December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Zo alles ligt in bed

Tris had als goedmakertje patat gehaald, nou dat maakt het natuurlijk allemaal weer goed, haha!

Hij is nu naar Ajax, ik lig lekker op de bank.

Oefie: hoe is het nu met je napijn?

Falcon; o spannend zeg, ik ben benieuwd of hij met een knap voorstel komt.

Morgen maar weer even terug naar de huisarts met Stef, heb vanmiddag al een afspraak gemaakt. De abkuur heeft hem wel al iets opgeknapt qua benauwdheid en eetlust, maar hij is nog wel heel erg vol.

Ik ben trouwens gister naar de kappert geweest, ben helemaal anders; ik heb een pony!
O ja, Nursie, ik mis je hier...
Tinus; hoe was het ophalen van je zwager? leuk?

Ainne; hoe is het met Oudste?
Alle reacties Link kopieren
jaaaa patatekes maken alles weer goe! was het leven maar zo simpel he?

oee nieuw haar Mette foto op HM of hyves?

Ik hoop dat Stef niet nog een AB kuur moet.

Ja ik mis Nursie ook wel hoor maar ja ze wil niet meer he.

Ik zit op dit moment bij B op zn kamer die moet gaan slapen maar zn waffel maar niet houdt. Hij is weer opgeknapt was vanmorgen nog een beetje brak, vanmiddag geslapen en nu dus klaarwakker.

Hij zit nu een heel verhaal af te steken over viezigheid hahha ik moet me echt inhouden om niet te gaan lachen. Vieze sperciebonen, vieze vissticks, vieze deur, vieze lamp en *naam schoonmaakster* moet alles weer schoonmaken.

Hij kletst overigens wel met zn ogen dicht. Dat is de afpraak. Ik kom bij m zitten en hij doet zn oogjes dicht en zn mond ook. Dat laatste lukt nog niet echt.

Verder is Rosanne nu ook heel verkouden en zielig. Ze was helemaal over de rooie vanmiddag want bijna niet geslapen. Vandaag overdag maar een half uurtje en om kwart over 6 compleet hysterisch natuurlijk. Dus fles erin en op bed gelegd. Ze is in ieder geval in slaap gevallen. Slaapt wel erg onrustig dus die zal ik nog wel een paar keer zien vannacht.

Nou ik ga nu toch maar naar beneden toe ik wil nu mn koffie wel s hebben en mn telefoon is ook al 3x gegaan. Peet is vanavond weg dus ik denk dat ik straks nog wel even langskom hier.
Goedenavond!

(He, wat klinkt dat plechtig uit mijn mond )

Dacht weer even een teken van leven te geven

(op speciaal verzoek )

Ik lees nog regelmatig mee hoor.

Lief van je Mette (en Oef) het is niet zo zeer meer willen, weet alleen niet goed uit te leggen hoe of wat

Mette;

Ik wil je even een onder de riem steken.

Kan me voorstellen dat je even goed chaggie was, tis niet niks wat jullie voor jullie kiezen krijgen.

Iedereen bereikt een keer zn tax dus pas je dus wel goed op jezelf?

Bedankt trouwens voor je reactie op A. z'n foto

Ainne;

Beterschap met Oudste... hopelijk knapt ze heel snel op en blijft het jou en jongste bespaard.

KM:

Wens je veel geluk in je nieuwe huis en succes met je studie!

Oef:

Beterschap met je gebit, zal wel zeer doen zeg... Hopelijk is B. nu gaan slapen en kun jij lekker op de bank.

Flodder:

Hey, wat is dat nou? De tank verkocht? Zafira vind ik wel een uber degelijke auto heur

Tinus:

Een voor ons zwangere vrouwke

Hier verder alles goed.

Geen bijzonderheden met de meiden en onze knul doet het ook prima

Moet zeggen dat ie groente en fruit nog steeds niet je-van-het vindt.. krijg er zowat niets in.

Overdag slaapt hij trouwens erg weinig... maar goed, hij is dan wel gewoon tevreden en gezellig aanwezig. De nachten slaapt hij gelukkig door. Bv. gaat nog lekker.

Binnenkort verwacht ik trouwens een telefoontje (binnen nu en 2 wkn?) over mn operatie.... ze bellen 7 a 10 dgn voor opname...

Zo, was ie weer.

Ik wens alle zieken en kwakkelende heel veel beterschap en zwaai naar iedereen!!

Kuss!
haaai Nursie. Fijn om te horen dat alles lekker gaat bij jullie. Ach die groente en fruit bij A zal vanzelf wel komen toch?

spannend meis je operatie komt nu wel dichtbij!
Ja ach Nurse, zit nou ook eenmaal in een uberburgelijke fase van mijn leven. Daar past een zafira prima bij toch ?!

Mette; knuffel !!

Falcon: als ik het voor het zeggen had zou ik ook dat bedje houden. Maar Floortje slaapt er heel slecht in. Heeft iets tegen spijlen........Iets uit het vorige leven ofzo

K ga me ff aankleden enz.....laatste vakantiedag
Goedemorgen ladies!

Nursie; he gezellig dat je even langskomt! Stef is ook nog geen fan van z'n fruit en groentenhap, misschien krijgt hij per keer een paar likkies binnen, maar het is geen wonder wb eten. Noof had het zo door weet ik nog. A. is wel een knapperd zeg!

Flodder; o mooi een Zafira, helemaal fijn dat er zoveel zitplaatsen inzitten.

Nou wij hebben hier vannacht 5 uur achter elkaar kunnen slapen, dat is ook al weer weken terug, dus we zijn blij!!

Straks even langs de huisarts met Stef, dan even een bakkie halen bij m'n zus.

xx
Fijn dat jullie een betere nacht hadden, Mette (jaja, we vinden vijf uur achter elkaar slapen tegenwoordig best te accepteren, how life changes...)

Hier is alles weer gezond gelukkig - dus morgenochtend om 8.20 (!) vliegen we naar Londen, jippiieeee!
Mette: Ik vind het heel rot voor jullie dat het niet echt lekker gaat op het moment met de dame en de heer. Mocht ik ooit een kinderkriebel krijgen dan lees ik jouw verhaal wel even terug. Ik stond gisteren met een heeeeel schattig minirompertje van een net geboren Y. in mijn handen. toch wel schattig.

Flodder: Ik zie dat je dus al iemand anders gevonden hebt voor het zwarte bed....

Nurse: Leuk dat je weer eens voorbij komt.

Mette: ik vind het inderdaad tijd voor een nieuwe foto op HM.

Sannie: ik vind je argument voor een peuterbed best goed eigenlijk.

Gisteren heb ik de sleutels ingeleverd van mijn oude huis... en kan ik me dus helemaal storten op het nieuwe huis.

Gisteren gordijnen opgehangen in de woonkamer en wat dingen op zn plek gezet.

Ik zit te wachten op de nieuwe modem voor draadloos internet maar anders hang ik gewoon mn oude modem er nog even aan.
Hi allemaal,

Baas en klant zijn lekker op vakantie dus ik neem de vrijheid om weer eens een stukkie vanaf de werkplek te schrijven.

Mette: Haha, die Tris weet wel hoe hij zijn family kan opvrolijken! Wat zei de dokter over Stef vandaag? Hoop dat je even kan bijtanken bij je zus!

Nurse: Heeey meis. Ik mis je wel hier hoor! Spannend dat je bijna geopereerd gaat worden.

En vwb dat eten van A: Ik kan me herinneren dat ene Tobbertje destijds zich helemaal zorgen maakte omdat R niet wilde eten en dat haar liefhebbende echtgenoot toen de opmerking maakte: 'heb je weleens gehoord van mensen die niet eten'?

Vond ik toen zo grappig! En das ook helemaal goed gekomen toch? (iet dat ik uit je bercihtje opmaak dat je ermee zit trouwens..., wat dat betreft ben je inmiddels een ervaren mams)

Oef: Haha, die B is wel een grapjas zeg! Beetje ouwehoeren terwijl hij moet slapen. Is B ook zo'n ongelooflijk oud wijf wat zijn bekkie niet kan houden? Moet altijd zo lachen om Manu, die ratelt maar door en door en door...

Beterschap met je kleine meis!

Floddertje: Fijne laatste vakantiedag!

Ainne: Gelukkig dat het hele spul weer beter is. Veel plezier in Londen!

Klets: Zo nu is het voor een echie met maar 1 huisje! Leuk hoor. Wanneer is de meeting bij jou in huis zodat we allemaal kunnen komen kijken??

Hier verder alles goed: voel 't meiske erg goed bewegen, krijg soms gewoon een rotschop van d'r! Afgelopen di nog bij de vk geweest en alles prima, ze lag al ondersteboven en hij verwacht niet dat ze nog draait.

Manu is weer helemaal het ventje en slaapt ook gewoon weer normaal, thank god...

Gisteren zwager opgehaald van Schiphol. Erg leuk om hem weer te zien! We zijn met z'n allen lekker bij de Burger King gaan eten. We hebben bijelkaar lang moeten wachten dus we waren laat thuis. Manu heeft de hele terugweg - al gapend - lopen ouwehoeren tegen zijn oom. Grappig, helemaal niet verlegen ofzo, hoewel hij hem toch bijna een half jaar niet heeft gezien. Hij was erg moe en ik heb hem zo rechtdoor zijn bed in geschoven toen we thuiskwamen.

Dat was het weer even voor hier, doei!
Mette hoe was t met Stef bij de ha?

Klets oh lekker joh weer 1 huis om je mee bezig te houden.

Tinus leuk dat je je meisje zo veel voelt.

Ik zit hier wel met een behoorlijke ziekenboeg geloof ik. B en R zijn goed ziek geworden vandaag hoesten, koorts lamlendig. D heeft niet zoveel last tot nu toe. Oh nou ik kan dr weer naartoe

doei
Hoi, net even de laatste aflevering van GV gekeken. Jammer dat het niet meer komt, heerlijke serie!

De kuur heeft wel aangeslagen, maar nog wel veel slijmvorming in zijn luchtpijp, dus voorlopig nog met 2 puffers doorgaan ipv 1.

Voor het eten werd Nova ziek, ineens 39,8 koorts.

Oef; jij ook veel sterkte in je ziekenboeg!

KM: Lekker dat je sleutels ingeleverd zijn, nu is dat lekker afgesloten, en hoef je daar niet meer naar om te kijken.

Tinus; o wat fijn dat ze al goed ligt, en dat je zoveel van haar voelt.

Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe foto?!

Ainne; Veel plezier in Londen! Fijn dat Oudste weer beter is!

Fijne avond nog,

x
KM; had ik iets gemist over het bedje ???? Heb toch niet ergens over heen gelezen hoop ik ?!?!?!

Heeeeeeerlijk die zafira !!! Superauto.

Ohhhh Mette, nee heh ?? Nu je meisje weer ?? Hoop dat het meevalt morgen !!

Heb morgen een meeting van de pufclub en 's middags kinderfeestje. Gezellie. Wel druk. Gelukkig zondag lekker thuis. Dan krijgen we kraamvisite hahaha. Een leuk stel met drie kids ook dus zal wel een kleine choas worden.

De kindjes gaan lekker. Pepijn gaat eindelijk weer de goede kant op. Hij is echt een volle week erg verkouden geweest. Heeft nog prutoogjes en hoest nog wat maar gaat wel weer beter eten. Floortje slaapt in haar `nieuwe' bedje. Ben benieuwd. Die is zo aan het spoken 's nachts !! Van de week heeft ze een nachtje bij mijn ouders geslapen. Na die nacht doorslapen voelde ik me helemaal herboren :-). Verder merk ik dat ze verbaal weer een sprongetje heeft gemaakt. Leuk.

En Timo is heel gezellig ook. Als hij thuis is gaat het met poepen ook heel goed. Hoop straks op school ook weer.....

Trouwens Floortje blijft nu ook droog als ze zonder luier loopt thuis !!! Echt leuk !!

Nou ik ga naar bed. ATWT kijken en slapen !! Truste.
Ainne; veeeeeel pleziiiiiieeeeerrrrrrr !!
Goedemorgen,

Noof lijkt alweer beter. Volgens mij heeft ze alleen nog maar een beetje verhoging. Ze is in ieder geval ontzettend gezellig.

Stef ook oke, dus het is weer gezellig is huize Mette!

Dikke kus voor allemaal!

Flo
Ik wilde zeggen: Flodder; goed van Floor! En ook van Timo, dat het poepen weer zo goed gaat. Ik hoop dat het zo blijft!
Wij zijn net geslaagd voor onwijs leuke nieuwe schoenen voor Davina:

Ze heeft alweer maat 25 en schijnbaar vrij smalle voetjes dus niet alles kan. Maar dat had ze al, smalle voetjes. Het zijn haar eerste hoge laarsjes over de kuit heen tot iets onder haar knie. Moest zo lachen in de winkel toen ze ze net aan had! Ze liep alsof ze braces aanhad ofzo hahaha. Maar het wende heel snel want na een rondje winkel liep ze al weer normaal.
Hallo,

Mette en Flodder, fijn dat het bij jullie beter gaat! Geniet van het weekend. Voor Ainne ben ik te laat, fijn weekend in London (toch?)!

Flodder, We hebben gister Up gekeken, er zitten wel erg enge stukken in voor M, zei je niet dat Timo er ook wat moeite mee had? M kijkt nu, maar voordat het eng wordt moeten we naar de winkel.

O ja, dat is ook zo dat Floortje niet goed sliep met spijlen. dom, vergeten.

En Oef, nu zit jij dus met een ziekenboeg.. balen (hihi, dat woord gebruikt Marloes heel vaak). Hopelijk snel weer beter.

Nurse, zwaaiiiii!! ik mis je ook, zoals ik zo vaak zeg: jij maakt de dag vaak zo vrolijk met je berichtjes.

Mainecoon, leuk voor meisjes shoppen! Wij hebben vandaag ook schoenen gekocht voor M, maar er is alleen maar keuze uit bruin en grijs. We hebben enkelhoge schoenen, twee kleuren bruin met blauw stiksel, heeft hij toch nog wat blauws (hij is gek op blauw). met klitteband dit keer, ik werd gek van die veters. Zal eens kijken of ze ergens op internet staan. Verder heeft hij rode slofsokken gekregen, want het is hier wel koud op de vloer.

Ik heb met 1 paar schoenen van Shoesme een paar maanden geleden een miskoop gedaan, ze zijn te smal voor M (ik had ze meteen moeten terugsturen natuurlijk). Dus of bewaren voor een evt tweede (maar die zal ook wel dikke voeten hebben dan) of verkopen. Iemand van jullie misschien belangstelling? Haha.

Verder heb ik voor mezelf een gave tas gekocht. Zal ik ook eens googlen. Een donkerbruine leren tas die je als rugtas kan gebruiken (en dat is ook mijn bedoeling, ik heb hem voor mijn laptop en boeken gekocht en die vind ik veel te zwaar voor een schoudertas). Ik had ooit een rode (van H gekregen), maar die is te klein voor mijn huidige laptop en de gesp was lam en hij was ook nog eens verschimmeld.. nu een zonder gesp aan de voorkant maar een sluiting aan de bovenkant. Ik wilde niet meer steeds met zo'n oude slonzige rugzak aankomen op congressen en zo.
deze in het donkerbruin!
http://www.dumpert.nl/med ... /9fbb9817/family_guy.html

Nette tas Falcon

Zwaai verder een keer!
Je kan ook zo'n mooi roze laptopje kopen Falcon

Flodder: volgens mij heb je er wel overheen gelezen hoor. Je hebt er nu een mooie ruil voor gemaakt toch

Ik ben net bij de Hennes geweest voor Y. Ik heb gewoon 200 euro uitgegeven (die online bestelling lukte niet) en ik kon helaasch het ouwe wijven vestje niet vinden in de winkel...

Ze heeft nu een nieuwe jas, drie nieuwe broeken, maillots, een nieuw rokje, 2 nieuwe vesten en 2 nieuwe truitjes met lange mouwen. Genoeg voor de hele winter iig.

Haar broeken zijn wel eigenlijk te groot bij haar middel nu maar goed in de lengte... ik vond het zo irritant elke keer dat hoog water...

Ik zit nu maar te internetten terwijl ik eigenlijk zou opruimen hier dus ik ga maar eens wat doen...

mijn oma zit Y. een boekje voor te lezen want zij is mee als oppas

kan ik op mijn gemakkie internetten
Dat is een mooie tas Falcon. Davina's zomerschoenen waren ook met klittenband en blauw hihi. Ik koop (bijna) altijd bij de zelfde winkel daar word de schoenmaat electronisch gemeten. Ze moet op zo'n plaat gaan staan en dan verschijnt er in de display de lengte, de breedte en de schoenmaat. En aan de hand daarvan haalt ze dan wat mogelijkheden uit het magazijn (als je geen bepaalde schoen op het oog hebt) en dan is het passen en voelen en lopen. Ze zijn daar heel professioneel en dat vind ik wel belangrijk. Ze hadden bij deze winkel toch ook wel een uitgebreide keuze voor jongens vond ik.

Het werkje in het donkere deel vande laarsjes licht goudkleurig op zodra er licht op valt maar anders is het minder uitgesproken zichtbaar trouwens. Dus iets rustiger dan op op de foto hihi.
KM veel broeken hebben toch gewoon zo'n verstelbare tailleband erin zitten? Dat heeft Davina ook wel nodig anders zouden de meeste toch ook wel afzakken, ookal heeft ze toch geen smalle taille.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven