Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ringel, van harte meid!!! Wat supersupergaaf voor je!!

Mmmoi, niets mis mee hoor, een groter leeftijdsverschil tussen de kinderen.

Pebbles, ik denk dat het een naam met als beginletter de "T" wordt. Ik ben benieuwd..

Ik houd het weer even kort want erg druk. Vandaag heb ik mijn eentje een deel van de verhuizing gedaan en het nieuwe huis flink opgeruimd. Het is nog niet klaar (de badkamers moeten nog (deels) betegeld worden, radiatoren moeten worden opgehangen, al het sanitair moet nog geplaatst worden, er moet nog gestuct worden, de vloerverwarming ligt er nog niet, om van de vloertegels al helemaal te zwijgen, en o ja, het toilet beneden moet nog gesloopt worden). Het behang wordt ook pas volgende week of de week erop, geplakt. Ik vind het nog steeds erg leuk en het wordt supermooi. Maar het is ook wel een grote onderneming, zo'n monsterverbouwing. Ik geloof dat we de post "onvoorzien" al vier keer hebben uitgegeven haha, en dan vooral aan dingen die je niet echt ziet, zoals nieuwe bedrading en een nieuwe groepenkast voor de electriciteit. We gaan vrijdag over en gelukkig mogen de kinderen dan nog even bij mijn ouders logeren. Hanna komt de eerste week trouwens bij ons op de kamer omdat haar kamer nog niet klaar is (en omdat ik haar veiligheid wil bieden, zo in de onrustige periode van verhuizen).

Ik lees trouw mee maar ik reageer dus even niet zo veel.

Groetjes iedereen!
@Mirjam, volkomen begrijpelijk hoor. het is ook even best stressen en een gedoe verhuizen en tegelijkertijd verbouwen. (hoe zit het met de grijze haren? o wacht die noemen we hier oud blond)

Hier komt zeer zeker geen derde, Lief heeft geen actieve zwemmertjes meer.
@mmmoi, we hebben hier nog vakantie. Volgende week begint alles weer. ben ze al min of meer aan het voorbereiden, qua opstaan, bedtijden enz.

Ontbijt. we eten een boterham bij de tv. Lief en ik zijn beide nieuwsjunkies en willen graag het ontbijt nieuws kijken. Dames zitten dan op kleine stoeltjes bij de salontafel. In het weekend eten we wel gezamenlijk aan de ontbijt tafel en ook tijdens de lunch. Voordeel van s'ochtends bij de tv eten is dat ik de bakjes/ tasjes kan klaarmaken, zij hun boterham eten en dat na Martin Morning ze weten dat ze hun schoenen en jassen aan moeten trekken omdat het dan bijna tijd is om naar school te vertrekken.

Nu ik erover nadenk, ik kijk al ontbijt tv vanaf dat ik een jaar of 13 ben! (is dus al 20 jaar!!!!!!)
Oja, haha, Ringels dochter heeft gewoon nog vakantie, ik ben al zo gewend aan het werkende leven weer, dat ik dat gewoon even vergeet!

Mirjam, het klinkt heftig idd, die verbouwing. Op hyves is te zien dat het er heel erg mooi uit komt te zien. Nog even en dan woon je er gewoon al. Dan nog even en dan is alles klaar en dan vergeet je al heel snel hoe een bende het is geweest. Succes met verhuizen en lees lekker mee.

O ja en twee kids van verschillende leeftijden vind ik niet erg, maar Jasmijn en Thijmen hebben heel veel aan elkaar en als ik nu te lang wacht met een derde dan wordt dat misschien zo'n eenling...ik weet het nog steeds maar niet.

Ik kwam er gisterenavond trouwens achter dat ik maandag de pil vergeten ben, dus als het zo zou moeten zijn, heeft de natuur dat geregeld
Haha Mmmoi dat zou wat zijn, dan moet het inderdaad zo zijn.

Ik heb dat net andersom. Aimee en Zach schelen 4 jaar en dat is prima. Alleen vind ik het ook wel een beetje zielig voor Aimee als er nu wel snel een derde komt. Dan is het Aimee en de kleintjes. Dat idee.

En ik denk dat ik een leukere mama ben voor 2 kinderen dan voor 3. Ik vind tijd voor mijzelf hebben ook fijn. Ik ga nu wel allemaal uit van aannamens gevormd vanuit subjectieve gedachten vanuit mijzelf. Oh en ben zelfs bang dat het dan een tweeling wordt (zelf van een tweeling) en zit ik ineens opgescheept met echt een groot gezin.

Denk niet dat hier een derde komt. We gaan nog niets doorknippen Tot dat wij 40 zijn zeker niet. Niet dat ik dan nog een baby zou willen. Belangrijke reden is dat mocht ooit in de komende jaren 1 van onze kinderen zou komen te overlijden (akelige gedachte) dan zou dat wel een reden zijn om alsnog voor een derde te gaan.

Ga me maar eens aankleden
Ik vind het na deze derde ook wel mooi geweest maar doorknippen durf ik nog niet. Ik weet niet wat de toekomst brengt. Aan de andere kant kan ik slecht tegen hormonale anticonceptie en ben ik zeker niet van plan om daar weer aan te beginnen.

Hier weer een onrustige nacht met veel wakker liggen en veel gerommel in mijn buik maar nog steeds geen baby.
Balen Pebbs, nog steeds geen baby...ben je het al goed zat?

Hier ook nog geen doorknippen oid...om dezelfde reden die Babba noemt. En ik kan zelf ook nog overlijden bijv, dan heeft mmman nog de keuze om kindjes van een andere vrouw te krijgen. Ik wil er niet over nadenken maar dat moet je soms toch.

Ik hoor net heel raar nieuws. Een meisje die voor de vakantie van onze school is afgegaan, komt vanaf maandag weer terug naar school. Het ging niet op de middelbare school?!? Heeeeel raar verhaal. De middelbare adviseert dit ook. Het was wel een jonge leerling, maar van zoiets heb ik echt nog nooit gehoord. Ze heeft een mooi advies gekregen en ging naar een middelbare die goed bekend staat hier. Weird...
Dat is een vreemd verhaal van dat meisje, hoe zal zij zich daar bij voelen. Toch terug naar. Zou toch denken dat een middelbare school wel wat in huis heeft om zoiets op te vangen. En dan desnoods brugklas over. Zullen wel redenen hebben.

Pebbles wanneer ben je precies uitgerekend? En waren Floor en Eva op tijd. Ben heel benieuwd naar je mannetje. Zijn Floor en Eva er veel mee bezig.

Mijn schoonzusje was hier. Ik heerlijk in bad. Kom ik beneden Aimee foetsie. Zij dacht dat die bij mij was. Ligt ze verstopt onder de dekens in ons bed te slapen. En als ze een maal slaapt, krijg je haar zeker niet wakker. Dus wordt niet grappig vanavond.

ga hier maar de boel aan kant maken. Morgen eerste dag kdv voor Zach.
@babba: haha, ik vind het wel een grappige actie van Aimee. Je zou je ook heel erg zorgen kunnen maken als je haar niet kunt vinden en ze wordt niet wakker als je haar roept.

Ik ben morgen uitgerekend maar Floor en Eva waren allebei 5 dagen te laat dus ik verwacht nog wel een paar dagen met een dikke buik te lopen.

@mmmoi: dat zal vast niet zomaar besloten zijn van dat meisje maar wel een vreemd verhaal ja. En de scholen zijn ook pas net begonnen dus echt tijd om haar daar op school te houden is er niet geweest.

Ik ben het nu wel zat ja. Zeker omdat ik nu echt veel minder kan en 's nachts veel wakker lig van al het gerommel. Ik ben nu eigenlijk alleen maar aan het wachten.

Wow morgen al, ik dacht nog iets van 2 weken. Jouw zwangerschap lijkt zo snel gegaan. Oh dan is het nu extra spannend. Wel snel foto's op Hyves op FB
hmmm als pebbs morgen is uitgerekend (euh Annie, up date van tabel?) dan denk ik dat de bb een dikke kans heeft er donderdag/ vrijdag er wel te zijn. Voor gerommel is vaak wel goed voor de ontsluiting enzo. Sterkte iig...en ik ga heel erg voor je duimen.
SPANNEND voor pebbels! duimen blijven draaien.
Kan je lang blijven draaien Ringel want het is hier nog steeds rustig.

Vannacht ook geen gerommel maar wel een keer goed geslapen.

Vandaag de kinderen naar de bso en de creche dus een lekker dagje voor mezelf.

Ik had stiekem wel gehoopt dat er vannacht wat zou gebeuren maar we blijven nog even wachten (en daar ben ik zooooo slecht in).

wacht met je mee.....maar het blijft altijd spannend zo'n uitgerekende datum.....Misschien dat de rust je nu wel goed doet.

Wij zijn naar het bos bramen plukken.....
Pebbs, spannend hoor, vandaag dé dag. Hopelijk begint het snel voor je, en is het ook weer snel voorbij Ik ken nog iemand die vandaag is uitgerekend, en morgen mijn duo-collega, dus ik zit druk in de babies, haha.

Jasmijn is naar school en Thijmen ligt uitgeteld van de psz in bed dus ik heb even rust. Ik zou ook kunnen poetsen maar ik heb geen zin, ik ga eerst even relaxen...
he pebbs, gerommel zet dus nog niet door?

Ben een beetje moe. 3 dagen hard gewerkt. Nu vrij. Roan is klaar met de vakantie. Hij heeft nergens meer zin in, is wat hangerig en kijkt het liefst de hele dag televisie. Jesper was op weg naar huis (van Ikea) in slaap gevallen. Heeft in de Ikea een uur alles bij elkaar gebruld maar na dat kwartiertje slaap in de auto heeft hij geen zin meer om te tukken. Monstertje. Die ligt nu dus boven te schreeuwen...

Maandag begint het ritme weer. Heb er wel weer zin in hoor.

Jesper roept nu 'mama, uit!!!'. Ik zal hem er eens uit plukken.
Kom net uit uit het bos, met een flinke emmer vol bramen! 9en ben zelf helemaal geschaafd en gedaan auw)

Hier zijn de kinderen ook wel weer toe aan de regelmaat van school. Had gisteren een vriendinnetje van Oudste te logeren en ben nu pas even zonder kind en dus momentje voor mezelf...pffft, ben zo gaar als een patatje.
Pfff, ben zo moe momenteel. Vandaag naar het ziekenhuis geweest, heb een gekke bult in mijn arm, gister ff naar de dokter en die wilde graag een echo. Waarschijnlijk gewoon een vetbult, in ieder geval niks geks. Tis een soort knikker van 1 cm. Beide jongens waren vandaag weer samen thuis en dat was weer even wennen. Jeetje, wat zochten ze elkaar op en dan niet alleen maar op een gezellige manier. Ben blij dat maandag school weer begint en alles weer in zijn ritme komt.

Zonet mezelf verwend met een Jurk van Tante Betsy;

Sooooowww, genoeg ego. Pebbs, is het volle maan? Ga maar gewoon eens lekker bevallen!

Ringel, oehhh, lekker bramen!!! Jam? taart? Saus? Muffins!!!! Hmmmm.
Mooi jurkje Annie!

Ringel, heerlijk bramen, kun je zulke lekkere sap van maken voor over vla en ijs...jummie..

Wij zitten al helemaal klaar om naar school te gaan maar het is nog een beetje te vroeg. De kids kijken tv.

Thijmen is helemaal niet lekker. Hij werd gisterenavond badend in het zweet wakker. Duidelijk koorts. Ik heb gemeten en hij had 39,9! Echt heel erg hoog. Zetpil gegeven en drinken. Hij eet ook erg weinig maar hij drinkt gelukkig wel. Hij heeft nu wel verhoging maar niet meer zo belachelijk hoog als vannacht. Hij zit lekker in zijn joggingpak en hij moet toch zo echt even mee naar school; het is niet anders.

Ik zou vanmorgen koffie gaan drinken bij een zwangere vriendin, maar die belde gisteren af. Ze moet ingeleid worden. Vanochtend om zeven uur melden in het zkh. Spannend...

Nu heb ik dus geen plannen voor vandaag. Alleen vanavond, dan hebben we een feestje van mijn werk. Borrel. Ik heb oppas geregeld. maar als Thijmen nog ziek is gaat mmman gewoon niet mee.
Nog geen volle maan volgens mij want de baby laat zich nog niet zien.

@annie: Leuke jurk Annie. Tante Betsy zegt me niks. Kan je de jurk nu ook aan? HIj ziet er best smal uit in de taille.

Ik heb er al weer zin in om over een tijdje gewone kleren te kunnen kopen.

@mmmoi: Voor Thijmen wel lekker dat je nu geen koffie gaat drinken bij die vriendin. Wel spannend hoor dat ze vandaag wordt ingeleid. Was er een medische reden voor?

Vandaag en gisteren weer wat regelwerk voor het huis gedaan.

Als het goed is komen ze half oktober de vloer leggen en daarna komt de keuken erin. Begin oktober zouden de muren dan gedaan moeten worden.

De bestrating en tuinaanleg moeten we nog regelen maar het is wel handig om dat zo snel mogelijk te doen zodat er niet steeds allemaal zand naar binnen wordt gelopen.

De badkamer en de toilet gaat een bekende van ons doen en zal daarom wat langer duren maar we hopen toch dat we eind november of begin december zo'n beetje in ons nieuwe huis kunnen.
@Pebbs: Ja, anders had ik die vriendin vanmorgen zelf af moeten bellen ivm ziek jongetje, dus het komt nog wel een beetje 'mooi' uit ook zo. Ze wordt ingeleid ivm heeeeeel veel vocht vasthouden en een stijgende bloeddruk icm beetje eiwit in de urine.
Het blijft spannend hier.

Leuke jurk Annie!

Ik had toch verteld dat ik gisteren naar het bos ben geweest. We zijn niet alleen met bramen thuis gekomen, maar ik heb er ook een dikke pols+ hand overgehouden. ben ws geprikt door een 1 of ander beest en ik krijg daar dus een erg heftige reactie op. ben links op de linker pols geprikt en m'n pols/ hand zijn op gezet vanaf halverwege m'n onderarm tot net aan de knokkels van m'n vingers. het ziet er niet uit. En het enige wat je kan doen is koelen (en hopen dat je niet weer geprikt wordt) het brand en jeukt als de ziekte......
he gatsie Ringel. Ben je ermee naar de huisarts geweest?

@pebbs, lekker idee dat je voor de jaarwisseling gesetteld bent in je nieuwe huis. Hoe ging het verder vandaag?

@annie, leuk jurkje zeg! Ik hou van jurkjes!

Vandaag een heerlijke dag gehad. Op een gegeven moment had ik hier 6 kinderen rondlopen. Gezellig. Roan heeft veel geleerd de afgelopen tijd. Dat kan ik echt zien. Hopelijk is dat op school ook te merken. Lief is voetballen kijken bij zijn broers en ik ga zo even lezen. Morgen met m'n schoonfamilie naar de dierentuin. Leuk is dat. Ik denk dat we een abonnement nemen.
@krook: welk dierenpark gaan jullie heen? Dierenpark in Emmen is nog wel een flink stuk rijden voor jullie toch?

Mijn ouders willen heel graag op vakantie maar mijn moeder wil niet weg zolang de baby niet geboren is. Ik heb echt hard mijn best gedaan om deze week te bevallen maar het is niet gelukt.

Gisteren tegen mijn moeder gezegd dat ze ook alvast een stukje Duitsland in kunnen rijden (ze gaan met de caravan richting oost Duitsland) en als de baby geboren wordt kunnen ze in een dag heen en weer om op kraambezoek te komen.

Voor hetzelfde geld duurt het nog een week en dan zijn ze voor mij de hele week thuisgebleven.
He nog niet bevallen! Floor en Eva waren allebei een dag of 5 te laat toch? (op zich wel mooi dat de baby er nog niet is, is zijn verjaardag ook niet zo dicht op die van Eva)

Ik ga nu gokken op komende dinsdag. is nergens op gebasseerd, vandaar dus ook een gok.

Nu even eten koken. We gaan vanavond naar een ballonnenfestival (bij meerstad) lijkt me erg leuk en we zijn er vorig jaar ook geweest, maar toen gingen de ballonnen de lucht niet in. Ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven