Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
princess, PROFICIAT!!! Super hoor, het wachten is beloond

Geniet ervan, ga je het al snel verder vertellen? Hoe is het met de verhuizing?

Stella, wat balen zeg en ik moet eerlijk zeggen dat ik het belachelijk vind dat ze je tot 11 december laten wachten, das nog meer dan een week. Is er geen andere praktijk in de buurt of kan je misschien via de huisarts sneller terecht, sterkte en ik hoop dat het toch allemaal goed komt.

GB3 proficiat met het kloppend hartje! Wel vervelend dat je zo misselijk bent, hoeveel weken ben je dan nu volgens die onbevlekte ontvangenis?

Mirjam, jammer meid, zorg maar even goed voor jezelf want volgens mij heb jij het erg druk gehad met je zieke kindjes en je man die veel werkt, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Carianne, succes met ongesteld zijn en op naar de vruchtbare dagen!

Met mij hier alles ok, ik weet alleen echt niet wanneer mijn NOD zou zijn. Als ik vanaf de curretage reken, het weekend van sinterklaas, ik ben benieuwd hoor.
hoi meiden, snap er niks van. Dacht ongesteld te zijn..2 dagen een beetje gebloed en vandaag ineens niks meer ??? Je zult zien dat het dan alsnog op zaterdag begint. Wat is dan mijn begindatum van mijn periode....heb het nog nooit zo raar gehad.

Maar goed, ben ff in de infrarood sauna geweest en 1 schouder zit al wat losser en ik kan mijn nek weer wat bewegen. Maar mijn andere schouder zit nog flink vast. Denk inderdaad dat het de drukte is geweest, geeft toch onbewust wat stress weg.

Nog een weekje (6de) dan is mijn knulletje 1 jaar !!! Heb alleen geen idee wat ik moet kopen voor hem. Aangezien zus-lief al die tijd vreselijk verwend is door oma (enig kleinkind) en nu alles al zo'n beetje hier in huis ligt (speelgoedwinkel is er niks bij). En de sint geeft ook weer van alles...help !! Iemand iedeen behalve auto's ??

Als ik uit ga van mijn eerste "bloeddag" dan is 9 dec. mijn vruchtbare dag. Vreselijk vervelend in het midden van de week. En juist die dag ben ik ook nog een hele dag van manlief gescheiden door ons werk grrrrrrr. Zin in gefrustreerd te gaan klussen heb ik niet, werkt ook vaak niet. Dus misschien dan maar een dag ervoor ff knuffelen en de dag erna ;)

tot laterrrrrrrr
Mirjam wat raar zeg, kan het dan misschien nog innestelbloed zijn ipv ongesteldheid?

Wat leuk je mannetje alweer bijna 1 jaar! Wij hadden hier hetzelfde probleem met Annemijn, loopwagentje en dergelijke hadden we allemaal al. Wij hebben een mooie jurk gekocht bumba blokken en de rest is als bijdrage naar de schommel met glijbaan gegaan. Jelle had ook geen heel groot cadeau gehad en deze krijgen ze samen. Als het goed is komt de schommel zaterdag!! (Duurde wat lang maar mijn familie heeft een bouwmarkt en nu gaan de showroom modellen voor de helft van de prijs en dan nog 20% familiekorting en dat scheelt een heleboel, dat is het wachten wel waard!)

Tis wel lastig dat hij net met sinterklaas jarig is, maar ja niet alles valt te plannen net als het klussen in vruchtbare dagen haha. Het moet natuurlijk wel leuk blijven.
Eerst even een heel erg ego-bericht... ik ben zo kapot. MOE! MISSELIJK! De jongens zijn vandaag vreselijk vervelend. Ligt natuurlijk helemaal niet alleen aan hen, maar ze doen wel alles wat God verboden heeft. Vanochtend dachten ze dat we op vakantie gingen en hebben ze zoveel zooi op een berg gelegd wat allemaal mee moest... tig pyama's, duizenden luiers, honderd paar sokken, vreselijk veel speelgoed, knuffels, boeken. Nu zullen jullie denken... waar was GB3 zelf dan... ik lag nog een beetje te soezen in bed... oeps. Maar toen ik het merkte was het natuurlijk te laat en schoot ik uit mijn slof. Moesten ze het zelf opruimen van mij... maar dat is natuurlijk erg moeilijk, want waar hoort nou ook alweer wat?!

Haal ik de oudste op van de PSZ... gelijk gaat hij weer draken... Bij thuiskomst gelijk gegeten en naar bed... alle3. In de hoop dat we allemaal een stuk vrolijker zouden zijn vanmiddag... dat valt dus zwaar tegen... (nu zijn ze lief aan het "koken"....)

Belt manlief ook nog eens op dat hij later thuiskomt.... ^%%*#*%#*% Vind ik normaliter niet zo erg hoor, maar vandaag.... WEL!

De misselijkheid doet mij ook niet goed, Loop de hele dag met kotsneigingen. Met mijn hand voor mijn neus, want alles, maar dan ook echt alles stinkt. Mijn eigen parfummetje kan ik niet verdragen. mijn deo stinkt een uur in de wind. Alles wat ik normaal wel lekker vind ruiken (de schone was) STINKT!

De VK had gisteren gezegd dat ze mij wel wat voor wilde schrijven. Ga daar maandag geloof ik toch maar even voor bellen. Het is zo slopend! En als het nu alleen een dagdeel zou zijn... allah... maar het is de hele dag!

Miriam... rustig aan hoor! Het klinkt inderdaad niet echt prettig allemaal.Druk, stress... goed dat je naar de sauna bent gegaan! Ideeen... loopkarretje (bakfietsje), iets van little people, duplo, treinbaan van hout,.....

Hoera... kan mij goed voortsellen dat je niet weet wanneer je NOD is... moeilijk te bepalen. Afwachten dus maar! Ik vind je elke keer toch wel erg sterk hoor! Hoe jullie de miskraaam hebben verwerkt en er toch alweer zo snel voor willen gaan... Heb bewondering voor je!

Prinsess... wanneer verhuizen? Wij krijgen maandag de sleutel... wordt drukke tijd.

Carianne... balen dat je ongesteld bent geworden... op naar de volgende maand. (zeg ik positief en misschien wel veel te gemakkelijk...)

Stella... trek je het nog een beetje? Ik zou echt maandag bellen en zeggen dat je eerder wilt komen. Je moet nu nog bijna 2 weken wachten... dat is toch onmenselijk in jouw geval? Kom voor je zelf op, meisje! Als jij het niet doet, een ander doet het ookk niet... Knuffel voor jou!!!

Dag lieve meiden. ik ga pizza eten! Jammie!!!
Hier ben ik ook nog even, het bloedverlies is gestopt en nu is het alleen donker buin bloed. Volgens mij is dat wel goed.

Het enige wat ik wel wil is dat ik meer misselijk ben of zo, heb er bijna geen last van. Ben alleen wat duizelig.

GB: Super dat je een kloppend hartje hebt gezien, had jij een vaginale echo. Wel vervelend dat je zo misseiljk bent, maar het geeft in ieder geval bewijs dat je goed zwanger bent, haha. Wel leuk dat je over 2 weken weer een echo krijgt. Hoever ben je nu ook alweer? Vanaf wanneer werd jij ook alweer misselijk, jij had dat toch ook niet in het begin?

Miriam: Wie weet is het wel raak, we wachten in spanning af. Lekker dat je even ontspannen hebt in de sauna. Wij hadden voor onze jongste een loopkarretje, wheelybug, gekocht. En duplo gevraagd.

Hoera: Ik denk dat ze nu nog niet zoveel kunnen zien ben nu ongeveer 6 weken. Zolang het bloed maar achterwegen blijft ben ik allang blij. Ik hou er rekening mee dat het eventueel niet goed is gegaan. Ik wacht gewoon nog rustig af.

Dat wordt dan klussen met de Sint, haha.

Prinsess: Wat lekker nu dat je er niet mee bezig was het dan toch gelukt is. Heb je al zwangerschaps klachten? Ik wil echt dat die klachten iets nadrukkeiljk aanwezig zijn, maar je ik kan ze niet opwekken.

Carianne: Ben gelukkig nu al weer iets relaxter dan gisteren, gister kon ik alleen maar traantjes wegpinken. Maar nu het geen helder bloed meer is, maak me minder zorgen. jij succes met de duiveltjes op naar de vruchtbare dagen.

Ga de hond maar even uitlaten vriend is aan wii-en dus wordt verbannen naar de computer .

Fjin weekend allemaal.
Stella; ik hoop echt voor je dat het goed zit !!! Knap dat je kan/wil wachten tot de echo. Anders idd gewoon aan de bel trekken hoor !!

Princess:

GB: he bah wat vervelend !!!! Idd gewoon iets vragen tegen de misselijkheid hoor !!

Weet niet meer wie er naar vroeg maar met de hond en katten gaat het heel goed. Ben er ook wel heel bewust mee bezig met de kids hoor. Eten laten geven en gelijk weg laten lopen, uitleggen waarom, soms een kauwstaafje geven en dan weg laten gaan zodat ze de hond niet storen met eten, ze samen buiten juist lekker laten ballen enz enz. Ook de hond aandacht laten geven door de kids en overal mee naar toe nemen. Meer kan ik niet doen lijkt me. Daarnaast heb ik de hond gelijk van het begin af aan dingen aangeleerd zoals geen trap lopen thuis, op de plaats als we eten, niet op de bank enz.

T zou ook echt heel erg zijn als hij weg zou moeten. Als het idd een soort gevaarlijk wordt zou ik het natuurlijk gelijk doen hoor maar die keuze lijkt me hell !!

Heb 1 reactie gehad op artikel (buiten familie om). We hebben denk niet zo veel trouw lezers in t durp :-)

Heb trouwens ook geen exemplaar gehad. Kan hem gelukkig via via nog bemachtigen.

Zal ik er nou eens een foto op knallen van de kids en t buikje ??

17 weken

Mijn moppies
He Princess: daar had een leuk felicitatie plaatje moeten staan !!!! Nou, bij deze !! Heeeeeeeeeeeel erg leuk voor jullie !!!!
Hi meiden,

Ik even hier, ons neefje was weer een dagje hier en die was niet lekker.. brullen en maar niet makkelijk te troosten. Waarom wou ik ook al weer een derde??!! Hihi..

Dank jullie voor jullie troost en steun, we zullen zien aankomende maand!

Verder vind ik het gewoon een fijn forum waar je ook je egoberichten fijn kwijt kunt zonder er op aangekeken te worden! Dus gewoon lekker spuien, zou ik zeggen. Dan ben je het maar even kwijt toch? Ik heb zelf nu even niets meer te melden..

Fijn weekend!!
Ow, we waren weer eens gelijktijdig bezig Floddertje!

Leuke foto's!
Stella: ga van het positieve uit. Toevallig ook tijdens mijn 3e zwangerschap veel bloedverlies in alle kleuren, ook helder rood. Ik ben vrij snel aangeteld na het verwijderen van een spiraaltje en denk dat er haarscheurtjes zaten bij mijn baarmoedermond, die voelde ook een beetje ruw aan.

Ik heb zelfs mijn man niet meegenomen bij de eerste echo, maar een goede vriendin en ta ta ta: een prachtig klein babytje te zien. Niets aan de hand dus.

Die kleine baby is nu een schattig peutertje van 3 jaar.

Succes ermee.
Floddertje: Dat is al een aardig buikje, leuk zeg die foto's van de kids. volgens mij zijn het heerlijke donderstenen. Ik ga straks als ik weer 36 weken ben mijn buik laten fotograveren, dat heb ik bij beide zwangerschappen gedaan en dat was super mooi geworden.

Maar je kan toch niet zomaar een echo krijgen en dan ook nog van zo'n prille zwangerschpa 6 weken?

Trouwens iedereen bedankt voor de leive reacties, was ik helemaal vergeten te zeggen. Toch die zwangerschapsdementie
Car; je hebt gelijk, lekker spuien hoor !!!! Hoe gaat het nu eigenlijk ??
Dankje Villahollandia , ik probeer het ook positief te zien. Ik moet zeggen dat het een beetje branderig voelde en ik zat ook niet zo lekker op mijn stoel. nu heb ik daar geen last meer van.
Heb jij de echo bij de vk of in het zh bij een echoscopiste ?? Volgens mij heb je recht op een echo voor dat je 12 weken bent (screeningsecho). Dat zit samen met 20 weken echo in je pakket. Dus naar mijn idee kan je maandag bellen. Maar t is wat lastig lijkt me als je weer de vk moet bellen die je met pijn en moeite al naar voren heeft weten te halen. Dus daarom dacht ik misschien kan je een zh bellen. Sinds een aantal jaar mag je zelf weten welk zh je kiest........

Even testen of ik mijn boys erop krijg. Deze foto is alweer een beetje oud. Syb was daar denk ik een maand of 7
Mijn VK zit in het ziekenhuis dus die echo wordt wel bij hun op de praktijk gemaakt. En anders moet ik de gyn bellen maar daar heb ik verder niet echt iets mee te maken, lijkt me. Deze praktijk werkt nauw samen met de afdeling gyn. Ik zal eens kijken of er een echo in het pakket zit buiten die 20weken echo.

Wat stom ik krijg mijn foto niet geplaatst, iemand een tip?

even testen
He jammer dat het niet lukt met de foto's !! Ben wel benieuwd !!
Ik ga het ook even proberen, een fotootje er in zetten..

Ben benieuwd!
Hee.. het lukt niet :`-)

Wie weet hoe het moet??
En VillaHollandia, hoe zijn jouw ervaringen nu, nu je er 3 hebt? Meegevallen of valt het stiekum toch tegen?? Hoe oud zijn ze nu allemaal?
Haal zelf altijd mijn foto's van mijn album. Weet niet hoe je ze rechtstreeks van de computer krijgt. Dacht dat ze ergens op internet moesten staan eigenlijk.....
Hey ladies,

even heel kort want heb even geen computer meer door de verhuizing en internet wat nog aangelosten moet worden op het nieuwe adres. We zijn wel verhuist maar kunnen er door de granieten keukenvloer nog ff niet in... We zitten nu even bij (schoon) ouders voor een paar dagen en dan kunnen we dozen uitpakken. Ik voel me een beetje misselijk maar veder prima. We wachten nog even met vertellen. Alleen mijn beste vriendin weet het nog, en jullie of course!

Spannend van de sleutel GB3, is idd een drukke periode, maar het wordt vast mooi!

Wat een schatjes je kids Floddertje! En een mooie buik.

Ik ga snel weer terug want mijn schoonouders kunnen elk moment binnenvallen hier en we willen nog even wachten met het nieuws.

Goed weekend verder en hopelijk tot gauw!

Stella, wat zou het heerlijk zijn als het idd niets ernstigs blijkt te zijn.
up
Nou ik had gister een heel verhaal gepost, maar toen vloog internet eruit, dus kon niet meer checken, dus nog een keertje

Stella wat fijn dat het bloeden gestopt is, ik hoop voor je dat het allemaal helemaal goed komt!

Flodder wat een prachtkindjes en een prachtbuikje!

GB3 balen dat je zo misselijk bent tja ach en die hormonen zorgen er ook voor dat je minder kan hebben dan normaal volgens mij. Ik moet ook zeggen dat hier ook een lichte vorm van rebelsheid heerst, volgens mij is het allemaal de spanning voor de Sint. Die drie weken zijn volgens mij door de commercie bedacht, is echt niet te overzien voor een peutertje. Sterkte en ik hoop dat je iets krijgt wat helpt.O ja en succes met het klussen, hoe lang hebben jullie gepland?

Carianne, idd heerlijk spuien hier

Princess wat lijkt me dat moelijk om bij je schoonouders te bivakkeren en niet te kunnen vertellen dat je zwanger bent. Succes met de laatste loodjes, vieren jullie sinterklaas in het nieuwe huis?

Mirjam hoe is het met jou? Ik ben benieuwd

Hier alles ok vanmiddag heerlijk thuis geweest met openhaard en perpernootjes bakken en een wijntje erg gezellig! Verder ben ik toch benieuwd hoe het loopt richting een mogelijke NOD komend weekend. Ik betrap me er weer op dat ik naar zwangerschapstekenen zit te speuren, ach ik moet er maar niet van uitgaan deze maand. Nou meiden ik ga aan de thee, fijne avond!

kus Hoera

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven