droge wangetjes
zondag 5 december 2010 om 19:35
zondag 5 december 2010 om 19:42
zondag 5 december 2010 om 20:08
zondag 5 december 2010 om 20:15
La Roche-Posay Nutritic 5% en omdat haar wangetjes door de droogheid soms een beetje kapot waren ook La Roche-Posay Cicaplast, want dat is helend en beschermend. Ze heeft nog steeds wel last van een droge huid, maar het is zo enorm verbeterd sinds ik dat gebruik.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 5 december 2010 om 21:24
zondag 5 december 2010 om 21:26
Bij zoon werd dat vorig jaar al erg snel echt eczeem. Ik gebruik nu als het nog niet zo erg is cetamacrogol zalf (van de apotheek) en als het echt eczeem wordt hydrocortisonzalf (maar dat is alleen op recept verkrijgbaar en alleen een aanrader als het echt eczeem is).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 5 december 2010 om 21:36
wind en weer balsem werkte hier ook wel, dus nog even doorsmeren. Of bepanthen of een vd andere smeersels die hier genoemd worden.
Hydrocotisonzalf zoals juultje zegt zou ik zeker niet doen. Zitten hormonen in ( is ook echt voor eczeem) en vooral op het gezicht en dan handjes erin is ontzettend slecht.
Hydrocotisonzalf zoals juultje zegt zou ik zeker niet doen. Zitten hormonen in ( is ook echt voor eczeem) en vooral op het gezicht en dan handjes erin is ontzettend slecht.
zondag 5 december 2010 om 22:14
quote:Pammie schreef op 05 december 2010 @ 21:39:
Hydrocortisone wordt ook alleen door een huisarts voorgeshreven en voor sommige kinderen is dat spul gewoon ontzettend hard nodig. 'Zeker niet doen' is geen optie als je kind het nodig heeft Eens.
Hydrocortisone wordt ook alleen door een huisarts voorgeshreven en voor sommige kinderen is dat spul gewoon ontzettend hard nodig. 'Zeker niet doen' is geen optie als je kind het nodig heeft Eens.
Don't waste your time on jealousy,
zondag 5 december 2010 om 22:37
quote:kraaltje1 schreef op 05 december 2010 @ 21:36:Zitten hormonen in ( is ook echt voor eczeem) en vooral op het gezicht en dan handjes erin is ontzettend slecht.
Wat is daar dan ontzettend slecht van?
Duidelijk weer een kreet van iemand die geen idee heeft wat hydrocortison is. Als de droge plekken eczeem worden is hydrocortison juist het middel. En het is niet gevaarlijk als je je netjes aan de bijsluiter houdt.
Wat is daar dan ontzettend slecht van?
Duidelijk weer een kreet van iemand die geen idee heeft wat hydrocortison is. Als de droge plekken eczeem worden is hydrocortison juist het middel. En het is niet gevaarlijk als je je netjes aan de bijsluiter houdt.
zondag 5 december 2010 om 22:37
Dat zeg ik ook, hydrocortisone wordt door een ha voorgeschreven. Maar mocht het eczeem blijken te zijn dan moet je niet te lang hannessen met andere zalfjes, dat wilde ik aangeven. Mijn zoon had het heel erg, wangen helemaal stuk en vocht kwam eruit, zijn hele lijfje zat ook onder. Nadat we deze zalf hadden was het snel beter.
Maar goed, cetamacrogol zalf werkt ook heel goed bij hem. Bij de apotheek hebben we eerst een proefsetje gehaald met verschillende soorten vette zalf erin, omdat elk kind anders op een zalf reageert. Misschien heb je dat bij jouw apotheek ook?
Maar goed, cetamacrogol zalf werkt ook heel goed bij hem. Bij de apotheek hebben we eerst een proefsetje gehaald met verschillende soorten vette zalf erin, omdat elk kind anders op een zalf reageert. Misschien heb je dat bij jouw apotheek ook?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'