Doperwtje

26-06-2010 18:31 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is er en hij is zó mooi
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 juni 2010 @ 14:35:

[...]

- Rondwandelen is meer rondwaGGelen . Laten we het erop houden dat ik voorlopig geen behoefte heb om te bestuderen hoe het er down under uitziet

- Bijgeslapen: slaap?! Wasda?

- Leuke spulletjes: een heuse kraammand! Zo leuk!

- Haar: check! Best al veel, mooi donker haar! *overweegt nieuwe lofzang over Doperwtje inclusief zijn haar*

- Mamagevoel: ik weet het eigenlijk niet... ik weet niet hoe dat zou moeten voelen, maar ik vind hem geweldig en wil álles voor hem doen wat hij nodig heeft. Als dat mamagevoel is: check

Ik krijg een beetje een huilliegevoel van je gelukkigheid Erwt

Ik vind het zo leuk om te lezen!
Hey Xan, goed jou ook hier te zien. We waren elkaar nog niet tegen gekomen na vrijdag... Gefeliciteerd!

Erwtje, wat klink je heerlijk!
quote:Drift schreef op 28 juni 2010 @ 21:17:

Hey Xan, goed jou ook hier te zien. We waren elkaar nog niet tegen gekomen na vrijdag... Gefeliciteerd!

Erwtje, wat klink je heerlijk! Dank lieve Drift! Enne...bedankt voor je kaartje!
quote:Xander68 schreef op 28 juni 2010 @ 21:19:

[...]

Dank lieve Drift! Enne...bedankt voor je kaartje!

Graag gedaan Xan! Toen ik het kaartje zag moest ik direct aan jullie denken

Ben je vrij van je werk deze week (of misschien wel wat langer?)? Lijkt me voor jou namelijk ook fijn gewoon thuis bij Erwt en Doperwtje te zijn.
Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!

@Xander; hoe heb jij het allemaal ervaren?

De bevalling en het ineens vader zijn?
Frankly my dear, I don"t give a damn
.
quote:Drift schreef op 28 juni 2010 @ 21:21:

[...]

Graag gedaan Xan! Toen ik het kaartje zag moest ik direct aan jullie denken

Ben je vrij van je werk deze week (of misschien wel wat langer?)? Lijkt me voor jou namelijk ook fijn gewoon thuis bij Erwt en Doperwtje te zijn.

Ik heb heerlijk 2 weken vrij! Genieten dus

quote:calvijn1 schreef op 28 juni 2010 @ 21:22:

Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!

@Xander; hoe heb jij het allemaal ervaren?

De bevalling en het ineens vader zijn?

Vond het heel heftig en vooral emotioneel, maar héél erg mooi!

En ineens vader zijn....'t drong niet tot me door....'t leek net een droom
nu laat je mij bijna huilen. Wat ben je gelukkig en wat boft doperwtje toch met jouw en papa Xan natuurlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
o en xander schrijft ook al zulke lieve dingen zucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Van harte en onwijs (mooi Tina-woord) gefeliciteerd met jullie kleine doppertje!

Heel veel geluk enzo.

www.bertjedoperwtje.nl
Whatever, I do what I want
Gefeliciteerd met het kleine doppertje!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

De blijdschap spat van jullie af, mooi!
Gefeliciteerd en veel geluk met elkaar!

Inderdaad een mooie datum om jarig te zijn.
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

[...]

- Rondwandelen is meer rondwaGGelen . Laten we het erop houden dat ik voorlopig geen behoefte heb om te bestuderen hoe het er down under uitziet

- Bijgeslapen: slaap?! Wasda?

- Leuke spulletjes: een heuse kraammand! Zo leuk!

- Haar: check! Best al veel, mooi donker haar! *overweegt nieuwe lofzang over Doperwtje inclusief zijn haar*

- Mamagevoel: ik weet het eigenlijk niet... ik weet niet hoe dat zou moeten voelen, maar ik vind hem geweldig en wil álles voor hem doen wat hij nodig heeft. Als dat mamagevoel is: check
Whahaha greenleaf, leuk plaatje!
Xan, jij ook gefeliciteerd nog even een keer extra

Lekker, van die 2 weken vrij. Moet ook zeggen dat het echt belachelijk is dat in NL een man alleen 2 dagen calamiteiten(pardon?)verlof krijgt. Ier was 3 weken vrij na geboorte Miertje en ik vond dat zo ontzettend fijn. Lekker voor die PODE en Doperwtje zorgen en ervan genieten
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:sinas schreef op 28 juni 2010 @ 21:31:

Proficiat Xander en PODE.

26 juni is een mooie dag om jarig te zijn, weet ik uit ervaring

En om te bevallen, weet ik uit ervaring.

Gefeliciteerd PODE&Xander met jullie zoon. Veel geluk!
quote:Inad schreef op 29 juni 2010 @ 19:54:

Xan, jij ook gefeliciteerd nog even een keer extra

Lekker, van die 2 weken vrij. Moet ook zeggen dat het echt belachelijk is dat in NL een man alleen 2 dagen calamiteiten(pardon?)verlof krijgt. Ier was 3 weken vrij na geboorte Miertje en ik vond dat zo ontzettend fijn. Lekker voor die PODE en Doperwtje zorgen en ervan genieten

Ben het helemaal eens met Inad (een heuse theetante zo blijkt wel ).

Fijn dat je lekker twee weken vrij bent Xan! Heerlijk genieten van Erwt en Doperwtje!

Moet steeds aan jullie denken lieffies, aan hoe het met Doperwt gaat en hoe het voor jullie is. Wilde ik even laten weten
quote:misschicken schreef op 29 juni 2010 @ 15:40:

Whahaha greenleaf, leuk plaatje!De red hot chili peppers hebben ook een heel leuk liedje over een pea, maar die is wat minder toepasselijk
The time is now
quote:Drift schreef op 29 juni 2010 @ 22:17:

[...]

Ben het helemaal eens met Inad (een heuse theetante zo blijkt wel ).

Fijn dat je lekker twee weken vrij bent Xan! Heerlijk genieten van Erwt en Doperwtje!

Moet steeds aan jullie denken lieffies, aan hoe het met Doperwt gaat en hoe het voor jullie is. Wilde ik even laten weten

[...]

ErWt, hou ns op! Straks praat je mij nog een kinderwens aan, en dat lag niet in de planning Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie drieeen!
Lief, al jullie reacties.

Inmiddels hebben de kraamtranen me bereikt gistermiddag, dus als ik hier toen geschreven had, was ik waarschijnlijk niet zo lyrisch geweest . Mijn berichten hadden dan waarschijnlijk geleken op: 'mijn God, wat een toestand, ik snap er nog niets van, hoe moet ik dit eigenlijk doen, waarom slaapt hij niet? Wat is er mis? En waarom weet ik het niet? En straks verpruts ik zijn hele opvoeding'

Nu gaat het gelukkig alweer ietsjes beter en voel ik me iets relaxter en kan ik beter relativeren....
Peas on earth!
He erwtje, wat lees ik hier, gefeliciteerd!! heb niet teruggelezen en ook niet in je andere topics, maar hoop dat alles goed is gegaan met de bevalling (met of zonder pijnstilling? thuis of ziekenhuis?) en die kraamtranen, komt goed, de eerste maanden is het enige wat je mannetje nodig heeft, liefde, warmte en melk, en dan komt het echt goed. Maar ingewikkeld is het wel
Oh Prinsesje toch. Fijn dat het nu weer beter gaat. Het hoort er nu eenmaal bij joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven