Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hieperdepiep HOERAAAAAA voor Floortje...ook alweer een dame van 5.

Roan en Krookie, ik wil jullie voor morgen ook al een gezellige verjaardag wensen met heel veel mooie cadeautjes en lieve familie en vrienden.

Ik blijf even bij bijlezen, even druk met boodschappen, werken en leuke dingen met de meiden doen.

Dag laiverds.....tot volgend jaar!
Lieve Floor, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een heel leuke dag hebt gehad en veel leuke cadeaus hebt gekregen. Ook namens Jasmijn gefeliciteerd!

Wij hebben een heerlijke dag gehad in Ouwehands. Ris, bedankt voor de schone kleding tip, ik heb het echt nodig gehad. Thijmen was in de 'rivier' in Ravotaapia gaan zitten en Jasmijn liep overal dwars (op regenlaarzen welliswaar) doorheen. Ik was blij dat ik ze weer warm kon aankleden toen we de overige dieren gingen bekijken.

Nu lekker samen voor de tv. Morgen weinig bijzonders. Ik heb vrienden uitgenodigd voor morgenavond maar nog niet gehoord of dat door kan gaan omdat mijn vriendin niet helemaal lekker was. Ze belt vanavond als het goed is nog.
Floor en Pebbs, gefeliciteerd.

Altijd wel apart. Roan is net na twaalven geboren, dus ik 30 december altijd bezig met de bevalling. Half zeven wakker met eerste krampjes. Wc lag eruit want lief was net aan het tegelen. Hij 's ochtends nog naar de praxis om alle gehuurde dingen terug te brengen. 15 uur verloskundige, 19.30 uur kraamhulp want Roan zou nu toch wel snel komen. 21 uur naar het ziekenhuis en daar ruim 2 uur persweeen tegengehouden. Hahaha.

De slingers hangen iig. Ben wel een beetje emo vandaag merk ik. Zou als ik toen de kennis van nu had, dingen anders aangepakt hebben met Roan. Veel meer mijn rust bewaren. Maar goed, het is gelukkig een superlekker jochie. Ik ga zo slapen. Welterusten!
Krookje, ik wil je alvast een hele fijne dag wensen voor morgen! Wat gaat het toch hard met onze kinders, geniet van het feest en van het vuurwerk om het af te sluiten.
Krokus, ik kan me die memory lane ook wel voorstellen. En tja, als je toen had geweten wat je nu wist..maar had je dan ook echt de kracht gehad om het zoveel anders aan te pakken? Je hebt toch altijd vanuit je beste intentie gehandeld en gaandeweg heb je je mannetje leren kennen en nu heb je het evenwicht gevonden en de aanpak die voor hem het beste werkt. Maar daar waren de afgelopen vijf jaar toch ook voor nodig? Ik kan me wel voorstellen dat je graag -tijdens de onzekere momenten die je hebt gehad- had geweten dat het ooit zo goed zou gaan. Alvast een superfijne dag morgen!!

En Pebbles, jij van harte met Floor! Heeft ze een leuke dag gehad? Vast wel, toch? Heeft ze met haar nieuwe speelgoed gespeeld?

Mmmoi, jullie dagje uit klinkt leuk en wat een leuke foto's ook op FB. Thijmen is een knap jongetje zeg.

Hier alles goed. Vandaag gewerkt en daarna -zoals vaak op vrijdagavond- gewinkeld (eerst wat gegeten in het eetzaakje van een vriend). Ik heb bij de Hema een donkerblauw vestje en een donkerblauw jurkje gekocht voor Hanna (2 halen, 1 betalen, dat was leuk winkelen), en nog wat kraamcadeautjes. Daarna bij V&D nog wat leuke kleertjes gekocht en een jurk voor mezelf. En ik heb een doos lego gekocht voor Hanna's verjaardag. Wat is dat spul duur zeg, een niet eens zo grote doos voor 80 euro. Ik heb deels betaald met een VVV-bon die ik voor dat medisch onderzoek van laatst, heb gekregen, dus het kostte me nu "maar" 30 euro, dat scheelt weer. Ik zal zo even wat plaatjes plakken, speciaal voor Pebbles;) die zo van plaatjes houdt (zonder gekheid; ik vind dat ook altijd leuk, om te zien wat mensen kopen).
Zo, toch nog even op de valreep hier!

Lieve meiden, allemaal een heel fantastisch jaar toegewenst.

Mirjam, wat een gaaf cadeau, ik ken dat helemaal niet; lego voor meisjes.

Dag meiden, tot volgend jaar. Waarschijnlijk zien jullie me de 2e wel weer verschijnen!
Krokus, van harte gefeliciteerd met Roan!!!! Heeft hij een fijne verjaardag, met veel leuke cadeaus?

Iedereen een fijne jaarwisseling. Ik ga nog even poetsen, er komt vanavond een grote vriendengroep bij ons.
Hieperdepiep hoera, Roan is ook alweer vijf jaar! Van harte gefeliciteerd Krook en fam. en hopelijk een fijne dag!

Wij hebben echt een saaie oudjaar dit jaar. Mijn man is nu bij vrienden helpen met de nieuwe tv aansluiten-ophangen (al de hele dag) en vanavond komt er NIEMAND. Boring. Ze kunnen allemaal niet of willen niet ivm kinderen...
Mmmoi; wij zitten ook alleen thuis. Heb zelf ook niet zo veel zin om met de kids ergens naar toe te gaan, teveel moeite.... dan maar weer een jaar met zijn tweetjes op de bank (net als elke zaterdagavond )

We hebben net wel met zijn viertjes vervroegd een feestje gevierd; kids met warme chocomel en een appelbeignet en wij aan de koffie (om half 7 haha), daarna vuurwerk gekeken; er werd al voldoende afgefikt en toen nog een spelletje met zijn vieren gedaan. Ze liggen nu net op bed en hadden echt het gevoel dat ze heel laat naar bed mochten hahah!

Meiden; een hele fijne avond allemaal en hopelijk gaan we een geweldig 2012 tegemoet met zijn allen!

Dikke kus, Ris
Gefeliciteerd roan!!

@mmmoi: hier net zo'n saaie oudjaarsavond. We hebben niemand gevonden die Wilde of kon dus we Zijn gewoon samen thuis. Volgend jaar hebben we een groot huis, dan kunnen jullie blijven slapen.

Fijne jaarwisseling meiden!!!
Een heel fijn nieuwjaar voor jullie allemaal!

@mir, zo is het ook hoor. Ben ook trots op ons gezin met wat we bereikt hebben met elkaar.

Hier een hele gezellige dag gehad. Normaal wordt Roan heel druk en gaan alle remmen los op zijn verjaardag (of die van een ander). Hij heeft het supergoed gedaan vandaag. Echt een toppertje is het. Vanavond bij het naar bed gaan kwam even de ontlading. Oeh, brutaaltje. Maar ja, dat is ook logisch. Hij vond het superspannend vandaag.

Jesper hebben we in een bedje in de woonkamer. Die lag om half tien nog te huilen door de knallen. In zijn bedje gelegd en hij sliep binnen een kwartier. Nu nog bekijken hoe we hem naar boven krijgen want wil hem niet alleen beneden hebben liggen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Dat dit jaar maar veel geluk en wijsheid en alle goeds voor jullie allemaal mag brengen!!!

@Krokus: Fijn dat het zo'n leuke dag was. Wat heeft Roan gekregen? En hoe heb je het met Jesper opgelost? Wel slim dat je hem in de woonkamer gelegd hebt, de stakker.

@Pebbles: Hadden we dat van elkaar geweten, dan hadden we gezellig samen oud en nieuw kunnen vieren. Misschien een idee voor volgend jaar idd.

Wij hebben de kinderen lekker op tijd in bed gelegd, half zeven sliepen ze al. Jasmijn in ons bed, vond ze extra leuk, en ze wilde maar niet in slaap vallen in haar eigen bed. Ze waren aan de achterkant van ons huis waar zij slaapt erg aan het knallen en toen ze in ons bed lag, sliep ze gelijk. Om kwart voor 12 hebben we de kinderen wakker gemaakt en hebben ze wat gedronken en een oliebol gegeten. Toen een poos naar het vuurwerk gekeken, eerst naar wat papa afstak en toen dat op was op zolder naar de rest gekeken. Nu liggen ze er net weer in maar Thijmen ligt alweer te roepen dus mijn man is bij hem. Zal het knallen wel 'eng' vinden. Jasmijn is nergens bang van, die steekt het liefst zelf mortiergranaten af bij wijze van spreken, haha.

Tot morgen allemaal!!!
Goedemorgen allemaal (op de valreep)!

Ik doe hier het licht weer aan, hoewel dat niet nodig is, want de zon is al op.

Wij hebben een ontbijt van oliebollen achter de kiezen, al een hoop rotzooi geruimd, ik heb de kids gebadderd en mijn man het vuurwerk geveegd. Nu zit Thijmen naar een dvd'tje te kijken, Jasmijn zit Top Modellen te ontwerpen en mijn man tekent ook. Lekker relaxed hier.

Vanmiddag gaan we koffie drinken bij mijn schoonouders en aan het eind van de middag gaan we gourmetten bij mijn ouders. Gezellige dag dus.

Jullie nog leuke nieuwjaarsdagplannen? Of goede voornemens?
En aan iedereen een nieuw gelukkig jaar gewenst!

Ik moest gisterochtend eerst nog werken tot 15.00. Snel naar huis, spullen gepakt en om 16.00 zaten we in de auto richting moeders. dar waren we goed 15.30 en het eten stond al klaar (een soort van verlaat kerstdiner) meisjes hebben lekker gegeten (wij ook!) en zijn rond een uur of 20.00 naar bed gegaan. Jongste had de tijd van haar leven, want mijn moeder heeft een internet winkel waar ze oude poppen verkoopt (en poppenhuizen en alles wat daar bij hoort, plus nog allerlei vintage speelgoed) dus een walhalla voor kleine meisjes. het hele huis staat vol met speelgoed en komende woensdag komt er nog een verhuiswagen vol spullen bij.

daarna gezellig met z'n viertjes wat geborreld en yoepie gekeken. Om middernacht een fles bubbels opgetrokken en elkaar een goed nieuw jaar gewenst, vuurwerk afgestoken en daarna nog 3.30 zitten kletsen en doen. Meisjes hebben we niet wakker gemaakt, niet wakker te krijgen! Lief en ik hebben in het huis van de buren geslapen en waren pas om 12.30 wakker. wat was dat lekker zeg! maar nu wel koppijn van het vele slapen (slaap normaal max iets van 7 uur of minder)

met z'n allen gelunched en rond 15.00 zijn we naar oer beppe gegaan. Was nog meer familie dus was wel gezellig.

Daar rond 17.30 weg gegaan. maar kwam er halverwege achter dat ik mijn tas vergeten was mee te nemen. dus weer terug (een goed kwartier rijden) tas gehaald en eindelijk naar huis. Onderweg pizza besteld, die opgehaald en we waren 19.00 thuis en konden meteen aanvallen. Nu uitbuiken, beetje tv kijken en straks de dames maar nar bed,

Ik moet morgen weer werken en ben de rest van de week vrij. Wel lekker, mooi de tijd om alles weer normaal te maken in huis.
Wauw Ringel, jij kan terug in de tijd! ..... Haha

Klinkt gezellig jullie dag.

Ik heb vandaag uitgeslapen, kinderen hebbeb met de man veel te lang tv gekeken. Zaten pas om 10u aan t ontbijt. Vanmiddag familieborrel en met het eten was het hier gourmetten, gezellig! Vanaf Morgen weer wat normalere dagen. Moet veel doen aan mijn studie en school....hard werken dus!
Hoi meiden, jullie ook allemaal een goed en gelukkig nieuw jaar!! Dat Zach, Valentijn en Timme maar gezond maar doorgroeien naar schattige dreumesjes. Dat onze knullen en meiden zich maar fijn verder mogen ontwikkelen; sommigen in groep 2 na de zomervakantie, anderen al in groep 3. Dat Pebbles haar huis maar snel en goed zal verkopen. Dat Ringel haar baan leuk blijft vinden en misschien wel door kan groeien? Dat Ris weer fijn verder komt met haar studie (zou je die dit jaar afronden eigenlijk?). Dat het met Roan maar zo goed mag blijven gaan als nu! Voor Mmmoi, Annie en Babba gewoon het allerbeste!

Wij hadden een leuke, maar drukke jaarwisseling. Veel voorbereidingen (vooral soppen en opruimen en wat gerechtjes bereiden). Er kwamen dus veel vrienden; 2 gezinnen, met vooral grote kinderen (en de jongste, een jongetje van ruim 5,5 heeft in de avond bij ons in de slaapkamer geslapen), verder nog een stel, nog 3 alleengaande vrouwen, mijn moeder kwam en later (na zijn werk) ook mijn vader. Gezellig hoor. Iedereen had iets bij zich van eten dus we kwamen de avond wel door. Tegen middernacht nog een geestelijke overdenking (uit de bijbel) en gebed en daarna; zoenen, champagne en vuurwerk. Hanna had in de avond 1,5 uur geslapen maar ze werd voor elven alweer wakker en is daarna tot half drie (!!) wakkergebleven. Bij het vuurwerk kijken had ik haar op mijn arm (jas over haar pyjama natuurlijk) maar zoon liet per ongeluk een Romeinse kaars tegen haar arm afgaan, ik ben me rot geschrokken. Hanna begon te krijsen, en ik wist niet wat er precies gebeurde. Eenmaal binnen, bleek de mouw van haar jas een beetje gesmolten en was er op haar bovenarmpje een blauwe plek aan het ontstaan (het was dus meer de klap die haar zo'n pijn bezorgde, dan de hitte). Ik ben echt erg geschrokken en Hanna was helemaal over haar toeren natuurlijk. Daardoor duurde het een tijd voordat ze weer een beetje bijkwam, en toen werd ze weer vrolijk. Maar ze heeft nu wel een enorme hekel aan vuurwerk gekregen en gelijk heeft ze. Pff, gelukkig duurt het weer een jaar voordat ze er weer mee geconfronteerd wordt.

Vandaag rustig aan gedaan. Veel vuurwerk opgeveegd (al die gasten van ons hadden veel bij ons, maar wij mogen het opruimen ;)). Direct nog even een praatje gemaakt met een overbuurman, die ook aan het vegen was met zijn zoontje. Hun jongste is net zo oud als Hanna. Ik heb ze uitgenodigd om vanmiddag even het huis te komen bekijken (het was nu tenslotte nog netjes van de jaarwisseling ;)). Was gezellig, ze zijn een uurtje geweest. Het jongste zoontje wil heel graag dat Hanna bij hem komt spelen (en hij wil ook het liefst, een datum en tijd afspreken, nogal precies ventje haha) maar zij is daar helemaal niet voor in, zelfs als ik meega wil ze het niet. Hanna heeft maar 1 vriendje waar ik haar zo kan "droppen"; hij woont in onze vorige straat en dat was echt (vriendschaps)liefde op het eerste gezicht. Ze voelt zich in dat gezin helemaal fijn en veilig, maar ergens anders (behalve bij mijn ouders natuurlijk) heeft ze dat nog nooit gehad. Geeft niet, man en ik (en grote broer) zijn ook geen allemansvrienden, maar iets meer soepelheid op dat gebied zou wel prettig/makkelijk zijn.
Ben ik ook weer eventjes. Ben vanmiddag met vriendinnen en de kinderen naar het bos geweest. Ik ben niet zo heel lang geweest want Thijmen zat al na een uur DIK onder de modder en was koud en moe. Hij wil 's middags niet meer slapen, maar kan eigenlijk nog niet zonder. Hij ging dus bij alles huilen; heel vervelend. Eenmaal thuis lekker in bad en nu ligt hij op de bank te slapen, hij trekt het toch nog niet zonder dutje.

Morgenochtend komen de twee kinderen van mijn vriendin hier, omdat ze moet werken. 's Middags gaan we dan met zijn allen en nog twee vriendinnen met kids naar een binnenspeeltuin; gezellig.

@Pebbs: Kom je woe of vrij nog? Of zie je het niet zitten?
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2012 gewenst!

@mmmoi: Tuurlijk kom ik! Ik moest alleen met manlief overleggen wanneer ik de auto kon krijgen. Mijn voorkeur was vrijdag maar dan lukt het echt niet met de auto dus dan wordt het woensdag.

@mirjam: bedankt voor alle lieve nieuwjaarswensen! Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn door het vuurwerk ongelukje. Gelukkig was het niet erger.

@ringel: Jullie hebben een druk weekend achter de rug zeg.

@ris: dat gebeurd ons de laatste 2 weken ook nog wel eens, dat we pas heel laat aan het ontbijt zitten. Ik vind het altijd wel lekker, van die aanlummel dagen.

Dit jaar hebben we voor het eerst de meiden erbij gehad tijdens de jaarwisseling. Floor was oudjaarsdag al wakker geworden in tranen omdat we haar niet wakker hadden gemaakt, ze dacht dat het die nacht al was gebeurd.

We hebben haar daarom op oudjaarsavond om kwart voor 12 wakker gemaakt en ze heeft ranja in een flute gehad om te proosten. Om kwart over 12 kwam Eva huilend haar bed uit dus die hebben we er ook bij gehaald. Ze vonden het vuurwerk allebei prachtig en de buurjongens waren ook wakker dus het was erg gezellig.

Pebbles, vond je het gek; de laatste jaarwisseling in jullie oude huis? Zijn er nog ontwikkelingen trouwens rondom de verkoop?

Ik heb vanochtend een paar uur gewerkt en mijn vader heeft op de kinderen gepast. Daarna ben ik gaan shoppen met Hanna (maar voor zoon en man deze keer). Leuk hoor, goed geslaagd (2 paar schoenen, 2 spijkerbroeken, 3 truien/vesten, sokken, een te gek shirt (volgens zoon)). En voor man ook een paar broeken en een trui.

Voor Hanna heb ik voor haar verjaardag dit rokje besteld, van Mexx:

Bij de HEMA had ik een blauw vestje gekocht, wat hierbij past. Dan nog een grijze of blauwe maillot en ze heeft ook net nieuwe blauwe laarzen maar via MP had ik ook deze schoentjes gekocht:

Ik zie Ringel (en Pebbles?) al gruwelen, of valt het mee ;)? Hanna vindt ze prachtig in ieder geval, en ik stiekem ook. Die kunnen in ieder geval ook bij het rokje.
Happy newyear allemaal!!!!

Hier heerlijke dagen achter de rug. Vol met lekker eten, familie, warmte en gezelligheid. En nu rust...pffff, hakt er wel in hoor, zo die laatste weken van het jaar en dan ook nog eens voor de derde keer mama geworden.

Morgen uitgebreider, nu snel naar boven, die kleine voeden en dan slapen.
Ook van mij een gelukkig nieuw jaar. Dat alle mensen maar uit mogen komen!

Iemand vroeg naar wat Roan gekregen had. Van ons had hij een ridderkasteel. Vorig jaar had hij ook een kasteel gekregen. Daar kon je 2 nieuwe pakketten bij kopen zodat je een megakasteel kunt maken. Die hebben we via mp gekocht. Van Jesper nog een paar boekjes en een tekendoos. Verder de ark van Noach van playmobiel, een fototoestel, twister (dat spel), 2 robotlego-dingen, een spelletje en dat was het geloof ik.

Donderdag en vrijdag viert Roan zijn feestje. Heb de planning klaar. Cakejes versieren, kadootjes verstoppen, zoeken en uitpakken, sjoelen en dan is het al bijna weer tijd denk ik.

Nu even de jongens uit elkaar halen. Jesper zit Roan te stangen...
Haha, Krook; wij gaan ook zoiets doen met Ella's verjaardagsfeestje. Cakejes versieren, cadeautjes verstoppen (Ella is zo hebberig de laatste tijd... leek me dit wel een goed alternatief). Ze wilde ook veel snoep eten... (wat wil je eten op je feestje? SNOEP!, maar ik bedoelde pannekoeken oid....). Mss gaan we nog knutselen (dat kaartenidee van Ringel), naar de brievenbus lopen als het geen windkracht 10 is zoals nu en dan pannenkoeken eten en dan mogen ze weer opgehaald worden.

Heb gisteren en vandaag studie-dag thuis.... Gisteren heel hard gewerkt en net ook al weer. Ik moet veel doen, maar het einde van de studie nadert; in mei/juni hoop ik af te studeren. Daarnaast ook nog de rapporten voor groep 2 schrijven, maar dat kan ik ook nog wel in de avonduren doen. Nu echt tijd om te lezen en opdrachten te maken.

Kids zijn bij opa en oma en dat vonden ze geen van allen erg
vandaag mijn eerste werkbezoek gedaan....pffft, kan dan zo in de zenuwen zitten of ik het wel weet te vinden. maar het is allemaal goed gekomen.

Nu was vouwen en Lief helpen de dames in ht gareel te houden....zijn een beetje ruk. en straks beginnen met Oudstes verjaardag voor bereiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven