Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
quote:Yvonne77 schreef op 25 juli 2012 @ 23:52:

Gezellig! Wordt een soort flashmob dus onder het raam van TM. Tijd en locatie geef ik nog door. Het is de bedoeling dat we gewoon normaal doen (voor zover mogelijk) en op het afgesproken tijdstip zo hard en lang mogelijk gillen. Daarna gaat iedereen weer naar huis om te kijken of TM er een topic over heeft geopend.Truffel M, kan ook dan een bak heet water naar beneden gooien, is het probleem zo opgelost.
quote:shogubo schreef op 25 juli 2012 @ 22:35:

[...]

Denk je echt dat de jeugd van tegenwoordig dat gaat doen ? Get-A-Live Je zal in je eigen zeik moeten blijven drijven totdat het opgedroogd is tenzij je een hoge pief was die dit helegaar zelf kan bekostigen omdat je het jaaaaren geleden voor de simpele ziel alles hebt wegbezuinigd. Dat jij zo in het leven staat wil niet zeggen dat de jeugd van tegenwoordig ook zo in het leven staat. Er zijn nog steeds heel veel mensen die wel iets willen maken van hun leven, nu en in de toekomst.
Hallo allemaal, niks gelezen verder, maar zijn we er al achter waar "ons plekje" is?

We zoeken nog een rustige vakantiebestemming!
TO heeft helemaal gelijk. Moeders, omie`s en opie`s, mensen zitten niet te wachten op jullie kind, kleinkind als ze gezellig even rustig aan een tafeltje zitten. Mensen hebben niet altijd zin om een gesprekje met hem/haar aan te gaan. Tjemig je moet ze dat maar eens laten blijken, krijg je een doodsblik naar je toe geworpen, terwijl jij daar lastig word gevallen.
quote:wench schreef op 25 juli 2012 @ 22:25:

[...]

Die gedrochtjes komen later haar kont wassen als ze dement en kwijlend op Haar Plek ligt te dementeren. Of is ze dan nog "bij" genoeg om die gedrochtjes te weigeren?Wat een manipulatie, bah.
quote:heartagram schreef op 25 juli 2012 @ 10:19:

Misschien is het een idee dat to in een hutje op de hei gaat wonen? Tjee hoe zuur kan je zijn zeg!Verzin eens wat anders.
Ja, das nou Het venijn van moeders...
Poedelin, proef ik hier een lichte frustratie? Is er een nieuwe Elninjoo opgestaan?

Had haar dochter kunnen zijn
Ja of haar zus.
Ik zal mijn gedrochtjes vragen jou met rust te laten. Nu en de rest van hun leven.

Ook als ze bij de AH aan de kassa zitten als ze straks 16 zijn, op hun 25 bij een verzekeringskantoor werken, straks een van de beste anesthesisten zijn of in de bejaardenzorg zitten als jij straks hulpbehoevend bent.

Je zult geen last van ze hebben, ze zullen je volledig links laten liggen. Daar zal ik persoonlijk voor zorgen.

En weet je wat? Ik zal hetzelfde van de kinderen van mijn vriendinnen vragen. Ze zullen allemaal een stapje terug doen als jij voorbij komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven