Draagdoek, welke?

05-03-2008 09:04 29 berichten
Ik gebruik nu nog de Lodger Shelter, maar die is veel te warm voor de zomer. Mijn zoon is nu bijna 4 maanden en weegt 7.5 kilo. Ik ben nu op zoek naar een drager die koel is, geen ellenlange stukken stof heeft en makkelijk om te doen is en die het gewicht over mijn hele rug verdeelt. Hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
God, wat een flauwe en doorzichtige manier van reclame maken zeg. Er zitten hier moeders die ontzettend tevreden zijn over jullie doeken, maar krijg door dit bericht toch wel even een nare bijsmaak. Alsof jullie niet genoeg vertrouwen in je product hebben om het zichzelf te laten verkopen. Je moest eens weten hoeveel goede verhalen ik zelf al verteld heb o.a. over jullie doeken hoeveel goede verhalen ik van anderen gehoord heb, over goede service e.d. Dáár bouw je reputatie mee op. Niet door zelf maar te gaan lopen spammen. Wat een ongelofelijke misser, zeg, zo'n jubelpost.
Ik ben ook heel tevreden over de draagdoek van draagdoek.nl. Vond ik beter zitten dan zo'n babybjorn. Ik zoek nog eentje van niet-rekbare stof voor als de baby ouder wordt. Vanmiddag zal ik een moeder die haar baby op de rug geknoopt had en dat zeg er erg comfortabel uit.
Louise, kijk even op het andere draagdoektopic, degene die wel actief is zeg maar. Ik haal 'm wel even omhoog anders. Daar staan ervaringen van vrouwen met doeken van niet-rekbare stof. Ik heb zelf een Storchenwiege waar ik superblij mee ben.

De doek van draagdoek.nl gebruik ik ook nog steeds, maar dan knoop ik 'm wel een stuk strakker en dan kan ik niet meer mijn dochter erin en eruit halen zonder 'm opnieuw te knopen.

Maar kijk even op het andere topic!
>>Klik hier<< voor het andere topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven