:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2

16-02-2011 15:44 2494 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder! Met ons 4e topic alweer!

Het lijstje van de nog niet zwangeren onder ons krimpt aardig in, dus ben jij in 2010 gestopt met de pil en wil je met ons leuke clubje meeschrijven, stel je even voor en je bent meer dan welkom!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldoge ladies willen graag baby's

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"Hopelijk is het onze Choc ook snel gegund!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieNODBijzonderhedenChocolat_Lover2706-201006-06Ronde 13

"De zwangeren onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenNelleke42603-2010It's a SURPRISE23-06-2011VERLOF!Raarmaarwaar3204-2010It's a BOY24-06-2011VERLOF!Juffertje222906-2010It's a BOY27-06-2011VERLOF!Fransoise3308-2010It's a BOY14-07-2011Thomassen112503-2010It's a GIRL31-07-201117-06 verlofMaedl2802-2010It's a BOY05-08-2011VERLOF!

18-06-2011 TrouwenDrenthegirlIt's a SURPRISE16-08-2011_PinkLady_2601-2010It's a SURPRISE09-09-2011Thir10senses2401-2010It's a BOY24-09-2011

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenAngie21xx2603-201022-12-2010

It was a SURPRISEAngiebeeb

03-12-2010 Teepje2901-201017-01-2011 It's a BOYTeepjezoon

16-01-2011Lazuurtje2704-201019-01-2011

It was a SURPRISE Sven

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3003-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Zoon Sem3103-201008-04-2011

It's a BOY Dex

06-04-2011_discovery_2901-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011llaura3028-04-2011 It was a SURPRISE llaurabeeb

08-04-2011Johanna852604-201026-05-2011 It's a GIRLJohannabeeb

18-04-2011

Raar: Je hebt veel namen die ook op mijn lijstje stonden! Vooral Tobias en Job vind ik ook leuk! Houd je van engelse namen....James...?

Ik ben meer van de oerhollandse....
Een zoon!
nee nee, geen engelse!
Das waar Raar, heb je gelijk in. Maar als vriend hem uiteindelijk toch afketst heb ik niks, helemaal niks. Ik kan gewoon niks verzinnen wat maar in de buurt komt.

Volgens mijn moeder krijgen we daarom een jongetje, omdat we over die naam niet twijfelen. Kan ook een theorie zijn.

Jongetjes krijgen zit in de familie, mijn moeder kreeg er drie tegelijk op 1 dag.

Juf, alleen maar voetbal? Ik kwam om 17:00 thuis, sindsdien staat hier of ijshockey, of basketbal of voetbal aan. Nu is het rust volgens mij, want er wordt gezapt.
maar komt discman dan niet met een eigen favoriet?

wat, heb jij een drieling als broers???!
Daar denkt hij over na, maar heb nog niks gehoord.

Ja drie echte broers, die op dezelfde dag zijn geboren. En ook nog eens op een natuurlijke wijze zijn verwekt. Dus de echo was wel een klein beetje spannend, maar ik krijg er gelukkig maar 1. Meer dan genoeg om mee te beginnen.
wow, een drieling, dat is bijzonder zeg. ja, mij lijkt 1 kind voorlopig ook wel genoeg.

maedlman is nog iets voor zn werk aan het doen, dus ik kijk lekker een smachtende doktersserie , leuk!

Gelukkig houd hij zowieso niet van voebal, behalve als Duitsland speelt natuurlijk. Ik kijk ook alleen nederlands eftal, en skieen soms.

oh dat ken ik, plas te lang omhouden, dat is echt niet fijn nee.

heerlijk vakantie Juf, geniet ervan.

en disc, jij geniet van je laatste dag!
EEN WONDER; gisteravond merkte ik dat opstaan en lopen weer wat makkelijker ging. Dus heb ik de rolstoel maar afgebeld En echt, het gaat weer! oke, niet zo soepel als voorheen, maar ik stort niet meer direct neer na het opstaan! Thank you god!

@Lily; das even balen dat je kindje gedraaid is. Ik heb veel goeds gehoord over Moxa. Is wat in de alternatieve sfeer maar is te proberen. Volgens een puf-club-stel werd het bij hen vergoed.

@Raar; we hebben dezelfde smaak qua namen. 'De' naam kiezen leek mij ook heel moeilijk, maar uiteindelijk gaat die bij je 'passen' ofzo.

@Leentje; leuk dat je bij ons komt meeschrijven. Wij zijn allemaal in 2010 met de pil gestopt en veel zijn al zwanger. Je moet maar even kijken of je je hier lekker tussen voelt. Er zijn ook genoeg topic voor meiden die sinds 2011 gestopt zijn met de pil. Maar echt, je bent hier meer dan welkom hoor!

@Discovery; zet hem op! laatste dagje!!!

Straks weer op APK.
Jeuuhh gevonden hihi

Goedemorgen Lady''s ik kwam gisteren niet op de viva pagina

@ Joda hahaha idd je wordt echt met de dag meliger zoals johanna al zei

@ Pink schoppen!! zoals de rest al zei ik kan me niet voorstellen dat geen 1 vrouw nergens last van heeft tijdens de zwangerschap dat zijn echt uitzonderingen hoewel ik niks te klagen heb hier ook geen zin in sex en tieten die zeer doen afblijven dus..

@ 9 maanden beurs had van een vriendin wel toegangskaartjes maar helaas geen tijd om te gaan had me op zich wel leuk geleken voor een dagje uit.

@ Sex thomassenman durft ook nog steeds niet hoor…

@ Lily k hoop dat ie nog draait voor die tijd

@ raar heey jij leeft ook nog lol leuke jongensnamen hoor wij hadden ook Thijs als het een jongen zou worden.. Nu we weten dat het een meisje wordt zijn we sinds gisteren uit over de naam die zal k strax even op hyves plaatsen. Leuke is dat toen we de naam hardop zeiden ze onwijs druk begon te bewegen dus we hadden meteen beide dit wordt m gewoon.

@ Leentje welkom!

@ Disc. Suc6 op je laatste dagje meis!

Ohhhh help A: kan ik me totaal niet concentreren sinds maandag hihih hoe zou dit komen? B: Moeten we de andere afdeling helpen (die de klachten,schadeclaims etc. registreert) komen we dus ook niet toe aan ons eigen werk grrrrrrrrrrrrrrr zo geen zin in betekend dus dat ik de komende uren tot einde werktijd alleen maar brieven aan het lezen en registreren ben zooooooooooooooo geen zin in blehhh ben toe aan weekend hihi
***Gaaaaap****

Hebben we een nieuw topic? huh.... Ben net wakker...

Ik heb het zelfde probleem met namen als Raar.... Geen een springt eruit en daar bovenop wil mn mn dat ie als Prins James of Willen andrew of Matthieu door het leven gaat. Ik vind Thijs geweldig, alles met een IJ maar op zn Frans gaat dat niet lukken.... Ik ben er een beetje moedeloos van. Hij komt maar met tut namen aandragen en ik met gekke namen volgens hem.

Ik stop met namen bedenken en als ie geboren wordt geef ik er wel een slinger aan.

Beebje heeft me de hele nacht wakker gehouden. Zelfs zo erg dat ik mn bed uit ben gegaan en maar ben gaan lezen om half drie.... daarna sliep ik weer in, maar nu veels te laat mn bedje uit natuurlijk.....

Thomas, je bent zwanger? en B, ach doe gewoon alsof...

Disc! Oh fijn feetsje vandaag?

Sex... Fransman heeft me zomaar al een paar dagen met rust gelaten Dat moeten we vieren vanavond he?
mogge!

op mn werk, dus zou eigenlijk gemotiveerd moeten zijn. doe maar alsof
Gevonden!!

@ Disc: lekker je laatste dag werken, heerlijk vanaf nu verlof!

@ Baby Lily: wees niet eigenwijs en hup met je koppie naar beneden. Rechtop mag je naar de geboorte!

@ Francoise: balen dat je vannacht wakker werd gehouden. Sliep je uiteindelijk weer in, dat het kindje weer rustig was?

@ Joda: fijn dat het iets beter gaat!

Hier lekker hollandse namen, geen engelse....

Gister bericht van de creche gehad!!! YEah ze hebben plek.

Verder weinig bijzonders hier.
Oh ik wil niet naar mn werk!!!! ah!

ik wil minder werken het is gewoon je reinste slavernij echt waar!
Ben weer goedgekeurd door de vlos+stagiaire. Voor het eerst een stagiaire erbij, dat was erg leuk. Die ging uitgebreid voelen en kijken. De vlos ging ook nog even vertellen dat mijn buikje een prachtige, volgens de boekjes-buik is. Niet te groot, mooie streep van boven tot onder, geen straie

Nog gesproken over mijn bekken en de onwijze pijn van gister. Vooral dat het vandaag weer over (lijkt) te zijn. Volgens de vlos komt dit vaak voor. Kindje heeft gister gewoon op een zenuw gelegen en vandaag weer niet. Het kan dus zomaar weer terugkomen. Ben best wel opgelucht want ik zag mezelf al echt in een rolstoel.

@Meliger worden; oke, het is zo. Ik word wat baldadiger hier. (in het echie ben ik altijd al zo). Zit ook veel thuis en veel alleen natuurlijk. Dus jullie moeten nu al mijn leuke grapjes en grollen aanhoren

@Thomassen; concentreer!

@Frans; ik heb over Mini-Frans gedroomd! een puistekop van een tiener die met zijn puch en vette haar franse woorden aan het brabbelen was. en je kent mijn dromen.............

@Werken; ik vind mijn werk echt heel leuk, maar als ik nooit meer zou hoeven werken............geen probleem. Dan ga ik gewoon elke dag gezellig de boeken recht zetten in de bib. Je moet natuurlijk wel iets blijven doen.

Ga weer een nieuwe tas haken. Laters.
@joda: fijn dat het beter gaat met je bekken zeg! was wel even heftig de afgelopen dagen!

@pink: jou vriend/man moet maar eens met collega's/vrienden/broers praten die al vader zijn, zodat hij misschien een wat realistischer beeld krijgt van een zwangerschap, en dat het toch wel wat meer inhoudt dan een leuk wat dikkere buik!

@juffer: ik heb ook veel getwijfeld over het aantal dagen werken, maar ik heb nu voor 4 gekozen, met het idee dat ik dan altijd nog naar minder kan. Meer is soms niet altijd mogelijk.

@motivatie: o zo herkenbaar ik kon me echt soms niet concentreren op mijn werk tijdens de zwangerschap, dus ik snap jullie, maedl, frans, wel. Het is ook heel wat met die hormonen door je lijf enzo...

@lily: draai baby, draai!!!!!!!!

Breaking news: teepjezoon heeft vamorgen breeduit naar me gelachen! Wat maakt dat een mens blij zeg! Ik hoop dat ik de lach op de camera krijg een dezer dagen, en dan plaats ik zeker een berichtje op hyves!
Heej, we hebben een nieuw topic... Helaas niet heel veel tijd en energie om alles bij te lezen.

@motivatie...was bij mij ook heeeeeeeeeeel ver te zoeken de laatste weken voor mijn verlof.

@namen, Geen probleem bij ons, wij waren er al uit voordat ik uberhaupt al zwanger was!

Vandaag voor het eerst op consult bij het CB geweest.

Ons mannetje doet het super!

In 1 maand 1 kilo erbij en 7cm gegroeid!

Heb wel aangegeven dat BV soms echt slopend is, af en toe meer dan een uur bezig omdat meneer telkens los laat en gaat slapen of heel onrustig is. Volgende week gaat wijkverpleegkundige bellen hoe het dan gaat en anders komt ze een keer kijken of ik misschien iets niet goed doe of dat ze tips heeft, want zo is het niet leuk meer.

Maar zojuist was meneer maar een half uurtje bezig en ligt nu heerlijk te slapen.

Fijne dag nog dames, ik ga ff wat eten en dan duik ik ook maar 's mijn bedje in...ff bijtanken!
Lekker Lazuur, oogjes toe dan maar...

Zit inmiddels op het werk, les was afgelast, ik had nog drie uur in bed kunnen blijven ahhh!!!

Lily kun je de baby niet naar beneden lokken met klopjes en handen of zo? geen idee... Haptonomie schijnt te werken? even spoedkursus op het net vinden?

Joda: Wààààt? Op een Puch nog wel! Hij rookte zeker ook? Gauloises he? Deed ik ook vroegah. Daar ben ik dus echt zo bang van he? Dat ik zo'n Marseille schorem krijg... Nou dan neemt ie zn vriendjes maar mee naar huis doen we allemaal een biertje en kunnen ze aan hun puchies sleutelen. dat lijkt me wel erg gezellig.

Mijn moeder was ook altijd zo slim. ze wist meteen met wie we allemaal omgingen. En omdat het vaak in BBQ's uitdraaide kwamen ze graag.

Maar mijn zoon wordt waarschijnlijk heel erg gestudeerd.... toch?

hij zit me dwars. Doen jullie babies ook gewoon zeer als ze groeien en bewegen? Ik vind het helemaal niet prettig hoor! alsof er een vierkant in mn buik zich omdraait de hele tijd
Laatste dagje Disc! Bijna ook verlof

Goed dat je het hebt volgehouden met je drukke job, nu iets rustiger aan.. (hoewel met een nieuw huis zal dit lastig gaan!)

Hopen dat de kleine nog draait Lily.. *duim duim*

@namen; voor een jongentje hadden wij snel een naam.. En toen moesten we voor een meisje aan de gang haha..

Dat heeft wel ff geduurd en nu hebben we wel die *klik* met deze naam, wat jij zegt Raar.

De naam moest er voor ons ook echt uitspringen, en vaak hadden we er een en dan een paar dagen later vond een van ons het toch niets

Uiteindelijk duurde het bij ons ook ff voordat we eruit waren hoor, je hebt nog ff!

Ik vond Tijn, Noud en Stan ook erg leuk voor een jongentje..

@Joda, gelukkig gaat het beter met je bekken!! Beeb krijgt natuurlijk steeds minder ruimte, maar om nu ff lekker op een zenuw te gaan liggen!? En bedankt

Hier een gekneusde rib van al die schoppen/trappen ook lekker

@Drenthe, fijn dat je plek hebt op het kdv!
@disc: enenenen? Blij,opgelucht?

@lazuurtje: zou kolven kunnen helpen?

@emy: hoe lang moet je nog werken?

@joda: mij helpt rondjes met heupen draaien op zo'n yogabal tegen bekkenpijn,misschien iets voor jou? En heb je zo'n stevige buikband?

@drenthe: fijn dat er plek is,zo kun je weer iets van je lijstje strepen!

@teepje: foto foto foto!

@frans en @thomassen: werken begint mij ook meer tegen te staan,vaak zo afgeleid en afgepeigerd (werk 4dagen en 1dag voor bedrijf Johannaman), blij dat ik niet de enige ben!

#namen: we hadden onze (bijzondere en vast door velen spuuglelijk bevonden) namen ook al een tijdje,maar ik denk graag mee voor de twijfelaars,leuk!

Hoorde laatst de naam Lou voor een meisje,maar kan ook voor een jongen @raar, misschien iets voor jou?

Vandaag weer (privé)Pilatesles gehad.zo lekker om beetje in beweging te blijven (naast hometrainer). Wat doen jullie aan beweging wat fijn is met buik(je)?
beweging?? wat is dat?? schaam me, maar heb er zóooo geen zin in. wil wel naar zwangeren turnen gaan, maar dat´duurt nog even.
@Discovery; Happy Verlof!

@Teepje; zijn eerste lachje! een mijlpaal. Sta je nu de hele dag boven de box met je fototoestel?

@Lazuurtje; knap dat je ondanks alles het borst voeden toch nog volhoud. Hopelijk gaat mij dat ook lukken.

@Emytje; gelukkig worden mijn ribben met rust gelaten. Lijkt me inderdaad ook niet echt een pretje. Is jouw beeb eigenlijk al ingedaald? voel je ook steken in je k*t? Toen de vlos dat rond de 34 weken vroeg keek ik haar aan alsof ze onwijs gestoord was. En jawel hoor, nog geen week later.............steek! nu voel ik regelmatig een steekje.

@Johanna; na mijn vreselijke ervaring van hoe bekkenpijn nog 100x erger kan zijn, hoor je mij niet meer klagen.

@Bewegen; tuurlijk...............van de bank naar de koelkast.........van de koelkast naar de bank.........en zo af en toe naar de plee.

Joda-man zit muziek te maken. Erg leuk en gezellig hoor, maar of Joda-kind vind het heel mooi of heel lelijk. Kind beweegt zich continu om de eigen as. Wordt er gewoon wat misselijk van.
Ik ben wel weer volop aan het bewegen. 2x pw hardlopen + fitnessen.

Ik zit na te denken over zwangerschapscursus. Ik zat te denken aan zwanger & fit. Iemand hier ervaring mee?
Ik beweeg me vaker richting de plee dan de koelkast... triest hoor...

Ik voel al de hele tijd steekjes.. Is dat wel goed? Volgens mij heb ik een megazoon. Mn pa is twee meter lang en mijn broers zijn ook best groot. Zelf 1.80 ... Fransman is zelfs iets kleiner dan ik.

Maar goed, hij zit me flink in de weg soms... went dat?
@drenthe er was laatst wel iemand die zich naar zwanger en fit moest slepen (@Emy misschien?)

Heb een heel bescheiden meisje denk ik,voel alleen getrappel zit me niet in de weg (placenta ligt voor,dat dempt de boel een beetje misschien). Sterkte ermee dames!
Weet iemand hoe je een berichtje via mobiel Hyves kunt tikken? Ik kan jullie reacties lezen maar zie nergens een schermpje om iets te typen...
@ Drenthe nee geen ervaring met zwanger en fit ik heb me wel hier ook voor aangemeld dat zal over een paar weekjes denk ik zo beginnen. Respect hoor 2 keer per week hardlopen en nog fitnessen

@ Bewegen? Nou niet zo heel erg veel op het moment gezien mn bekken probeer ik wel in beweging te blijven door de wandelen na het eten.

@ Frans, geen idee of het went maar je weet in iedergeval dat ie groeit

@ Johanna geen idee met hyves eigenlijk mobiel..dus kan je niet helpen. Deze kleine meid is wel ontzettend druk en laat duidelijk merken dat ze aanwezig is met 17 weken. Mijn placenta ligt helemaal achter tegen mijn rug aan zei de verlosk. daarom zal ik haar nu ook wel voelen. Ik ben echt zoooooo verliefd ben de hele tijd aan het dagdromen hoe ze eruit zal gaan zien etc. hihihi ons melkchoco meisje.

Wat vinden jullie van de naam: Zoë? Thomassenman kwam hier mee aan en ik moet zeggen hoor m de laatste tijd niet vaak meer en we vonden het wel leuk klinken. Toen ik de naam hardop zei toen begon onze Super Beeb meis te bewegen dus dat vond ik eigenlijk wel grappig net of ze het er mee eens was ofzo....

Zo nu snel maar aan het "werk" bijna weekend hihihi heerlijk morgen lekker shoppen in Leiden en Zondag moeten we nog even kijken wat we gaan doen ik heb er in iedergeval veel zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven