durf niet te testen!! help!!
dinsdag 4 januari 2011 om 20:54
hallo,
8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.
(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..
wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..
het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..
heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..
ik durf niet goed te testen..
heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.
vanaf wanneer hebben jullie getest?
wat waren jullie 'klachten'??
8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.
(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..
wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..
het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..
heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..
ik durf niet goed te testen..
heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.
vanaf wanneer hebben jullie getest?
wat waren jullie 'klachten'??
woensdag 5 januari 2011 om 20:09
super bedankt voor alle felicitaties!!
dat doet goed...
ben nog wel op mijn hoede hoor.. is nog zo pril..
begrijp me niet verkeerd, wij zijn super blij, maar is zo onwerkelijk.... bijna nooit ongesteld worden, zouden als we er aan toe waren de medische toestand ingaan.. dit is natuurlijk een geweldig bijzonder kado/verrassing/wonder!!
morgen maar de gyn even bellen..
alle andere zwangeren gefeliciteerd!!
en voor alle nog niet zwangeren.. heel veel succes en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..
dat doet goed...
ben nog wel op mijn hoede hoor.. is nog zo pril..
begrijp me niet verkeerd, wij zijn super blij, maar is zo onwerkelijk.... bijna nooit ongesteld worden, zouden als we er aan toe waren de medische toestand ingaan.. dit is natuurlijk een geweldig bijzonder kado/verrassing/wonder!!
morgen maar de gyn even bellen..
alle andere zwangeren gefeliciteerd!!
en voor alle nog niet zwangeren.. heel veel succes en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..
donderdag 6 januari 2011 om 22:03
zondag 16 januari 2011 om 14:22
moet morgen naar de gyn. voor een echo.. wij zijn heel nieuwsgierig de hoe en de wat....
of er wat te zien is, of het er goed uit ziet.. hoe lang ik zwanger ben..
heb 6 jan. nog een digitale test gedaan van cb, en die gaf toen 3+ aan.... hoe lang ben je dan zwanger.. schiet er niet veel mee op.. gelukkig mogen we morgen vroeg al langs komen bij de gyn.. spannend!! vind het eigenlijk doodeng!!!
hopelijk slaap ik vannacht een beetje...
jullie ook allemaal toi toi toi....
en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..
of er wat te zien is, of het er goed uit ziet.. hoe lang ik zwanger ben..
heb 6 jan. nog een digitale test gedaan van cb, en die gaf toen 3+ aan.... hoe lang ben je dan zwanger.. schiet er niet veel mee op.. gelukkig mogen we morgen vroeg al langs komen bij de gyn.. spannend!! vind het eigenlijk doodeng!!!
hopelijk slaap ik vannacht een beetje...
jullie ook allemaal toi toi toi....
en hopelijk mag het voor jullie ook snel zo zijn..