Driftig meisje

29-06-2012 13:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Er moet mij even wat van het hart.

M'n dochter is 15 maanden en zooooo driftig! Ik wist wel dat ze behoorlijk wat pit had....en ja ze lijkt een beetje op mij maar ze is zo klein en afentoe veranderd ze in een duiveltje!

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Als we thuis zijn negeer ik het meestal en dan gaat het wel snel over....heb er ook wel eens voor straf op de gang gezet maar daar begreep ze niks van en raakte behoorlijk overstuur!

Maar wat er net gebeurde.......ik was met er in het dorp en ze was heerlijk aan de wandel...ze wilde niet met me mee lopen maar ik wilde door dus pakte haar hand....ze gooide zich op de grond en begon keihard te gillen en te schreeuwen en te rollen en te trappelen.

Ik haar even laten gaan maar ja schaam schaam dus toch opgepakt en in de buggy gezet.....gegil werd daardoor nog harder! Ja jullie begrijpen dat dit niet echt gezellig is he!

En ik schaamde me behoorlijk en helemaal toen ik al de afkeurende blikken zag grrrrrr

Ik snap wel dat ze graag doet wat ze zelf wil en de wereld wil ontdekken maar ja ik ben volgens mij de mama en maak uit hoe of wat!

Hoe pak ik zo'n situatie nou beter aan voortaan? Ze is pas 15 maanden dus kan er ook nog niet echt iets uitleggen....toch
Alle reacties Link kopieren
Maar het is ook echt soms een beetje je eigen houding volgens mij. Mijn dochter is 17 maanden en heeft ook van die buien. Gilt de hele boel bij elkaar als we iets doen wat ze niet wil. Maar ik vind het meestal erg grappig en ook wel schattig. Het duurt niet uren en gebeurt niet 50 keer per dag dus t zal allemaal wel. En het intereseert me echt niet wat andereen daar nou van denken. Ik denk eigenlijk altijd dat die het ook wel schattig en lief vinden, maar misschien heb ik het wel finaal mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven