Duidelijk zo ?

24-07-2012 21:44 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ouders/voogden/grootouders,

Best leuk hoor dat jullie een (klein)kind hebben evt. als oppas en geniet daar ook vooral van. Alleen hebben wij er bewust voor gekozen om geen kinderen te nemen . Hou jullie prutzel dan ook in toom en laat zo'n gedrochtje ons niet lastig vallen op ons plekje, terwijl jullie zo'n smoel trekken van "kijk ons gedrochtje mormel toch eens leuk bezig zijn".

Ga anders naar een kinderdiaree verblijf waar ze dat van elkaar vreten.
ehm ja.....en waar mag dit in godsnaam over gaan? en op je titel terug te komen, nee niet duidelijk zo
Duidelijk. Kun jij voortaan heerlijk rustig zitten op jouw plekje. Slim om het zo te regelen!
Hekje eromheen, slotje erop, klaar.
Later is nu
Even een Himalaya'tje doen hoor: waarvan akte dus.
Waar is je plekje? kan ik daar geen gedrochtjes maar leuke kinderen laten spelen.

Gedrochten zijn mensen zoals u, of ben je je eigen kindertijd vergeten?
Eens met OP. Ik hoef ook geen last van andermans kinderen te hebben, als ik daar niet om vraag.

En ik wil even toevoegen: Ouders, het is heel respectloos om kinderen te laten staren naar iets wat anders is dan anders. Mensen die er anders uitzien bijv. Gaarne een terechtwijzing als je merkt dat je kind dat doet, scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.
Oooh, en deze wilde ik al zo graag eens doen

Later is nu
Nou, zo te lezen zijn mijn "gedrochtjes" een stuk socialer dan jij bent.

Ga lekker op een eiland wonen. Maak ons allemaal blij.
Dat jij nu een gedrocht was als kind, wilt toch niet zeggen dat alle kinderen zo zijn.
kom anders je frustraties in het kindvrij topic afreageren, dit gaat je niet verder helpen...
Gelukkig was jij een perfect kind. Fijn zeg, misschien maar goed dat je geen kimderen hebt!!
quote:groentsoep2 schreef op 24 juli 2012 @ 21:48:

Even een Himalaya'tje doen hoor: waarvan akte dus.Veel plezier daar en neem je gedrochtjes mee.
Wat is een Baarne? Is dat een soort gedrochtje soms? Sorry dat ik jullie op je plekje lastig kom vallen met deze vraag, maar mijn Google is blijkbaar kaduuk.
En dit topic in combinatie met jou motto TO, geweldig!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Als je duidelijk wilt maken wat voor 'volwassen' gedrocht jij bent geworden is dat goed gelukt.

Was dat je opzet?
Welk plekje?

Mijn vroegere gedrochtje studeert nu geneeskunde. Wordt later wellicht ooit jouw arts..... Het zijn net mensen, die kinderen.

Leer er aan wennen dat kinderen net zoveel rechten hebben als jij hebt. Dus jammerdebammer, het is een openbaar plekje waar iedereen mag komen. Ook kleine mensen.
Ik zou een bordje om mijn nek doen met daarop de tekst: "Ik eet gedrochtjes, bij ontbijt, lunch en diner". Moet je ze zien rennen, althans de gedrochtjes die kunnen lezen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:truffelmaffia schreef op 24 juli 2012 @ 21:49:

En ik wil even toevoegen: Ouders, het is heel respectloos om kinderen te laten staren naar iets wat anders is dan anders. Mensen die er anders uitzien bijv. Baarne een terechtwijzing als je merkt dat je kind dat doet, scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.Dat doen volwassenen ook hoor. Dat zit nu eenmaal in de mens.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.Jij en minder ergenis?
ik heb liever ook geen last van slome bejaarden, hippe twintigers in dure auto's, of tokkie-buren met een barbecue, maar helaas.....we wonen met z'n allen op de wereld en de ruimte moeten we delen.

Wat acceptatie en tolerantie over en weer doet de leefbaarheid van die wereld goed.
quote:Oriane schreef op 24 juli 2012 @ 21:56:

Welk plekje?

Mijn vroegere gedrochtje studeert nu geneeskunde. Wordt later wellicht ooit jouw arts..... Het zijn net mensen, die kinderen.Een gecapitonneerd kamertje denk ik.
"ons plekje?"

Liep dat gedrocht in jullie huis? Waarom hebben jullie ze binnengelaten? Of is de rest van de wereld ook van jullie
Tja, haha, uhm. Kan je frustraties bedenken, maar sommige mensen met kinderen willen nou ook gewoon die kinderen dingen meegeven ipv een alles op een kluitje enzo
quote:truffelmaffia schreef op 24 juli 2012 @ 21:49:

Eens met OP. Ik hoef ook geen last van andermans kinderen te hebben, als ik daar niet om vraag.

En ik wil even toevoegen: Ouders, het is heel respectloos om kinderen te laten staren naar iets wat anders is dan anders. Mensen die er anders uitzien bijv. Baarne een terechtwijzing als je merkt dat je kind dat doet, scheelt (o.a mij) een hele hoop ergernis.

Laten staren...beetje simpel klinkt dat, net alsof je denkt dat de kinderen dat moeten.

Kinderen kijken naar iets wat ze niet kennen, niet omdat ze iets raar vinden maar omdat ze het niet kennen.

Heel eerlijk dus, of heb je liever dat ze achter je rug iets fluisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven