Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
emmen valt mee hoor. Is uit en thuis net geen uur rijden. We hebben idd een abonnement genomen dus we zullen er het komende jaar wel vaker heengaan denk ik.

@pebbs, heb nog aan je gedacht vandaag met die warmte. Hou je het nog een beetje vol?
Jee, ik was hier 2 dagen niet geweest en had helemaal verwacht dat Pebbs ondertussen bevallen zou zijn...pfff, ach, vandaag is het veel te mooi weer geweest, ik hoop dat je er lekker van hebt kunnen genieten!!!

Het jurkje is een wikkeljurk, die kan ik dus altijd aan, hij is vandaag al binnengekomen, joehoeh!!! Ik ben gek op jurken, nu met die dikke pokkel (hahaha, zo noemde Ringel haar bevallige buik destijds toch?) is het zo handig. Ik heb alleen maar 2 zwangerschapsspijkerbroeken en een 3 kwart. En dus jurken en rokken; Hema, King Louie, Zaatchi en dus Tante Betsy..

Ringel, gaaf dat festival, zo indrukwekkend!
Jammer, Pebbs nog niet bevallen, ik heb zo het gevoel dat ze nu bezig is, slaat nergens op...met Eva had ik dat toen ook en toen was het helemaal niet zo.

Mijn vriendin die gisteren ingeleid werd is in het begin van de avond (gisteren) bevallen van een gezonde zoon, Sam. Ik heb het via via gehoord en begreep ook dat het pittig geweest is, met knip en vacuümpomp...ik weet er alles van, helaas...

@Krokus: Leuk zeg, een abbo bij de dierentuin. Ik vind dierentuinen ook altijd geweldig, kan me er heel lang in vermaken. In Emmen ben ik laatst ook nog geweest, twee keer pas nog. Man en ik hadden het er laatst nog over, dat Jasmijn al heel veel in dierentuinen is geweest in haar leventje, maar wij vinden het zelf ook erg leuk.

@Annie: Heerlijk als je van die leuke jurkjes gewoon nog aan kunt, dan voel je je gelijk gekleed. Jij zult inmiddels ook wel een lekker buikje hebben denk ik?

@Ringel: Hoe was het festival? Het was er nu erg mooi weer voor in ieder geval!

Wij hebben vandaag niet veel bijzonders gedaan. Mijn opa en oma uit de Achterhoek waren bij mijn ouders dus daar hebben wij ook koffie gedronken. 's Middags nog even het centrum in geweest. Paar leuke koopjes gescoord. Verder patatjes gegeten thuis, kids naar bed en nu lekker hangen op de bank. Morgen heb ik oppasdienst in de kerk. Verder ook dan nog geen plannen, lekker rustig aan doen dus!
@mmmoi: ik ben niet bezig hoor. Ik zou het niet erg vinden maar het is helaas niet zo.

Klinkt erg zwaar, die bevalling van je vriendin. Als ik dat dan lees ben ik even blij dat ik nog niet bezig ben. Maar gelukkig een gezonde zoon en hopelijk ook een gezonde (ietwat gehavende) moeder.

Het warme weer viel me vandaag wel tegen. In eerste instantie vond ik het wel lekker maar ik werd na een tijdje misselijk, hoofdpijn, vocht vasthouden etc. Na een lauwe douche ging het wel weer wat beter.

Hopelijk morgen wel nieuws maar het is erg rustig nu dus ik verwacht er weinig van.
Veel gerommel vannacht maar het wil nog niet goed doorzetten. Hopelijk dat het in de loop van de dag wel beter doorzet of anders morgennacht.

Net de meiden met een boterham voor de tv gezet zodat ik zo nog lekker even mijn bed in kan.
Spannend wie weet een zondagskindje.

Zijn je ouder snu op vakantie gegaan? Of durven ze echt niet. Heb jij eigenlijk broers en zussen? En zijn er meer kleindkinderen in de fam? Zat me da ineens af te vragen. Van de meeste hier weet ik het wel ongeveer, van jou niet.

Ga voor je duimen.
Spannend hoor Pebbs! Gelukkig is het vandaag stukken minder warm (hier regent het ook nog). We hebben vanmiddag bbq bij de toeterclub.... maakt niet uit, het wordt toch wel gezellig.

We hebben sinds vorige week een iPad, maar ik kan op dat ding niet inloggen op viva (en ja, ik heb wel de app!) Ik ben nogal een sul in dat soort dingen... dacht serieus dat we met iPad en al naar de "app-store" moesten.... kkuch......

En ik kan 'm niet aanzetten of er staan twee kids onder de 5 mee te gluren en allerlei dingen te doen! Swipen, verkleinen, vergroten en dat allemaal met de vingertjes (precies zoals het hoort!!!!)

Hier niet veel te melden, kom af en toe meelezen, maar niet zoveel te vertellen.

XXXX
Gisteren bij de ballonnen geweest was echt super leuk om te zien. En we waren mooi op tijd en hadden goede plekken (en een heeeel groot picknick kleed) en hebben alles goed kunnen zien.

Spannend Pebbles, ik hoop voor je dat de kleine zich vandaag nog laat zien!

Lief is met de meiden de hort op zodat ik even in alle rust door het huis heen kan rauschen. Heb net de badkamer schoon, dus zo lekker douchen, wasmachine aan en de rest doen. (is vnl zand)
Jeetje Pebbs, spannend dus, ik hoop op een positieve update!

Ris, stoertje met je Ipad, ik weet sinds 2 weken wat het is...hahahaha

Ringel, lekker gedouched? Ik geniet iedere dag van onze nieuwe badkamer!

Ik kom vanavond nog ff gluren of er meer nieuws is.
kwam even voor een pebbs check.....nog geen nieuws dus.....

We hebben net gegourmet. Oudste haar idee. kasten bij langs voor wat we in hebben en lekker met z'n vijfjes gegeten. vriendinnetje/ buurmeisje van Oudste at ook gezellig mee. gaat alleen wel stinken in huis 9en had je net alles schoon he)
hmm, pebbs is niet geweest, terwijl ze weet dat ze dagelijks een update moet geven....
quote:krokusje schreef op 04 september 2011 @ 18:59:

hmm, pebbs is niet geweest, terwijl ze weet dat ze dagelijks een update moet geven....

Krook, ze was vanmorgen om 7 uur (!!!!) al langs geweest. Ze gaf an dat het rommelde maar dat ze niet zeker wist of het zou doorzetten...

oeh, wat zal ze ons irritant vinden als er niks loos is, maar ik zet hem maar alvast op; de tribune!!!

Even wat eten en drinken erbij;

(voor Krook, hahaha, las je FB)

En voor de rest, al dan niet met alchohol;

En dan voor erbij, heerlijke Sushi (oeh, wat heb ik daar zin in.., ik doe maar net of het niet rauw is)

You go girl!!!
@krook: ik ben vanmorgen nog voor een update geweest dus ik hou me keurig aan de regeltjes.

Nog niks bijzonders hier. Het is weer redelijk rustig in mijn buik.

@babba: ik heb 1 zusje en manlief heeft 2 broers. Wij zijn de enige met kinderen (en dat blijft denk ik nog wel even zo).

Dit wordt voor beide opa's en oma's dus het 3e kleinkind.

Mijn ouders zijn toch maar niet gegaan maar ze staan wel in de startblokken voor als de baby toch nog snel komt.
@annie: bedankt voor alle aanmoedigingen. Hopelijk heb ik er vannacht wat aan.

En sushi mag je gewoon eten hoor. Als je hele verse vis eet mag je het rauw eten. Ik heb vrijdagavond nog een groot bord gemaakt thuis met verse tonijn, zalm en coquilles van de visboer.

Heb je nog een foto van de nieuwe badkamer? Ik ben wel benieuwd.

Hahaha, sorry Pebbs, ik liet me een beetje gaan. Maar het rommelt dus nog steeds...pff, lastig lijkt me dat. Ik hoop dat je jochie zich nu snel aandient.

Ja, jij maakt zelf Sushi....dat zou inderdaad wel kunnen. Ik zou het nou niet in een restaurant eten. Maar zelf maken, dan weet je wel hoe vers het is.

Hmm, even surfen voor recepten!
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 04-09-2011 19:22
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Kwam ook even kijken hoe het ervoor stond, hoewel ik weet dat Pebbs mij ook wel even belt/smst als het zover is...was toch nieuwsgierig. Vervelend dat het zo rommelt Pebbs, blijft het spannend houden die baby.

Vandaag veel familiebezoek enzo hier, we zitten nu lekker te relaxen en dan komen zo nog vrienden op de koffie.

@Ris: Wij willen ook een Ipad maar het is zo duur... mmman heeft al een poos een Ipod en daarop zitten de kinderen ook graag te swipen, haha, zo'n grappig gezicht!
En we gooien er nog even een paar cheers tegenaan voor Pebbels

kom maar op met die kleine!
Nog niks?

2Krook hoe is het vanochtend gegaan?

Hier ook de Oudste weer naar school.....je merkt aan Jongste dat ze het maar gek vindt, weer met mama alleen te zijn. Vanochtend ook de bemiddelings medewerkster van het gastouder bureau over de vloer gehad. Maakt het toch wel weer een stuk echter allemaal.

Vorige week zat ik nog in spanning, word ik het wel, word ik het niet. Gek hoor.....(maar wel leuk)
Onze zoon vind het nog wel even best volgens mij, die zit nog lekker in mijn buik.

Net Floor naar school gebracht en boodschappen gedaan. Zo even een kopje koffie bij een moeder van school met een dochtertje waar Eva goed mee overweg kan.

@annie: ik eet de rauwe vis inderdaad alleen als ik zeker weet dat hij heel vers is.

Sushi maken is op zich niet zo moeilijk maar het is even een handigheidje. Floor en Eva zijn gelukkig ook gek op sushi (vooral Floor). En ze helpen ook graag mee om het te maken.

@mmmoi: natuurlijk laat ik het weten als de baby er is.
Het begint nu eindelijk ergens op te lijken met het gerommel. Duimen jullie mee dat het nu doorzet?

Nu nog even bedenken of we de kinderen straks gewoon in bed leggen of dat we ze ergens laten logeren. Ze zijn nu allebei aan het spelen en worden thuisgebracht dus dat is wel erg luxe.
YEEEEEE GO GO pebbels!!!!!! (had al gehoopt op goed nieuws toen ik zag dat je als laatste had gereageerd)

Spannend Pebbles....hoop dat het snel gaat. Heel benieuwd naar je mannetje....
verwacht nu wel elk uur een up date natuurlijk.
verwacht nu wel elk uur een up date natuurlijk.
huh? twee keer! das maf. beejte te hard op de enter knop gedrukt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven