December 2006
zondag 9 december 2007 om 21:11
zondag 9 december 2007 om 21:23
Oh Nurse, wat is ze práchtig!! Onwijs gefeliciteerd alledrie! Even schrikken zeker met dat bloed, maar gelukkig alles goed en wat snél! Ikwilookikwilookikwilook!
Oh en ook een hartstikke mooie naam!!
Oef wat baaaalen dat Brian te ziek is voor zijn eigen feestje, hopelijk knapt ie snel op.
Gucci, bedankt voor de txt!
Dat jullie trouwens misschien naar NL willen zeg, jeeeetje! Moet er zelf niet aan denken eerlijk gezegd, maar hoop dat het voor jullie gaat lukken.
Ga zo even naar HM, vervelend nieuws begrijp ik.
Hier alles prima, heel lekker weekend gehad, alleen Leah is weer eens strontverkouden en hebben hierdoor een errug kort nachtje gehad vannacht door haar gehoest en gesnotter. Vanavond vroeg naar bed voor mij, merk echt dat mijn lijf het even niet meer zo fijn doet. Volgens mij is de baby ook gedraaid dit weekend, heel vervelend schuivend gevoel in mijn buik ineens en ze ligt nu zo laag dat ik soms het gevoel heb haar vast te moeten houden als ik loop! Morgen weer voor controle, ben benieuwd hoe ze erbij ligt.
Oh en de babyfoon haalde het (hadden inderdaad om een kamer dichtbij de bar gevraagd), dus was echt ideaal, heerlijk ontbeten, in de bar gezeten en uit eten terwijl zij sliep, dus was niet alleen maar babybabybaby!
zondag 9 december 2007 om 21:25
ja hier ben ik dan ook met goed nieuws
Brian is wel heel ziek, daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te zien. Maar ze hebben niets kunnen vinden wat de oorzaak is. Geen hersenvliesontsteking, geen oorontsteking of wat dan ook.
Een raar virusje dus.
Koorts liep vanmiddag naar de 41 maar is nu weer gezakt.
Jammer genoeg zitten we aan de maximale dosis paracetamol dus hij mag pas vannacht weer. Ik denk dat we tot die tijd met Brian op de arm zitten.
En ik zag een berichtje van Nurse ff snel lezen hoor!
doei
Brian is wel heel ziek, daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te zien. Maar ze hebben niets kunnen vinden wat de oorzaak is. Geen hersenvliesontsteking, geen oorontsteking of wat dan ook.
Een raar virusje dus.
Koorts liep vanmiddag naar de 41 maar is nu weer gezakt.
Jammer genoeg zitten we aan de maximale dosis paracetamol dus hij mag pas vannacht weer. Ik denk dat we tot die tijd met Brian op de arm zitten.
En ik zag een berichtje van Nurse ff snel lezen hoor!
doei
zondag 9 december 2007 om 21:30
Nurse: Jippie!!! Wat een superleuk verhaal om te lezen! (ik veer helemaal op!)
Inderdaad erg dubbel, na het verhaal op HM... Gelukkig maar dat er ook een heel fijn berichtje van jou kwam dat het zo goed is gegaan. Lijkt me best wel even schrikken als je ineens gaat bloeden. Ben zo blij voor jullie dat het goed is gegaan!!
En wat gaaf dat je meteen zoveel foto's hebt geplaatst, zo kunnen wij mooi genieten van jullie Yasmine (moooooie naam hoor!). Ik zie wel wat gelijkenis met haar zusje!
Ga lekker genieten, lieve Nurse en welterusten voor strakjes!
Inderdaad wel vreemd dat Oef nog niks heeft gepost. Ik hoop zo dat het niet ernstig is. Stel je voor dat ze Brian hebben opgenomen ofzo... bah, ik wil jullie geen gekke ideeën aanpraten... maar ben stiekem wel bezorgd!!
Marloes: Inderdaad hopen dat er geen kring ontstaat! Gelukkig waren jullie er snel bij. In de gaten blijven houden dus.
Het lijkt een beetje suf om te vertellen na alle heftige berichten van vandaag en het wachten op bericht van Oef, maar ik heb wel iets leuks: daarnet alvast de zomervakantie geboekt!! Jihoeoeo! Het is een week Normandië en een week Bretagne geworden in een ingerichte bungalowtent. Heb er nu al zin in... (duurt alleen nog een half jaar... maar ja vroegboekkorting, hè?!)
Inderdaad erg dubbel, na het verhaal op HM... Gelukkig maar dat er ook een heel fijn berichtje van jou kwam dat het zo goed is gegaan. Lijkt me best wel even schrikken als je ineens gaat bloeden. Ben zo blij voor jullie dat het goed is gegaan!!
En wat gaaf dat je meteen zoveel foto's hebt geplaatst, zo kunnen wij mooi genieten van jullie Yasmine (moooooie naam hoor!). Ik zie wel wat gelijkenis met haar zusje!
Ga lekker genieten, lieve Nurse en welterusten voor strakjes!
Inderdaad wel vreemd dat Oef nog niks heeft gepost. Ik hoop zo dat het niet ernstig is. Stel je voor dat ze Brian hebben opgenomen ofzo... bah, ik wil jullie geen gekke ideeën aanpraten... maar ben stiekem wel bezorgd!!
Marloes: Inderdaad hopen dat er geen kring ontstaat! Gelukkig waren jullie er snel bij. In de gaten blijven houden dus.
Het lijkt een beetje suf om te vertellen na alle heftige berichten van vandaag en het wachten op bericht van Oef, maar ik heb wel iets leuks: daarnet alvast de zomervakantie geboekt!! Jihoeoeo! Het is een week Normandië en een week Bretagne geworden in een ingerichte bungalowtent. Heb er nu al zin in... (duurt alleen nog een half jaar... maar ja vroegboekkorting, hè?!)
zondag 9 december 2007 om 21:30
quote:Yora schreef op 09 december 2007 @ 21:11:
Misschien moet iedereen hier een nummer van iemand hier in de mobiele telefoon hebben staan om dit soort nieuws snel te kunnen melden.
ik heb t nummer van Tinus in mn telefoon staan nog van de meeting dus die had ik heus gesmst als er wat zou zijn hoor.
Misschien moet iedereen hier een nummer van iemand hier in de mobiele telefoon hebben staan om dit soort nieuws snel te kunnen melden.
ik heb t nummer van Tinus in mn telefoon staan nog van de meeting dus die had ik heus gesmst als er wat zou zijn hoor.
zondag 9 december 2007 om 21:33
zondag 9 december 2007 om 21:54
Jeetje Oef; wat een goed nieuws !! Heerlijk dat je zo gerustgesteld bent !!!
Met Timo zijn verjaardag (op een maandag) had ik vrij genomen om het te vieren met z'n drietjes en hebben we ook bij de kinderarts gezeten omdat hij zo ziek was. Ook toen gelukkig niks aan de hand.
Nurse; mooie meid hoor !!
Tinus; heeeeerlijk !! Lekker om naar toe te leven !!!
Tialf was leuk. Ben moe, ga ook zo naar bed. Nog uit eten geweest daarna. We moesten er maar eens gebruik van maken dat we samen waren !!
Afgelopen nacht weer iets beter. Floortje is zo van ongeveer half 2 tot 3 wakker geweest. Zo ver ik weet in elk geval..........Weer een half uur winst
Nog ff naar hm. Fijne avond/nacht !!!!
Met Timo zijn verjaardag (op een maandag) had ik vrij genomen om het te vieren met z'n drietjes en hebben we ook bij de kinderarts gezeten omdat hij zo ziek was. Ook toen gelukkig niks aan de hand.
Nurse; mooie meid hoor !!
Tinus; heeeeerlijk !! Lekker om naar toe te leven !!!
Tialf was leuk. Ben moe, ga ook zo naar bed. Nog uit eten geweest daarna. We moesten er maar eens gebruik van maken dat we samen waren !!
Afgelopen nacht weer iets beter. Floortje is zo van ongeveer half 2 tot 3 wakker geweest. Zo ver ik weet in elk geval..........Weer een half uur winst
Nog ff naar hm. Fijne avond/nacht !!!!
zondag 9 december 2007 om 22:06
zondag 9 december 2007 om 22:10
Oef, gelukkig goed nieuws!! Nu maar hopen dat hij snel opknapt....
Ainne, lekker weekend gehad dus!
Tinus, lekker hoor een vakantie!!
Lekker dat het al 3 nachten goed gaat, maar het duurt wel even voor je bijgetankt bent inderdaad.
Floddertje, gezellig weer eens samen op stap!
ga zo maar eens tukken!
marloes
Ainne, lekker weekend gehad dus!
Tinus, lekker hoor een vakantie!!
Lekker dat het al 3 nachten goed gaat, maar het duurt wel even voor je bijgetankt bent inderdaad.
Floddertje, gezellig weer eens samen op stap!
ga zo maar eens tukken!
marloes
zondag 9 december 2007 om 23:05
Nurse wat een mooi meisje!!! En wat een super vlotte bevalling zeg! Ben echt blij dat alles goed is gegaan.
Oef gelukkig maar dat het niks ernstigs is. Veel succes vannacht!
Tinus lekker hoor vakantie!! Wij gaan waarschijnlijk met een vouwwagen door europa heen hihihi.
Ainne fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen!!!
Dikke kus iedereen en slaap lekker. Ik duik er ook maar eens in nu ik alles heb bijgelezen.
Oef gelukkig maar dat het niks ernstigs is. Veel succes vannacht!
Tinus lekker hoor vakantie!! Wij gaan waarschijnlijk met een vouwwagen door europa heen hihihi.
Ainne fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen!!!
Dikke kus iedereen en slaap lekker. Ik duik er ook maar eens in nu ik alles heb bijgelezen.
maandag 10 december 2007 om 08:01
maandag 10 december 2007 om 09:46
hai meiden
Birthday-boy zit nu in de box de teletubbies te kijken.
Gisteravond leek t opeens de wonderbaarlijke genezing van Brian.
Hij was opeens klaarwakker, levendig wilde kruipen enz enz. Wij waren ondertussen verrot dat was wel weer jammer.
Maar goed om half 12 sliep ie maar jammer genoeg om 3 uur weer wakker --> 40.7 koorts. Raar hoor.
Nou ja paracetamol erin, toen dat ging werken fles erin en hij heeft geslapen tot 8 uur.
Ik snap niet veel van dit virusje.
Birthday-boy zit nu in de box de teletubbies te kijken.
Gisteravond leek t opeens de wonderbaarlijke genezing van Brian.
Hij was opeens klaarwakker, levendig wilde kruipen enz enz. Wij waren ondertussen verrot dat was wel weer jammer.
Maar goed om half 12 sliep ie maar jammer genoeg om 3 uur weer wakker --> 40.7 koorts. Raar hoor.
Nou ja paracetamol erin, toen dat ging werken fles erin en hij heeft geslapen tot 8 uur.
Ik snap niet veel van dit virusje.
maandag 10 december 2007 om 09:53
Goedemorgen allemaal
Allereerst:
BRIAN!!! Gefeliciteerd lieve floeperd! Enneh, ziek zijn op je verjaardag....doe de volgende keer maar niet meer oké? Ik heb het zelf ook al een paar keer gehad, niets ergers dan ziek zijn op je verjaardag! Dus de volgende keer dan maar een weekje later dan je verjaardag, afgesproken ? (of helemaal niet ziek worden natuurlijk!)
Zucht... ik had gister (en de dagen ervoor) weinig puf om te reageren hier. Wat een heftig nieuws van A1mee...
En wat een contrast met Nursie!
Nursie, wat een schitterend wijffie hebben jullie weer op de wereld gezet! Wow!
Als ik die foto's zo zie begint het bij mij ook wel weer te kriebelen moet ik eerlijk zeggen! Ook omdat mijn schoonzusje (vrouw van mijn broer) ook weer zwanger is (heeft al 2 boys van 6 en 3), nichtje die al ruim 5 maanden zwanger is, en hier op het forum ook al die zwangeren en ervoor-willen-gaan-koppels! Zucht...nee, eerst even wat rust hebben hier. Joeri is wel heel erg druk zo nu en dan...
Ik zal eerst dit even posten en dan kijken of ik nog even kan reageren hier...
Allereerst:
BRIAN!!! Gefeliciteerd lieve floeperd! Enneh, ziek zijn op je verjaardag....doe de volgende keer maar niet meer oké? Ik heb het zelf ook al een paar keer gehad, niets ergers dan ziek zijn op je verjaardag! Dus de volgende keer dan maar een weekje later dan je verjaardag, afgesproken ? (of helemaal niet ziek worden natuurlijk!)
Zucht... ik had gister (en de dagen ervoor) weinig puf om te reageren hier. Wat een heftig nieuws van A1mee...
En wat een contrast met Nursie!
Nursie, wat een schitterend wijffie hebben jullie weer op de wereld gezet! Wow!
Als ik die foto's zo zie begint het bij mij ook wel weer te kriebelen moet ik eerlijk zeggen! Ook omdat mijn schoonzusje (vrouw van mijn broer) ook weer zwanger is (heeft al 2 boys van 6 en 3), nichtje die al ruim 5 maanden zwanger is, en hier op het forum ook al die zwangeren en ervoor-willen-gaan-koppels! Zucht...nee, eerst even wat rust hebben hier. Joeri is wel heel erg druk zo nu en dan...
Ik zal eerst dit even posten en dan kijken of ik nog even kan reageren hier...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
maandag 10 december 2007 om 10:07
hello meiden,
@Nursie,
Nogmaals gefeliciteerd met de klein Yasmine, wat een mooi dametje is het zeg!!
@Mette,
Is het nog gelukt bij de Intratuin?
Alle jarigen van afgelopen dagen, Stijn, Oef en vandaag Brian...
@A1mee,
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst...
@Ainne,
Klinkt als een gezellig weekendje, fijn dat het zo goed is gegaan.
@Tinus,
Hey wat leuk, Frankrijk. Hoe vroeger je iets boekt en langer je er naar uit kan kijken.. en dat is toch ook al een beetje voorpret.
@Oef,
Oh wat een geruststelling. Hoe gaat het vandaag met Brian?
... ik lees zojuist van de wonderbaarlijke genezig, maar van korte duur.
Heel veel beterschap alsnog toegewenst voor jullie kleine mannetje.
Hier:
Weekend was leuk. Zaterdag is Merijn naar mijn moeder gegaan en hebben R. en ik hier de boel een beetje opgeruimd. We hadden (na een jaar) nog steeds onuitgepakte dozen staan van de verhuizing en moesten dat allemaal nodig eens nalopen. 's Avonds de kerstboom opgetuigd (hijs groot haha) en saampjes uit eten geweest. mmmmmmmmmm....
Gistermiddag naar mijn moeder gegaan en daar *eindelijk* geleerd hoe je verse rode kool met appeltjes maakt, aangezien mijn creaties van afgelopen tijd volledig de plank missloegen.
Merijn was alleen helemaal uit zn doen. Vanaf het moment dat wij binnen kwamen verloor hij ons niet meer uit het oog en als het even zo was zette hij het op het brullen. Evenals vannacht. Hij is van 0.00 tot 3.00 uur wakker geweest en waarom?? geen idee. Heb hem sinds tijden maar een flesje gegeven aangezien de rest allemaal niet werkte en toen viel ie eindelijk in slaap. Vanmorgen ook drama, kan hem normaliter gewoon weer terug leggen, maar nu was het weer brullen...
Ik werk vandaag maar even thuis. Kan ik mijn mannetje ook even lekker thuis houden.
Maar ik meen dat hij nu ligt te slapen. Ik gauw douchen voordat ie weer wakker is.
@Nursie,
Nogmaals gefeliciteerd met de klein Yasmine, wat een mooi dametje is het zeg!!
@Mette,
Is het nog gelukt bij de Intratuin?
Alle jarigen van afgelopen dagen, Stijn, Oef en vandaag Brian...
@A1mee,
Nogmaals heel veel sterkte toegewenst...
@Ainne,
Klinkt als een gezellig weekendje, fijn dat het zo goed is gegaan.
@Tinus,
Hey wat leuk, Frankrijk. Hoe vroeger je iets boekt en langer je er naar uit kan kijken.. en dat is toch ook al een beetje voorpret.
@Oef,
Oh wat een geruststelling. Hoe gaat het vandaag met Brian?
... ik lees zojuist van de wonderbaarlijke genezig, maar van korte duur.
Heel veel beterschap alsnog toegewenst voor jullie kleine mannetje.
Hier:
Weekend was leuk. Zaterdag is Merijn naar mijn moeder gegaan en hebben R. en ik hier de boel een beetje opgeruimd. We hadden (na een jaar) nog steeds onuitgepakte dozen staan van de verhuizing en moesten dat allemaal nodig eens nalopen. 's Avonds de kerstboom opgetuigd (hijs groot haha) en saampjes uit eten geweest. mmmmmmmmmm....
Gistermiddag naar mijn moeder gegaan en daar *eindelijk* geleerd hoe je verse rode kool met appeltjes maakt, aangezien mijn creaties van afgelopen tijd volledig de plank missloegen.
Merijn was alleen helemaal uit zn doen. Vanaf het moment dat wij binnen kwamen verloor hij ons niet meer uit het oog en als het even zo was zette hij het op het brullen. Evenals vannacht. Hij is van 0.00 tot 3.00 uur wakker geweest en waarom?? geen idee. Heb hem sinds tijden maar een flesje gegeven aangezien de rest allemaal niet werkte en toen viel ie eindelijk in slaap. Vanmorgen ook drama, kan hem normaliter gewoon weer terug leggen, maar nu was het weer brullen...
Ik werk vandaag maar even thuis. Kan ik mijn mannetje ook even lekker thuis houden.
Maar ik meen dat hij nu ligt te slapen. Ik gauw douchen voordat ie weer wakker is.
maandag 10 december 2007 om 10:18
Loewyz klinkt als een erg geslaagd weekendje lekker hoor zo ff met z'n tweetjes. En dat brullen als hij je uit het oog verliest ken ik wel een klein beetje. Als ik Davina ga halen op het kinderdagverblijf en ze ziet mij binnenkomen dan kan ik niet meer rustig dr spulletjes uit het keukentje pakken want dan is het ook brullen. Als ze me eenmaal heeft gezien dan wil ze me niet meer uit het oog verliezen. Zeker bang dat ik weer zonder haar naar huis ga ofzo hihihihi. Terwijl ze het wel echt naar dr zin heeft daar.
Nursie ik blijf maar naar die foto's kijken wat een mooi meisje hebben jullie toch erbij gekregen. Ben best wel een beetje jaloers als ik dat zo lees en zie zou ik ook zo weer willen hahahaha. Zo bijzondere ervaring, maar nu nog maar even niet.
Brian van harte gefeliciteerd knulletje hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.
Nursie ik blijf maar naar die foto's kijken wat een mooi meisje hebben jullie toch erbij gekregen. Ben best wel een beetje jaloers als ik dat zo lees en zie zou ik ook zo weer willen hahahaha. Zo bijzondere ervaring, maar nu nog maar even niet.
Brian van harte gefeliciteerd knulletje hopelijk voel je je vandaag weer wat beter.