Dodelijk ongeval

20-03-2023 23:50 85 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo iedereen, vrijdag 10 maart is mijn 12 jarige zoon Nino verongelukt bij een gruwelijk ongeval. Er staat een petitie online waarvan ik hoop dat er zoveel mogelijk getekend wordt. Hoe dubbel het ook is want mijn kind krijg ik nooit meer terug toch hoop ik dat hij gedeeld wordt. Ik zie het allemaal niet meer zitten. De pijn is vernietigend, de beelden verschrikkelijk en het gemis ondragelijk. Ik probeer me te focussen op deze petitie. Ik hoop dat ik via het forum meer mensen bereiken kan. Willen jullie tekenen en delen?
Bij voorbaat dank!

https://petities.nl/petitions/maak-de-r ... ?locale=nl
singingintherain wijzigde dit bericht op 21-03-2023 07:09
1.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Afschuwelijk! Wat een nachtmerrie! Kracht en sterkte toegewenst met dit grote verlies.

(Getekend)
Alle reacties Link kopieren Quote
Afschuwelijk TO getekend
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren Quote
O, wat verschrikkelijk... :hug:

Natuurlijk teken ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat erg :hug: :hug:
Ik heb er geen woorden voor.
Veel sterkte gewenst.

Ik heb op maps gekeken. Lijkt mij ook een heel gevaarlijke situatie. Een school bij een industriegebied waar veel vrachtverkeer langskomt zonder aparte fiets-of voetpaden.
En getekend natuurlijk
Getekend. Ontzettend veel sterkte gewenst
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat afschuwelijk, geen woorden voor, enorm veel sterkte gewenst :hug:
Getekend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Getekend. Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat verschrikkelijk. Ik wens je alle liefs en sterkte toe. Uiteraard heb ik getekend.
Cum non tum age
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik weet gewoon niet wat te schrijven. Uiteraard heb ik getekend, ik hoop echt dat je met deze petitie wat bereikt bij de gemeente.

(Wij zijn hier ook al lang bezig met een gevaarlijke verkeerssituatie voor scholieren vlak bij ons huis en dit scenario is echt mijn nachtmerrie. Dat er eerst iets vreselijks moet gebeuren. Deze petitie verdient dan ook alle steun, ik heb gekeken op Google streetview en het ziet er als hele nare situatie voor fietsers en wandelaars uit, en dat bij een school...).
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat verschrikkelijk, zoiets wens je niemand toe. Heel veel sterkte met jullie grote verlies en verdriet. Getekend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat verschrikkelijk, geen woorden voor :redrose: Ontzettend veel sterkte gewenst en ik heb uiteraard getekend :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug:
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
Gecondoleerd en heel veel sterkte :redrose:

Getekend
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreselijk❤️ ik was er om de hoek toen het gebeurde.. uiteraard gelijk getekend!

Heel erg veel sterkte!!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
We zagen alle bloemen hangen/liggen afgelopen weekend, wat vreselijk. Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
21-03-2023 08:32
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik weet gewoon niet wat te schrijven. Uiteraard heb ik getekend, ik hoop echt dat je met deze petitie wat bereikt bij de gemeente.

(Wij zijn hier ook al lang bezig met een gevaarlijke verkeerssituatie voor scholieren vlak bij ons huis en dit scenario is echt mijn nachtmerrie. Dat er eerst iets vreselijks moet gebeuren. Deze petitie verdient dan ook alle steun, ik heb gekeken op Google streetview en het ziet er als hele nare situatie voor fietsers en wandelaars uit, en dat bij een school...).
Bij ons in de stad heb je ook dit soort enge situaties tussen fietsers en auto’s/vrachtwagens. Ik fietste vroeger (en nog steeds) gewoon over de stoep.. of nam een sluiproute via het stadspark (naast dat park moesten de fietsers samen met de auto’s en ander verkeer over 1 weg, levensgevaarlijk)
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vreselijk TO. Heel veel sterkte! 🍀

(Getekend)
Zwetser
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken de situatie, ik weet van het ongeval, het heeft ontzettend veel mensen diep geraakt. Het gebied is ontzettend gevaarlijk voor fietsers. Ik zal gelijk tekenen. Mijn oprechte deelnemen TO.
Alle reacties Link kopieren Quote
:redrose:
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren Quote
Getekend
:rose:
Altijd van je afsnijden
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Getekend.
:rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Getekend, heel veel sterkte to :rose:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken die plek goed, heel erg gevaarlijk, zelfs voor automobilisten! Uiteraard getekend, veel sterkte! :redrose:
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Gecondoleerd met jullie enorme verlies. :rose:
Am Yisrael Chai!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven