Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Alles was goed!
Yeah!!! Fijn, Aruba! En, en, en? Wat gaat het worden?
En we weten wat het is maar dat ga ik pas vertellen als er iemand is
Ow nu dus, hahahaha.
Een jongen!
Proficiat met het goede nieuws!

Wauw Aruba! Wat leuk nog een jongen! Jouw vriend ook in de wolken?
Een jongen!! Ik dacht het al

Gefeliciteerd!!!

(Loop al maanden met het voorgevoel dat wij niet hetzelfde geslacht kindje gaan krijgen.....Ben benieuwd!!)
Vriend is zeker in de wolken. Toen ze het zei: YES! hahaha. Ik ben ook blij. Meisje had ook leuk geweest maar dan had ik wel wat aan het idee moeten wennen.

Nou ben ik ook benieuwd naar jouw geslachtsbepaling Marloussie, kijken of je gelijk hebt!
Wanneer weet jij het Marloussie?

Leuk hoor Aruba. Ga je nu lekker shoppen voor jongenskleertjes? En heeft dit gevolgen voor de babykamer?
Wil wel graag wat stoere jongenskleren kopen maar voor de rest wilde we toch graag gewoon veel kleurtjes.

Ben ook benieuwd hoe het met Surface is. Die hebben we al een tijd niet gehoord he.

Rits, wanneer kreeg jij last van harde buiken? Of had je die nauwelijks. Hier gelukkig nog niets hoor.
Over 2 weken toch Marloussie?
Ja inderdaad nu je het zegt. Waar zou ze zijn?

Gelukkig maar dat je geen harde buiken hebt Aruba. Ik heb die de hele zwangerschap door gehad. Maar geen vervelende. Een paar keer had ik echt vervelende pijnlijke, dat was pas na 20 weken. Toen ben ik ook een dagje thuis gebleven.

Leuk hoor voor jongenskleertjes shoppen. Ik zag laatst alweer zoveel leuke dingen bij de prenatal en de hema. Ik moet ook weer eens gaan shoppen met de kleine.

Maar niet teveel kopen hoor want je krijgt echt superveel!
Heb even op de hyve van Surface gekeken. Ik dacht misschien dat er iets staat als er iets is. Maar nee niks. Zou het wel goed gaan?
O ik moet even voeden. Kom zo terug hoor!
27 april. Op maandag, om 9 uur 's ochtends al!

Leuk hoor, een jongetje! Heb je al namen bedacht?
Owja kindje liep nog steeds voor qua grootte. Ongeveer een week.

Zit nu trouwens lekker met de hond en de laptop in het zonnetje. Heerlijk.

Hoe is het weer in Noorwegen?
O da's ook lekker snel Marloussie. Ben heel benieuwd. Dan moet je eigenlijk een meisje krijgen om de boel een beetje in evenwicht te houden.
Dan wordt het vast een flinkerd Aruba.quote:Aruba schreef op 14 april 2009 @ 15:11:

Hoe is het weer in Noorwegen?Dat vroeg ik mij ook al af.
Het ging allemaal eerst niet zo lekker maar begreep dat toen ze rust nam het wel beter ging.

Lekker vroeg zeg, goede tijd!

We hadden al een jaar of 2 een naam voor een jongetje. Alleen lijkt hij nogal op een naam die in de top 10 populairste namen staat. Dus nu twijfelen we. Wil geen kindje wat dezelfde naam heeft als 4 andere kids in de klas.
Sjongejonge. Flesje opgewarmd is de kleine in slaap gevallen. Nou ja laat 'm maar lekker even liggen.

Kan nooit lang duren denk ik.

Ja dat wist ik nog van Surface, ze heeft nu toch ook verlof of niet?
Wil je de naam vertellen Aruba? (Ben erg nieuwsgierig.)
Surface was toch ongeveer net zo ver als Ring? Dan heeft ze nog geen verlof lijkt me.
Hm nou twijfel ik.

Oja was het niet minder werken dan? Ben een beetje het verhaal kwijt stom he.
Moet zeggen dat ik twijfel of ik hem wil vertellen. Dus denk er nog even overna als je het goed vind. Anders liever op de hyves dan hier.
Loop je nog steeds een week voor, Aruba?.....

Het is hier bewolkt. We hebben wel mooie paasdagen gehad.

Morgenochtend controle bij de huisarts. Ben wat buikgrieperig en merk dat mijn buik hard wordt af en toe. Wil dat hij er even naar kijkt. Hij zal wel met het voorstel komen om iets minder te gaan werken. Denk dat ik terug ga naar 80%, hopelijk kan ik het dan tot augustus volhouden.

Ben nu wel benieuwd naar je naam, Aruba! Voor een jongetje hebben wij nu 3 opties. Voor een meisje 2, waarbij ik heel erg sterk neig naar een Deense naam, die je in Nederland niet zo heel veel hoort. In ieder geval niet deze spelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven