Een Ikea ding

30-03-2009 21:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik google me suf maar heb geen idee waar ik op moet zoeken.

Op het kdv van mijn dochter hebben ze een soort van omgedraaide helmpjes van kunststof. Hier kunnen de kinderen in zitten en lekker heen en weer draaien en wiebelen en schommelen. Ik weet dat ze bij Ikea vandaan komen (gevraagd aan de leidster) en heb dus op de site gekeken. Nergens te vinden. Nou dan eens op Marktplaats kijken maar ja, hoe heet dat ding? Dan maar google. Maar ook dan, hoe heet dat ding?

Wie weet wat ik bedoel en hoe hij heet?
Ik ben toch een redelijk wandelende Ikea gids en kan me echt niets voor de geest halen wat dat nou weer zou moeten zijn??? Kun je het beter omschrijven dan dat? Misschien dat er dan een lichtje gaat branden? Staat het op een voet, hoe komt het dat het niet omvalt, hoe groot is het (naast een peuter van 2)?
Maak er 'n foto van!
Nou het is iets groter dan helm (zo'n Duitse helm bedoel ik dan), een peuterkontje past er prima in.

De helm dan dus op zijn kop zodat het ronde vlak op de grond kan draaien en wiebelen. Er zitten ook nog 2 ronde gaten in, aan het randje. Tja, hoe moet ik dat nu beter omschrijven........
Dit is het dus duidelijk niet?

quote:elninjoo schreef op 30 maart 2009 @ 21:16:

Maak er 'n foto van!Ja dat ding staat op het KDV. En daar kom ik deze week niet meer.
Zoiets?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00131628
quote:intiem schreef op 30 maart 2009 @ 21:17:

Dit is het dus duidelijk niet?

[afbeelding]Nee dat is een stoeltje. Het is echt speelgoed. Ik kan me zo voorstellen dat het ding ook prima dienst zou doen als sleetje maar gelukkig hebben we de sneeuw voorlopig weer gehad.
Zoiets ?

link naar ikea
sorry, link werkt niet. Maar goed, dat is het duidelijk niet, dus niet belangrijk.

Serieus, ik ken het niet als nederlands product, want anders zou ik het vast kennen.

Óf het is al een heel oud Ikea product en al lang niet meer te krijgen. Óf het is niet in Nederland verkrijgbaar (gebeurt soms). Óf het is een ander product dat niet van de kinderafdeling is, maar een soort zelfuitvinding ofzo (omgekeerde afwasteil zoiets?). Óf die leidster die roept maar wat. Óf ik ben -maar dat kan niet - géén wandelende Ikea gids
@Parnell, twee zielen, één gedachte.
Nee dat Russische gevaarte hebben we al.
Ghe, de 2 mogelijkheden die ik kon bedenken zijn al geopperd.

Bel morgen je kdv even en vraag of ze op een rustig moment even op het ding kunnen kijken hoe het heet.
Gut ik heb weer wat. Zelfs Ikea als zoekfunctie op Marktplaats geeft een hoop meuk maar geen omgekeerde duitse helm.......

Nee komt niet uit het buitenland, oud zou kunnen maar dit kdv zit er max 3 jaar dus zo ontzettend oud is het dan niet, en leidster kan het fout hebben maar als je daar Ikea roept dan dondert het hele kdv in elkaar dus dat geloof ik dan weer wel. Het heeft ook wel zo'n typische Ikea uitstraling, zo van je moet 3x kijken en dan weet je nog niet wat het is.
Billy nogwat
quote:Gravinnetje schreef op 30 maart 2009 @ 21:24:

Gut ik heb weer wat. Zelfs Ikea als zoekfunctie op Marktplaats geeft een hoop meuk maar geen omgekeerde duitse helm.......

Je hebt toch niet gezocht met duitse helm he? Dan kom je er inderdaad niet.

Wat was je zoekwoord?
quote:intiem schreef op 30 maart 2009 @ 21:25:

[...]

Je hebt toch niet gezocht met duitse helm he? Dan kom je er inderdaad niet.

Wat was je zoekwoord?Whoehahahahahahaha nee dat heb ik maar niet gedaan nee. Wil niet weten wat er dan aangeboden wordt. Maar gewoon Ikea heb ik ingetikt.
http://shop.heutink.nl/nl ... 9789&MainId=1&SelId=12540

Is het zoiets?? Een draaitol
billibo

Ook in Nederland te koop, maar echt niet bij Ikea.

Leuk veelzijdig speelgoed. Hebben wij op school ook.
Hmmm, ja zoiets maar dan een stuk kleiner (echt voor een peuterkontje, of kont kan ook nog) en de onderkant is echt rond.
quote:Laluna schreef op 30 maart 2009 @ 21:28:

billibo

Ook in Nederland te koop, maar echt niet bij Ikea.

Leuk veelzijdig speelgoed. Hebben wij op school ook.

Jaaaaaaaaaa dat is hem. Dank je wel.

Nu nog eens uitvogelen hoe ik aan zo'n ding kan komen. Nou ja, de naam had makkelijk van Ikea kunnen zijn maar dat is dit zeker niet.

Oh ik ben blij dank je wel!
Laluna, ik probeerde me nav de omschrijving een voorstelling te maken en dan kan ik alleen maar zoiets verzinnen inderdaad. En ik ken dat echt niet van Ikea : (
Heeeee, je hebt 'm. Goed gevonden!
volgens mij moet dat online geen probleem zijn

http://www.hetrietje.nl/index1.html

http://www.online-babyshop.nl/index.asp ... ilibo.html

etc etc
quote:intiem schreef op 30 maart 2009 @ 21:32:

Heeeee, je hebt 'm. Goed gevonden!Ja echt super! Jullie zijn GOED!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven