durf niet te testen!! help!!

04-01-2011 20:54 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.

(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..

wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..

het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..

heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..

ik durf niet goed te testen..

heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.

vanaf wanneer hebben jullie getest?

wat waren jullie 'klachten'??
Wat leuk Vlinder en Toffifee...

Ik ben inmiddels alweer in de 35ste week beland en eigenlijk denk ik soms nog steeds dat het niet gebeurt zeg maar, maar ja.... ik heb nog 5,5 week om aan het idee te wennen
DTEEZ!
quote:Klontje schreef op 04 januari 2011 @ 21:13:

Ik mis een poll
TO ga nou als de sodemieter ergens overheen staan piesen want we worden hier heel nieuwsgierig....
quote:Vl43inder schreef op 04 januari 2011 @ 21:11:

[...]

Nee hoor, bij mij is het dus ook pril maar ik heb er wel lang over gedaan om zwanger te worden, heb toen we er net voor gingen meegedaan met een topic, sindsien had ik er ongeveer drie kunnen krijgen....eenlingen.O! Wat ontzettend fijn voor je dat je dan nu eindelijk zwanger bent!
quote:Djoels schreef op 04 januari 2011 @ 21:15:

Wat leuk Vlinder en Toffifee...

Ik ben inmiddels alweer in de 35ste week beland en eigenlijk denk ik soms nog steeds dat het niet gebeurt zeg maar, maar ja.... ik heb nog 5,5 week om aan het idee te wennen Tjee, dat gaat ook snel!
Jeetje Vlinder, wat een verhaal zeg! En wat ongelofelijk fijn dat je eindelijk zwanger bent! Heerlijk!
668, the neighbour of the Beast
Dit wordt vast zo'n topic waarbij de grote vraag van alle forummers onbeantwoord zal blijven..
Zitten jullie al in een maandgroepje Vlinder en Toffi ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het gekke is dat het wanneer je er zo lang over doet toch nog een soort van ongeplande zwangerschap is. Wij hadden het eigenlijk helemaal niet meer verwacht namelijk.
quote:nouschi schreef op 04 januari 2011 @ 21:20:

Zitten jullie al in een maandgroepje Vlinder en Toffi ? Nee, ik kan geen maandgroepjes.
quote:sweetcandy schreef op 04 januari 2011 @ 21:19:

Dit wordt vast zo'n topic waarbij de grote vraag van alle forummers onbeantwoord zal blijven..Dat gevoel begin ik nu ook te krijgen......
Oh mèn, nee toch? Ik moet nog slapen vannacht.
TO, geef eens een plasupdate!
Wat ik niet begrijp is dat TO zegt dat haar DOCHTER op tillen niet zo fijn is.

Hieruit haal ik dat ze dus al eerder zwanger is geweest dus dan zal ze vast ook wel weten wat de "klachten" zijn van zwanger zijn.. of is dat zo raar bedacht van mij..
quote:Vl43inder schreef op 04 januari 2011 @ 21:20:

Het gekke is dat het wanneer je er zo lang over doet toch nog een soort van ongeplande zwangerschap is. Wij hadden het eigenlijk helemaal niet meer verwacht namelijk.Dat kan ik me dan weer heel goed voorstellen.
DTEEZ!
nouja sammiesan, dat kan natuurlijk bij elke zwangerschap anders zijn. en helemaal als je max 4 dagen overtijd kán zijn, lijkt me dat je (nog) niet echt signalen voelt.

f5 f5 f5 f5
Nou waar blijft to?
Ben nu ook wel erg nieuwsgierig..

Mijn eisprong was ong 19 december en ben nu 4 positieve zwangerschapstesten verder.. Gewoon testen hoor!
hi,

heb nog test liggen, ga hem morgenvroeg doen... denk ik..

ja wist ook geen ander woord voor 'klussen'idd je hoort het veeel veel te vaak.. maar iets anders voor verzinnen..

tja wil niet via jullie weten of ik zwanger ben, weet dan ook wel dat ik gewoon moet gaan testen..

maar ben gewoon onzeker.. heb pcos, is kort geleden vast gesteld, word dus nauwelijks ongesteld, ben voor het laats 4 nov. geweest.. voordat ik zwanger bleek van onze dochter ben ik 9 mnd niet ongesteld geweest.. dusss daar komt de onzekerheid vandaan..

en als een gyn zegt dat er een ei gaat springen, dan heeft ie toch gelijk??

ik houd jullie op de hoogte..
Jeuj Blond, gefeliciteerd!

Dan weet je 't in elk geval zeker he
quote:Supersoulfighter schreef op 04 januari 2011 @ 21:25:

nouja sammiesan, dat kan natuurlijk bij elke zwangerschap anders zijn. en helemaal als je max 4 dagen overtijd kán zijn, lijkt me dat je (nog) niet echt signalen voelt.

f5 f5 f5 f5

Maar dan heeft het ook geen nut om het hier op het forum te vragen want dan weet je uiteindelijk nog niks.

Dus ik zou ook zeggen! Testen
Neuken, seks hebben, alles beter dan "klussen".

En pies nu gewoon alsjeblieft, dan weten wij ook wat
quote:nouschi schreef op 04 januari 2011 @ 21:20:

Zitten jullie al in een maandgroepje Vlinder en Toffi ? Nee, shit. Kan ik eens ergens bijhoren, doe ik het niet! Nou ja, ik hoor gelukkig binnenkort bij de werklozen.
Ja TO gewoon piesen.... Ik zal je helpen met klaterend water laat ons niet langer in spanning!
tja eerdere symptomen door vorige zwangerschap heb ik totaal niet gehad... moest toen een test doen omdat ik aan de hormonen toestand zou gaan.. maar wonder boven wonder hoefde dat toen niet...

borsten zijn gevoeliger dan anders en mijn dochter optillen en er tegen aan houden is gevoelig.. niet constant..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven