doorslapen

11-04-2010 21:59 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
ff jullie advies nodig

k komt de ene dag om de 5 uur en de andere dag om de 4 uur ze krijgt de ene dag dus 4 flessen en de andere dag 5 flessen van ongeveer 200 cc afgekolfde melk. Nu wil het zo zijn dat ze de laatste paar dagen om ongeveer 17.00 en dan om 20.00 wil drinken. Ze komt op verzoek alleen maken we haar wel elke avond om 23.30 nog wakker voor het laatste flesje ze wordt dan best moelijk wakker maar ze drinkt dit flesje wel helemaal op ze slaapt dan vervolgens door tot 7.30 uur

Nu twijfel ik dus of ik haar nog wel wakker moet maken of dat ik het gewoon een keer niet moet doen en kijken of ze doorslaapt tot morgenochtend
JOJO1, zo denk ik dus precies hetzelfde, en zo gaat het bij ons dus ook.
Ik maak mijn zoontje (10 weken) ook niet meer wakker voor de laatste voeding. Hij was heel moeilijk wakker te krijgen, en dronk niet goed. Heb het eens niet gedaan, en toen werd hij om 06:00 uur wakker. Nu geef ik rond 20:00 uur á 21:00 uur de laatste voeding. En dan slaapt hij door tot 06:00 uur. Hij mag van mij nog wel een uurtje langer slapen...:) Maar vind dit al super! Het komt vanzelf een keer!
Mijn zoontje heeft tot 7 maanden slapend in mijn armen de 23.00 uur voeding gedronken. Toen hij vast voedsel zijn gaan geven hebben we die fles laten vallen. Mijn man en ik deden het samen, dat gaf zo'n fijn gevoel. Zeker omdat je ook weet dat het zo snel voorbij gaat... We genoten er echt van. Zucht. Is alweer een tijdje geleden....

Monique

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven