echodense darmen.

21-07-2011 17:49 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen week mijn 20 weken echo gehad, en ben doorgestuurd naar het wkz voor onderzoek. De kleine heeft echodense darmen ook wel witte darmen genoemd.

Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben, en hoe is het afgelopen bij jullie?

De verloskundige zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar je weet hoe dat gaat, dat doe ik natuurlijk wel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh, en met mij gaat het prima. Het verloopt hier allemaal erg ontspannen. Over 6 wk weer werken, totaal nog geen zin in...
Kan ik me voorstellen, verlof is heerlijk !

Ik ga nu elke week op controle uitgebreide echo. Maar het ziet er voor nu allemaal goed uit. Ik hoop dat dat zo blijft.

Hoeveel dagen ga je werken na je verlof?
Ik ga weer drie dagen werken, precies goed wat mij betreft!

Heb je ook nog tijd voor jezelf? Gaan je andere kinderen naar school/opvang? Je hebt er twee toch?
Ja 2 jongens. De oudste is 6 dus die gaat lekker naar school en de jongste gaat vanaf a.s donderdag 2 ochtenden naar de pz en dan smiddag's naar een gastouder. Maar opzich red ik me prima, ik ben het gewend ze om me heen te hebben en over het algemeen zijn het makkelijke kinders .

Ik heb de datum gehad hoef niet zo heel lang meer te sjouwen haha.

Hoe is het bij jullie?
Hier is alles prima, nog in afwachting van de uitslag van het chromosomenonderzoek. Over 4 weken werken, nog steeds geen zin :-)

Duurt niet lang meer toch? Of ben je al bevallen?
Nee nog niet haha bijna

Getsie kan het me voorstellen, is altijd weer inkomen als je moet gaab werken.
Hoe is het Mali?
Hey vivabakfiets,

Goed! Ik ben 29 november bevallen van een prachtig mooi meisje. 47 cm en 3770 gram. Ze is helemaal onderzocht door een kinderarts en voor zover we kunnen zien helemaal gezond. Hoe is het bij jullie, hoe doet de kleine het?
Oh! Gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat! Had je nou 2 jongens?

Hier alles prima, wachten nog op de uitslag.

Bijna weer werken :(
Ja klopt, 2 jongens en nu een meisje. Ik ben een gezegend mens!

Wanneer moet je weer werken?
Wat heerlijk zeg! Hoe vinden ze hun zusje?

Nog anderhalve week...
Heel lief, maar ook wennen. Aandacht delen valt niet mee, dus probeer ze er zoveel mogelijk bij te betrekken. Oeh, dat is idd al snel, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!

Hoe is het met je meisje, doet ze het goed?
Ja, in het begin was dat hier ook lastig, nu gaat het heel goed.

Met onze dochter gaat het prima, nu 2x naar kdv geweest om te wennen, is goed gegaan. Ze wil alleen niet uit de fles drinken... Maar dat is met onze zoon ook goedgekomen uiteindelijk
Okey, dat is wel lastig. Hoe heb je dat met je zoon uiteindelijk opgelost? Bedoel ze moeten toch drinken .

Slaapt ze al door?
Dat loste zichzelf op, hij dronk steeds meer op het kdv. Er zijn kinderen die niets drinken, die halen de boel 's avonds en 's nachts weer in.

Ze slaapt niet door, heeft ze wel een paar keer gedaan. Ze is net over naar het ledikantje vanuit de wieg en het lijkt of ze daaraan moet wennen. Maar ze ligt naast me, drinkt en erna vallen we weer in slaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven