb jij ervaringen met BSO op de lange middag (wo/vr)? Ik twijfel over de maandag of vrijdag nl.

Bijdrage van M:

uuuukkkvvvx
Hahahaha een huphupper. Das een hele goede.

Lekker als die kleine overal gaat vertellen dat mama een baby in de buik heeft terwijl dat niet zo is hihihi.
even snel gelezen... casper heeft goed geslapen, wilde niet opstaan. toch wel gedaan, wilde niet eten, maar begon wel te springen toen de chocomel op tafel kwam.. dus toch naar KDV, daar lekker gespeeld, af en toe even gehangen op de bank en een uurtje geslapen.. vanavond na het eten viel hij op de bank in slaap. dus wel fitter, maar nog niet helemaal...

Gefeliciteerd R & D, alweer een jaar, wat vliegt de tijd...

wat een discussie over ons meningsverschil.... sorry nurse als je het als bemoederen ziet, niet de bedoeling. ik snap je soms niet of begrijp je niet.

wat bedoel je met je katholieke PSZ.. ze vieren toch overal carnaval.. ben benieuwd wat de kinderen hier aan willen. ik heb nog een leeuwenpak gemaakt dit najaar. en Renske heeft een aantal princessen en elfjesjurken.. dus dat komt wel goed...
Ah, Casper al weer beter dus! ik had daar nog helemaal niet op gereageerd. M was in de loop van de middag ook weer beter, we zijn zelfs naar de winkel gelopen.

En carnaval overal? Nee hoor! Boven de rivieren niet. Wij werken gewoon door
Hee Flodder, hoe is het met jou???? geen verbinding nog?
ja ik mis je flodder, je zou afgelopen weekend weer internet hebben..

vroeger hadden ze bij ons in Waddinxveen wel carnaval op school hoor.. onzin vond ik dat, want als dat voorbij was mocht ik op vakantie. Als ik niet zou gaan, mocht ik al eerder weg... dus ik wilde eigenlijk niet..maar niet zoals het hier gevierd wordt.. ik weet nog, een paar jaar geleden kwamen ze voor het eerst met de carnavalskrant aan de deur, dank u wel zei ik, en deed de deur dicht.. blijkt dat ze die deur aan deur langsbrengen en het is de bedoeling dat je ervoor betaald om zo de organisatie van het carnaval te betalen... moeten ze dat er ook bijzeggen...

ik ben dit jaar vrij, omdat Renske niet naar school kan, maar man werkt gewoon met carnaval... heerlijk, lekker rustig...
Nou ik heb nog nooit carnaval gevierd hoor Sannie... Zou niet eens weten wanneer het precies is. Ja nu dus dat het blijkbaar rond volgende week valt?

Y. op het kdv ging in ieder geval heel goed. Ze heeft aan alles meegedaan op 1 ding na, waar ze pas later aan mee ging doen. Ze heeft alleen een liedje gezongen in de kring en de juf noemde haar vriendelijk, open en spontaan. Ik moest haar echt meesleuren zo ongeveer gisteren. Ze was in ieder geval het laatste kindje dat vertrok. Ik vind het alleen even wennen dat de deur gewoon pas op een bepaalde tijd opengaat. Sta je daar te wachten als een schaapje.

Ik denk dat Y. nog een stuk leuker gaat worden als ze eenmaal naar school gaat. Meer uitdaging en zo. Ze is nu in ieder geval al heel trots dat ze ook naar school gaat.

Tinus: fijn dat de doeken aangekomen zijn. Maak ajb een filmpje als je gaat worstelen met die dingen

Maar het komt echt allemaal goed!

Ik kreeg gisteren ook een mailtje van de doek die ik verkocht heb. Kind had al in die doek geslapen Leuk dus. Ze vroeg nog of ik een bepaalde KM was uit de geitenwereld. Grappig.

Wij werden vanochtend om 7.30 wakker van de boorman. Was op dat tijdstip een kwartier of zo en daarna was het stil. Dan vraag ik me serieus af waarom dat dan in godsnaam op dat tijdstip moet... maar het zal wel.

Wij moeten nog eten ik moet nog even brood halen. Het brood dat ik al in huis had daar had Y. namelijk het kattenbakschepje op gelegd. Zelfs op het zakje ga ik echt dat brood niet meer opeten. Ik verstop dat schepje altijd een beetje onder een kastje maar Y. had het dus toch gevonden.
Flodder heeft wel weer internet zag ik op hyves, maar nu nog tijd vinden denk ik!

Zo....ik heb pijn!!! Ik heb gisteren hardgelopen (ineens 6 km....was een beetje teveel van het goede denk ik..) We gingen met zijn 4en vanaf het werk, en ik heb 46,18 minuten over 6km gedaan...

Oeffie nog gefeliciteerd met je D en R! jeetjemina wat is dit afgelopen jaar snel gegaan.....!!!!! Niet normaal meer hoe snel...

Ik hou het hier even bij, misschien straks nog even...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
wow hardlopen... ik durf het niet aan met al die sneeuw en ijs op de weg...

ieuw.. brood met kattebakschepje... en welkom in de wereld van het wachten op schoolpleinen, dat gaat de komende jaren nog zo door.. ik weet nog dat ik de eerste dag de school in liep.. geen probleem zei de juf, maar in de toekomst was het wachten wel buiten..

het is wel overal anders carnaval vieren. ik kende het alleen met raad van 11, prins en hossen (bij ons in het dorp vroeger)... hier is het vele meer, boerenbruiloft, de bekendmaking van de prins en prinses, nar, verkiezingen, optochten enz... wel grappig

het is volgend weekend carnaval, tot as woensdag...
Buiten wachten op het schoolplein? En als het regent dan?

Emilie is goed aangekomen al: Ze weegt nu 4320 gram, bij 53 cm (geboortegewicht 3600). Haar navel is aangestipt omdat er nog zoveel prut uitkwam, verder was ze helemaal goedgekeurd. Ze plastte nog even lekker de hele weegschaal onder .

Ben vandaag de hele dag gezellig bij mijn zus geweest met Emilie. Nu moet ik Manu gaan halen van het kdv. Ben benieuwd, zijn eerste dag zonder luier daar!
quote:Tinus1977 schreef op 03 februari 2010 @ 16:32:

Buiten wachten op het schoolplein? En als het regent dan?

Nou dan heb je pech!! Welkom in de wereld van de schoolgaande kinderen!!

(Gisteren wel illegaal in het voorhalletje gestaan trouwens !
volgens mij zijn er wel verschillen in scholen. wij brengen de kleuters in de klas, maar bij sommige scholen is dat ook niet zo. en bij ons zit er nog een tussen de deur van de hal van de kleuters en het schoolplein nog een paadje. en iedereen wacht dus braaf buiten, alleen recht voor de ramen van groep 8 sta je droog..

fijn dat het allemaal goed gaat met emilie.. en spannend een dag zonder luier..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven