eFFFe
zaterdag 9 mei 2009 om 09:01
Ik word gek van het forum, steeds foutmeldingen!! Met Firefox als browser ipv Explorer gaat het wel, maar kan ik niet inloggen en niet posten. Zwaar voor een verslaafde.. Hopelijk gaat deze goed.
Lil, nog vlekjes? Vast 4e,5e,6e ziekte of zo. Als ze er verder niet ziek van is, mag ze best komen, toch?
En Yas, hoe gaat het met jou? Zou jammer zijn als je niet kon komen!
Ons meiske is ziek van de BMR prik van 10 dagen geleden. Koorts, hangerig en slecht eten. Ik moet van vriend eigenlijk thuisblijven als een brave mama, maar wil ik niet... Hij moet dus ook weg en kan niet thuisblijven. Ik denk dat ik ons kampeerbedje meeneem en haar meteen in bed gooi als we er zijn. Dan kan ze ook gewoon veel slepen en af en toe een flesje drinken en vla eten. Net als thuis. Toch? Of ben ik dan erg egoistisch?
Lil, nog vlekjes? Vast 4e,5e,6e ziekte of zo. Als ze er verder niet ziek van is, mag ze best komen, toch?
En Yas, hoe gaat het met jou? Zou jammer zijn als je niet kon komen!
Ons meiske is ziek van de BMR prik van 10 dagen geleden. Koorts, hangerig en slecht eten. Ik moet van vriend eigenlijk thuisblijven als een brave mama, maar wil ik niet... Hij moet dus ook weg en kan niet thuisblijven. Ik denk dat ik ons kampeerbedje meeneem en haar meteen in bed gooi als we er zijn. Dan kan ze ook gewoon veel slepen en af en toe een flesje drinken en vla eten. Net als thuis. Toch? Of ben ik dan erg egoistisch?
zaterdag 9 mei 2009 om 17:35
zaterdag 9 mei 2009 om 19:32
Ja, hier nog iemand thuis (eindelijk). Voor degene die het nog hadden meegekregen: het was mijn camera, kwam er gelukkig bij Zwolle achter en ben weer omgekeerd. Ga de foto's nu gelijk downloaden en leukste op gmail zetten, dan kunnen jullie er allemaal bij.
Het was superleuk om jullie (bijna) allemaal weer te zien!! Erg gezellig! Meisje heeft trouwens bijna de hele weg terug geslapen, dus dat ging prima. Was alleen bij thuiskomst even over de rooie, maar met een kwartiertje in d'r bed was dat weer over (?).
Zeg, ik heb genoten van jullie gezelschap, het lekker eten (dank man van Es - en Lily voor de cakejes!) en van het mooie weer! echt voor herhaling vatbaar, dacht ik zo!
Fijne avond nog en nog een lekker dagje weekend, hopelijk morgen ook nog met mooi weer!
Yas, hoest met jou? En Bri, hoe is je wandeling gegaan? Heb je de 40km overleefd?
Het was superleuk om jullie (bijna) allemaal weer te zien!! Erg gezellig! Meisje heeft trouwens bijna de hele weg terug geslapen, dus dat ging prima. Was alleen bij thuiskomst even over de rooie, maar met een kwartiertje in d'r bed was dat weer over (?).
Zeg, ik heb genoten van jullie gezelschap, het lekker eten (dank man van Es - en Lily voor de cakejes!) en van het mooie weer! echt voor herhaling vatbaar, dacht ik zo!
Fijne avond nog en nog een lekker dagje weekend, hopelijk morgen ook nog met mooi weer!
Yas, hoest met jou? En Bri, hoe is je wandeling gegaan? Heb je de 40km overleefd?
zaterdag 9 mei 2009 om 19:42
Mèn ik ben gebroken na zo'n dag gezelligheid.
Was dan ook al om 07.00 uur op vanwege ons dametje (die had blijkbaar zin om al het andere grut te zien en dacht ik moet maar vroeg wakker worden...).
Het was echt fantastisch leuk en ongedwongen daar in die mooie omgeving. Kreeg er helemaal een vakantiegevoel van.
Super geregeld!
Soep: Zie dat je nod wel een op een hele speciale dag valt dit keer. Let it be great!
Bri: We hebben je gemist vandaag, maar snappen ook goed dat het wel heel confronterend is al die koters, waar ook de jouwe tussen had moeten lopen/zitten/liggen.....
Hoe is het met de voetjes?
groetjes
Was dan ook al om 07.00 uur op vanwege ons dametje (die had blijkbaar zin om al het andere grut te zien en dacht ik moet maar vroeg wakker worden...).
Het was echt fantastisch leuk en ongedwongen daar in die mooie omgeving. Kreeg er helemaal een vakantiegevoel van.
Super geregeld!
Soep: Zie dat je nod wel een op een hele speciale dag valt dit keer. Let it be great!
Bri: We hebben je gemist vandaag, maar snappen ook goed dat het wel heel confronterend is al die koters, waar ook de jouwe tussen had moeten lopen/zitten/liggen.....
Hoe is het met de voetjes?
groetjes
zaterdag 9 mei 2009 om 19:45
Ik vond het een hele leuke en relaxte meeting. Misschien door de mooie locatie, gastvrijheid van Jules (en fam), het zonnetje, het lekkers (thanks Es-man en Lily), de leuke lieve kindjes of gewoon een combinatie van een stel leuke meiden bij elkaar in een ongedwongen sfeer.
Een paar highlights van mij (zomaar gekozen):
- Jessel was er bij! En wat een mooie krullen heeft die Luuk (ook zo'n kleine onderzoeker)
- Luum weet mijn meisjesnaam, leuk dat ik dat niet meer wist en zij zo'n goed geheugen heeft
- De mooie dikke (en minder dikke) buiken, hadden we eigenlijk nog wel een foto van kunnen maken...
- Soepies vinger tussen het raam en mannetje het raam maar dicht duwen (ai, excuses van mannetje!)
- Mannetje die steeds weer tussen de plantjes loopt (was het grasveld dan toch te klein?)
- De draagdoek fanaticus Lily, helemaal leuk! Stond Jusa ook goed!
- Jusa, die volgens mij iemand anders haar bevalling heeft laten doen, zo fit is ze alweer, super dat je er was!!!
- Maartje die helemaal niet zo veel last meer had van de prikjes, door alle gezelligheid en haar grote zus genoot misschien nog wel het meest!
En nu doe ik heel veel anderen tekort, dus misschien dat anderen nog wat highlights kunnen toevoegen....
Ik heb een goede terugreis gehad. Jullie ook allemaal?
Ik denk ook aan Bri en Yas en Daniel, die we hebben moeten
missen...
En weg ben ik weer
PS Maakt iemand nog een nieuw fotoboek aan? Ik heb geen foto's gemaakt, dus vandaar dat ik het nog niet heb gedaan. Ben wel heel benieuwd naar de andere foto's, die van Soep zijn LEUK!
Een paar highlights van mij (zomaar gekozen):
- Jessel was er bij! En wat een mooie krullen heeft die Luuk (ook zo'n kleine onderzoeker)
- Luum weet mijn meisjesnaam, leuk dat ik dat niet meer wist en zij zo'n goed geheugen heeft
- De mooie dikke (en minder dikke) buiken, hadden we eigenlijk nog wel een foto van kunnen maken...
- Soepies vinger tussen het raam en mannetje het raam maar dicht duwen (ai, excuses van mannetje!)
- Mannetje die steeds weer tussen de plantjes loopt (was het grasveld dan toch te klein?)
- De draagdoek fanaticus Lily, helemaal leuk! Stond Jusa ook goed!
- Jusa, die volgens mij iemand anders haar bevalling heeft laten doen, zo fit is ze alweer, super dat je er was!!!
- Maartje die helemaal niet zo veel last meer had van de prikjes, door alle gezelligheid en haar grote zus genoot misschien nog wel het meest!
En nu doe ik heel veel anderen tekort, dus misschien dat anderen nog wat highlights kunnen toevoegen....
Ik heb een goede terugreis gehad. Jullie ook allemaal?
Ik denk ook aan Bri en Yas en Daniel, die we hebben moeten
missen...
En weg ben ik weer
PS Maakt iemand nog een nieuw fotoboek aan? Ik heb geen foto's gemaakt, dus vandaar dat ik het nog niet heb gedaan. Ben wel heel benieuwd naar de andere foto's, die van Soep zijn LEUK!
zaterdag 9 mei 2009 om 20:06
Wat was het supergeweldig vandaag! Wat een geweldig huis en een nog geweldiger tuin! Heerlijke sandwiches, wraps en chocogenot (thanx to es-man en lily). Jules; ontzettend bedankt voor de gastvrijheid!
Mijn highlights (iig een greep, wat het was one ray of light wat mij betreft hoor!)
- mini-Juus
- Lola!
- Phil & teds!
- Te lieve kindjes die heerlijk hebben gespeeld!!!
- mijn dochter die voor 't eerst slaapruimte heeft gedeeld met een jongen (hahaha!)
- lieve actie van luum; bellen blazen!
- kaartjes coldplay! (thanx mim!)
- Jusa-man die heeeel erg verliefd is op mini-juus en grote juus...
- JULLIE!
Ik ga de grande finale van X-factor kijken nu! Ben echt een addict!
-
Mijn highlights (iig een greep, wat het was one ray of light wat mij betreft hoor!)
- mini-Juus
- Lola!
- Phil & teds!
- Te lieve kindjes die heerlijk hebben gespeeld!!!
- mijn dochter die voor 't eerst slaapruimte heeft gedeeld met een jongen (hahaha!)
- lieve actie van luum; bellen blazen!
- kaartjes coldplay! (thanx mim!)
- Jusa-man die heeeel erg verliefd is op mini-juus en grote juus...
- JULLIE!
Ik ga de grande finale van X-factor kijken nu! Ben echt een addict!
-
zaterdag 9 mei 2009 om 20:17
- Kleine mim die dan weer verliefd was op Jusaman!
- Soepje die eerst hand in hand liep met Luuk en toen met Kleine Es stond te smoezen in een hoekje
- Lieve kleine Lola met zoooveeel haar.
- Lisa die mij eten verkocht vanuit 'haar' huis
- De vieze knieen van Pareltje
- Luumpje die gelukkig ook haar knipje niet in haar haar hield
- Kalissa, zo'n grote meid al, met haar te gekke schoenen
- Het verschil tussen Jules en Mim
- Dat ik soms vergat dat er nog veeeel meer zwangeren waren, maar dat dat kwam omdat ze onzichtbaar waren
- Dat Esman hetzelfde vest heeft als Soepman
- Er is ergens iets fout gegaan in mijn leven, want ik heb maar een balkon
- Twee kindjes tillen gaat prima
- Kleine Es die je de oren van de kop kletst
Soepje en Mimmetje hebben onderweg heerlijk geslapen, met dikke rooie wangen.
Ik ben ook apegaar, inderdaad Klaver, het is een speciale dag donderdag!!!
- Soepje die eerst hand in hand liep met Luuk en toen met Kleine Es stond te smoezen in een hoekje
- Lieve kleine Lola met zoooveeel haar.
- Lisa die mij eten verkocht vanuit 'haar' huis
- De vieze knieen van Pareltje
- Luumpje die gelukkig ook haar knipje niet in haar haar hield
- Kalissa, zo'n grote meid al, met haar te gekke schoenen
- Het verschil tussen Jules en Mim
- Dat ik soms vergat dat er nog veeeel meer zwangeren waren, maar dat dat kwam omdat ze onzichtbaar waren
- Dat Esman hetzelfde vest heeft als Soepman
- Er is ergens iets fout gegaan in mijn leven, want ik heb maar een balkon
- Twee kindjes tillen gaat prima
- Kleine Es die je de oren van de kop kletst
Soepje en Mimmetje hebben onderweg heerlijk geslapen, met dikke rooie wangen.
Ik ben ook apegaar, inderdaad Klaver, het is een speciale dag donderdag!!!
zaterdag 9 mei 2009 om 20:47
Hoera! Wij zijn ook weer thuis. Na de meet nog even doorgegaan naar de tennisbaan. En ze hebben gewonnen van de nr. 1 dus feeststemming (en een paar slokjes champagne). Madame heeft zich voorbeeldig gedragen bij jullie maar ook daarna. Laten we hopen dat het zo blijft.
Manlief is ook verliefd op mimmetje, wilde haar al mee naar huis nemen!
Es en esman, de catering was super!
Lil, je cakejes waren goddelijk!
Jules, op de terugweg zag ik dat je ouders 'tegenover' de ebbenhorst wonen. Vroegah heb ik daar wel eens geholpen met puin ruimen. De ouders van de beste vriend van mijn ex wonen/woonden daar. Hoezo toevallig. Superplek trouwens! Als ik het me zou kunnen verooloven had ik het huis van je ouders gekocht.
Herah, ben je helemaal vergeten een mooie trouwdag toe te wensen. Bij deze dus.
Nog even wat huishoudelijke zaken:
Jes, mail me even je gegevens ("mijnvoor-enachternaam"@hotmail.com) zodat ik geld kan overmaken.
Jules/Lily, mijn zelfgemaakte draagdoek is echt minder dan die van lil. Heb hem even op de aangeleerde manier geknoopt en de rand lubbert zo ver uit dat haar hoofdje alle kanten op kan. Lil, kan je die link van dat filmpje hier even posten?
Manlief is ook verliefd op mimmetje, wilde haar al mee naar huis nemen!
Es en esman, de catering was super!
Lil, je cakejes waren goddelijk!
Jules, op de terugweg zag ik dat je ouders 'tegenover' de ebbenhorst wonen. Vroegah heb ik daar wel eens geholpen met puin ruimen. De ouders van de beste vriend van mijn ex wonen/woonden daar. Hoezo toevallig. Superplek trouwens! Als ik het me zou kunnen verooloven had ik het huis van je ouders gekocht.
Herah, ben je helemaal vergeten een mooie trouwdag toe te wensen. Bij deze dus.
Nog even wat huishoudelijke zaken:
Jes, mail me even je gegevens ("mijnvoor-enachternaam"@hotmail.com) zodat ik geld kan overmaken.
Jules/Lily, mijn zelfgemaakte draagdoek is echt minder dan die van lil. Heb hem even op de aangeleerde manier geknoopt en de rand lubbert zo ver uit dat haar hoofdje alle kanten op kan. Lil, kan je die link van dat filmpje hier even posten?
zaterdag 9 mei 2009 om 21:06
ha lieve meiden, ook wij zijn weer thuiss ( al een tijdje hoor:))
wat een geweldige dag!! kan me alleen maar aansluiten bij alles wat hier al staat; de locatie wa geweldig ( thanks to you jules en jules man en jules ouders) de catering was gewoon te lekker ( ook die aanvulling van jou lil!) en de sfeer was super. allemaal relaxte kindjes die genoten van mama ( juus en lil) en van de ruimte en de andere kindjes. Wow!!
ik zeg; jules, je ouders hier nog een paar jaar houden en dan komen we gegarandeerd elk jaar terug
dank soep voor het gezellige samen rijden!
en juusman, mimmetje was echt helemaal weg van je hoor. Dat heeft ze niet zo snel en al helemaal niet met mannen maar met jou voetballen en overgooien was helemaal het einde!!!
maar mee naar huis nemen.... tja dat mag dan weer niet
Top dat jullie meisje het ook op de tennis nog zo goed heeft gedaan en wat ben jij een dappere fitte kraamvrouw zeg!! super.
meiden, slaapze alvast voor straks. x
( hier ook helemaal moe, net als klaver en waarschijnlijk vele anderen)
leuk de highlights lijstjes:)
yass hoe is het met jou? nog contact gehad met je VK?
bri, dikke knuf voor jou en voor je voeten na vandaag
tot snel.. x
wat een geweldige dag!! kan me alleen maar aansluiten bij alles wat hier al staat; de locatie wa geweldig ( thanks to you jules en jules man en jules ouders) de catering was gewoon te lekker ( ook die aanvulling van jou lil!) en de sfeer was super. allemaal relaxte kindjes die genoten van mama ( juus en lil) en van de ruimte en de andere kindjes. Wow!!
ik zeg; jules, je ouders hier nog een paar jaar houden en dan komen we gegarandeerd elk jaar terug
dank soep voor het gezellige samen rijden!
en juusman, mimmetje was echt helemaal weg van je hoor. Dat heeft ze niet zo snel en al helemaal niet met mannen maar met jou voetballen en overgooien was helemaal het einde!!!
maar mee naar huis nemen.... tja dat mag dan weer niet
Top dat jullie meisje het ook op de tennis nog zo goed heeft gedaan en wat ben jij een dappere fitte kraamvrouw zeg!! super.
meiden, slaapze alvast voor straks. x
( hier ook helemaal moe, net als klaver en waarschijnlijk vele anderen)
leuk de highlights lijstjes:)
yass hoe is het met jou? nog contact gehad met je VK?
bri, dikke knuf voor jou en voor je voeten na vandaag
tot snel.. x
zaterdag 9 mei 2009 om 22:18
Hoi allemaal,
Op mijn lijstje:
- wat een leuke dag!!
- wat is kleine Juusje in een warm nest met een lieve vader terechtgekomen! We hadden zo naar de sauna gekund met z'n allen en hij had opgepast.
- heerlijke broodjes, hapjes! Bedankt weer familie Es!
- ik ben omkoopbaar wat de naam van Plieno betreft
- wat een grappige foto's!
- wat een mooie omgeving!
- wat zijn we allemaal toch leuke mama's en papa's
Pfoe, ik was gaar toen ik thuiskwam. Toch inspannend dat rijden altijd en ik miste de ontspanning van Jules! Luumpje viel nog binnen drie minuten in slaap, dus op de terugweg gelukkig normale muziek uit de radio ipv de 100e keer kindercd...
Na zo'n meeting neem ik me altijd voor vaker te komen. Ik ga mijn best doen.
liefs Luum
Op mijn lijstje:
- wat een leuke dag!!
- wat is kleine Juusje in een warm nest met een lieve vader terechtgekomen! We hadden zo naar de sauna gekund met z'n allen en hij had opgepast.
- heerlijke broodjes, hapjes! Bedankt weer familie Es!
- ik ben omkoopbaar wat de naam van Plieno betreft
- wat een grappige foto's!
- wat een mooie omgeving!
- wat zijn we allemaal toch leuke mama's en papa's
Pfoe, ik was gaar toen ik thuiskwam. Toch inspannend dat rijden altijd en ik miste de ontspanning van Jules! Luumpje viel nog binnen drie minuten in slaap, dus op de terugweg gelukkig normale muziek uit de radio ipv de 100e keer kindercd...
Na zo'n meeting neem ik me altijd voor vaker te komen. Ik ga mijn best doen.
liefs Luum
zondag 10 mei 2009 om 18:10
soep die pukkels zijn vast van alle choco-gerechten van gister. Zo te lezen en zien hebben jullie gister allemaal een leuke dag gehad en ook de kids hebben genoten !!
Wij hebben gister 30 gedaan ipv 40 ivm pijnlijke voet en tijd gebrek (hadden s'avonds nog een etentje). Pijnlijke voet is weer genezen ondertussen, dussuh van de week s'avonds maar eens een keer flinke wandeling maken en dan volgende week zaterdag maar eens naar zeeuws-vlaanderen.
Wij hebben gister 30 gedaan ipv 40 ivm pijnlijke voet en tijd gebrek (hadden s'avonds nog een etentje). Pijnlijke voet is weer genezen ondertussen, dussuh van de week s'avonds maar eens een keer flinke wandeling maken en dan volgende week zaterdag maar eens naar zeeuws-vlaanderen.
zondag 10 mei 2009 om 19:11
Mèn wat zag ik een oncharmante foto van mezelf op soep's ongecensureerde foto's (schrik). Gelukkig was poging 2 weer heel charmant (oh valt toch wel mee met dat hoofd). Kon hem helaas niet deleten haha.
Bri: Heb nog wat voetentips. Voor het wandelen je voeten insmeren met gehwol (schrijf je dat eigenlijk zo) voetencrème en je wandelsokken (ik neem aan dat je die hebt) binnenstebuiten dragen. Bij falke zeggen ze dan wel dat die sokken naadloos zijn, maar de buitenkant is nog veel naadlozer (aldus de ehbo'er die de blaren van mijn vriendin door moest prikken).
Zullen we stiekem op de tribune klimmen voor Bri en Soep en dan net doen of we er niet zitten en het 'ongemerkt' voorbij laten gaan? Misschien helpt het.....
Bri: Heb nog wat voetentips. Voor het wandelen je voeten insmeren met gehwol (schrijf je dat eigenlijk zo) voetencrème en je wandelsokken (ik neem aan dat je die hebt) binnenstebuiten dragen. Bij falke zeggen ze dan wel dat die sokken naadloos zijn, maar de buitenkant is nog veel naadlozer (aldus de ehbo'er die de blaren van mijn vriendin door moest prikken).
Zullen we stiekem op de tribune klimmen voor Bri en Soep en dan net doen of we er niet zitten en het 'ongemerkt' voorbij laten gaan? Misschien helpt het.....
zondag 10 mei 2009 om 19:32
bedankt voor de tip klaver maar het waren geen blaren waar ik last van had. Heb heerlijke wandelsokken van de perry sport en ook geen blaren. 1* met andere sokken gelopen en toen had ik oververhitte voeten en waren ze helemaal rood. Dit keer kreeg ik last van tinteling in hak. Voel het nu nog beetje als ik lang heb gezeten en weer opsta en er dus druk op komt, als ik eenmaal loop is het over.
stiekum op de tribune mag altijd
stiekum op de tribune mag altijd
zondag 10 mei 2009 om 19:37
Klaver, moet ik hem verwijderen? Is zo gepiept, hoor! Ik wilde alles er op zetten, dan kunnen mensen zelf kiezen welke ze willen houden.
Bri: ik zit ook klaar, heur! Stiekem dan, haha. En die buikpijn denken we weg! Hup, weg met die buikpijn!
Tenzij het natuurlijk goede buikpijn is. Dan mag het blijven. Anders: WEG!
Bri: ik zit ook klaar, heur! Stiekem dan, haha. En die buikpijn denken we weg! Hup, weg met die buikpijn!
Tenzij het natuurlijk goede buikpijn is. Dan mag het blijven. Anders: WEG!
zondag 10 mei 2009 om 20:31
Meiden, wat was het onwijs tof om jullie te zien! En wat zijn jullie gul geweest met kadootjes enzo. Ik heb mijn ouders MOETEN beloven dat ik jullie heel hartelijk zou bedanken voor alle kadootjes die iedereen bij had! Ik vertelde dat er geopperd was dat we het wel jaarlijks daar konden doen en ze waren meteen enthousiast! Maar dan moesten we wel beloven dat het op een dag is dat zij er ook zijn. En luum, dan rij jij gewoon vast een dag eerder mee. Kunnen we toch nog beppen onderweg.
Maar het was gister echt fantastisch. Het eten van es-man…. niet meer normaal zo lekker! En wat kan die man van jou toch onwijs goed opruimen ook, Es! Mijn moeder zei al; is er echt een kok geweest? Ik zie er niets van! En die taartjes van Lil waren ook goddelijk.
Ik hoop dat iedereen super genoten heeft. Heb helaas niet met iedereen kunnen kletsen, maar we zijn ook met zoveel en je bent toch nog best wel aan het zorgen, ondanks dat de catering volledig geregeld was. Mijn bekken was wel echt aan gort ’s avonds. Heb op de bank gezeten en kon niet meer lopen. Ging telkens “door mijn bil”. Gelukkig heeft vriendlief drinken gehaald enzo.
En Juus, wat is ze prachtig en wat zijn jullie trotse ouders! En zoals iemand anders al vroeg: wie heeft jouw bevalling gedaan?!? Wat zag jij er fantastisch uit!
En Lil, ik vond lola ook echt te gek. Wat een lieverd. Maar hoe gaat het met jou? Ik kreeg een beetje de indruk dat het je toch allemaal best zwaar valt met die gebroken nachten enzo. Je mag haar zo een keertje laten komen logeren hoor!
Soep, die tent is cool!
Blond, hoe was de verjaardag van je zusje?
Dok, de tip van de eeuw is dus: chocotaart na een BMR prik
Bri, volgende keer ben jij er gewoon bij met een prachtige baby in je buik!
Tot later,
Liefs Jules
Maar het was gister echt fantastisch. Het eten van es-man…. niet meer normaal zo lekker! En wat kan die man van jou toch onwijs goed opruimen ook, Es! Mijn moeder zei al; is er echt een kok geweest? Ik zie er niets van! En die taartjes van Lil waren ook goddelijk.
Ik hoop dat iedereen super genoten heeft. Heb helaas niet met iedereen kunnen kletsen, maar we zijn ook met zoveel en je bent toch nog best wel aan het zorgen, ondanks dat de catering volledig geregeld was. Mijn bekken was wel echt aan gort ’s avonds. Heb op de bank gezeten en kon niet meer lopen. Ging telkens “door mijn bil”. Gelukkig heeft vriendlief drinken gehaald enzo.
En Juus, wat is ze prachtig en wat zijn jullie trotse ouders! En zoals iemand anders al vroeg: wie heeft jouw bevalling gedaan?!? Wat zag jij er fantastisch uit!
En Lil, ik vond lola ook echt te gek. Wat een lieverd. Maar hoe gaat het met jou? Ik kreeg een beetje de indruk dat het je toch allemaal best zwaar valt met die gebroken nachten enzo. Je mag haar zo een keertje laten komen logeren hoor!
Soep, die tent is cool!
Blond, hoe was de verjaardag van je zusje?
Dok, de tip van de eeuw is dus: chocotaart na een BMR prik
Bri, volgende keer ben jij er gewoon bij met een prachtige baby in je buik!
Tot later,
Liefs Jules