Diarree begin zwangerschap

18-11-2010 11:49 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal hoor je over verstopping maar vraag me af er ook dames zijn die het tegenovergestelde hadden aan het begin van hun zwangerschap... (diarree dus )
Serieus....dit had niet in één van je andere topics gekunt?
Had gekund:)
Bovendien ben je in je andere topics benieuwd of je zwanger bent....

Dus hoezo?
Bij sommigen duurt het wel een jaar of langer voor ze zwanger zijn. Stel dat dit bij jou ook zo is dan ben je als je zo doorgaat tegen die tijd compleet overspannen. Zou mij niets verbazen als jouw diarree gewoon van de stress komt.

Haal adem en relax.
Ja, hierzo! Maar dat kwam niet door de zwangerschap maar doordat ik ineens 1 liter appelsap per dag dronk.... Toen ik erachter was dat het daarvan kwam, gestopt met de appelsap en weg was de diarree.

Ik had wel altijd diarree net voor en tijdens mijn menstruatie.
Maar Laura, dit is toch niet jouw eerste zwangerschap?
Je kunt diaree hebben als je zwanger bent, je kunt verstopping hebben als je zwanger bent, je kunt je opgeblazen voelen als je zwanger bent, je kunt je energiek voelen als je zwanger bent, je kunt je moe voelen als je zwanger bent, je kunt puistjes hebben als je zwanger bent, je kunt een mooie gave huid hebben als je zwanger bent.

Je kunt in de stress zitten of je zwanger bent, je kunt ook rustig afwachten en testen of je zwanger bent, je kunt honderden topic's openen op zoek naar de bevestiging dat je zwanger bent, je kunt ook in een glazen bol kijken of je zwanger bent.

Met andere woorden Chill, en test zodra dat kan.
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 18 november 2010 @ 12:02:

Bovendien ben je in je andere topics benieuwd of je zwanger bent....

Dus hoezo?Ze hoopt waarschijnlijk dat ze aan wat ze in de pot dropt kan zien of ze zwanger is. Dat is wel een hele originele manier van testen Ben blij dat die niet 100% zeker is
Bij mij was het begin van de zwangerschap de zaadlozing van mijn vriend in mij, maar kan natuurlijk best wezen dat diaree ook werkt.
Ieuw, paque!

Ik zie nu wel hele ranzige dingen voor me
Bij mij was het het begin van de bevalling, dus misschien ben je al 9 maanden zwanger?
Paque,LOL!!!
Vanmorgen dun streepje. Straks vd zekerheid een andere test halen. Het zou dus wel degelijk kunnen dat je darmen flink van slag raken. Bedankt voor jullie bijdrage;)
Het zou er ook los van kunnen staan. Ik bedoel het feit dat je afgelopen donderdag een boer liet kan ook gewoon betekenen dat je te snel cola gedronken hebt. Niet alles hoef je meteen op je eventuele zwangerschap te betrekken.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
En Juni kan het weten!!!!!!!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ik heb ook diarree maar hoop toch niet dat ik zwanger ben.

Laura kan ik je feliciteren? Een dun streepje is toch gewoon zwanger.
Kan duiden op zwangerschap. Hoeft niet. Zoals met bijna alle symptomen. Behalve dan toevallig een (dun) streepje op een test, da's dan weer wél een duidelijk teken.

Gefeliciteerd dus maar?
Eh... geloof 't wel;) Tweede test gaf ook weer datzelfde streepje aan. Maandag maar even de dok bellen en die eerste spannende weken (maanden) afwachten....
Gefeliciteerd!

Dokter bellen is niet nodig, over een paar weken de vk bellen voor een intake afspraak (vaak rond de 8 à 9 weken zwangerschap).
Wat doet ouderdom de geest vervagen;) Kom je niet bij 36+ eigenlijk automatisch bij de gyn terecht en gaat die niet via de huisarts?
Ligt eraan. Als je diaree hebt moet je rechtstreeks door naar de gyn ;) Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven