durf niet te testen!! help!!

04-01-2011 20:54 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.

(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..

wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..

het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..

heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..

ik durf niet goed te testen..

heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.

vanaf wanneer hebben jullie getest?

wat waren jullie 'klachten'??
Gefeliciteerd Josje!
Gefeliciteerd!
Hartelijk gefeliciteerd Zat gisteravond steeds te F5en, maar vandaag was t weer weggezakt haha Vind het superleuk voor je!
Vlinder, Toffifee en TO alledrie gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!!! (Ook voor Chi caatje natuurlijk)
super bedankt voor alle felicitaties!!

dat doet goed...

ben nog wel op mijn hoede hoor.. is nog zo pril..

begrijp me niet verkeerd, wij zijn super blij, maar is zo onwerkelijk.... bijna nooit ongesteld worden, zouden als we er aan toe waren de medische toestand ingaan.. dit is natuurlijk een geweldig bijzonder kado/verrassing/wonder!!

morgen maar de gyn even bellen..

alle andere zwangeren gefeliciteerd!!

en voor alle nog niet zwangeren.. heel veel succes en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..
Gefeliciteerd!
Wat gaaf voor jullie, gefeliciteerd! En heel goed dat je niet naar je man hebt geluisterd maar naar het forum!
Gefeliciteerd!

Geeft goede hoop, heb namelijk ook PCOS..
quote:flowerbloem schreef op 05 januari 2011 @ 21:38:

Wat gaaf voor jullie, gefeliciteerd! En heel goed dat je niet naar je man hebt geluisterd maar naar het forum!

Alle meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd!!!!
Josjev,

Gefeliciteerd!

Gister een jaar geleden had ik ook een positieve test in handen (óók met PCOS, geen cyclus, ziekenhuis enz enz...) en ben nu sinds 4 maanden de trotse moeder van een prachtige zoon!!!

September is een goede maand, hihi!

Geniet er van, dat vergat ik in het begin.....
Gefeliciteerd!!! Superleuk voor jullie!
Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap!

Ik heb ook geen cyclus (maar dan echt lang, bijna 1,5 jaar niet), misschien is er voor mij later ook nog een beetje hoop!
Fiefje, er is altijd hoop (het lijkt misschien dood- en doodeng maar in het ziekenhuis kunnen ze ook héél veel als dat nodig mocht zijn...)
Ah, tnx voor je knuffel en lieve reactie!

Laten we het inderdaad hopen, als het zover is =).
moet morgen naar de gyn. voor een echo.. wij zijn heel nieuwsgierig de hoe en de wat....

of er wat te zien is, of het er goed uit ziet.. hoe lang ik zwanger ben..

heb 6 jan. nog een digitale test gedaan van cb, en die gaf toen 3+ aan.... hoe lang ben je dan zwanger.. schiet er niet veel mee op.. gelukkig mogen we morgen vroeg al langs komen bij de gyn.. spannend!! vind het eigenlijk doodeng!!!

hopelijk slaap ik vannacht een beetje...

jullie ook allemaal toi toi toi....

en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..
Josje, 3+ is langer dan 5 weken..

Lees je bericht nu nog een keer.. Tjah, dan weet je idd nog niets.

Als je de 18e december in gedachten houd, ben je ongeveer een maand zwanger, maar dat strookt niet met 3+
Josjev, hoe is het nu? Lekker misselijk en moe enzo? Of daar alweer voorbij? Hoop dat je met volle teugen aan het genieten bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven