Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hoi meiden,

Druk bezig ochtendje hier, want ik heb beide kids van mijn vriendin hier. Zij moest werken en de school en psz zijn natuurlijk dicht

We hebben al veel gedaan vanmorgen, cakejes gebakken en versierd met marsepein, geknutseld en nu zitten de meiden met Polly Pocket te spelen, Thijmen ligt in bed en zoonlief van vriendin kijkt rondlopend een filmpje. Hij wil niet zitten, laat staan liggen. Hij is bijna drie maanden jonger dan Thijm maar wil ook niet meer slapen 's middags.

Vanmiddag als mijn vriendin weer terug is gaan we met zijn allen naar de binnenspeeltuin. Gezellig.
hahahaha ik lees net pas dat krook hoopt dat alle mensen uitkomen!

@Mirjam, kan me voorstellen dat Hanna zich is rot geschrokken. Aan het eind van het jaar maar weer voorzichtig laten wennen aan de knallen van het vuurwerk?

Als er al een einde van het jaar komt natuurlijk. Nu het 2012 is zijn veel mensen bezig met de "magische'datum 21-12-2012. De maya's hebben voorspeld dat de wereld zoals we die kennen niet meer zal zijn. Hun kalender (die tot op de dag van vandaag klopt) eindigt op die datum. Ik weet niet wat ik er van moet denken. dat de wereld een keer ophoudt dat is naar mijn idee zo klaar als een klontje, maar hoe, wat en wanneer geen idee.
@einde van de wereld: ik hoorde van de week een interview op de radio waarin iemand vertelde dat het maar nonsens is van die maya kalender. De Maya's schenen helemaal niet bezig te zijn met dat soort vraagstukken dus we proberen onze onzekerheden op hen te projecteren. We zien 't wel.

@mmmoi: had je nog gelezen dat ik morgen wil komen?

Je hebt een drukke dag achter de rug vandaag zie ik.

Nu even online zoeken naar bestrating. Volgende week komt de hovenier om de bestrating aan te leggen maar dan moeten we wel iets hebben om te leggen.
O haha, ja hoor Pebbs, we verwachten je, gezellig!!!
Leuk!! Ik heb er zin in!

Nu maar hopen dat ik niet van de weg af wordt geblazen onderweg ;).

Ik stuur je een sms als ik weg rijd (hopelijk ergens tussen 9 en 10).
whehe. Ik bedoel natuurlijk wensen..

Ik vind dat soort dingen ook altijd een beetje spannend hoor Ringel. Het houdt me niet bezig in het dagelijkse, maar denk er weleens over na. Net als dat nostradamusgebeuren. Vind ik ook apart allemaal.

@mir, wat een schrik voor Hanna. Gelukkig nog een jaar voordat er nieuw vuurwerk is.

Zit even met een dilemma. Roan heeft een half jaar terug een nare aanvaring met mijn vader gehad. Mijn vader heeft toen flink tegen hem staan schreeuwen. Sindsdien wil hij er ook niet meer alleen heen. Zo langzamerhand zijn we het weer wat aan het opbouwen. Vorige week heeft hij er samen met Jesper gespeeld, ging prima. Morgen is de kleinzoon van mijn stiefmoeder bij hun, en ze wilden gaan zwemmen. Of Roan mee wilde. Roan wilde heel graag. Ze komen dan 3 kwartier in de auto naar mijn stad, om in ons zwembad met Roan te gaan zwemmen. Nu ligt Roan in bed. Tranen in zijn ogen. Hij heeft zich vergist en wil niet zwemmen. Een paar maanden terug heb ik doorgezet toen hij niet wilde, en dat ging niet goed. Pa en stiefmoeder hebben hem s aovnds teruggebracht.

Nu heb ik eigenlijk niet het idee dat het op dit moment iets te maken heeft met mijn vader, maar dat Roan in bed lag, niet wilde slapen en bedacht heeft dat hij niet wil zwemmen en dat dat op dit moment waarheid voor hem is. Wil dus eigenlijk wel weer doorzetten. Ik zou mijn afspraken kunnen verzetten en mee kunnen gaan, maar wil hem ook niet teveel tegemoetkomen. Vooral omdat hij er vorige week samen met Jesper gespeeld heeft. Het gaat dus om 2 uur zwemmen, patatjes eten en weer naar ons huis. Hij gaat daar niet slapen ofzo. Aan de andere kant wil ik hem ook geen moment het gevoel geven dat ik er niet voor hem ben. Pff. Lastig.
Krook, ik vind dat wel heftig hoor. Dat Roan na zo'n tijd nog met dat gevoel zit. Ik zou zelf meegaan. Dat lijkt me het meest opbouwende. Je laat zien dat het allemaal wel weer goed zit en je kan ingrijpen mocht het mis gaan. Wat is er precies gebeurt als ik vragen mag? Als je niet wilt antwoorden, begrijp ik dat hoor.

Ringel, o ja, 2012. Stel je voor zeg. Best wel zonde. Wat zouden jullie doen als je zeker wist dat iets dergelijks staat te gebeuren? Ik zou al mijn geld uitgeven aan lekker eten, drinken, reisjes en sigaretten...o jee, al meer dan 5 jaar gestopt maar heb nu en dan nog steeds de behoefte om te roken...stom hoor.
@Annie, Krook heeft wat er is gebeurd wel opgeschreven hier ergens.

@Krook, ik zou ook meegaan, iig mee naar het zwembad je hoeft niet perse mee te gaan zwemmen, maar dat Roan weet dat je in de buurt bent. Misschien dat hem voldoende vertrouwen geeft om wel mee te gaan. het blijft lastig, maar ik begrijp je gevoel wel van kom je hem tegemoet (met de gevolgen van dien, dat hij verder gaat manipuleren om zijn zin door te drijven, bepaalde dingen afdwingen door op jouw gevoel te spelen) of leer je hem nu dat moeders wel in de buurt is als hij iets spannend vindt maar dat hij ook dingen moet proberen ook als hij ze in eerste instantie niet leuk vindt. (begrijp je wat ik bedoel?)

ben gisteren een beetje aan het googlen geweest wat betreft het einde der tijden etc. Ik geloof er niet in dat de wereld explodeert ofzo of dat alles ophoudt met bestaan. Ben gisteren op een site terecht gekomen waarin wordt verteld dat we een nieuwe periode ingaan en dat we (als in: de mensheid) op een meer respectvolle manier met de wereld leren omgaan en meer op de natuurlijke energie over gaan (wind energie, zonne energie etc) http://www.daanspeak.com/Maya01.html -> deze site.

Vond het wel interessant.

Nostradamus vindt ik ook altijd heel intrigerend.
Nou, het dilemma heeft zich vanzelf opgelost. Had gisteren ook bedacht dat ik gewoon mee zou gaan. En dan benoemen in de zin van "mama heeft ook zin om mee te gaan" ipv dat hij denkt dat ik meega omdat hij het spannend vindt. Dus ik zeg dat vrolijk tegen hem, mooi niet dat ik mee mocht. Pa en stiefmoeder waren hier om 11 uur met neefje en ze waren om 15 uur terug. Hele leuke middag gehad.

@annie, het was ook best heftig toen. Was ook het moment dat ik zelf een beetje ingestort ben, juni vorig jaar. Wat een verschil met hoe het nu gaat zeg! Heerlijk!
Lekker dat het zo opgelost is Krook.

Ik heb gisteren een gezellige dag gehad met Pebbles. Lekker rustig aan gedaan, geluncht, de kinderen laten spelen en rusten en toen het dorp in. Eventjes gewinkeld, niet echt lekker weer...tenslotte gegeten bij het pannenkoekenrestaurant, erg gezellig. Ze ging pas om half negen naar huis en moet vandaag werken, dus dat wordt een heftig dagje voor haar.

Ik heb een bout nacht achter de rug. Ik sliep erg onrustig en was veel wakker van de storm. Op een gegeven moment kon ik de slaap niet meer vatten en ben ik onder de douche gaan staan, om half zeven. Daarna nog een uurtje liggen dommelen en toen ging de telefoon; de aannemer van ons inmiddels lekke dakkapel was onderweg en zou er over een kwartier zijn. Dus snel aangekleed. De aannemer waaide bijna van het dak af! Maar volgende week komen ze het repareren, fijn.

Nu dadelijk komen iemand van de kerk met haar dochter hier koffie drinken. Het meisje is Jasmijns vriendinnetje, dus dat is wel gezellig.Ze heeft nog een meisje van net drie dus die kan leuk met Thijmen spelen, hopelijk

Verder weinig plannen vandaag. Kids zitten lekker te spelen.
Klinkt gezellig Mmmoi, wel gedurfd van Pebbs om met dat weer zo laat de weg nog op te gaan. Het ging hier best wel tekeer.

Krook, fijn dat het zo opgelost is. Stoertje die Roan! Heerlijk.

Gisteren met Mats even gesproken over zijn feestje. En wat ik verwacht had, gebeurde dus ook. Hij wilde veel te veel kinderen uit nodigen. Zelfs zijn juf moest komen, hahaha. En Timme mocht er ook bij zij en vooruit, Sverre, Lief en ik ook...Uiteindelijk eruit gekomen, het worden 6 kinderen en niet 30....

Nu zijn ze heerlijk aan het spelen; de playmobilbrandweermannen van Mats tegen de dino's van Sverre....
Het was gisteren inderdaad weer heel gezellig bij Mmmoi en de kinderen hebben zich (in vergelijking tot andere keren) allemaal heel goed gedragen vond ik.

Het terugrijden was wel vrij intensief omdat het waaide en regende dus ik was blij dat ik thuis was om half 11.

Om 2 uur 's nachts werd Floor wakker omdat ze gespuugd had dus alles verschoond en weer terug in bed. Dit heeft zich nog 2 keer herhaald maar er kwam natuurlijk steeds minder uit.

Dat werken vandaag is er dus helaas niet van gekomen en ik zit nu thuis met een meisje dat aan een beschuitje aan het knabbelen is. Eva en Valentijn zijn wel gewoon naar de creche dus ik kan even lekker wat doen in huis.

Toen ik de BSO vertelde dat Floor ziek was vroegen ze meteen of ze moest overgeven. Het schijnt heel erg te heersen.

@annie: wat klinkt dat leuk, de brandweermannen tegen de dino's. Weten jullie al wat jullie gaan doen met het feestje van Mats?

@mmmoi: Hopelijk krijgen Jasmijn en Thijmen geen last van hetzelfde als Floor heeft maar als het wel gebeurd dan ben je alvast voorbereid.

Geef je rek.nummer nog even door via mail of sms.

@ringel: ik zie het helaas niet zo snel gebeuren, die nieuwe tijd die jij omschrijft. En als het wel gebeurd dan ben ik bang dat er eerst iets heel ergs gebeurd voordat er zo'n ommezwaai plaatsvindt. Maar het zo wel mooi zijn, ik ben voor!

Nu het kerstspul aftuigen en stofzuigen.
Ach, Pebbs, wat naar voor Floor. En dat na zo'n lange intensieve dag. Hopelijk krijgen mijn kinderen het niet inderdaad, maar we zullen wel zien. Ik heb nog niet iets gemerkt. Ze zijn hier wel moe maar dat heeft een andere reden...

Onze kinderen lagen er gisterenavond ook laat in omdat Pebbles er was en waren erg vroeg wakker vanmorgen, dat kwam ook wel door mij doordat ik om half zeven onder de douche ging staan... Ze hebben lekker gespeeld met de visite net en nu is het rustuurtje. Thijmen ligt in bed, daar was 'ie echt aan toe met slaaptekort, en Jasmijn zit weeeeeer Sjakie en de chocoladefabriek te kijken.

Die film heeft ze voor haar verjaardag gekregen van de buren, omdat ik sinds de kerstvakantie uit het boek aan het voorlezen ben (en dat komt weer doordat ze bij jou die fabriek gezien heeft Pebbs, op Winterwonderland!!!). Het boek is nu bijna uit en de film is favoriet op het moment. Heerlijk als je kind van die gouwe ouwe kan genieten die je zelf als kind ook heerlijk vond!
Wat is het hier rustig dan!!!

Gisteren hebben mijn kinderen onverwacht bij mijn ouders gelogeerd, Jasmijn wilde dat graag en Thijmen mocht mee. Ze sliepen op één kamer dus toen Jasmijn midden in de nacht wakker werd met 'buikpijn' was Thijm ook gelijk wakker en hebben ze elkaar lekker wakker liggen houden (kletsend). Toen is mijn moeder maar bij Thijm gaan liggen en Jasmijn bij opa (die sliep gewoon door) in het grote bed. En toen hebben ze nog redelijk geslapen daarna gelukkig. Vanmorgen heb ik ze opgehaald en waren ze vol verhalen, ze waren weer goed verwend met opblijven, film kijken en lekkers erbij...Thijm ligt nu weer lekker in bed, kan hij mooi even bijslapen.

Jasmijn kijkt de nieuwe Smurfen film die mijn man gedownload heeft en die kan hij via de Ipod doorsturen naar de tv met Apple-tv, ik snap er geen hout van maar het werkt!

Vanavond gaan we gezellig borrelen met onze buren, leuk.

@Pebbs: Hoe is het met Floor nu? Mijn kinderen zijn gelukkig nog steeds niet ziek. Zal je zien, worden ze maandag ziek, als ik weer moet werken O ja en ik heb een nieuwe sjaal voor Thijm. Internet. Kost een hoop maar daar denk ik maar niet aan. Nu nog een colbertje
Hai!

Even een niks verhaal, leef nog, laatste dag vakantie; we zijn naar een binnenspeeltuin geweest, helaas is Gijs niet helemaal in zijn hum. We zouden eigenlijk verder weg gaan, maar omdat hij niet lekker was, zijn we dichterbij gebleven. Zo kon ik rond het middaguur met 'm naar huis. Thuis een boterham gegeten en toen op bed gelegd. Ella mocht met de rest daar blijven en zij zijn net een half uurtje terug.

Morgen kinderfeestje van Ella, ik moet alleen nog postzegels kopen voor de kaarten die we gaan maken. Gisteren nog wat dingetjes gekocht bij de Action (helaas moest ella plassen dus ik heb lang niet de hele inventaris van de winkel gezien, maar wat een leuke dingen voor bijna geen geld!).

Vanaf volgende week gaat Gijs met mij naar muziek voor peuters. We vonden het zo sneu dat er zo weinig aan activiteiten is voor 'm terwijl hij het wel allemaal heel leuk vindt (dansen, gym, zingen etc) en dit is vanalles bij elkaar.

Ik ben zelf nog op zoek naar een andere yoga groep. Ik ga nu op maandagavond, naar Dru yoga (is een actievere variant dan de Hatha yoga). Zij heeft twee lestijden, om 19.15 wat onmogelijk te doen is als ik ook nog twee kinderen rond die tijd naar bed wil helpen (en mijn man wil helpen omdat ik al 2 avonden niet kan helpen met het bedritueel) en om 20.45, maar die duurt dus tot 22.00 en dan lig ik daar al om half 10 te slapen en kom über wakker weer thuis..... ook niet handig dus. Maar het is heel lastig om iets te vinden.... ik zoek nog even door dus.

Dinsdag heb ik trouwens sollicitatie gesprek op mijn eigen school, de IB taak wordt een functie en dan mag iedereen van het team solliciteren. Alleen de huidige IB-er en ik hebben gereageerd. Er zit een flinke soll commissie... 2 collega's, onze directeur, een MR lid en een directeur van een andere school want dat moet in onze stichting. Die dir wil ons graag gaan bevragen volgens de STAR methode, dus daar moet ik me nog in gaan verdiepen (ik weet wel wat het is, maar ik wil wel goed naar voren komen uiteraard).

Gelukkig heb ik niks te verliezen. Wel raar, want de collega's die niet naar huis gaan dinsdag, (ik dus ook) gaan eerst met elkaar eten en daarna dat gesprek in.... Ach ja....

Ik ga nog eens ff wat rondstruinen naar overhemdjes voor Gijs. Hij heeft zeker een jaar lang geweigerd overhemdjes aan te trekken en nu wil hij ze hebben. Maar ja... hij is er wel uitgegroeid!
O Ris, spannend zo'n sollicitatie...ik zal voor je duimen! Wat ga jij al vroeg naar bed trouwens, hier gaan wij niet voor half 12 naar boven elke avond. Ik ben een avondmens en kan anders toch niet slapen. 's Morgens heb ik dan wel weer moeite om er uit te komen soms...maar vanmorgen heb ik lekker kunnen uitslapen omdat de kids uit logeren waren. Dat was wel een keertje luxe!

Veel succes morgen met het partijtje...

O en overhemdjes heb ik laatst bij de Hema gehaald. Thijmen heeft er een heleboel maar 86/92 wordt nu echt te klein; de mouwen worden te kort. Ik heb er 2 gekocht voor totaal 9 euro, echt geen geld. Het was allemaal 2 halen, 1 betalen. Online trouwens ook.

Hier lekker rustig dagje. Jasmijn heeft buiten gespeeld en Thijmen heeft na zijn slaapje mij helpen poetsen. De stoofperen en de sucadelapjes staan te sudderen (alvast voor morgen, vanavond red ik niet, dan eten we patatjes-altijd op vrijdag). De bedden zijn weer verschoond en alles is schoon gemaakt...heerlijk. Straks na het eten de kids lekker naar bed, die zijn moe, hebben wat slaap in te halen. En dan ga ik badderen en bij de buren op de koffie.

Dit weekend nog helemaal geen plannen...heerlijk, want maandag moet er weer gewerkt worden!

Ik ben trouwens online aan het kijken voor vakanties. We zijn natuurlijk laat met boeken, maar ik weet ook totaal niet wat ik wil. Ik vind alle landen wel leuk of interessant, weet niet of ik lang in de auto rijden wel zie zitten....moeilijk...en dan moeten we ook nog eens in de bouwvak. Hebben jullie allemaal al vakanties geboekt!??!
Laat met boeken mmoi?? Hahaha. Wij boeken eigenlijk altijd pas een maand vantevoren. We weten dit jaar ook nog niet wat we gaan doen. Met de tent weg, dat is het enige wat ik zeker weet.

Gisteren en vandaag de feestjes van Roan gehad. 1x voor de buurkinderen en 1x voor zijn klas. Beide keren was het heel leuk en ik ben supertrots op Roan. Wat is dat kereltje weer gegroeid de laatste tijd. We begonnen met cake versieren met slagroom, hagelslag, muisjes, m&ms, snoepaardbeitjes en natuurlijk kadootjes uitpakken. Daarna wilden ze de kadootjes van Roan in elkaar zetten (allemaal playmobiel). Vervolgens sjoelen. Daarna een kaart kleuren en toen naar buiten. Vandaag dan, gisteren zijn we binnen gebleven. In totaal 2,5 uur. Was ook wel voldoende.

Morgen gaan we kijken naar een blokhut. Komend voorjaar gaat lief en mijn stiefvader er eentje in de voortuin plaatsen. Eindelijk ruimte in een schuur. Hij wordt waarschijnlijk 3 bij 4 meter.
even niet online geweest, want de computer was naar z'n grootje. Nu weer helemaal geupdate en kan ik weer lekker beppen.

Lief erg druk geweest met zandzakken sjouwen gisteren. Pfft wat een gedoe zeg, Zijn pieper ging eergisternacht ronf 4.00 en hij was gistermiddag rond 17.00 weer terug.

Verder lekker aan getutteld met de meiden (lief had de stoeltjes in de auto dus kongeen kant op) en ik moest gisterochtend nog werken en heb in allerijl de oppas nog moeten bellen of de meiden daar terecht konden.....wat regelarij dan. bah. Maar het is allemaal goed gekomen. alleen vandaag zo gaar als een patatje.

Morgen laatste vakantie dag en dan weer aan het werk.
Hoi hoi,

Mmoi, heb je al iets geboekt? Wij gaan niet met het vliegtuig maar gewoon naar een camping met de tent. Misschien naar Kroatie dit jaar en anders Frankrijk. We boeken eigenlijk nooit, Daags van te voren zoek ik een camping en reserveer ik een plek. Wij gaan in de weken 31,32 en 33. Wederom laat dit jaar.

Gisteren naar de verjaardag van dochter van onze vrienden geweest (vriendinnetje van Mats), ze is ook 5 geworden. Ik vind het echt wel een mijlpaal hoor, 5 klinkt zo anders dan lekker kleuterig 4. Heb heel veel zin in de verjaardag van Mats.

Verder niks bijzonders, Timme doet het lekker, huilt wel veel door krampen. Maar hij kan ook lachen joh! Prachtig.
Hai!

Het feestje gisteren was heel erg leuk! Ella was vanaf het middageten al zenuwachtig en ook de meisjes die kwamn hadden last van een beetje gezonde spanning. Grappig hoe dat dus werkt bij die kleintjes. Ze zaten allemaal braaf op de bank met een bekertje drinken... We hebben ze eerst de pakjes laten verstoppen die Ella later moest zoeken (dat was leuk!) Daarna gingen we cakejes versieren en ook dat was een echte hit. Mijn nichtje die zelf heel vaak cakes en taarten maakt, zou komen helpen. Zij heeft dus ontzettend veel materiaal waar de dames uit konden zoeken. Ze mochten er 1 opeten en 3 mee naar huis nemen. Er was er maar één die ook echt 4 cakejes heeft versierd. Daarna hebben ze nog verkleed en gedanst en gesnoept. We hebben nog kaarten versierd en die zijn we ook op de bus gaan doen, ware kunstwerken moesten er in de envelopjes gepropt worden.

Ella is trouwens een echte regeltante. Hoe verlegen ze ook doet op school, ze had de regie in handen hoor. Ze moesten allemaal in een rij naast haar komen staan, dan zouden ze gaan dansen. Zij deed voor en de rest deed mee.... En ik maakte me nog wel zorgen over haar sociaal emotionele ontw... nou, dat is niet nodig!

De pannenkoeken waren minder succesvol, alleen Ella heeft er 2 op, de rest amper 1. Ze waren echt wel lekker, maar ik denk dat ze vol zaten van de cake en de snoepjes. Toen hadden we nog tijd over en heb ik ze nog allemaal even geschminkt (altijd fijn dat ik dat kan).

en toen was het alweer voorbij. Het was heel geslaagd, 6 lieve meisjes die alles keurig meededen en heel goed luisterden.

En ja.. nu is ze echt 5! Ik vind het ook al zo groot klinken t.o.v 4....
Ja, is echt wel anders hè, 5 jaar...een handvol, klinkt echt groot.

Jasmijn gaat ook zo hard. Ze wilde vanmorgen ineens veters leren strikken. Ze heeft altijd laarzen met ritsen dus ze had daar nooit eerder om gevraagd. Ik deed het één keer voor en ze kon het alweer. Niet superstrak, maar wel echt een knoop en een strik. Ze zal het wel weer snel afleren omdat ze het nooit hoeft te doen...

Wij hebben vanmiddag een lange wandeling over de boulevard gemaakt, lekker. Zo dadelijk soep met broodjes eten...en als de kindjes in bed liggen alles weer klaar maken voor morgen, dan begint het gewone leven weer. Ik heb nog niet echt veel zin eigenlijk...maar ja, zal wel moeten.

Het is maar zes weken werken ofzo tot de volgende vakantie! Wel drukke weken, want we moeten toetsen afnemen, rapporten maken en rapportavonden houden. Maar dat komt wel goed.

@Ris: Fijn dat het feestje van Ella zo leuk was. Ik zag al wat op FB voorbij komen. Leuke dingen hebben jullie gedaan, zoiets zou ik ook doen denk ik.

@Annie: Wat naar dat Timme nog steeds zo'n last heeft van krampjes. Is er niets aan te doen? Hij houdt het zo lang! En een vakantie is nog niet geboekt hoor, ik vind het allemaal zo duur. We zitten te kijken voor een huuraccommodatie in de Dordogne ofzo, maar je bent zo tussen de 1500 en 2000 euro kwijt en dat vind ik echt een hoop geld, aangezien we in de voorjaars- én in de meivakantie ook nog op vakantie gaan...moeilijk moeilijk...ik weet ook echt nog niet waar ik heen wil ofzo...vliegvakantie kunnen we sowieso niet betalen trouwens, dus dat gaat hem niet worden.

@Krokus: Dapper van je, 2 feestjes voor Roan! Gelukkig is alles goed gegaan, het klinkt ook bij jou erg leuk. Roan zit goed in zijn vel op het moment hè, lekker hoor.

Heb je nog een blokhut gekocht?

@Ringel: Toen ik het journaal zag moest ik al aan jullie denken, hebben jullie zelf ook last van al het water gehad, of viel het wel mee? Je man is iig hard aan het werk geweest daardoor...

Moet nog wat werk nakijken van de leerlingen van voor de vakantie...blergh...zal er toch aan moeten geloven nu!
Ook hier zit het kinderfeestje erop. Gisteren kwamen 7 enthousiaste 5 en 6 jarigen ons nieuwe huis binnen en hebben zich volgens mij goed vermaakt. Cake versierd (en gegeten), cadeautjes verstopt en opengemaakt, speurtocht in het bos, hoogste wc-rol toren bouwen en tussendoor een heleboel rennen, dansen, gillen en gek doen. Aan het einde patatjes gegeten en daarna alle kinderen weer thuisgebracht.

Vandaag ook nog verjaardagsvisite gehad.

Dinsdag mag Floor nog trakteren op school dus ik heb morgenavond nog wat te doen.

Wij hebben zelf gelukkig geen last van het water gehad, maar dat is ook doordat ze in de buurt polders hebben laten onderlopen. Ons dorp ligt naast het Winschoterdiep en die was behoorlijk vol.

Hier ook druk bezig met de voorbereidingen van de verjaardag(en) Vanavond is de taart besteld en Oudste wil graag haar feestje in een binnenspeeltuin houden. dus die ook gereserveerd voor haar verjaardag. Uitnodigingen voor de familie en vrienden de deur uit gedaan. Woensdag kaartjes maken voor haar feestje zodat ze die vrijdag kan uitdelen in de klas. De traktatie hebben we al een poosje in huis. Eendenfluitjes hahahaha. We moeten er nog wat lekkers aan freubelen en dan zijn ze klaar om uit te delen. Ik wil perse niet dat ze op chips oid gaat trakteren, vooral ook omdat de feestdagen net weer achter de rug zijn....meeste kinderen hebben al zo veel zoetigheid en snacks binnen gehad. En op deze manier hoef je ook niet iets speciaals voor kinderen met een allergie oid te maken.
Eendenfluitjes Ringel? Was dat???? Lekker dat je het allemaal al zo goed voor elkaar hebt.

Ha Mmmoi, veters strikken. Knap hoor. Ik heb het Mats nog nooit zien doen, misschien ook omdat ie zelf altijd klittenband heeft en ik alleen maar laarzen en pumps draag. Straks kan ik zelf geeneens meer veters strikken, hihi
Ach veters strikken verleer je nooit, net als fietsen.

Eendenfluitjes zijn euh...fluitjes in de vorm van een eendenkop waar een soort van kwaaak geluidje uitkomt.

deze....ze zijn echt super grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven