draagdoek

16-11-2010 17:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Hoe deden jullie dat met borstvoeding? Ik heb net een baby gekregen maar eigenlijk ben ik wel een beetje preuts. Heb wel een hele mooie sjaal voor over mijn borsten gekocht...

Maar hoe deden jullie dat? Of kon het jullie na verloop van tijd niet meer zoveel schelen? Of zochten jullie een andere ruimte?

Hopelijk hebben jullie tips...groetjes Julia
Een van je eerste posts en dan meteen naar een site verwijzen, hmmm verdacht.
Riekt toch wel naar reclame.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Er is een heel draagdoeken topic waar je je vraag kan stellen
en het riekt inderdaad wel een beetje naar reclame
En als je serieus tips wilt over voeden in het openbaar verwijs ik je naar het bv-topic
Hi Julia,

Ik was ook best wel preuts, maar ik vond het ook niet leuk als ik me iedere keer moest afzonderen. Vond ik zo ongezellig en je mist gewoon een hoop.

Ik heb toen speciale shirts gekocht voor het geven van borstvoeding. Je ziet dan zo goed als helemaal niets (ook geen blote buik, die in mijn geval niet echt strak meer was).
Als je de link uit je OP haalt, wil ik wel nadenken over goede tips mbt voeden in het openbaar.
ik mag toch hopen dat je je kind niet serieus draagt in een handgemaakte sjaal ....
Overigens zijn die "Indiase" rommelsjalen uit de dito -loods niet de naam draagdoek waardig. Lees je vooral in in het draagdoeken-topic en koop een doek die wél stevig genoeg is om je kind veilig en comfortabel te dragen.

(Wat een lillukke rommel-site haal jij aan, zeg!)
Yam
en wat betreft het voeden ... er zijn kekke mutsjes voor je kind
Yamuna
en als je dat geen humor vind kun je altijd nog kijken naar een voedingsschort

http://www.uddercovers.com/
quote:Erwt schreef op 16 november 2010 @ 17:20:

Yamuna

'ja en niet lopen piepen dat je muts dan niet bij je huidskleur past .,.. want ze worden op verzoek gemaakt

Nou zie ik het pas goed!

En daar kom je nóu pas mee, nu Timanni en ik uitgelactedingest zijn... (echt, je had mijn familie weg kunnen dragen als ik hem zo'n muts op zijn bolletje had gezet).

Mag ik intekenen voor zijn 'brusje' als die komt?
quote:Yamuna schreef op 16 november 2010 @ 17:21:

en als je dat geen humor vind kun je altijd nog kijken naar een voedingsschort

http://www.uddercovers.com/NEE!!!! Wist niet dat die dingen bestonden, behalve voor in de keuken
quote:Julia1978 schreef op 16 november 2010 @ 17:02:

Hoi meiden,

Maar hoe deden jullie dat? Of kon het jullie na verloop van tijd niet meer zoveel schelen? Of zochten jullie een andere ruimte?

Hopelijk hebben jullie tips...groetjes Julia

ik voed mijn kind overal

mijn dochter is inmiddels bijna twee en ze krijgt nog zeker 12 keer per dag borstvoeding (op verzoek)

als ik voed zit het hoofd van mijn kind voor mijn borst dus dat zie je niet.

Ik draag graag vestjes dus de zijkant van mijn borst is ook niet zichtbaar.

als mensen zich er aan storen ,... jammer dan.
quote:dolfijntje01 schreef op 16 november 2010 @ 17:25:

[...]

NEE!!!! Wist niet dat die dingen bestonden, behalve voor in de keuken ik dacht dat jij toch wel op de hoogte was wat er allemaal te krijgen is
Mijn moeder wilde mij zo'n schort cadeau doen.. heb haar vriendelijk bedankt voor dat te dure kookschort...
quote:Yamuna schreef op 16 november 2010 @ 17:27:

[...]

ik dacht dat jij toch wel op de hoogte was wat er allemaal te krijgen is hahaha, dat soort onzin toch echt niet hoor, sorry!
quote:stukje_cake schreef op 16 november 2010 @ 17:28:

Mijn moeder wilde mij zo'n schort cadeau doen.. heb haar vriendelijk bedankt voor dat te dure kookschort...
Ik heb de link er al uitgehaald...hahaha wat een drukte!! Maar goed de titel klopt idd niet want ik wilde ook een topic starten wat een goede draagdoek was, maar dit correspondeert niet met mijn sjaal die ik OVER mijn borsten doe bij het voeden.

Trouwens waar denken jullie dat 'dure' artikelen dan liggen? Niet in een loods?? haha

Maar goed, alle tips zijn welkom! xx
quote:Yamuna schreef op 16 november 2010 @ 17:22:

[...]

'ja en niet lopen piepen dat je muts dan niet bij je huidskleur past .,.. want ze worden op verzoek gemaakt

[afbeelding]Ook in wit-met-grote-blauwe-aderen-kleur?
Julia, was het niet handiger geweest als je eerst hier even goed rondgekeken had of er al dergelijke topics waren? Op het draagdoek topic bijten ze echt niet en ze geven goede adviezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven